build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 35>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 13-Oct-2009 at 14:31
Благодарам Max на промоција на страната Big%20smile



http://mz-transport.uuuq.com/Index.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 13-Oct-2009 at 14:35
тоа сакав сега дополнително да прашам, ајде аирлија нека е! конечно профи пристап! едноставно и прецизно, без многу шминка и галама... она туристичката секција е интересна, па ние незнам што чекаме околу репарација на овие вагони и локомотиви, од ова убава пара може да се вади, а и смите подвижни експонато со тоа би се одрувале во живот!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 13-Oct-2009 at 14:49
Е мој Max, чукам и молам по многу врати да се реализира таа идеја за историски воз.

Буквално цела Европа има од 2-10 вакви возови кој во задно време се права туристичка атракција (Србија на пример брзо реагираше и има три воза; Плави воз (возот на Тито), Романтика и Шарганска осмица, од кој одлични пари собираат)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 15-Oct-2009 at 16:53

добро зависи на кои се врати си тропнал, јас кога би барал чаре тоа е сигурно некоја фирма како пиварарите, винарите или банкарите, ова државните институции да дадат одобрување за репарација на експонативе а потоа другото ќе тера, иако мислам дека и без тоа ние имаме уникатни експонати кои може да се користат во туристички цели, пример

дури вака порустикални далеку пооригинално изгледаат локомотививе

   



Edited by Max - 15-Oct-2009 at 16:59
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 15-Oct-2009 at 17:24
требас да отвориме еден транспортен музеј каде ќе спаѓа и железницата Smile
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 16-Oct-2009 at 08:55
Originally posted by zabegan

требас да отвориме еден транспортен музеј каде ќе спаѓа и железницата Smile

Па јас мислам дека нема потреба да идеме во музеј да гледаме стари локомотиви ..мала шала...инаку идејата е добра, 100 пати пофраерски се такви музеи, него со восочни фигури со сомнително потекло и квалитет, а сигурно може да се собере квалитетна колекција од сите форми на транспорт...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 16-Oct-2009 at 10:09
Немањето на железнички музеј(како и многу други музеи) е доказ дека Скопје е сеуште град во развој, а не метропола. Железничките музеи во светот се некаков стандард не само за главните градови, туку и за помалите градски средини. Во Македонија изградбата на ваков музеј се подразбира како некој огромен ексклузивитет и непоимлив напредок.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 16-Oct-2009 at 23:40
Црвеното и жолтото чудо прв пат ги гледам . Има некој повеќе инфо за нив?

Originally posted by Max

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 17-Oct-2009 at 12:16
Previous
Возила са попреавка-обнова на инфраструктурата (оранжот за поправка на контактна мрежа, останатите за траса
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 30-Oct-2009 at 12:25
Есен на македонските пруги

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 07-Nov-2009 at 02:34
Разлистувајќи видеа по Јутјуб забележав уште еден таен македонски возољубител со многу снимени видеа од патнички и товарни возови. Еве и како да стигнете до него: http://www.youtube.com/user/1idrizovo#p/u.
Типов навистина има импресивна бројка од снимени видеа, е сега, дали има дозвола за снимање, тоа е веќе друга работаDunno.
Сепак, вистинско освежувањеCheers.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 07-Nov-2009 at 23:13

Штета што клиповите се од мобилен, па неможе да е стабилна снимката, иначе два клипа од Косово ме одушевива со NOHAB-GM локомотивата од возот 891/892





Треба еднаш да се отиде до Косово.

П.С. Бојане тамо каде е снимено (јавни места) не е потребна дозвола, нашите се доста либерални за тоа за разлика од некој соседни земји.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 08-Nov-2009 at 02:29
kolku se brzi ovie vozovi ?
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 08-Nov-2009 at 09:59
Косово мислам ги има добиено овие дизел локомотиви

NSB Di3.619 - 005
NSB Di3.633 - 006
NSB Di3.641 - 007
NSB Di3.643 - 008

Тип Co'Co'
Брзина 105 km/h
Снага 1435 kW

Доволно снажна локомотива но се зависи од пругите, како и секаде
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 21-Nov-2009 at 22:35
Добра фотка Владимир, морав да ти ја „дрпнам“ за во оваа нишка  Smile


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 22-Nov-2009 at 19:19

Cloverstack, ме потикна да почнам една нова тема

 

 

Со железница низ Македонија

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 22-Nov-2009 at 19:21

Вардарска клисура – станица Кадина Река

 

 Влезот  во клисурата на Вардар може да се смета денешниот мост на Кадина река. 

 

 

Кој е  во непосредна близина на сливот на Кадина река со Вардар,

 

 

од каде нагло се издигнуваат планините создавајќи ја Таорската клисура.

 

 

Иначе познато ловиште по течението на Кадина река со преубава природа и терени од  21.100 хектари кој се протегат се до Солунска Глава од каде и самата река извира.

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 22-Nov-2009 at 19:23

Но некогаш на овој дел биле големи проблеми за градба на железницата, а еве и зашто;

 

Огромниот масив кое се испречил во 1873 година пред градителите на трасата морал некако да се заобиколи.

 

 

Едино решение било трасата да се приближи до самата река Вардар.

 

 

Прво што требало да се изгради мост преку Кадина река (број 1)

 

 

Но да се заобиколи  опасниот масив кој се спуштал до самата река ,

 

 

сепак морало да се издлаби еден длабок и доста долг усек.

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 22-Nov-2009 at 19:24

На самиот излез од усекот е изградена во тоа бурно време и една стражара за обезбедување на тој дел.

 

[/quote]

 

Ослободената траса сега можела да продолжи спуштајќи се право према Вардар,

 

 

која требала да биде премостена со еден мост кој морал да биде во косина во однос на самата река (број 2)

 

 

И да прејде на другата страна на Вардар каде имало далеку поповолен терен.

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 22-Nov-2009 at 19:25

Но само после 500-тина метри повторно трасата морала да се врати на десната страна на Вардар,

 

 

градејќи повторно нов мост и повторно во косина. (број 3)

 

 

Сега трасата можела да продолжи понатака по текот на реката према денешната железничка станица Кадина Река.

 

 

И еве како изгледал тој потфат од 1873 година од сливот на Кадина река до денешната станица Кадина Река.

 

 

Продолжува

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 35>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.