![]() |
![]() |
![]() |
Предлог Плоштад Св. Климент Охридски (кај Соборна) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() Posted: 29-Mar-2009 at 21:05 |
Сведоци сме колку упорно ни се вбризгува у памет со сила дека на Македонија и е битно да добие црква на плоштадот, меќутоа цело време тоа е инспирирано од политички мотив. Но евидентен факт е дека колку и да се сека да се вклопи тоа во градскиот плоштад Македонија тоа не е изводливо. Или како што кажа денес грчев неколку работи на тв, прво "Локацијата едноставно не може да биде попогрешна", а исто така доколку се инсистира на верски плоштад тогаш црквата треба да има централна перспектива а на градскиот плоштад тоа нема да го дибие. Еве јас сега ќе дадам еден предлог. Прво предлогов е во интерес на градскиот плоштад кој ќе го задржи концептот и нема да се нарушио отвореноста према гтц и према источниот дел кој на некој начин е порта на плоштадот. Од друга страна ќе ја задоволи политичката потреба Скопје да добиело верски плоштад, а воедно и нема да се унесреќи улогата на соборна како централен храм односно предлогов ја става во игра и соборна. Финасиската контрукција на мојот предлог далеку се разликува од финасиската конструкција на владиниот предлог но мислам дека мојот предлог ги задоволува сите апетити и страсти! Од друга страна предлогов дава можност дополнително да се денивелира коридорот под плоштад што се наметна како потреба после изградбата на тифани, односно нема да има потреба од оној велеслалом кој сега е цартан во дуп-от.
Еве го предлогот. Се работи за комплетно денивелирање на целата раскрница кај соборна, односно формирање на лебдечки плоштад кој како централен објект во перспектива ќе ја има соборна, а воедно и влезот на соборна ќе биде свртен директно према плоштадот а не косо како што е случај на плоштад. Централноста на соборно дополнитлено ја наглсувам со косте краеви на подплоштадните правци односно на некој начин покажуваат и насочуваат поглед кон соборна. Сега малку ги имам утнато должините на патните правци 2 и 3 до тука се мисли на иста должина, сепак ова е само скица. ![]() ?! Edited by lslcrew - 29-Mar-2009 at 21:06 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Мислам ја имаш и до сега спомнато идејава. Мене ми се допаѓа!
![]() И тоа не само како замена за црквата на поштад, туку и сама по себе е интересна (иако во моментов најважно е да се избрише маркицата на плоштад, па во тој контекст ја изнесе). Патем, мислам дека дури и ваков крупен инфраструктурен зафат сепак не би бил поскап од изградба на онаа на плоштад, која според најавите би чинела вртоглаво многу. |
|
![]() |
|
ArchiTechTone ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 280 |
![]() ![]() |
Интересен предлог. Нема да биде баш нај јасно дефиниран плоштад, но ќе биде солидно плато кое може да се уреди партерно, и сето тоа да биде многу поубаво, од тона што се спрема за плоштад. Башка што за време на поголеми христијански празници, нема да мора да се узурпира сообраќајот, а од секогаш ми се допаѓала идејата за сегрегација на сообраќајот на колски и пешачки.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() Еве вака може е подобро! сакав да му дадам некој контекст како дел од круг, ама воедно по пат (додека ја цртав жутава линија) ми текна и сонодот да го обележам у контекст на дрквата иако е тешко да се уигра во платово ама ипак милсма дека и да се нпарваи нешто овде тогаш мора дефинитвно да се надмине онаа висинска разлика меѓу соборна и мпц и онаа ограда што е тамо. Не го да се вратам на платато. сдакав кругов да го нарцтам радијално од фонтаната, ама со оглед дека фонатната не е фиксна тогаш може и еветнуално нема да биде проблем да се направи нова фонтана централна, а не ова корито! А инаку интересно може да дојдат тука и дерловниот простор на сите други три ќоша (засега 2), па така многу брзо може да се отворат и ресторани и кафиќи и други содржини и сувенири и слично. Баем јас мислам дека ваков плоштад може многу да биде поинтересен него градскиот кога станува збор за викендашко шетање или слично токму поиради поголема можност за нудеење угостителки објекти! Скопјани едно ептен мало фонтанче имаат во чарпија па тепачка е да се седне во него, а замислете што би било доколку тука има централна фонтана. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Уште малку да се надополнам, да нафрлам идеја плус.
Со цел поголема симетричност може синодот воопшто и да не се опфати туку едноставно само црквата. Така центраот на кругот ќе може да се постави било каде на дијагонатала црква-фонтана-даље према корнер. Ваков коцепт ќе ја изедначи должината на краците према буњаковец и према нип. Да не цртам ме сваќате на што мислам! Башка размислете, ќе добиеме на некој начин плоштад со четири дефакто тераси, а здравје боже едната тераса ќе има поглед директно у тунел односно ќе се добие на некој начин тунел-небо-тунел односно кога ќе се патува од буњаковец према нбрм, тогаш ќе треба да влезете во тунел, на кратко да видите небо и пак да влезете у тунел! Edited by lslcrew - 29-Mar-2009 at 22:34 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Идеја интересантна, но раскрсница на булевари во тубел !!!
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Не гледам зошто на регулирана крстосница има потреба од толкава прегледност за да се решавало со сводови, плус тоа доле не треба да има пешаци, а со тоа ни потреба од пешачки острови.
|
|
![]() |
|
anDarko ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
Мошне интересна идеја. А раскрсници во тунел и тоа како не се невообичаени! Тоа се решава со нивелирање на правците и странично спојување на улиците под земја, а и едноставно, семафори не се невозможни.
Неодамна го возев тунелот во градот Баден-Баден во Германија кој оди буквално под целиот стар град (должината е сигурно бар 3-4 км). На крајот на тунелот има вкрстување со уште една улица. Улицата означена со испрекинати линии е тунелот: ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Е сега имам некоја дилема околу сводовите, и ќе ги молам архитектите и
инженерите да ми ја објаснат. Ме интересира одприлика колку треба да
биде висок тунелот за да може непречено да иде сообраќајот и сводот да
не смета на возилата од крајната лента. Тука има простор да се
маневрира со краеите на сводовите да завршуваат и под сегашниот
тротоар пошто доле ионака нема пешаци. Тука малку овој домен ми е магловит.
Edited by lslcrew - 29-Mar-2009 at 22:56 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Ама зошто такви екстремно скапи решенија? Зошто би била таа прегледност (ни на отворено најчесто нема толкава прегледност поради разноразни билборди на пример)? Се што ќе ти треба е да го видиш е семафорот пред тебе.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Никаде нема класична раскрсница во тунел и семафори
![]() него одвојување на правци а тоа веќе тражи второ ниво и ширина за траките за исклучување, и .... Погледајте ја нишката од Континентал и Бит пазар обични петли со толку проблеми .... |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Аман бе луѓе, какви скапи решенија, какви втори нивоа!
![]() Инаку за статиката еве каква замислам имам: ![]() Тука со црвено горе е обележана моменталната ситуација, асо црно е обележана како мислам да изгледа страничен пресек! Исто така на вотрата слика со тегет се обелажани оние 6 сводови кои треба да се потпора на платото, а имам уфрлено и плус о некој сводови долж четирите правци чисто како пример дека и натака тби требало да се инсталираат толку сводови пропорционално, нормално, со евентуалната должина на тунелскиот дел! А тегет кругчињата се уствари, незнам дали сте ги виделе темелите на ајфелова кула. Тоа се масивни блокови бетонски кои ќе бидат уствари главните рамења на целиов зафат! |
|
![]() |
|
anDarko ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
класични семафори секако не ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Аман бе lslcrew, ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Еве да ви покажам конкретно на што мислам со оние плавите кругчиња. Ова се дел од ајфеловата кула:
![]() Инаку Владо незнам што останав нејасен. Нема што тука дополнително да се мисли околу сообраќајот. Значи ионака поради соовите би требало да ги тргнеме оние пешачки острови кои дпод земја и би имале сосема сппротивна улога односно на сообраќајни паравани. Озбилно, ако не сум јасен ќе скицирам што мислам, кажете! Мислам дека премногу е јасно за сообраќајот како ќе се одвива нема тука некои посебни дилеми! |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Зошто да нема? Особено во ваков случај кога тоа практично не е под земја, туку би било само покриено со со плоштадов, проблемите поврзани со сообраќај низ тунел се сведени на минимум. |
|
![]() |
|
medo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Dec-2007 Online Status: Offline Posts: 217 |
![]() ![]() |
Предлогот е интересен и би можело да се реализира. Само една напомена. Влезовите на верските објекти имаат посебно значење и неможе било како да се ориентираат. Кај православните влезот во објектите е на западната страна, а олтарот на источната. Кај муслиманските влезот е на северната страна (барем мислам дека беше север, не ме држете за збор). |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Имам уште неколку работи да се дополнам во контекст на оној збор од насловот "алтернатива". предлогов немра да биде само алтернативен, него може да биде едноставно обичен предлог без разлика на случувањата од плоштад. вој предлог едноставно може само дополнително да и даде поголема цена на соборна како сентрален православен храм!
|
|
![]() |
|
Makedonij ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Apr-2009 Location: Celje - Виница Online Status: Offline Posts: 2190 |
![]() ![]() |
Свиѓа ми се,убаво,но дали е изведливо? А да се направи плоштад бред храмот Св Климент охридски? |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |