![]() |
![]() |
![]() |
Железници (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 69> |
Author | |
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Страшно е ова со товарниот
![]() Каде се причините? Само во глобалната криза или е зачинето уште со нешто? |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]()
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Најверојатно дека Македонија ќе се свести за состојбата во железницата само ако ни се случи црногорската Биоча!
И во новата 2010 година не очекувајте позначајни инвестиции во железницата ![]() ![]() ШТО Е ПРЕДВИДЕНО ВО ДРЖАВНАТА КАСА ЗА 2010 ГОДИНА? Буџет преполн со проекти ...За инвестиции во железницата се предвидени 12 милиони евра, а за набавка на двокатни автобуси дури 15 милиони евра... Извор: Време, http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=4&tabid=1&EditionID=1858&ArticleID=125796 |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
samo 12 milioni evra za zeleznicata?
pa ovie ne se dobri.... najmalku 25 milioni evra
neka se renoviraat stanicite poveke luge da vrabotuvat za cistenje i za grizha ...ncnc
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Бројот на превезените патници во патниот патнички превоз во третото
тримесечје од 2009 година, во однос на истиот период од 2008 година,
зголемен за 10.3 %
Според податоците на Државниот завод за статистика, во третото тримесечје од 2009 година, во однос на истиот период од 2008 година, во патниот железнички превоз бројот на превезените патници изнесува 355 000, во градско-приградскиот превоз 13 441 000, додека бројот на превезените патници во воздухопловниот превоз изнесува 223 638. Во истиот период количеството на превезената стока во товарниот патен превоз е зголемено за 80.2%, во железничкиот превоз е намалено за 24.5%, додека во воздухопловниот превоз намалувањето изнесува 9.8%. ИЗВОР: ДРЖАВЕН ЗАВОД ЗА СТАТИСТИКА |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Ме интересира... На кој правци се обраќаат "Горбачов" и "Шпанецот" ??? |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Голем би бил списокот но не идат Скопје-Кичево и Скопје-Битола (т.е. Велес-Битола), рачунај дека на другите се стално |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Шпанецот не оди веќе за Кичево??? Па не ги реконструираат ваљда само за линијата до Кочани ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
По возниот ред 2009-2010 во Табеларниот преглед стои дека ДМВ 712 иде на пруга 3 и 3а Скопје - Битола, и на пруга 5 Скопје - Кичево.
Но, проблемот е во недостатокот на ДМВ-а за да ги покријат и тие правци кој се сепак тешки за искачување нарочно за стар возен парк и лесно доваѓа до дефекти, така да се избегнуваат. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Еве еден интересен прилог на тетовската телевизија КИСС, која што често ги следи активностите од железничкиот сообраќај на станицата Тетово. Товарниот сообраќај заживува во овој регион. 10.02.2010 - По подолг временски период на индустрискиот
колосек на железничката станица во Тетово започнаа повремено да
пристигнуваат и товарни вагони и композиции Со развојот и современувањето на патниот сообраќај, како и со згаснувањето на некои од поголемите индустриски и други претпријатија дојде до стагнирање , а повремено и до целосно згаснување на товарниот железнички сообраќај во Тетово. Од пред извесно време, а со цел да се ублажат последиците од економската криза во светот од која не е заобиколен ниту тетовскиот крај, зголемен е интересот за користење на поекономични услови во транспортот. Со реализација на нашите увозни зделки заштедуваме големи износи кога наместо шлепери, користиме товарен железнички сообраќај. Неопходно е да штедиме секаде каде што има услови за тоа. Само така стануваме конкурентни на пазарот, изјави Насер Алили, раководител во мешовитата словенечко македонска фирма Доника плус во Тетово. Тој е задоволен од цените на услугите на јавното претпријатие Македонски железници. Има забелешки од односот на поединци кои го оневозможуваат контактот со корисниците на услугите за да ги изнесат оправданите забелешки. Алили е вчудоневиден од четиридневното мирување на товарниот вагон на индустрискиот колосек во Скопје. Пратката повеќе од итно е потребна на нас и на нашите деловни партнери, изјави Алили. Услугите на товарниот сообраќај на јавното претпријатие Македонски железници поради најекономичен транспорт ги користат и повеќе други фирми, а најредовно овчарското стопанство Драгоево агро од село Драгоево Извесно е дека интересот за користење на товарните вагони при транспортот на стоки и натаму ќе се зголемува. За да се забрза овој позитивен процес покрај желбата и интересот на претставниците од фирмите и производителите, неопходно е пројавување и поголема грижа од вработените на Македонски железници за да се одбегне долгото стоење на вагоните со увозни пратки на скопските колосеци. |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Што мислите за следново...
Според мене можеби е грешка да се инвестираат толку милиони евра во нерентабилна линија (кон Софија) пред да се направи железницата рентабилна. Според мене најнапред би требало да се направи реновирање на колосекот и воведување на современи возови на најрентабилните линии околу Скопје (Тетово-СК-Куманово, со крак кон Петровец; Велес-СК), а потоа да се оди на подобрување на инфраструктурата за далеку порентабилниот правец Приштина-СК-Солун кој може да биде и профитабилен. СЕ разбира за ова треба да има брза железница и удобна, практично СК би станало еден вид на милионски град со добра и брза комуникација со Тетово, Куманово и Велес. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
На што го темелиш тоа дека линија кон Софија би била нерентабилна???
Ѕирни ја оваа дискусија: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=12933#12933 И на што го темелиш тоа дека линиите околу Скопје биле рентабилни??? Железницата кај нас профитот го прави од товарниот сообраќај, а железнички товарен транспорт на кратки релации е тотално неисплатлив. А коридорот 8 ни е ургентно потребен од проста причина што на Солун не можеме да се потпреме. Зарем не си во тек дека секој втор ден железничкиот сообраќај натаму е во прекин? Дел поради грчки штрајкови, а дел поради намерни опструкции и тивка блокада спрема Македонија. На коридор 10 засега ни треба да одржуваме пристојна функционалност на инфраструктурата и ништо повеќе... Сета останата енергија треба да се насочи кон коридор 8! Edited by Cloverstack - 20-Feb-2010 at 16:59 |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Фактот дека линијата кон Софија е нерентабилна е дека не е изградена - односно соодносот инвестција-поврат на инвестиција, е многу слаб. Инаку да имаше профитабилност ќе се најдеа компании што одма ќе ја направеа. Друго е стратешкиот интерес, за кој се сложувам, линијата е многу важна.
Што се однесува до констатацијата дека товарниот сообраќај е профитабилниот дел - мислам не треба коментар. Се гледа колку е профитабилен вака ако се продолжи да се потпира железницата само на тоа. Линиите околу Скопје, и особено линијата Приштина-Солун може да биде многу попрофитабилна бидејќи односот инвестција-поврат е многу подобар, а исто така протокот на луѓе на оваа релација е многу поголем (барем засега). |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Мене ми има логика ова што го кажува крале, особено за трасата Приштина-Скопје-Солун но немам претстава колку би чинело такво нешто за да споредам со чинењето на пругата кон Бугарија.
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Многу важен ќе биде исто и правецот Битола-Охрид-Кичево, да го спои овој дел за сите туристи и остнат вид на патување, како и поврзување со Албанија со еден крак преку Струга, и со Грција со друг крак кон Лерин.
Во принцип железниците се рентабилни само кога има голем проток на луѓе на мали дистанци. Во Македонија тоа се уште го нема, освен во метро-областа околу Скопје. Сите други правци веројатно ќе продолжат да бидат нерентабилни уште долго време. Edited by krale - 20-Feb-2010 at 17:47 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Еве еден денешен текст на Deutsche Welle за надоврзување на темава
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Korsis ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
![]() ![]() |
Не се сложувам со ова мислење. Од една страна новата инфраструктура ги зголемува постоjните протоци на луѓе, но од друга може и да креира нови. Еден пример - Бугариjа гради Дунав мост 2 до Видин, дека досега немало голема транспортна активност, но се очекува самиот мост да создаде нови реалности. Причините да не е изградена пруга кон Бугариjа се наjвеќе политички. Причините за немање значаjна трговска размена и патувања во правец Ќустендил и Софиjа се исто така претежно политички - економските контакти и активности се такви, какви се наследени уште от периодот на Jугославиjа, силни по оската север-jуг и слаби по оската исток-запад. Накраj, и причините ни една компаниjа да не сака да гради таа линиjа се главно политички - Македониjа сеуште не е обично место на делување на сериозни компании, бидеjки политичкиот ризик изгледа неприфатлив. Нема логика да се гради европски коридор во држава со влада, коjа има проблеми со евроинтеграциjата и коjа го претпочитува "Скопjе 2014" пред основната инфраструктура. Во едни други услови соработката со Бугариjа како далеку подинамична и поголема земjа од Косово би можела да биде многу попрофитабилна, но затоа мора да има и политички, и инфраструктурни предуслови. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Корсис, да не забегуваме со политиката, правило за сите. Во секој случај мислам дека премногу голем дел од вината префрлаш токму на тоа. Јас не сум слушнал еден човек да биде против железницата со Бугарија а Скопје 2014 и сличните феномени се прилично нови за нас (и истовремено не непознати за другите балканци). Дополнително, Грција, земја со која имаме убедливо најголеми политички проблеми е наш економски соработник во континуитет. Да те потсетам исто така дека Скопје и Софија сепак ги спојува една пристојна магистрала а не планинска патека за мазги. И постоечката инфраструктура реално може да поддржи многу повеќе соработка но од некои причини тоа едноставно не се случува. Природното постоење на економската оска север-југ после долги години заедничка историја секако не ја исклучува соработката исток-запад која требаше да добие барем основна физиономија во овие 20 години. Ова е тема која може да ја дискутираме но сметам дека нишкава не е вистинската за тоа. Edited by pbanks - 20-Feb-2010 at 18:45 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |