|
![]() |
|
Инфраструктура (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 910111213 33> |
| Author | ||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#201 Posted: 01-Nov-2008 at 20:07 |
|
|
Се согласувам во целост со БОЈАН. Комплетна неодговорност од сите страни. Прво од Владите и раководствата на МЖ се до вработените. Станиците ни се обраснати, стари, ѓубре на сите страни. Тотална мизерија што допринесува за неатрактивноста на патничкиот сектор на МЖ.Се согласувам дека со мали инвестиции, реорганизација и добар план железницата би станала далеку поатрактивна. Барем да не трупа загуби со своето работење.
Во блиска иднина (да речеме 5 години) би требало да се инвестира првенствено во пругата кон Бугарија и Охрид (Кор. 8), потоа во врска со Аеродром Скопје и линија кон Струмица. Срамота е важен град и аграрен регион како Струмица да не е поврзан со железница. Следно, може да се мисли на осовременување на коридорот 10 (дупли нови шини, нивелација на теренот, ублажување на кривините, бетонски спојници итн) за да се дигне просечната брзина на возовите. Еден добар пример за осовременување на пруга е линијата Софија-Пловдив-Турција. Еве и линк http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=623791&page=15 |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#202 Posted: 01-Nov-2008 at 20:14 |
|
Според мене и ова е приоритет од прв ред, а особено што се работи за релативно мала инвестиција мислам би требало веднаш да се пристапи кон вакво поврзување. |
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#203 Posted: 01-Nov-2008 at 20:31 |
|
|
Да, сега е моментот кога ке се гради новиот терминал на Аеродром Скопје. Да се пушти пругата уште некој км (знае ли некој отприлика колку?) и да се донесе до или под зградата на аеродромот. И мали возови ала Шпанецот (а зашто и да не купат барем 2 Сименс Desirо) кои би тргале на секој саат од Гл. Жел. Ст. Скопје и обратно од Аеродромот. Двојна корист и за ТАВ и за МЖ. Само што нема кој да мисли, надлежните се тотално индиферентни.
Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 22:44 |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#204 Posted: 01-Nov-2008 at 20:36 |
|
Апсолутно. Инаку има само некои 2-3km да се изградат... |
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#205 Posted: 02-Nov-2008 at 11:37 |
|
За почеток Дејан т.е. човекот кој на словеначкиот форум ги објави сликите ми беше гостин во Скопје со неговиот колега и сопругите, иначе и двојцата се машиновозачи во Словенија. Типовите се кул и македонски фанови ја прошетава буквално цела МК и доста ми помогнаа во еден проект, а репортажата чак и пристојно изгледа за состојбата нарочито на станиците низ Македонија. Нивниот коментар беше зашто никој не одговара од самите вработени барем за чистотата на истите ако веќе нема пари за поправка бар да изгледаат средено и чисто. Ова го спомнаа во контекст дека такво правило во Словеније, секој шеф на станица е тој што одговара, па ако подредените му забушаваат - отиде. А тоа не важи само за станиците исто е и за лок - недај боже да остави и едно хартивче во лок. по работа и некој го најде, отиде голем дел од платата. Незнам, можда нас ни изгледаат нормално гледајќи ги секојдневно, но кога некој од страна ќе ти укаже на тоа ти се отвараат очите, боли но таа е реалноста. |
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#206 Posted: 02-Nov-2008 at 11:41 |
|
„Од блиски извори на ...“ можам да ве информирам дека пругата е ставена во „ON" - ќе се продолжи. |
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#207 Posted: 02-Nov-2008 at 14:17 |
|
|
Владимир, ок извини му се на типот од мене чим викаш дека бил океј чоек
![]() Можам да разберам некој да го ловел најлошото затоа што му било интересно. Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 00:06 |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#208 Posted: 02-Nov-2008 at 19:09 |
|
|
Железничкото поврзување со Аеродромот е најреално доколку железници преговараат со турските сопственици да се вметне во планот за доградба на аеродромот и една железничка станица, разговори што треба сега да се прават, а не откога ќе се заврши со реконструкцијата.
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 00:46 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#209 Posted: 02-Nov-2008 at 21:41 |
|
|
Дизел локомотиви се застарен модел во Европа, треба да се работи на електрификација и замена на возовите со електични, тое е и поефтин енергенс. А знае ли некој пругата за Бугарија е предвидена електрифицрана или обчна како до Кичево?
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 00:52 |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#210 Posted: 02-Nov-2008 at 22:18 |
|
Исто така би се одело на целосна електрификација на коридорот, то ест електрификација и на она што го имаме помеѓу Скопје и Кичево и она што треба допрва да се гради накај Албанија. Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 00:52 |
||
![]() |
||
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply
#211 Posted: 03-Nov-2008 at 11:56 |
|
Треба барем уште еден чекор назад односно пред да се изгради пруга треба да има конкретен план за тоа, можеби грешам али за новиот терминал мислам дека вистинскиот момент веќе помина зашто нигде не чув да се спомне нешто за железничка станица односно некаков услов концесионерот да изгради или барем да остави простор под терминалот за такво нешто, сигурно и тоа ќе го спомнеа фалбаџииве.... Е сега ова не можам да го тврдам али ако веќе спомнуваа и најмали ситници што концесионерот треба да направи логично ќе беше да спомнат и нешто волку важно/големо, барем една реченица негде да слушнев.....идниот концесионер треба да остави простор за идно поврзување со..... или нешто слично.
|
||
![]() |
||
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
Quote Reply
#212 Posted: 04-Nov-2008 at 17:35 |
|
|
заклучок, почекајте да земат воздух и владата, а и новоформираните претпријатија, па после тоа фрлајте со дрва и камења. најверојатно К10 ќе го дадат под концесија, а ако го дадат, во догледно време ќе имаме и авиони по пругите. најбитно е што србија сега вложува во К10, а ние сакале нејќеле ќе го фатиме редот дали преку државни или приватни интервенции, и во инфраструктурата и во транспортниот дел... Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 02:38 |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#213 Posted: 04-Nov-2008 at 21:04 |
|
|
Малку провладина реклама или? Јас генерално би рекол дека овие 18 години владите на двете најголеми политички партии сторија малку за железницата.
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 02:43 |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#214 Posted: 04-Nov-2008 at 22:12 |
|
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#215 Posted: 04-Nov-2008 at 23:14 |
|
|
10 милиони евра на годишно ниво за изградба на транспортен коридор 8??? СМЕШНО!!! И немојте да почнете со ама и тоа е доволно за старт (ние одамна требаше да финишираме со ова), боље тоа, отколку ништо... Ова е навистина смешно, нека земат еден кредит и нека ја завршат пругава за најмногу 2 години, иначе сето ова станува траги-комично. Па во 15 години држава да неможе да изгради една обична пруга...
Или нека ги најдат сите средства потребни за довшување или ич да не даваат интервјуа-смешници.
|
||
![]() |
||
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply
#216 Posted: 04-Nov-2008 at 23:18 |
|
|
Konecno vladata da se osvesti sa ovoj del, sega na alsat m slusnav nesto deka ke se gradela prugata kon albanija znaci se raboti za toj koridor 8 , pa se nadevam za 2-3 god ke bide gotova, i togas ke imame poveke alternativi
|
||
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#217 Posted: 05-Nov-2008 at 11:54 |
|
|
Да бидеме реални, точно е дека по 10-тина години ова е прва влада што ќе издвои 10 милиони евра за железницата, но треба да си го кажеме фактот дека за довршување на пругата кон Бугарија ни се потребни околу 200 милиони евра, што значи, дека ако издвојуваме по 10 за една година, за едно 20 години ќе ја довршиме пругата. Ќе се согласам со Андреј, за да бидеме сериозни, треба на овие 10 милиони евра да одвоиме барем уште 20 милиони за градежните компании да градат во текот на 2009 година, а истовремено да бараме пари од европските фондови заедно со Бугарија, и тоа барем 100 милиони евра! Инаку тешко пругата, што се однесува за пругата кон Албанија, тоа уште потешко, за 2-3 години нема теорија!!! Сепак, не губам надеж, многу работи би се смениле доколку владата се одлучи да даде онолку средства за железницата, колку што даде за двокатните автобуси, доколку фрли и за железницата 120 милиони евра, е тогаш ќе зборуваме дека за 2-3 години ќе добиеме нова пруга.
|
||
![]() |
||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#218 Posted: 08-Nov-2008 at 15:47 |
|
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1546&ArticleID=101875 |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#219 Posted: 08-Nov-2008 at 16:19 |
|
![]() Прилично плиток и бескорисен текст, со непрецизни и неточни податоци. Ама со нешто мора да се пополнат веснициве... ![]() |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#220 Posted: 08-Nov-2008 at 20:01 |
|
|
Текстов во Време е полн со недостатоци,а најважното е тоа што не се ни потрудиле да ја пишат точната цифра на железничка инфраструктура во земјава. Сепак, со поентата се согласувам, железницата е во хаос и потребна е итна санација, а во последно време тоа посебно се истакнува за пругата Велес-Прилеп. Сепак, од владата велат дека за наредната година за патна и железничка инфраструктура се предвидени 500 милиони евра. Така бар кажа министерот Славевски!
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:00 |
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 910111213 33> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |