![]() |
![]() |
![]() |
Булевар АСНОМ / АВНОЈ (+изградба на нов мост) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 30> |
Author | |
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
А најинтересното е што и двете градски администрации (и поранешната и оваа) веќе постоечки патеки ги рекламираат како нови велосипедски патеки иако се само обележани со боја. Не е важен квалитетот на асфалтот. Уствари, квалитетот е важен според следниот редослед: 1. Автомобили 2. Пешаци (намерно оставено место) 3. Велосипеди Смешно е да се збори за велоград, да. А интересен, добар пример, е кај Макпетрол бензинската кога се оди кон мостот „Обединети нации“, од страна на Хром, е таму има кај една улица каде што не е подигнат рабникот, но секако тоа е заради случајност, а не дека на некого му текнало. За мостот „Обединети нации“ истото би го искоментирал. Тој мост е страшно небезбеден за пешаци и велосипедисти (еве едно прашање што може новинарите да го постават на Град Скопје или градоначалникот). Па зарем толку има проблем Град Скопје, па дури и специјален мост за пешаци и велосипеди да се направи таму, и онака има место. Зарем до толку е проблем, барем да се размисли за тој проблем... Да не зборувам за тоа смешно растојание од крајот на вело-патеката по Вардар (во Карпош 4) до булеварот, каде што има една тесна уличка на која има паркирани автомобили, се движат пешаци и велосипеди, и дополнително има цела удолнина кон паркингот на трите кули, но секако за ова да се среди да личи на нешто и да биде безбедно е научна фантастика. Исто така, кога веќе имаш спомнато за различни делови од „велосипедските патеки“ по булеварите: - На пример по булеварот К.Ј.Питу, кај уличката кај Спортлајф, од едната страна рабникот е подигнат, а од другата не е (секако, очигледно по случајност). Ама затоа се обележани патеките, ради реда... Не им е гајле на градоначалниците, они си возат автомобили, па дури и некој пат да возат велосипед и да им попречуваат подигнатите рабници, контејнерите, знаците, канделабрите, лошата безбедност итн., не е ништо страшно, следниот ден може да употребат автомобил. |
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
Шо да кажеме ние што секој ден транзитираме со велосипед на Јадранска Магистрала до Словенечка....... велоград???
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Булварот е готов но има сеуште работа на средување на околните патеки
![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/Урбанизам-во-Македонија |
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
(Претпоследна слика)
Како е нацртан преминот за велосипеди во однос на тоа како завршува патеката на крајот................... Добро бе, тие што работат или тие што се одговорни за изведувањето што прават!? |
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
Како да се ужива да се прави фушерај, не дека сме единствени во светот ама па толку слепци
![]() |
|
![]() |
|
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
Ova za vo rubrikata "You had one job"
![]() ![]() |
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Срамота е да се фалат со вакви „велосипедски“ патеки.
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Aman te luge sto ste negativci, bitno se gradi
![]() Edited by Denko - 03-Jun-2020 at 14:33 |
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Па не е проблем, во иднина пак ќе се раскопа уште еднаш. Битно да се гради, да. ![]() |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Потпис. Кога работев на другиот крај на градот почесто одев кон центар по Илинденска (и мислам дека сум еден од ретките кој го почитува тоа дека во таа насока треба да се вози по патеката покрај коловозот), нема толку сообраќај, пешаци, постојки.. многу е пораат отколку возење по Партизанска. Сега кога сум во Центар некако ми се чини отпат па одам често по Женевска-Дрезденска до Рузвелтова а од таму кон Народен фронт. Некогаш Прашка-Гагарин-Нар.Фронт. Се само да ја избегнам Партизанска. ![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Име на Договор:
Изградба на бул. АСНОМ – Втора фаза: од ул. „Васко Карангелевски“ до ул. „Индустриска 1“ од km 0+834,69 до km 1+233,94 Договор на работодавач: Град Скопје Вредност на Договор: 5.945.212 Евра Рок на изведба: 10.09.2021 година ![]() https://www.granit.com.mk/mk/изградба-на-бул-асном/ |
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Рачно е изработена мапата. И оваа и таа со објектите. Податовите се еден по еден имот вадени от касатар.
|
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Kај тој делот кај „Санос“ да не излезе да се крати од тротоар...
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Od Google Maps
![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
ИНТЕНЗИВНО СЕ ГРАДИ НОВИОТ МОСТ НА БУЛЕВАРОТ АСНОМ ВО АЕРОДРОМ
Градоначалникот Шилегов и вицепремиерката за економски прашања, Мила Царовска направија увид во градежните активности за проширување на булеварот АСНОМ и за изградба на нов мост на реката Вардар. Според интензитетот на градба, општините Аеродром, Гази Баба и Центар за помалку од две години ќе бидат поврзани со нов мост и модерно булеварско решение што ќе го релаксира сообраќајот во овој дел од Скопје. Новиот мост на Вардар ќе ги поврзува улицата Васко Карангелевски во Аеродром со улицата Индустриска во населбата Ќерамидница, во Гази Баба. Вкупната должина на трасата изнесува 400 метри. Самиот мост ќе биде долг 150 метри, со 6 коловозни ленти, како и велосипедски и пешачки патеки од двете страни. Вредноста на договорот за изведба на оваа фаза изнесува 365,6 милиони денари со вклучен ДДВ. - Денеска вршиме увид на интензивните градежни активности за изградбата на новиот мост на булеварот АСНОМ, односно втората фаза од пробивањето на булеварот. Веќе се поставени темелите, а мостот ќе биде со габарит како мостот Гоце Делчев и ќе овозможиме нов сообраќаен коридор од општина Аеродорм кон општина Гази Баба. Работите се одвиваат според предвиденото темпо и очекувам кон средината на идната година да го завршиме овој капитален проект, имајќи предвид дека вистински мостови во Скопје не се градени повеќе од 20 години – изјави Градоначалникот Шилегов. По изградбата на новиот мост и пробивањето на новиот коридор, граѓаните од Ново Лисиче до Судската палата со автомобил ќе се стигнува за 5 минути, со автобус за 10 минути, со велосипед за 18 минути, а со пешачење за 35 минути. По овој мост ќе сообраќаат и нови автобуски линии кои дополнително ќе го намалат сообраќајниот метеж. Изградбата на ваков мост на реката Вардар во планската документација на Скопје постоела уште од 1965 година, но за жал, заради отсуство на визија за развој на градот и немање чувство за вистинските приоритети неговата изградба била одложувана за некои подобри времиња. Градот Скопје продолжува да гради по план изнаоѓајќи сообраќајни решенија кои ќе обезбедат одржлива урбана мобилност за граѓаните, а тоа ќе значи побрз, поефикасен, побезбеден и поеколошки сообраќај во Скопје. Во мај оваа година, целсно беше реконструиран и проширен булеварот АСНОМ на потегот од крстосницата со улица Васко Карангелевски до крстосницата со булевар Србија кај мостот Близнак. Проширениот булевар во Аеродром сега има по 3 коловозни ленти во двете насоки, пешачки и велосипедски патеки од двете страни на булеварот и средишно зеленило. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/CityofSkopje/ |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Добро е, почнале и активности од другата страна на Вардар од Ќерамидница. На претходните слики не се сеќавам да имало.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Очгледно деновиве почнале и од другата страна,доста често минувам оттука немав претходно приметено активности од страната на Ќерамидница.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Кога почна проектот имаше добро објаснување дека најповолно е да се работи во минор-коритото во втора половина на лето заради водостојот, и тоа само на една страна истовремено. Така да очекувам да се почне со столбовите 12те, горните, на страна на Ќерамидница уште сега, ама додека не се завршат долните 8 од страна на Аеродром, нема да се почнат долните 8 од страна на Ќерамидница, за да се префрли насипот на другата страна.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 30> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |