build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 25-Jun-2012 at 12:24
Види, на ова прашање не би можел сега и со сигурност да ти одговорам. Неколку нешта се сигурни:
Овие најновите три станици кои ќе се градат (Младост 1 - Младост 4(, односно јужниот крак на М1, се градат во овој програмен период буквално за влакно. Средствата заштедени од тендерот за ширење на М1 на север, односно до Аеродромот Софија беа буквално толку, колку што ќе чини ширењето од Младост 4. Со тоа целиот финансиски ресурс на Програмата до 2014 е исцрпен и нема од каде да се набават возови.
Тие 7 нови станици кои треба да влезат во експолатација кон крајот на 2014 година не се малку и веројатно баш во 2014 година ќе имаме тендер за нови возови. Поготово затоа што со отворањето на јужниот и северниот крак на М1, дефакто во Софија ќе има веќе три линии (М1А, М1Б и М2), за чие опслужување ќе мора да се купат нови композиции. Инаку до 2014 година, линиите ќе изгледаат вака:

1) Слеана М1+М2
2) М1 Сливница-Младост 1 (само во време на утрински и вечерен пик часови), односно подсилувачка линија на најоптоварениот дел на метро мрежата, те. Лјулин-Младост:
Значи нема да има раздвоени М1 и М2:



Конкретно како одговор за возовите, би ти го кажал моето субјективно и тотално неофициално мислење: во 2014 за потребите на новите 7 станици од М1 ќе се отиде повторно со возови на Метровагонмаш, а дури после со изградбата на М3 и проширувањето на М2 (значи најрано 2016-2017) би можело да се очекуваат западни производители.

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 08-Jul-2012 at 12:16
Update направен од членот Дифиан, на дел од станиците во изградба на М2, односно на станиците за кои претходно малку се знаеше околу нивниот финален изглед:

Започнуваме од станицата Обелја, каде се сруши постоечкиот ѕид кој го означуваше крајот на линијата М1, а каде сега ќе продолжува М2:



Како и ескадата кон надземната станица Ломско шосе:









"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 08-Jul-2012 at 12:22
Станицата Ломско шосе, која надворешно е големо разочарување за мене. Инаку самата станица има многу интересно техничко решение. Станицата е издигната помеѓу двата коловоза на булеварот Ломско шосе, при што под самата станица се наоѓа кружен тек. За да се стигне до платформите, има неколку влеза од сите страни на кружниот тек, додека вестибјулите се сместени подземно, во средината на кружниот тек, од каде се влегува на платформите:













После станицата, ескадата преминува во тунел:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 08-Jul-2012 at 12:24
Станицата Бели Дунав (P+R/Паркирај и патувај) исто така добива многу убав завршен вид:


















Edited by Andrej_LJ - 08-Jul-2012 at 12:29
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 08-Jul-2012 at 12:26
Станицата Хан Кубрат засега ми делува многу стерилно и болнички, но да почекаме да видиме како ќе изгледа со сите финални елементи. Инаку станицата е сместена во крива:










"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 08-Jul-2012 at 12:28
Станица НДК (излези на крстосницата меѓу бул. Витоша и бул. Патриарх Евтимиј:







 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 08-Jul-2012 at 12:33
Последната, најјужна станица на М2 е станицата во Лозенец, крстена Джејмс Баучер. Според мене се работи за исклучително убава станица, со многу оригинален дизајн, а не треба да се заборава дека платформите се на -5то ниво, односно околу 25 метри под земја, при што над пероните има 4 нива паркинзи и други објекти:















Подземните паркинзи:



Има уште доста работа по целата должина на М2, при што најмногу работа има на станиците Џејмс Баучер, Сердика 2 и Лавов мост. Отворањето е закажано за 30 Август 2012.




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mirko View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 04-Aug-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote mirko Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 08-Jul-2012 at 13:22
Odlicno izgleda 5+ .
Se prasuvam zosto ne se pocne so vakov proekt vo Skopje i do koga ke ne zamaraat so spomenici iskulpturi. Alo luge otide svetot
Back to Top
Delyno View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Mar-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Delyno Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 08-Jul-2012 at 14:37
Скопје 2014 е сто пати поубаво од метро.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 08-Jul-2012 at 15:54


Плус е и постаро
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 08-Jul-2012 at 16:08
Originally posted by Delyno

Скопје 2014 е сто пати поубаво од метро.


Зошто?
23ka.wordpress.com
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 08-Jul-2012 at 16:10
Дечки, мислам дека ова е речено со иронија, барем судејќи според претходните постови на членов (кои паметам дека ги имало, но незнам зошто на неговиот профил стои дека има само 1 пост-можеби ги брише?).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 08-Jul-2012 at 16:16
Originally posted by Andrej_LJ

Дечки, мислам дека ова е речено со иронија, барем судејќи според претходните постови на членов (кои паметам дека ги имало, но незнам зошто на неговиот профил стои дека има само 1 пост-можеби ги брише?).


Пребројувачот на постови на форумскиот софтвер е нуклеарна катастрофа, особено кога се работи за членови со малку постови паѓа во очи.
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 08-Jul-2012 at 21:59
Скопје нема потреба од метро ,градот е со 400,000 урбано население,нема густина.



Edited by Block - 08-Jul-2012 at 22:00
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 08-Jul-2012 at 22:16
Originally posted by Block

Скопје нема потреба од метро ,градот е со 400,000 урбано население,нема густина.



Токму затоа можеби и некој би го изградил. Во нашата држава е традиција да се работи на проекти што не се потребни и во нормално општество би се сметале за максимално маргинални или луди за подигнување. За промашени инвестиции сме експерти.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 10-Jul-2012 at 09:05
Први слики од станицата Лавов мост која веќе добила финален изглед:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 10-Jul-2012 at 09:51
Сериозно ова со канделабриве? Безбедносниот минимум би требало да биде 2,5 метра. Навистина, перониве се широки и даваат простор за ваква интервенција, но зошто морале да ги постават напред?

Од друга страна, ваквото жртвување на функционалноста за сметка на „добивање на соодветен изглед“ укажува дека СК2014 почнува да се шири како концепт.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 10-Jul-2012 at 10:02
Originally posted by mladen_s

Сериозно ова со канделабриве? Безбедносниот минимум би требало да биде 2,5 метра. Навистина, перониве се широки и даваат простор за ваква интервенција, но зошто морале да ги постават напред?

Од друга страна, ваквото жртвување на функционалноста за сметка на „добивање на соодветен изглед“ укажува дека СК2014 почнува да се шири како концепт.


Концептот на станицата е да ја долови Стара, предвоена Софија.
И мене не ми се допаѓаат канделабрите, но со што иначе би се наполнила огромнава станица имајќи го в предвид ограничувачкиот фактор наметнат од тематиката? Нема многу опции во игра. Иначе безбедносниот минимум е 1,5 метри кои станицава го почитува, а овој минимум е применет и на многу други станици (Лјулин, Вардар...), каде наместо тенки канделабри има столбови од по 2-3 метри, кои значително повеќе го блокираат движението, но тоа не е проблем.
Сепак се согласувам дека не е пријатно да се отворат вратите и да се лупнеш во столпче, бидејќи бетонските столбови се далеку повоочливи (а и служат за статички и конструктивни намени, а не за изглед).

Не би рекол дека се работи за ширење на Ск2014 синдром во никој случај! 

МС Вардар:



МС Лјулин:




Edited by Andrej_LJ - 10-Jul-2012 at 10:14
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 10-Jul-2012 at 10:11
Многу се убави станиците,а и целокупното метро, но и тука има еден проблем додека Софија се гради , другите градови пустелија.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 10-Jul-2012 at 10:16
Originally posted by 4skopje

Многу се убави станиците,а и целокупното метро, но и тука има еден проблем додека Софија се гради , другите градови пустелија.


Од каде па овој муабет? Бугарија е релативно успешна земја на тема децентрализација и за својата големина има низа градски центри кои во ред функционираат.

Дополнително, никогаш не сум го разбрал тој проблем кој луѓе го имаат со градење/развојот на големите/главните градови. Па зарем не е нормално центрите на капитал, на економска и политичка моќ поинтензивно да се развиваат од другите градови? Каде на планетава е тоа различно?


Edited by pbanks - 10-Jul-2012 at 10:17
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.256 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.