Од регионот - Белград |
Post Reply | Page <1 891011> |
Author | |
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #181 Posted: 05-Sep-2012 at 21:51 |
Prvi deo
http://www.gsp.rs/tenderi1.htm#EBRD_44014 Ovaj put IKARBUS nema šanse, ne zadovoljava uslove tendera, što je bilo očekivano s obzirom da se kupovina finansira od strane EBRD, biće EU proizvođač. |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #182 Posted: 10-Sep-2012 at 09:56 |
Да се надеваме дека ќе биде Мерцедес. Ви посакувам да биде Мерцедес!
|
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #183 Posted: 21-Sep-2012 at 12:05 |
BusPlus android aplikacija
Zvaničnu BusPlus aplikaciju za Android OS možete besplatno preuzeti na Google Play marketu na sledećem linku: BusPlus android aplikacija. Prva zvanična BusPlus aplikacija sa logotipom BusPlus-a omogućava Vam da putem svog mobilnog telefona dobijete informacije o linijama javnog prevoza u Beogradu i stanicama u odnosu na Vašu trenutnu lokaciju. Aplikacija takođe omogućava brzu pretragu željenih stanica i linija i njihovo lociranje na mapi grada, a prikazuje i položaje vozila u saobraćaju za izabrane linije ili sve linije koje nailaze na određenu stanicu. Na taj način je putniku omogućeno praćenje vozila u saobraćaju u realnom vremenu. Preuzimanje aplikacije je besplatno. Nakon instaliranja aplikacije potrebno je da je pokrenete i unesete aktivacioni kod koji ćete dobiti putem sms poruke. Pri korišćenju aplikacije, mogu Vam biti naplaćeni troškovi prenosa podataka mrežnog operatera. Info: http://www.busplus.rs/ |
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #184 Posted: 21-Sep-2012 at 19:15 |
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #185 Posted: 03-Oct-2012 at 10:27 |
Има ли некакви новини од Белград за новите трамваи, колку од нив досега се пристигнати и до кога треба да се испорачаат останатите од шпанскиот производител ЦАФ?
|
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #186 Posted: 27-Oct-2012 at 00:56 |
Možda još nekoliko komada. Od novina ima nabavka još 180 zglobnih autobusa, samo što ovaj put neće biti Ikarbus. Ikarbus takođe treba da isporuči 32 zglobna autobusa početkom sledeće godine.
Jesu, još tada u roku. Nisam ih slikao, ali ništa posebno, koriste ih za prevoz dece. Blic, 26.10.2012. Autor: Marko Tašković GRAD UZALUD POKUŠAVA DA SPASE PROIZVOĐAČA AUTOBUSA "Ikarbus" nije ispunio uslove tendera u GSP Rezultati tendera GSP "Beograd" za kupovinu 180 autobusa biće poznati u novembru, ali je ova javna nabavka već sad obnarodovala i sukob uprave "Ikarbusa" sa gradom Menadžment ovog proizvođača autobusa podneo je žalbu Agenciji za javne nabavke, navodeći da je "skandalozno" da se posao od 65,5 miliona evra daje stranim kompanijama, ali u Gradskoj upravi ističu da su svi uslovi tendera u skladu sa zakonom i zahtevima Evropske banke za obnovu i razvoj koja i kreditira kupovinu autobusa. Osim toga, u gradu optužuju upravu "Ikarbusa" da ne poštuje ugovorene rokove i odbija saradnju sa GSP-om. Agencija za javne nabavke saopštila je prošle nedelje da je ponude na tenderu podnelo sedam kompanija, a dva proizvođača, "Russian Buses-GAZ Group" iz Rusije i domaći "Ikarbus" nisu dostavili nikakvu dokumentaciju, pa ni ponuđenu cenu. Preostalih pet ponuda stiglo je iz inostranstva i trenutno ih Komisija pregleda, nakon čega će ih sa predlogom ocena dostaviti u EBRD, odakle se ceo proces nadgleda. Inače, nabavka 180 novih autobusa predstavlja deo projekta o kupovini ukupno 400 autobusa za GSP vrednosti 130,5 miliona evra. Polovina od te sume biće obezbeđena iz kredita EBRD, dok se druga polovina finansira iz budžeta grada. U "Ikarbusu" smatraju da je tender "nejasan, netransparentan, u suprotnosti sa Zakonom o javnim nabavkama i pravilima EBRD". - Tenderom su propisani strogi finansijski uslovi kao što je, recimo, da ponuđač mora u poslednjih pet godina imati tri ugovora od po 15 miliona evra, što ne može da ispuni nijedna domaća firma. Neverovatno je da jedinom domaćem proizvođaču čija vozila čine čak 80 odsto voznog parka GSP "Beograd" praktično nije dozvoljeno da uđe u ovakav projekat - kaže Aleksandar Vićentić, generalni direktor "Ikarbusa". U Gradskoj upravi ističu da su uslovi tendera u skladu sa zahtevima EBRD i navode više razloga zbog čega su odnosi Grada i "Ikarbusa" narušeni. - Grad je od "Ikarbusa" ove godine kupio 25 autobusa, a ugovorio je isporuku još 32 do kraja godine. MEđutim, autobuse ćemo dobiti tek na proleće, što će GSP-u napraviti ozbiljne probleme ove zime. Najveću cenu će, nažalost, platiti Beograđani. U želji da pomogne "Ikarbusu", grad je preduzeću garantovao kupovinu autobusa i u sledećoj godini. Poučeni najnovijim iskustvom, tražili smo da ih proizvedu u roku koji se definiše ugovorom. Oni su to odbili. Takođe, želeli smo da ih pripojimo GSP "Beograd" jer bi tako imali garantovan posao, a menadžment je i to odbio - ističu u Gradskoj upravi. U gradu posebno zameraju generalnom direktoru "Ikarbusa" na visini zaarade. - Aleksandar Vićentić je sebi dao platu od 220.000 dinara, što je duplo više nego što ima generalni direktor GSP-a, iako upravo zahvaljujući tom preduzeću i Beogradu preživljavaju. Nastojaćemo da im i dalje pomažemo, ali nikako ne na štetu građana koji te autobuse treba da koriste - kažu u Gradskoj upravi. Vićentić nije želeo da govori o plati, navodeći d aje o tome odlučivao Upravni odbor "Ikarbusa". [quote]Autobusi stižu u februaru Ponude na tenderu uputili su indijska kompanija "Ašok Lejland", češki "Iveko Irisbus", poljski "Solaris", nemački "MAN" i švedska "Volvo bus korporacija". Ponuđači su bili dužni da dostave detaljne podatke o tehničkim karakteristikama vozila, broju proizvedenih vozila u prethodnih pet godina, dokaze o spremnosti da ih proizvedu i isporuče, kao i cene rezervnih delova i očekivanu potrošnju goriva. Najniža cena vozila nije jedini kriterijum na osnovu koga se može kvalifikovati isplativost ponude. Komisija ne može da donese konačnu odluku bez saglasnosti EBRD. Autobusi bi trebalo da budu isporučeni u februaru 2013. godine. Planira se i nabavka 80 CNG solo vozila, dakle, 80+180+32=292 novih autobusa samo za GSP.
Edited by Александар - 27-Oct-2012 at 00:57 |
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #187 Posted: 28-Oct-2012 at 14:12 |
IK-201 (2002) remontovani u Ikarbusu
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=7&t=20&start=1150 |
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #188 Posted: 31-Oct-2012 at 21:55 |
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #189 Posted: 11-Nov-2012 at 20:39 |
До каде е набавката на новите автобуси во Белград. Во некој медиум налетав на вест дека српски Икарбус овој пат е дисквалификуван на тендерот и дека ќе се жалел на ваквата одлука. Има ли вистина во ова?
|
|
direktor
Newbiе Joined: 03-Feb-2013 Location: beograd Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #190 Posted: 03-Feb-2013 at 04:17 |
Још се неѕна побједник на тендерот .ИКАрбус прави вец 32 аутобуса од преедходни уговор бице МАН мотор,шасија
|
|
www.imamoplan.com
www.belgrademaps.com |
|
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #191 Posted: 03-Feb-2013 at 12:59 |
Некоj може ли да ни презентира значаjните проекти,кои се изполнуват или скоро ке се изполнуват или значаjни проекти,кои чекат за изполнуване?
Edited by ink - 03-Feb-2013 at 13:00 |
|
direktor
Newbiе Joined: 03-Feb-2013 Location: beograd Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #192 Posted: 06-Feb-2013 at 01:56 |
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:417820-Bojan-Bovan-Stizu-novi-autobusi-garaze-kamere
BG VOZ JE DOBAR, AL' NEDOSTAJU VAGONI * PREMA budžetu ove godine nećete ulagati u infrastrukturu gradske železnice. Da li se ona pokazala kao neisplativa i da li se odustalo od uvođenja novih linija za Rakovicu i Resnik? - Bg-voz se pokazao kao brz, efikasan i masovni prevoz. Sa 32.000 putovanja dnevno on je i finansijski konkurentan ostalim vidovima prevoza. Da bi se krenulo u projekat linije Resnik - Beograd centar, neophodno je da "Železnica" investira u remontovanje pet vozova. * Zašto je za krpljenje rupa i saniranje kolovoza u prigradskim opštinama predviđeno gotovo duplo manje novca nego na Starom gradu i Vračaru? - Navedena sredstva nisu budžetski opredeljena za 2013, već sredstva koja se odnose na ugovorne obaveze iz 2012. godine razvrstane po opštinama, zaostala dugovanja po ugovoru. Svi kapitalni projekti Direkcije za puteve, asfaltiranje, sanacija i izgradnja trotoara ili delova saobraćajnica su uvršteni na osnovu predloga opština i nalaze se u fazi usvajanja. * Da li problem prevoza Beograđana rešava bogatiji vozni park GSP ili nuđenje bicikla kao alternative? - Potrebno je obnoviti vozni park GSP nabavkom novih vozila, prevashodno autobusa, a isključiti stara iz saobraćaja. I zato je strateška odluka gradonačelnika i bila da se uđe u nabavku novih 400 autobusa. Grad svakako promoviše i podstiče upotrebu alternativnih prevoza sa značajnim osvrtom na upotrebu bicikala. |
|
www.imamoplan.com
www.belgrademaps.com |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #193 Posted: 11-Feb-2013 at 09:39 |
Автобуско лоби, чуда прави. Мислам дека е жално што Белград сепак се одлучи да потроши огромни финансиски средства на нови автобуси. Парите можеа да бидат вложени во БГ ВОЗ и во делумна замена на постоечките автобуси. Споредувајќи ја градската железница, трамваите и тролејбусите со состојбата во која се наоѓаат градските автобуси, можам да кажам дека баш напротив финансиите треба да ги насочат кон првите три видови превоз. Да не говориме за идејата наречена метро.
|
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #194 Posted: 14-Feb-2013 at 23:43 |
www.b92.net, 14.02.2013.
[size=150]Beograđane ipak voze "Poljaci"? Beograd -- Poljski Solaris pobedio na tenderu za kupovinu novih autobusa za GSP "Beograd", piše Blic. Glavnom gradu biće isporučena 203 autobusa. Kako saznaje Blic, iako je GSP raspisao tender za 180 autobusa, poljski proizvođač isporučiće 23 vozila više jer je njihova cena isplativija od konkurentskog MAN-a. Još nije poznato do kada bi novi autobusi trebalo da budu isporučeni, a zvanična potvrda ove odluke trebalo bi da usledi na sednici Gradskog veća, kojem je Upravni odbor GSP-a dao saglasnost da zaključi ugovor sa Solarisom. Na tender GSP-a koji raspisan još u oktobru prošle godine, pored Solarisa i MAN-a, ponude su dostavile još tri inostrane kompanije: Ašok lejland iz Indije, češki Iveko irisbus i Volvo bus korporacija iz Švedske. Podsetimo, kupovina novih autobusa za GSP Beograd finansira se iz kredite Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), a vrednost nabavke trebalo bi da iznosi oko 65 miliona evra. Odbornici Skupštine grada Beograda usvojili su predlog za uzimanje kredita od EBRD-a tek krajem prošle godine, nakon burne političke rasprave tokom koje su se mogle čuiti kritike opozicije, ali i dela vladajuće koalicije, da se grad nepotrebno dodatno zadužuje, kao i da uslovi tendera eleminišu domaćeg proizvođača Ikarbus. Na proleće stižu 42 domaća autobusa Prema uslovima tendera, novi autobusi trebalo bi da budu niskopodni, sa evro-pet motorom, klimatizovani i opremljeni rampama za osobe sa invaliditetom. Obnova voznog parka GSP-a, kako je ranije najavljeno, podrazumeva nabavku oko 400 novih autobusa. Kako je gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izjavio krajem prošle godine, preostalih 200 vozila biće kupljeno od domaćih proizvođača, a nabavka tih autobusa trebalo bi da bude finansirana iz sredstava grada Beograda. Vozni park GSP-a biće osvežen već do kraja meseca kada bi konačno trebalo da stigne 10 od ukupno 32 zglobna autobusa koliko domaći Ikarbus trenutno proizvodi za gradskog prevoznika. Preostala 22 Ikarbusa biće isporučena na proleće, a do tada u GSP stiže još 10 autobusa na gas iz Kragujevca. Naime, firma Vulović transport, koja ima licencu ukrajinskog MAZ-a, pobedila je na tender raspisanom u decembru. http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=02&dd=14&nav_id=686824 |
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #195 Posted: 17-Feb-2013 at 22:28 |
|
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #196 Posted: 01-Mar-2013 at 23:03 |
Prva fotografija novih autobusa za GSP.
|
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #197 Posted: 03-Mar-2013 at 18:01 |
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #198 Posted: 04-Mar-2013 at 22:20 |
Evo i zvanično:
Ostale fotografije na: http://www.autobusi.net/content/index.php?option=com_joomgallery&func=viewcategory&catid=118&Itemid=8 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #199 Posted: 04-Mar-2013 at 22:54 |
Честитики
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #200 Posted: 05-Mar-2013 at 01:57 |
На ГСП Београд под хитно му се потребни 200-300 нови автобуси, затоа што со оглед на она што го доживеав изминативе денови, можам да констатирам дека Скопје има подобар и поквалитетен возен парк. Потребна е и едукација на шоферите на кои треба да им е јасно дека не превезуваат говеда, а алиби не е тоа што скоро никој не плаќа карти. Едина позитивна ствар е тоа што нема потреба од долго чекање на станица, линиите се добро покриени па конекциите се скоро идеални, како и треансферот од една на друга линија (барем ја добив таков впечаток).
Голем минус е тоа што линијата до Авала ја има само за време на летниот период, со оглед дека Авала има огромен потенцијал. И дефинитивно најбитно, нешто со што се согласи секој соговорник со кој што праев муабет, е итната потреба од изградба на метро, со оглед дека сегашните капацитети на ГСП не можат во целост да ги задоволат потребите на градот, плус и малтеритирање е трансфер од една на друга линија, колку и тоа да е добро средено. Иако како град Београд е преубав, сепак јавниот сообраќај не е ништо подобар од скопскиот. |
|
23ka.wordpress.com
|
|
Post Reply | Page <1 891011> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |