![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 60> |
Author | ||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||||
па јас и за тоа ти одговарам, не читај самоо меѓу редови буквално, тебе те буни тоа што велам дека трасата која ја проектирал Стојковски не држи место под насипот и дека доколку се реализира проектот вардарска долина таа иста траса ќе мора да се крене и трасира по насипот, мислам дека поизџвакано од ова здравје... можеби премногу преносно се изразувам или?! инаку воопшто не е бесмислено трасата да оди по кеј па за fast train само тое решение а да се помине и ефтино и брзо, ова би иницирало и забрзување на проектот со тунелот под плоштад а и колку што знам никаде во свет на сите се не им е под нос кога станува збор за метро или фаст треин обично до станиците имаат автобус па преседуваат и стигнуваат до дестинацијата... иако СК делува дека нема капацитет за вакво нешто повторно ќе кажам размислувајте за наредните десет години, а не само за следните две-три, мислам дека само трајни решенија треба да се бараат а не само половични, не дека јас сум против трам во СК номислам дека со ваков пристап како што тргнал трифка да проектира дека пак утре ќе имаме ендек. главен проблем во целиов случај е што повторно нема ни јавна дебата ниту експертски консултации ниту пак сондирање одма се оди на проектирање, па дај прво некој физибилитка бе трифуне па сетне носи ги коњите на поило! |
||||||
![]() |
||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||||
мала дигресија. Ако некој успее да ја најде и оваа фамозна гемранска фирма Јенс Роуз со која Трифка пред само 2 години ќе градеше сосема 10та траса во Скопје... Го частам пиво на следниот билдерски собир.
05.09.2006 http://star.vecer.com.mk/tekst.asp?tid=28486 |
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||||
ај одпозади ќе ја враќам, види проектирање трамвај е зафат далеку со помало значење него идентитетот мерено од аспект влада(Црква на плоштад) и градски совет(Трамвај), а инаку имам и те како замерка на тоа што се спроведуваат проектите без дебата па било тоа дошле од влада или опозиција, во принцип можеби место да имам пристап како “видиги морониве што прават“ гледам на нивните потези да гледам од агол на политички маркетинг или креирање на јавно мнение, сепак и лошата реклама е добра реклама денес, па можеби и ти звучи дека одобрувам се што извира од владата било тоа да е проект или идеја, а највеќе од се имам разбирање за желбата да исправат како нација да се освестиме за тоа колкава одговорност имаме како наследници на културата и верата на нашите татковци!!! за капацитетот на СК можам само да кажам дека не е далеку денот кога МКД (доколку влеземе во еу и отан) ќе биде преплавена од квалификувана работничка снага од азија и африка па и потребите на СК ќе бидат далеку поголеми од класични трамови и синхронизирани семафори... така да fast train би функционирале супер во СК, сепак можеби има и простор во исто време иза трам и за брз воз! инаку што мислиш ќе имаат нешто повеќе фајде народов од трамовите кога ќе заглави посабајле или попладне во гужва, или само одвоена траса како таа по кеј или в среде по бул. е чарето?! за трасата на брзиот воз мислам дека е ефтина бидејќи е одвоена од постојната инфраструктура доколку оди по кеј, а и како причина плус за тунелот добро би дошла... а што е до вардар да истиот ќе се наполни и нивото ќе се крене бар до каменото корито, тоа сигурно ќе се регулира но сепак и најмала можност за потенцијална опасност кон евентуалната траса за брз воз која е проектирана баш по денешната велосипедска патека, мислам дека нема да биде воопшто позитивен момент за некој да се нафати да даде кредит или да инвестира во такво нешто... |
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
Но повторно прашувам која е логиката да градиме изместена и неадекватна траса по кеј затоа што е наводно поефтино, а сепак да мора да го градиме убедливо најскапото решение во било каква комбинација - тунел под центарот. Дали некој би платил цело богатство да купи Ферари, а после да му вгради плин за да заштеди на гориво? Во секој случај за тунелот не ни треба ваква „причина плус“. За тунелот веќе имаме премногу причини, но ако сакаш причина плус, најдобра е логичната ЛРТ траса Јане Сандански - Партизанска.
Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 03:42 |
||||||
![]() |
||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||||
знам само едно, дека СК е простор кој ни земјотрес од експертски мислења не го спасува, проекти веќе имало, има и ќе има, само мислам дека овој сега ќе биде прв нарачан од градот(народни пари) дури мислам некој и правеше физибилити студија за трамвај СК но не се сеќавам баш кој и кога го стокми, но мислам дека таква студија треба да се темели на математички формули и параметри кои ќе ги процесира компјутер а не чика глиша со лењирче и на карта од ’63, и ако уште на крај се насади трамот на улица, абе премногу импровизиран пристап имаат визионерите. уште повеќе што таа импровизација им одговара на политичарите заради константното кревање прашина околу нив, а капак е што никој од нив нема силна конкуренција па и работите се сведуваат на еве нека си ги искористи своите пет минути па (урла-му-тутурла) ако треба и може ќе ја оправат останатите попосле... |
||||||
![]() |
||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||
дури сега гледам дека трамвајот е утнат, трасите се на најзакрчените булевари, а изгледа не планираат да ги стават по средината на булеварите
ако ги стават на коловозот, тогаш на некои булевари ќе се направи уште поголема гужва заедно со автобусите трамвајот како што сега го планираат воопшто не ни е потребен и ни треба некое друго подобро решение |
||||||
![]() |
||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||
Има многу светски искуства, сепак мислам дека ќе биде најдобро доколку трамвајот по Јане Сандански и Партизански одреди се изгради во средишниот дел на булеварите, а во строгиот центар до оди подземно, со една голема станица под плоштад Македонија. На средишниот дел на Јане Сандански треба да се постават само праговите, а на Партизански одреди треба да се земе дел од третата лента од двете страни, но може да се надополнат со велосипетската патека. Вака проблем би останал само Транспортниот центар! Во Ѓорче Петров трамвајот би можел да оди покрај депото на ЈСП, улицата што оди паралелно со главната улица! И ете, решен проблем!
|
||||||
![]() |
||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||
едно ме буни, ако трамвајската траса е по средина на булеварите, каде ќе бидат постојките и каков ќе биде пристапот од тротоар до трамвај?
не се разбирам толку во тие работи па ако може некој да ми каже како се решава тоа |
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
![]() Постојките исто ќе бидат на средина, пристапот ќе биде со пешачки премини, а на местата каде што е потребно пешачки мостови или подземни премини кои нема да служат само за станиците туку и за нормално преминување на другата страна. Ова е најдобро решение за ЛРТ/трам мрежа (каде што е изводливо) и така се решени многу мрежи насекаде низ светот - не е измислување на топла вода. Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 23:51 |
||||||
![]() |
||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||
Се согласувам со Cloverstack, постојките треба да бидат на средина по булеварите. Треба да си го поставиме прашањето каде ќе бидат постојките доколу трамвајот оди по автобуските ленти и колку автобусите ќе го закрчуваат трамвајскиот превоз
![]() |
||||||
![]() |
||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||
ама мене ме буни тоа што средишното зеленило на некои булевари е тесно, па треба да се одземе дел од коловозот за трамваите
|
||||||
![]() |
||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||
ПА токму тоа и го велам! Прво не знам зошто ги градат жардињерите по најголемите булевари, кога токму таму треба да поминува трамвајот. Проблемот ќе се реши со тоа што ќе се одземе одреден дел од зеленилото или велосипетските или пешачки патеки покрај булеварот за сметка на проширувањето на средишниот дел, при што ова не би било проблем. Партизанска на пример има простор покрај булеварот каде што би се дислоцирала велосипетската патека, на пример.
|
||||||
![]() |
||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||
Читајќи ги постовите гледам дека на голем дел од присутните им е проблем премостувањето на плоштадот, зашто, како и секаде во свет така и кај нас транваите ќе поминуваат низ плоштадот - ефтино и брзо решение за нашата черга колку ни е долга.
Друго никој не го спомнува или го заборавивте правецот на железничка (или како се вика) каде е чист и долг правец за прва и евтина етапа, па другото „отом потом“ |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
![]() |
||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||
Случајно бев присутен но во соседната просторија кога се водева разговорите со тој розов чикица, бидејќи тоа е барака сакал несакал се се слуша. Во старт ја ко лаик сватив дека транге трунгето со дотичниот господин нема да биде ништо. Едино што се сложива и слатко се насмеаа кога Трифка предлози и транваите да бидат во офарбани розова боја |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
Во вториот случај ионака трасата не е предвидена од таму (барем додека не го изградиме тунелот)
|
||||||
![]() |
||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||
За по кеј се изјаснив дека за мене не доаѓа во предвид да се наруши тој дел, размислував за траса низ улици која секако треба да пројде низ центар, без некој големи захвати, за прелази, тунели ...
Улицата-паркот поред Треска Алумина ... тој правец, ефтино и брзо решение за нешто да добиеме Edited by Vladimir P - 02-Nov-2008 at 14:45 |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
Ул. Митрополит Теодосиј Гологанов Јас во принцип сум против импровизирани „привремени“ решенија кои во пракса често прераснуваат во долгоророчни или трајни. Edited by Cloverstack - 02-Nov-2008 at 15:09 |
||||||
![]() |
||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||||
Луѓе потрошивме многу време препирајќи се околу идејава на Трифун но да бидеме реални....
Трифун има уште помалку од пола година да си игра градоначалник. Ако земеме во предвид колку траат просечни подготвителни активности за изградба на проекти како клучките Бит Пазар или Континентал кои се ако не друго проекти за кои градот имаше затворени финансиски конструкции, тогаш ризикот дека оваа несреќна реализација воопшто ќе почне е минорен. После тоа следува новата гарнитура, тек треба да видиме дали во нивните приоритети ќе биде ЛРТто, а дури потоа какво решение ќе понудат. Верувам дека нема да има никакви проблеми да го отфрлат постоечкиов проект, нема да биде прв пат да се фрлат пола милион евра во ветер. Edited by pbanks - 02-Nov-2008 at 18:42 |
||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |