build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 18-Jan-2010 at 23:53
http://www.staraircargo.com/

Конечно излегоа со сајт, ама не да лажат, сушат.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 20-Jan-2010 at 21:28

Стопирани директните летови за Брисел?

Никој не ја објаснува причината за привременото укинување на оваа авионска линија

Миркица Поповиќ

Директните летови за Брисел се стопирани до пролет. Никој не ја објаснува причината за привременото укинување на оваа авионска линија ниту во „Ерлифт“, кој ја воспостави линијата, ниту, пак, во „Скајвингс“, кој ги издава картите.

Ако се јавите да резервирате директен лет за Брисел преку единствениот македонски авиопревозник „Ерлифт сервис - скајвингс“, одговорот ќе биде дека нема директен лет за Брисел. На македонскиот аеродром „Александар Велики“, пак, ќе ви кажат дека има летови секој понеделник и петок. Веднаш се наметнува прашањето што се случува со единствената директна линија кон Брисел, која „Ерлифт сервис“ ја воспостави кон крајот на октомври 2009 година?

Информацијата за прекин на сообраќајот кон срцето на Европската унија викендот се прошири преку агрегаторот Пинг (http://ping.mk), кој на едно место презентира новости од македонската блогосфера. Имено, на потенцијални патници за Брисел, кои контактирале со други туристички агенции и со авиопревозникот, им било речено дека нема директни летови за Брисел.

Оваа информација ги изненади граѓаните на кои уште во декември им било речено дека летовите се целосно букирани до март. Кога се јавивме во „Скајвингс“, ни рекоа дека последниот лет за Брисел бил минатиот петок и дека летовите се стопирани се' до пролет, а сега има летови само за Дизелдорф. Цената на билетот до Брисел изнесуваше 299 евра за повратна карта и 189 евра за еден правец.

Поради зафатеност на менаџерскиот тим, од „Ерлифт“ не беа во можност да ни образложат зошто се укинува овој лет. Дали можна причина за укинувањето е нерентабилноста на летот? Неодамна во разговор со „Ерлифт“ ни беше кажано дека поради големи трошоци за такси на скопскиот аеродром, меѓу другото, и за прескапото гориво, некои од нивните летови не се рентабилни како што очекувале.

„Нема разбирање од државата и од аеродромот. Мора да дојде до намалување на цените и да се инвестира во кампања за да се зголеми фреквенцијата на патници. Само со еден лет дневно не може да се задоволи пазарот. На пример, од Словенија има лет два пати во денот кон Брисел и обратно, што би требало да се практикува и кај нас како држава-кандидат за ЕУ“, рече во тогашниот разговор за „Утрински“ Игор Анастасовски, директор на земната оператива на единствената македонска авиокомпанија.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=3E2CE7EB5936384294FE0BE29C7C42AA

Стечајот за МАТ одложен за март

На бившиот национален авиопревозник МАТ, иако му се закануваше стечај, засега се спаси од ваквата постапка до март. Причината за одложување на стечајната постапка е што на вчерашното судско рочиште закажано во Основниот суд во Скопје, авиокомпанијата МАТ не доставил целосна документација до стечајниот управник. Поради ова, новото рочиштето е пролонгирано за 3 март. Иницијативата за стечај ја поднесе Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ), која се надева дека само на овој начин може да си ги намири долговите што ги има кон неа оваа авиокомпанија во висина од околу три милиони евра.

Освен кон АЦВ, МАТ му должи и на Јавното претпријатие за аеродромски услуги, долг што е двојно поголем, потоа кон Еуроконтрол, аеродромите во земјава и кон српски ЈАТ.

Компанијата им должи и на вработените по основа на неисплатени плати и придонеси. Сепак, колку точно должи МАТ ќе биде познато дури откако ќе биде отворена стечајната постапка и кога сите доверители ќе ги достават побарувањата.

Статусот на редовен авиопревозник МАТ го загуби лани откако неколку пати беше приземјуван единствениот авион со кој располагаше. Авионот немаше дозвола за летање, затоа што, како што тврдат надлежните, не му биле извршени потребните сервиси и биле констатирани одредени технички недостатоци.

Од септември МАТ ја загуби и лиценцата за летање, а дел од вработените се префрлени во новоформираната компанијата „МАТ ервејс“, која неодамна ја презеде српскиот туроператор „Контики“. (Ј.Ј.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9522530DC45C574D9E5A49C495144012
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 21-Jan-2010 at 04:15
Originally posted by GreatMakedon

Pred dva meseci direktorot na agencijata za stranski investicii na MK Viktor Mizo bese na poseta vo Avstralija, jas bev licno pokanet na negov seminar vo Pert kako ko-sopstvenik na 24casovno makedonsko radio 103.3 Mac FM (nie sme edinstveno 24casovno makedonsko radio nadvor od MK).. na toj sostanok makedonskiot kozul za Zapadna Avstralija me izvesti deka Viktor Mizo vo Melburn imal sredba so direktorite na Jetstar, niskobuzetna aviokompanija od avstralija. Razgovarale okolu moznosta ...


Pa ne e valjda da mu veruvate na Viktor Mizo?Toj covek(ili momce) dosega imase mnogu razgovori so mnogu kompanii i niedna,barem dosega ne dojde vo Makedonija.A toa deka niskobudzetna aviokompanija od Avstralija ke dosla vo Skopje ne e ama bas ich za veruvanje.

Inaku,da ve izvestam deka TAV prvpat go posetija aerodrom Petrovec,sto mozebi znaci deka ke pocnat navistina da rabotat.Ako ne se povtori tenderot,bidejki ako nekoja od kompaniite sto izgubija na tenderot,pobara nov tender,povekje od sigurno e deka kje pocne se od pocetok.
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 21-Jan-2010 at 04:26
Go ukinaa letot za Sofija,go ukinaa letot za Saraevo,sega letot za Brisel.I tie desetina leta dnevno sto gi imavme ke gi namalat.
Неодамна во разговор со „Ерлифт“ ни беше кажано дека поради големи трошоци за такси на скопскиот аеродром, меѓу другото, и за прескапото гориво, некои од нивните летови не се рентабилни како што очекувале.

Normalno deka se trosocite skapi.Kako inaku ke gi isplatat ogromniot broj na vraboteni(od 2001 dupliran e brojot na vraboteni).
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 21-Jan-2010 at 04:35

и мене прилично неверојатно ми звучи можноста дека австралиски LCC сериозно разгледува можност за поставување на база на операции во Скопје, без разлика како ќе одат работите со ТАВ


Originally posted by Sale SK

ako nekoja od kompaniite sto izgubija na tenderot,pobara nov tender,povekje od sigurno e deka kje pocne se od pocetok.
Ама и оваа работа тешко за верување. Ми се чини дека веќе нема враќање, а искрено и не сум премногу растревожен поради очигледното местење на тендерот, бидејќи имам впечаток дека е во игра поголем државен интерес. За изиграните компании што да кажам... животот не е фер, што да се прави Big%20smile  И за Македонија многу работи не се фер, ама не гледам дека некој премногу се растревожи. Па ваљда и ние ќе си го гледаме нашиот интерес. Не сум сигурен какви правни лекови им стојат на располагање на компаниите, ама никако не гледам како би се вратила работава назад. А за имиџот/кредибилитетот на државава во спроведување на вакви и слични постапки, тој ионака го прокоцкавме со редица други непотребни глупости... камо среќа сите други симптоматични ситуации да беа во вакви околности.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 21-Jan-2010 at 08:45
Јас лично ја застапувам тезата дека тоа требаше да биде вон-европска компанија, е сега колку тоа требаше да биде турска компанија или нешто од подалеку тоа е веќе друго прашање. Од повеќе причина. Европските веќе имаат доста распоредени хабови по околните, а и од други причини. Кога веќе европските фирми се одкажуваат од личен профит само за да им удоволат на своите влади кои што се служат со посебни политички мерки и толку години одлагаат било какви влезови во Македонија тогаш јас сум за вака отворен шамар да се додели. 
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 21-Jan-2010 at 14:34

Зошто мислиш дека е невозможно да има нов тендер?Германската Хотхиф веќе најави дека спрема тужба поради нерегуларности.Нивната компанија,т.е. нивните адвокати се апсолутно убедени дека овој тендер ќе се поништи.Е сега дали ќе се одлучат да тужат или не,тоа е друга работа.
Мене ќе ми беше помило тендерот да го добијат Германците или Австријанците(претпоставувам дека до лето ќе го завршеа аеродромот),ама што е тука е.Ко што рече ти,има овде и државен интерес.Ама на Петровец сеуште нема никакви активности на ТАВ,сем тоа што пред некој ден е посетен од некои нивни пониски службеници.Не е проблем само штипскиот аеродром,проблем е што и во Скопје и во Охрид има вработено многу повеќе работници отколку што е нормално,а не смеат да бркаат од работа(барем првите 7 години).Дури и да го направат новиот аеродром,да го зголемат бројот на летови и патници за 3 пати,пак имаат проблем со вработените.Ако ви го кажам бројот на вработени веројатно ќе ви се крене косата .Претпоставувам дека прво ќе пробаат со отпремнина,па со намалување на плати...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 21-Jan-2010 at 14:55
Земи во предвид сепак дека државата нема да има никаков удел во управувањето и ТАВ ќе може низ низа сплетки во договорот (кои верувам се намерно оставени) да унапредува и уназадува, а со тоа воедно и да ја менува платата на вработените. Кој вика дека менаџерите и директорите не може да станат одненадеж чистачи, или пак на сувишните чистачи и вработени на фришопот да им се намали работното време двојно, а со тоа и платата? Можеби изгледаат глупави што се нафатиле да градат аеродром во Штип, но знаеја нешто од претходно, ама сигурно не се глупави 7 години да ги носат на грб сите тие партиски полтрони.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 21-Jan-2010 at 20:02
@ SaleSK

Не велам дека е невозможно, ама мој личен впечаток е дека е малку веројатно. Работите се отидени предалеку, во игра се стратешки државни интереси и којзнае што друго, а правните аргументи сепак се во една друга димензија (ова на нас во Македонија би требало да ни е особено јасно)

Не зум запознаен до која инстанца може Hochtief да поднесат тужба и кои се механизмите за целава работа да се врати назад. Ако имаш сознанија сподели.


Што се однесува до тоа дека помило би ти било аеродромите да ги добијат германците (Hochtief) или австриците (Виенски аеродром), за првите немам изградено некое мислење, ама вториве според мене ќе беа колосално промашување. Претпоставувам тие во соработка со Austrian Airlines така „фино“ ќе ги средеа работите за скопскиот аеродром да му слугува на виенскиот хаб, што ќе уништеа голем дел од потенцијалот за суштински развој на нашиот аеродром. Интересот на Austrian Airlines во овој правец беше веќе демонстриран.


А за превработеноста и небројните паразити по аеродромите, не мораш да ми ја кажеш бројката, и без тоа ми се крева косата LOL
Но сепак не гледам како тоа суштински ја менува ситуацијата околу тендерот, сега отпосле.


Back to Top
Firko View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Firko Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 21-Jan-2010 at 23:38
Здраво на сите.
Со однос на договорот на 2-ри Март Tav почнува со преземање на аеродромите во целост него работава со договорот со владата дека вработените ке останат да работат уште 7 години, јасна ми е сликата колку се се имаат изповработено на аеродромот, луге од секакви профили највекето имбицили кој немаат никаква основна култура (невикам за сите ако некој воопшто се навреди) но работите да тргнат на подобро ке мора најпрвин да се започне со вработените.

Сево ова го велам од лично искуство, повеке пати летам од Скопје и многу ми е непријатна сликата со вработените кој имаат бар допир со партниците колку се само непрофесионални во секој поглед а камо ли до нивото на (real customer care)

мислам дека мора Тав да најде начини да се отргне од партиските војници и да вработи вистински професионалци
 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 22-Jan-2010 at 06:55
Може би требало да смислат некаква подобра клаузула дека бројот на вработени 7 години ќе остане иста па тaв да си најде ист број само професионалци, а не токму овие истите што не знаат два плус два да соберат. За ова со диригирање број на вработени на личи на методата на Чавез што со војска диктраше цени по продавници, треба воопшто да нема таков тип обврски. Така не се лечи невработеност. Малку ни е искуството со акциите за вработување од Југославија што се направи попара и по фирми и по администрација. Што дека ќе седат 7 години, ког апосле тоа кога ќе престане обврската одма ќе ги отпуштат во пакет.


Edited by lslcrew - 22-Jan-2010 at 07:07
Back to Top
Firko View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Firko Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 22-Jan-2010 at 13:03
Да се согласувам дека требало да изработат подобра клаузула за бројот на вработените, но сепак мислам дека кога ке видат каков персонал има таму ке смислат разни ничини да се отргнат од тие вработени.
Според мене треба да се направи замена на 80% од персоналот!
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 22-Jan-2010 at 20:21

Toa za Viktor Mizo, slabo e zastapen vo mediumite taka da neznam kolku e uspesen ili ne vo negovata agencija, sepak jas samo spomnav oti doslo do razgovori so direktorite na taa avstraliska kompanija. Se razbira oti od 100 razgovori samo 10 mozebi ke vrodat so plod a samo edna od niv ke bide realizirana. Bitno e kako makedonci da se trudime site da ja promovirame makedonia i moznostite koj taa gi nudi, no do pred malce koj moznosti mozevne da mu gi ponudime na stranskite aviokompanii? avtobuskata stanica vo skopje e poubava i pomoderna od aerodromot. So TAV barem nie vo dijasporata ke imame sto da im ponudime na aviokompaniite kako moznosti za letanje do makedonija.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 02-Feb-2010 at 14:53

Од 29 април нови чартер летови меѓу Македонија и Холандија

Нови чартер летови на релација Холандија - Македонија ќе се воведат од 29 април годинава. Летовите ќе ги спроведува Трансавиа, фирма - ќерка на холандскиот превозник КЛМ.

Како резултат на договорот меѓу Трансавиа, холандско - македонскиот тур-оператор Каратанова - турс и аеродромот Шипхол во Амстердам, летовите ќе се реализираат од Амстердам до Скопје и Охрид најмалку еднаш во неделата во периодот од април до октомври годинава. 
 
Со ова Македонија ќе биде на двоиполчасовно растојание од Шипхол како еден од најголемите транзитни аеродроми во светот.
 
Од Амбасадата на Кралството Холандија, од каде информираат за оваа иницијатива, истакнуваат дека покрај збогатувањето на понудата на одмори за холандските туристи, еден од главните пропратни ефекти на иницијативата ќе биде и зголемувањето на македонскиот туристички потенцијал и зајакнувањето на конкурентноста на Македонија на меѓународниот туристички пазар.
 
Амбасадата најавува дека група од 30 холандски туристички оператори и новинари ќе ја посетат Македонија наредниот месец со цел поблиску да се запознаат со нејзините убавини и да ги претстават на холандските туристи.
 
Според информациите од Државниот завод за статистика и Народната банка на Македонија во 2008 година се реализирани 587,447 ноќевања од странски туристи, со што е остварен приход од 166,9 милиони евра.
 
Проценетата бројка на ноќевања од холандски туристи во 2008 година е околу 15.000 и бележи тренд на постојано зголемување.                                                                                                                                 http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/od-29-april-novi-charter-letovi-megju-makedonija-i-holandija   
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 27-Feb-2010 at 09:14

„Скај вингс“ бара да биде редовен авиопревозник

Од АЦВ велат дека до средината на март ќе се знае дали оваа авиокомпанија ги исполнува условите

Соња Маџовска

Авиокомпанијата „Скај вингс“ вчера доставила барање до Агенцијата за цивилно воздухопловство да биде редовен авиопревозник. Ова е прво вакво барање доставено до АЦВ откако МАТ ја изгуби функцијата на редовен авиопревозник во земјава. „Скај вингс“ засега лета на повеќе редовни чартер- линии, но сега бара да добие одобрување од АЦВ да биде редовен авиопревозник. Ова ни го потврдија и од „Скај вингс“ и од АЦВ.

Од авиокомпанијата, која е во сопственост на семејството Џафероски, очекуваат позитивна одлука, а од АЦВ, пак, велат дека до средината на март ќе се знае дали оваа авиокомпанија ќе добие одобрение, во согласност со тоа дали ги исполнува условите да биде редовен авиопревозник.

Оваа информација доаѓа еден ден по повикот на турски ТАВ дека на земјава и' е неопходен национален, односно редовен авиопревозник за да има поевтини и повеќе летови. Првиот човек на „ТАВ Македонија“, Мурат Орнелек, завчера отворено порача дека со модернизацијата на македонските аеродроми, ќе обезбедат услови, но дека зголемувањето на бројот на летовите зависи токму од интересот на авиокомпаниите. Тие и самите веќе преговараат да донесат авиокомпанија, бидејќи сметаат дека само така земјава ќе може да се бори со конкуренцијата во регионот, а патниците да добијат поевтини авиобилети.

Првите луѓе на „Скај вингс“ велат дека за да ја остварат целта да станат редовен авиопревозник, работат подолго време, инвестирајќи во нови авиони. Тие моментно поседуваат еден, а веќе купиле и втор воздухоплов „боинг 737- 300“, кој треба да пристигне кон крајот на март, со македонска регистрација и македонско знаме.

Од компанијата негираат дека сакаат да станат втор МАТ. „Нема да станеме МАТ, ќе станеме сериозна авиокомпанија, која нема да прави никакви турбуленции, туку редовно ќе ги одржува авиолиниите“, изјави вчера за „Утрински весник“, еден од сопствениците на „Скај вингс“, Алил Џаферовски и поранешен пратеник. Тој е уверен дека кога станува збор за бизнисот, нема да има влијание политиката.

Оваа авиокомпанија моментно лета на повеќе чартер-линии кон Дизелдорф, Цирих, Рим, Брисел, Истанбул. Овие линии сега може, но и не мора да ги одржува, но кога би го добиле одобрувањето за редовен авиопревозник, тогаш, имале-немале патници, ќе мора да летаат.

Од АЦВ потврдуваат дека ќе го разгледаат барањето на „Скај вингс“, за што очекуваат одлуката да падне до средината на март. Оттаму велат дека досега неколку компании побарале да станат редовни авиопревозници, но само на одредени линии, кои можат да ги добијат согласно со билатералните договори, но, главно, биле одбиени. „Досега имало 4-5 вакви апликации, две се одбиени, а две се во процедура. Има и две апликации за одобрувања чартер-летови на ’МАТ ервејс‘ и ’Монтер“, кои допрва ќе бидат разгледани. Секоја компанија треба да достави бизнис-план за кои летови аплицира и како ќе ги работи. Имаме европски пристап, а наша крајна цел е либерализација на авиосообраќајот“, вели директорот на АЦВ, Зоран Крстевски. Според него, од годинава се отворила можноста за одобрување редовни авиопревозници.

Крстевски најави дека веќе доставиле до Владата и нов закон со кој државата ќе може да одреди приоритетни линии, кои може да ги субвенционира, доколку се од интерес за државата.

Вчера контактиравме и со првите луѓе на „МАТ ервејс“, чии сопственици се српски „Контики“. Според нив, тие се' уште чекаат да добијат дозвола за летање, а аплицирале со бизнис-план за отворање чартер-линии, за дестинации за кои е заинтересирана компанијата „Контики“.

Инаку, Крстевски е уверен дека со модернизацијата на македонските аеродроми, ТАВ ќе создадат услови за побрз развој на авиосообраќајот во Македонија. Тој смета дека секаде во светот се напушта концептот на национални авиопревозници, каде што државата е сопственик, а тоа го барала и ЕУ. Инаку, речиси сите европски земји имаат вакви државни, национални авиопревозници и, иако секоја година прават огромни загуби, државите упорно им ги покриваат.                                                                                                                                           http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=BF01BDE7397F5249A5BFCB01C500C34F  

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 27-Feb-2010 at 12:07

Државното субвенционирање на одредени авиолинии се практикува и во другите европски земји. Тоа се прави за да се подобрат врските со некои аеродроми што не се привлечни за авиокомпаниите

 
 
%20  
Македонската влада ќе го поттикнува домашниот авиосообраќај со покривање на дел од трошоците за линиите до поважните европски дестинации. Право на користење на овие поволности ќе имаат сите авиокомпании што се подготвени да одржуваат директни авионски линии од земјава, а за кои Владата ќе одлучи дека се од големо значење за македонските патници и луѓето од бизнис-заедницата. Како што дознаваме, владините служби работат на изборот на линиите и на подготвување на регулативата, која ќе овозможи профункционирање на т.н. јавно приватно партнерство во авиосообраќајот. Целата работа се очекува да заврши за три до четири месеци.

Оваа мерка би била во рамките на националната стратегија за развој и подобрување на авионските врски на Македонија. По пропаѓањето на единствениот национален превозник МАТ, нашите граѓани се принудени да плаќаат поскапи билети, а до главните европски метрополи да патуваат преку аеродромите во регионот. Државното субвенционирање на одредени авиолинии се практикува и во другите европски земји. Тоа се прави со цел да се подобрат врските со некои аеродроми кои не се привлечни за авиокомпаниите. Таков пример е со летовите до аеродромот во Стразбур, што се покриваат и со средства од француската влада.

На потребата од постоење на домашна авиокомпанија која би влијаела на намалување на цените на билетите кај останатите странски компании кои летаат од Скопје посочи и новиот сопственик на македонските аеродроми. Мурат Орнекол, извршниот директор на турски ТАВ изјави дека преговарале со 300 авиопревозници да отворат свои компании во Македонија. Претставници од македонскиот авиобизнис велат дека досега, такви обиди кои завршиле неуспешно, имало со две турски компании, а иницијални разговори има(ло) и со „Туркиш ерлајнс“.

Моментално до Агенцијата за цивилно воздухопловство има барања за добивање дозвола за летање од две компании. Едната е „Мат ервејз“ (која е со српски капитал) и „Монтер“ со македонско - бугарски капитал. „Мат ервејз“ по преземањето од белградски „Кон-тики“ е заинтересиран за туристички летови. За двете компании се води постапка за проверка на документите и се пред одобрување на дозволите. Единствената компанија што сега лета е „Ер лифт“, која одржува чартер-летови.

- Македонија е потписник на европската спогодба за „отворено небо“. По нејзината ратификација дозволите за полетувања и авионските линии ќе ги издаваат аеродромите. Сите авиокомпании се добредојдени и влегувањето на ТАВ во земјава е добар сигнал за да дојдат и реномирани авиокомпании. До нас има доставено барање од две авиокомпании и тие се во процесот на проверка и одобрување - ни изјави Зоран Крстевски, директор на АЦВ.

Модернизирањето на аеродромите „Александар Велики“ во Скопје и на „Св. Апостол Павле“ во Охрид и претворањето во регионални воздушни пристаништа, со функционирањето на редовна домашна компанија ќе влијае на подобрувањето на авионските услуги и на намалување на авионските билети, велат воздухопловните експерти.

- Постоењето на домашен превозник ќе ја подобри конкуренцијата во авиобизнисот. Сега некоја странска компанија што лета за Виена нема намера да ги намали цените, зашто е единствена на оваа релација. Истата, нема намера да и конкурира на некоја друга што лета за Будимпешта. Добро е што влезе ТАВ, кој ќе работи на зголемување на прометот на патници и секако на намалување на цените. Во соработка со домашната компанија ќе се намалат и цените. Во крајна линија не е важно кој ќе биде домашен превозник, важно е цените да паднат и граѓаните да можат да патуваат поевтино - вели Кире Каевски, експерт во авиосообраќајот.
 
 http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=22710947409&id=10&prilog=0&setIzdanie=21921
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 27-Feb-2010 at 13:03
Во врска со претпоследната вест... За амбициите на Скајвингс...

Од компанијата негираат дека сакаат да станат втор МАТ. „Нема да станеме МАТ, ќе станеме сериозна авиокомпанија, која нема да прави никакви турбуленции, туку редовно ќе ги одржува авиолиниите“
Нели Скајвингс имаше цела низа скандали и еден тон извисени патници?


Првите луѓе на „Скај вингс“ велат дека за да ја остварат целта да станат редовен авиопревозник, работат подолго време, инвестирајќи во нови авиони. Тие моментно поседуваат еден, а веќе купиле и втор воздухоплов „боинг 737- 300“, кој треба да пристигне кон крајот на март
Со „нови“ авиони како Боинг 737 серија 300, иднината не е баш светла  Roll%20eyes

Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3655
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 02-Mar-2010 at 23:08

Нови авиокомпании само ако државата има национален авиопревозник - канал5 - 02.03.2010 - http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=58189  

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 09-Mar-2010 at 12:57

ДОЦ­НЕА ПОЛЕТУВАЊАТА ОД СКОПСКИОТ АЕРОДРОМ

Снегот го изненади ТАВ

Патниците во авионите на речиси сите авиокомпании со часови че­ка­ле да полетаат, оти Скопскиот аеродром имал проблем со недостиг на сред­ство за одмрзнување на воздухопловите

Сне­гот вчера направи хаос на Скопскиот аеродром "Александар Велики". Ави­о­ни­те доцнеа со полетување по неколку часа. Најдолго чекаа пат­ни­ци­те во авионот на "Аустрија ерлајнс", кој во 14,20 часот требаше да полета за Виена, но и до затворањето на весникот не беше полетан.
"Ве­ќе два часа сме во авион. Капетанот нe информираше дека, нај­ве­ро­јат­но, ќе полетаме околу 17 часот, ако времето се подобри", ни се јави една пат­нич­ка од авионот на "Аустријан".
Со полетување доцнеа и авионите на "Малев", "Чех" и на "Туркиш".
Од аеродромските служби информираа дека доцнењето на "Аустријан" би­ло одлука на пилотот на авионот.
"Ави­о­нот беше третиран по процедура. Го испрскавме со соодветни сред­ства за вакви услови, но пилотот, поради големиот снег, одлучи да не по­ле­та", објаснија од Аеродромот.
Но меѓу патниците се раширила информацијата дека има проблеми со средс­тво­то за одмрзнување на воздухопловите. Наводно, во текот на вче­раш­ни­от ден се користеле последните резерви од одмрзнувачот.
Не­о­фи­ци­јал­но, периодот на примопредавање на управувањето на турски ТАВ направил вакуум во набавките, па залихите на средството за од­мрз­ну­ва­ње не само за авионите туку и за пистата, дошле на резерва.
"'Ма­лев' полета во 16,30. 'Аустриан' одлучи да чека да се подобри времето, тоа е одлука на пилотот според компаниската политика. Средство за од­мрз­ну­ва­ње има за денеска и за утре. Потребните количина на одмрзнувач ве­ќе се нарачани и очекуваме да пристигнат", ни изјави вчера заменикот на глав­ни­от менаџер на ТАВ за Скопскиот аеродром Алпер Ерсој.
Но во 17 часот не беше полетан ниту "Малев" ни "Кроација", а "Адрија" се от­ка­жа­ла од полетување.
"Си­те чекаме. Има едно возило за одмрзнување, кај кој авион побрзо да оти­де. А и немало средство за одмрзнување, како што ми јавува оперејшн ме­на­џе­рот од Аеродром. Сега требало да чекаме пистата да се прска, па за авионот, кога ќе стигнеме на ред", реагираа вчера од една од стран­ски­те авиокомпании.

http://vest.com.mk/?ItemID=FE3DBF7564C5A0449CFBA7E232EB517E
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 16-Mar-2010 at 18:02
Ерлифт ќе лета два пати неделно за Виена
Автор: Маја Поповска     17:38 | 16 март 2010



Авиокомпанијата Ерлифт ја промовираше својата нова дестинација Виена која почнувајќи од април ќе биде на располагање на патниците два пати неделно и тоа секој понеделник и четврток.

Ерлифт редовно сообраќа од Скопје за Брисел, Рим, Дизелдорф, Цирих и Истанбул.

Компанијата соопшти дека  во понеделникот потпиша договор за уште еден патнички авион од типот Боинг  737, кој треба да се вклучи на редовните дестинации на Ерлифт за еден месец.
http://makfax.com.mk/#_tools/article/102013/view

Edited by Мартин - 16-Mar-2010 at 18:02
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.559 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.