![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 90> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() Edited by Cloverstack - 01-Nov-2008 at 20:01 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
А некој мисли ли дека главните корисници на градскиот транспорт кај нас е ученици+студенти и ПЕНЗИОНЕРИ! Зарем очекувате бабите кои се враќаат од пазар наполнети со кеси да се пентарат на 2ри спрат? Тогаш што ќе им се нископодни автобуси кога (види ти!) можеле да качат цел спрат!!!
![]() Треба да се осмисли секој детал пред да се впуштиш во ваква огромна инвестиција. И да не забораваме-ова се прави сега и следен пат веројатно за најмалку 20 години. Внимавајте што ќе си посолиме! |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
па солењето е добра работа како појава, но дали солилото ќе излезе потаман ќе знаеме кога ќе го пробаме сирењето. бабите и дедовците нормално е дека ќе бидат доле и секој ќе ослободи место кога ќе ги види дека стојат, во тоа не се сомневам, а горе е нормално да се пентарат младите и оние што одат на подолга релација, но дека од 130 патници 100 ќе бидат пензионери тоа тешко! враќање нема потреба ни да има доколку не се штеди на квалитет, спорно е само дали под квалитет се разбира само моторот или и каросеријата?! |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Аха, малдите горе. Официалните лица на ЈСП излегоа во јавноста со стравувањето дека младите невоспитани македонци ќе го демолираат вториот кат. Дури и безбедноста на возилото е загрозена ако се пренатовари и клати. Неможеме ние да си купиме сирење за 200 милиони евра без да го пробаме, та ако не ни се свиѓа да го фрлиме. Апсурд! Второ, намената на градските автобуси е да се проточни. Во преполн автобус седам на вториот кат и ми требаат 5 минути само да се добуткам до една од вратите долу.
Ако е толку добар концептот двокатниците да се рбет на градскиот транспорт, можеш да ми посочиш ЕДЕН европски град каде што ги има (во целост или барем мнозинство)? Поздрав! |
|
![]() |
|
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
Трошиме време кога дискутираме на вакви апсолвирани теми! И зошто воопшто ни е потребно да се споредуваме со другите европски градови и да ги земаме нив како пример? Сосема е доволен еден поглед врз нашите улици и надвозници за да укапираме дека двокатни автобуси не соодветствуваат на град како Скопје. Не постои по исплатливо и попаметно решение од нискподни автобуси како Мерцедесите кои беа пуштени на тест возење - се друго и бегање од реалноста и комплицирање едноставни работи.
|
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
АЈ АГРИ УИТ ЈУ, Ла Линеа!
![]() |
|
![]() |
|
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
Мило ми е што се согласуваш ! Но, дали има воопшто некој на форумов што не се согласува, односно, дали постои некој што ја поддржува владината одлука за двокатните автобуси? Дали е можно такво нешто да ми промакнало? |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Не си ја барај бељата... Ако толку те интересира пролистај наназад, ќе видиш... ќе видиш што ќе видиш. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Ќе видиме дополнително кој ќе се офајди од купувањето на двокатни автобуси! А форумашите од другите градови се во право, зошто сите двокатни автобуси да ги добие Скопје, зарем другите градови не плаќаат данок? Што правиме со Охрид, Битола, Прилеп, Штип, Тетово? Треба да се има рамноправен однос, иако сметам дека двокатните автобуси ќе бидат најголемо промажување во транспортот во овие години на независност, а можеби и пред тоа!
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Текстот е поопсежно истражување какво што поретко читаме, па затоа нема да го кастрам од веќе слушнати работи.
Edited by lslcrew - 03-Nov-2008 at 00:10 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Текстот го читав прееска и како за промена е нешто различно што доаѓа од сувопарните и паушални информации кои ги добиваме од медиумите. Браво за Дневник. Има една споредбена табела која ја нема во електронсково издание на весников така да ако некој има Дневник при рака вечер или утре нека се обиде да ја прекуца, малечка е но корисна. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Конечно еден вистински посеопфатен и посериозен обид да се разобличи работава, барем во делот на негативностите на двокатните.
А зошто владава се фатила како слеп за стап за двокатни, тој одговор можеби ќе го даде тендерот. Ако има и најмала дамка, се ќе стане јасно како ден! Туку една работа дури сега ми упадна во очи - што мајка бара министер за евроинтеграции - Боцевски (кого по инерција рефлексно го гледав како портпарол па не ми беше чудно) да ни ги воведува автобусиве??? Ова е дел од нашите евроинтеграции ли??? ![]() Инаку не можам а да не добијам впечаток дека одреден професор и се умилкува на владејачката гарнитура... Веројатно не е единствен, па затоа една ваква промашена и безмозочна иницијатива и дотурка толку далеку. Во секој случај, стално кога ќе прочитам по нешто за двокатниве, мене ме фаќа некоја мачнина! ![]() Edited by Cloverstack - 03-Nov-2008 at 14:46 |
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
100% има некоја далавера со тендерот.
Не е џабе ова настојување на владата,не изнесуваат никаков аргумент во нивна полза и пак си ја тераат работата. ![]() |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
И јас мислам така, проработил добриот стар македонски инает
![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Дали е обичен примитивен инает, или класична матна зделка, ќе покаже тендерската постапка.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Еве уште еден убав тип на нископодни единечни автобуси (некои новинари изедначуваат нископодни со еднокатни
![]() ![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Андреј, не е само ТЕДОМ има мал милион марки кои сосема добро би ја завршиле работата почнувајќи од нашиот САНОС. Значи воопшто не би се врзувал за Цитаро и дефинитивно би идел со уште поевтина варијанта. Со овој буџет кој ќе се потроши и со некој поевтин бренд може комплетно во еден здив да се обнови возниот парк на ЈСП (иако како што и самиот кажа автобусите набавени пред 10на години уште го немаат кажано своето). |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Не не, јас сум стриктно против САНОС, едноставно квалитетот им е под секоја критика. После само една година од нивното воведување (1998) почнаа да шкрипат кочниците, никаква амортизација, како да влече некој дел по земјата, накривени итн. За нископодност, климатизација и други поволности збор не станува. Веројатно дел од проблемот е и во нередовниот (или никаков) сервис од страна на ЈСП, но и во Белград не се задоволни од пратката на САНОС (автобуси од пред 2-3 години). Поддржувам Made in Macedonia, но не и во овој случај. Ефтини а добри се унгарски Икарус или турски Отојол. И куп други де како што кажа.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
@ Andrej
Сум видел на ТВ фаци од тие здруженијата на приватни превозници во Белград како даваат највисоки оценки за автобусите на Санос. Једино ако не било у режија на Распашковски... ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Ти Cloverstack си задоволен од квалитетот на тие модели на САНОС? Зашто јас не сум никако, има многу подобри варианти. Ако излезе САНОС со добар модел само будала би го отфрлил. И мое лично набљудување е дека автобусите на ГСП Београд (спрски ИкарБус-и) се неколку пати подобри од нашиве САНОС-и во рацете на Браќа Карич и други приватници. Плус уште едно нешто во врска со владиниот тендер. Што им значи НАДВОРЕШЕН ДИЗАЈН ОД 60тите ГОДИНИ ???
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |