|
![]() |
|
Македонски железници низ слика и видео |
|
Post Reply
|
Page <1 910111213 35> |
| Author | |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#201 Posted: 13-Oct-2009 at 14:31 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Max
Senior Member
Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
Quote Reply
#202 Posted: 13-Oct-2009 at 14:35 |
|
тоа сакав сега дополнително да прашам, ајде аирлија нека е! конечно профи пристап! едноставно и прецизно, без многу шминка и галама... она туристичката секција е интересна, па ние незнам што чекаме околу репарација на овие вагони и локомотиви, од ова убава пара може да се вади, а и смите подвижни експонато со тоа би се одрувале во живот!
|
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#203 Posted: 13-Oct-2009 at 14:49 |
|
Е мој Max, чукам и молам по многу врати да се реализира таа идеја за историски воз.
Буквално цела Европа има од 2-10 вакви возови кој во задно време се права туристичка атракција (Србија на пример брзо реагираше и има три воза; Плави воз (возот на Тито), Романтика и Шарганска осмица, од кој одлични пари собираат) |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Max
Senior Member
Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
Quote Reply
#204 Posted: 15-Oct-2009 at 16:53 |
|
добро зависи на кои се врати си тропнал, јас кога би барал чаре тоа е сигурно некоја фирма како пиварарите, винарите или банкарите, ова државните институции да дадат одобрување за репарација на експонативе а потоа другото ќе тера, иако мислам дека и без тоа ние имаме уникатни експонати кои може да се користат во туристички цели, пример
дури вака порустикални далеку пооригинално изгледаат локомотививе
Edited by Max - 15-Oct-2009 at 16:59 |
|
![]() |
|
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#205 Posted: 15-Oct-2009 at 17:24 |
|
требас да отвориме еден транспортен музеј каде ќе спаѓа и железницата
|
|
![]() |
|
Dave Gahan
Senior Member
Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply
#206 Posted: 16-Oct-2009 at 08:55 |
Па јас мислам дека нема потреба да идеме во музеј да гледаме стари локомотиви ..мала шала...инаку идејата е добра, 100 пати пофраерски се такви музеи, него со восочни фигури со сомнително потекло и квалитет, а сигурно може да се собере квалитетна колекција од сите форми на транспорт...
|
|
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#207 Posted: 16-Oct-2009 at 10:09 |
|
Немањето на железнички музеј(како и многу други музеи) е доказ дека Скопје е сеуште град во развој, а не метропола. Железничките музеи во светот се некаков стандард не само за главните градови, туку и за помалите градски средини. Во Македонија изградбата на ваков музеј се подразбира како некој огромен ексклузивитет и непоимлив напредок.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#208 Posted: 16-Oct-2009 at 23:40 |
|
Црвеното и жолтото чудо прв пат ги гледам . Има некој повеќе инфо за нив?
|
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#209 Posted: 17-Oct-2009 at 12:16 |
![]() Возила са попреавка-обнова на инфраструктурата (оранжот за поправка на контактна мрежа, останатите за траса |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#210 Posted: 30-Oct-2009 at 12:25 |
|
Есен на македонските пруги
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#211 Posted: 07-Nov-2009 at 02:34 |
|
Разлистувајќи видеа по Јутјуб забележав уште еден таен македонски возољубител со многу снимени видеа од патнички и товарни возови. Еве и како да стигнете до него: http://www.youtube.com/user/1idrizovo#p/u.
Типов навистина има импресивна бројка од снимени видеа, е сега, дали има дозвола за снимање, тоа е веќе друга работа .Сепак, вистинско освежување . |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#212 Posted: 07-Nov-2009 at 23:13 |
Штета што клиповите се од мобилен, па неможе да е стабилна снимката, иначе два клипа од Косово ме одушевива со NOHAB-GM локомотивата од возот 891/892 Треба еднаш да се отиде до Косово. П.С. Бојане тамо каде е снимено (јавни места) не е потребна дозвола, нашите се доста либерални за тоа за разлика од некој соседни земји. |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply
#213 Posted: 08-Nov-2009 at 02:29 |
|
kolku se brzi ovie vozovi ?
|
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#214 Posted: 08-Nov-2009 at 09:59 |
|
Косово мислам ги има добиено овие дизел локомотиви
NSB Di3.619 - 005 NSB Di3.633 - 006 NSB Di3.641 - 007 NSB Di3.643 - 008 Тип Co'Co' Брзина 105 km/h Снага 1435 kW Доволно снажна локомотива но се зависи од пругите, како и секаде
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#215 Posted: 21-Nov-2009 at 22:35 |
|
Добра фотка Владимир, морав да ти ја „дрпнам“ за во оваа нишка
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#216 Posted: 22-Nov-2009 at 19:19 |
|
Cloverstack, ме потикна да почнам една нова тема
Со железница низ Македонија |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#217 Posted: 22-Nov-2009 at 19:21 |
|
Вардарска клисура – станица Кадина Река Влезот во клисурата на Вардар може да се смета денешниот мост на Кадина река.
Кој е во непосредна близина на сливот на Кадина река со Вардар,
од каде нагло се издигнуваат планините создавајќи ја Таорската клисура.
Иначе познато ловиште по течението на Кадина река со преубава природа и терени од 21.100 хектари кој се протегат се до Солунска Глава од каде и самата река извира.
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#218 Posted: 22-Nov-2009 at 19:23 |
|
Но некогаш на овој дел биле големи проблеми за градба на железницата, а еве и зашто; Огромниот масив кое се испречил во 1873 година пред градителите на трасата морал некако да се заобиколи.
Едино решение било трасата да се приближи до самата река Вардар.
Прво што требало да се изгради мост преку Кадина река (број 1)
Но да се заобиколи опасниот масив кој се спуштал до самата река ,
сепак морало да се издлаби еден длабок и доста долг усек.
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#219 Posted: 22-Nov-2009 at 19:24 |
|
На самиот излез од усекот е изградена во тоа бурно време и една стражара за обезбедување на тој дел.
Ослободената траса сега можела да продолжи спуштајќи се право према Вардар,
која требала да биде премостена со еден мост кој морал да биде во косина во однос на самата река (број 2)
И да прејде на другата страна на Вардар каде имало далеку поповолен терен.
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#220 Posted: 22-Nov-2009 at 19:25 |
|
Но само после 500-тина метри повторно трасата морала да се врати на десната страна на Вардар,
градејќи повторно нов мост и повторно во косина. (број 3)
Сега трасата можела да продолжи понатака по текот на реката према денешната железничка станица Кадина Река.
И еве како изгледал тој потфат од 1873 година од сливот на Кадина река до денешната станица Кадина Река.
Продолжува |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 910111213 35> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |