build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 06-May-2010 at 12:37
Веќе не верувам на таа приказна дека не сме знаеле да пополнуваме формулари. На толку бирократија сме научиле сигурно. Обратно стојат работите.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 06-May-2010 at 12:40


Големината на бирократијата никогаш и никаде не била мерило за обемот и квалитетот на корисна работа што може да ја заврши.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 06-May-2010 at 12:45
Не е тука прашање колку корисна работа завршила. Ако ЕУ планира да даде пари и без документ ќе ги даде. Тука тера политика, па си пере совест демек не сме пополнувале добро формулари. И не ми смета што е политика работава, ме смета што широката јавност во Македонија е ислажана и мисли дека тоа е зашто нашите не знаеле да напишат формулар. Грубо се ишка проблемот во нашиот двор, да ние тука се џавељаме и го бараме виновникот меѓу нас.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 06-May-2010 at 13:02

Незнам дали ви е познато колку проекти и физибилити имаме направено за коридор 8 и сето тоа е фрлено во некој стари шкафови а ќе правиме нови и ќе аплицираме !!!???
Така да теоријата за заговор дека само запад ни става сопки, излегува најголемите сопки сами си ги ставаме.

Они ја тераат својата политика а нија треба да ја пронајдеме својата.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 06-May-2010 at 13:50
Originally posted by lslcrew

Не е тука прашање колку корисна работа завршила. Ако ЕУ планира да даде пари и без документ ќе ги даде. Тука тера политика, па си пере совест демек не сме пополнувале добро формулари. И не ми смета што е политика работава, ме смета што широката јавност во Македонија е ислажана и мисли дека тоа е зашто нашите не знаеле да напишат формулар. Грубо се ишка проблемот во нашиот двор, да ние тука се џавељаме и го бараме виновникот меѓу нас.

Ти го однесе муабетот во правец на формулари, а воопшто не беше тоа поентата, само попатно ти реплицирав. Се на се погрешна ти е дијагнозата. Не знам кој и што очекуваш да ти даде нешто, кога пред се на самите нас ни фали воља, визија, иницијатива, ангажман, одговорност... зборувам за приоритетната инфраструктура се разбира. Ако мислиш дека грешам за макар една од овие пет работи што ги спомнав, те молам посочи ми пример.


Edited by Cloverstack - 06-May-2010 at 13:57
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 06-May-2010 at 14:01

за К8 Владимир досега немало комплетен проект, имаше за ова нели и инфо колку што се сеќавам, во Кичево ќе да се собираа проектанти итн. така да допрва го средуваме проектно коридорот, што кај србите е направено уште во осумдесетите!

кај нас не е проблем се проблем визиите, амбиции, итн. туку капацитетот! проблем е да спакуваме физибилитка или проект на време а не па предвреме! проблем е што сеуште администрацијата та и приватниот сектор не сватија дека мора да работат ко коњи за да се носат со продуктивноста на запад, а не па азија, ние сме исклучок за жал како и сите медитерански земји само што е уште полошо што сме мал пазар, прилично опуштено ги тераме рработите, освен ако некој енормно не истури заради икс интереси својот капитал во нечив јужноевропски двор!

како и да е, фак е дека нашата администрација нема доволен капацитет да се носи со идеите на власта! само јас колку случаи на рефернти знам што по цел ден нишаат врата и си пијат кафе, се додека ваквата распашана команда не се излуфтира квалитетно, се до тогаш ќе каскаме, иако за волја на вистината многу работи и се поместија нанапред, но тоа не треба да ни биде изговор постојано да го држиме во лер прагот на продуктивност!

~

а за тоа што србија добила пари од еу, верувајте тоа е чиста политика! може и нас што не држат на кусо сиџимче е од политички причини, но ајде да речеме ете навистина ние сме административно искилавени, та политка тука нема европеите од петни жили се трудат да ги спастрат и придобијат србите, а со тоа и што побрзо да најдат чаре за косово кое е најпотенцијалниот проблем за воопшто некогаш еу и да стане компактна целина, односно нова светска суперсила, нешто пак сега што и воопшто не е битно со оглед дека имаат други гајлиња европеите во својот двор, сепак србите веќе одамна го затворија кретирањето со ебор та сега не ги боли глава...

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 06-May-2010 at 14:56
Max, погледај во нишката Коридор 8, каде е само еден краток период.

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=635

Иначе деновиве заврши рокот од 1 година за студијата за коридорот 8 од страна на бугарската фирма „Евротранс проект“, па се надевам дека ќе го презентираат.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 06-May-2010 at 15:06

интересно ем надворешен консултант ем му треба година дена, ќе рече некој биле побрзи, напротив секаде се спори, единствен проблем кај на с е што немаме сеуште дигитализирано се од податоци та затоа и дополнително се глави, колку само екстра време се губи бидејќи речи се од параметри мора пешки да се земе, освен оние инситу мерења истото важи и за административна документација...

србите ме изненади што ќе го средат К10 но дали ние доколку не го средиме нашиот дел од коридорот ќе видеме аир од тоа средување, пак наместо нови и брзи возои ќе тераат постојниве! незнам зошто упорно се надеваат дека со проектот за вардарска долина ќе се искористи ретрасирањето на К10 кај нас та ќе им остане малку за реновирање пример, но премногу се потпираме на случајности, кои за жал во вакви кризни времиња не поминуваат! 

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 06-May-2010 at 19:17
Досега ЕУ требаше да не влече за нос да ја завршиме документацијата за коридорите што проаѓаат низ Македонија. Многу повеќе се од европско значење одколку што се само македонско. А на терен не гледам дека нешто посебно се потегнаа да достават макар едно штуро барање, а што се случува, токму обратното. Пред некоја година добивме уцена за 70 милиони за К10 автопатот, наместо на сила да ни ги спикаат средствата и да не стават пред свршен чин што побрзо да завршиме со проектот. Со кеј на некое поточе не се пере впечатокот, џабе е.

Edited by lslcrew - 06-May-2010 at 19:30
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 06-May-2010 at 23:30
lsl, навистина ме чудиш со овие тези... Требало они да се претргнат за да не поттикнат да работиме на случајот, коридорите биле многу повеќе значајни за Европа отколку за нас, не уценувале за 70 милиони евра неповратни средства за К10 кои што кога конечно требаше да ги земеме решивме да го прекрстиме автопатот во Александар Велики како да не знаевме што ќе се случи и како уште да не ни е јасно дека немаме никаква корист од грандиозното име на нецелосниот автопат полн дупки и крпеници. Мислам дај стварно малку посериозно...

Вакви работи неодоливо ме потсеќаат токму на грчкиот менталитет и национална филозофија. До гуша се во лајна, сами си надробија, ама не можат никако да се помират дека ќе мора да сркаат и сите други им се криви за буквално сите проблеми, само никако да им текне да се позанимаваат малку со себе  Roll%20eyes


Edited by Cloverstack - 06-May-2010 at 23:33
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 07-May-2010 at 01:43
Види ако ти стварно си убеден дека името на автопатот било причина за недобивање средства, тогаш стварно имам чувство дека разговарам со сериозно незапознаен соговорник. Еве К8 не се вика Александар Велики, еве пругата од К10 не се вика Александар Велики, еве стадионот се вика Филип Втори па доби милион европски пари (УЕФА, но сепак европска институција). Апсолутно е ирелевантно именувањето кое патем не е никакво официјално име туку второстепено, името официјално е М1 - Е75 и никако инаку, ако веќе има тоа врска, макар што уште еднаш ќе кажам нема. До толку е ирелевантно макар и го прекрстиле автопатот "Солун е наш, Атина ќе ја делиме".

Патем незнам зашто ја спомна Грција, уствари и требаше да ја спомнеш. Мене ме зачудува тоа што Грција која треба да биде најголем лобист за овој пат што ја поврзува земјено со останатиот дел од ЕУ, е всушност најголем подривач. Без разлика на спорови и недоразбирања, се работи за нивна потреба. Менталитети не спомнувам, барем за тоа сум убеден дека немаат врска ни со политика нити со инфраструктура така да би ги држел надвор од дебатата. Уствари што воопшто разговараме за Грција, ова е многу повеќе на релација Македонија - ЕУ.

Види да не бидам погрешно сватен, ако утре ги стави ЕУ парите "на маса" 70 милиони и како единствен услов го постави именувањето, прв со две раце ќе потпишам да го тргнеме именувањето. Ама не е тоа работата.

Барем за коридорите трансевропски кои се од континентално значење, а ЕУ како единствен легитимен "концесионер" политички да ја претставува Европа би требало многу повеќе да се заангажира и да насочи средства кон изградба на коридорите во полн профил, односно автопат, пруга, гасовод, оптика, нафтовод и се што еден коридор значи.


Edited by lslcrew - 07-May-2010 at 01:49
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 07-May-2010 at 10:17


Многу зборови, а малку кажано. Кажаното се сведува на тоа дека ние сме си биле арни, ама дека ЕУ е крива затоа што не не молела да истури пари овде.


Јасно ни е на сите каква е ЕУ, ама кажав и погоре, ние примарно треба да се занимаваме со тоа какви сме ние. Твоиве ставови повторно неодоливо ме потсеќаат на грчката национална филозофија и психологија, а таа е погубна.
Би ти кажал само две работи:
- за да очекуваш помош, прво треба самиот да си „помогнеш“
- никој не може да те заебе колку што можеш сам да се заебеш
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 07-May-2010 at 13:12
Ајде да ја вратиме темата!

Како може да се искуристи оставштината, за која ние е заборавивме
"Plavi voz" ponovo na "Serbia open"-u
Četvrtak, 06. Maj 2010.



"Železnice Srbije" i ove godine stavile su na raspolaganje deo kompozicije "Plavog voza" za prijem VIP gostiju i održavanje konferencije za novinare, organizatorima drugog ATP turnira "Serbia open 2010", koji se od 1-9.maja država u Beogradu.
Četiri vagona iz sastava „Plavog voza“ i to: Titov i De Golov vagon, svečani salon i vagon restoran, postavljeni su na pruzi u okviru stanice Beograd Donji grad, odmah pored sportsko rekreativnog kompleksa "Milan Gale Muškatirović" na Dorćolu, gde se održavaju teniski mečevi.

Tokom trajanja turnira, "Plavi voz" moći će da obiđu VIP gosti i učesnici ovogodišnjeg "Serbia Open" -a.

http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/24814.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 07-May-2010 at 13:40
Tаман се ближи и 25 мај, верувам ќе има доволно интерес.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 07-May-2010 at 15:04
И до сега странци го опседнуват, иначе и тој историски воз вози низ Србија како што вози Романтика и Шарганска осмица.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 17-May-2010 at 14:46
Еден слоган кој се појави во Хрватска (може слободно да важи и кај нас)

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 17-May-2010 at 15:20
Од овие плави возови постои ли сеуште кај нас некој од нив?Или се специално издание за тито
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 17-May-2010 at 18:06
Постои еден специален вагон од таа серија во Македонија, кој го употребуваше извршен совет. Штета што го немам усликано.



Штета што не се уклучува ко атракција
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 20-May-2010 at 19:05
Bugarska: Lopovi ukrali deo šina
20. maj 2010. | 11:31 | Izvor: Tanjug

Sofija -- Bugarski brzi voz, koji saobraća na relaciji Burgas-Varna kasnio je čitavih 240 minuta, jer su lopovi ukrali deo šina.

U vozu je bilo oko 200 putnika, a incident se dogodio jutros, oko 4.15 časova na deonici od Kosteneca prema Ihtimanu, saopšteno je iz Bugarskih železnica.

Mašinovođe su prvo zabeležile smanjeni napon u kontaktnoj mreži, a onda je usledilo i nezabeleženo iznenađnje - lopovi su odneli deo šina, dodaje se u saopštenju.

Krađe šina u potpunosti je poremetila saobraćaj na relaciji Burgas - Sofija, jer je, pored brzog, u blokadi ostalo i nekoliko teretnih i putničkih vozova.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=05&dd=20&nav_id=432619
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 20-May-2010 at 19:11


Што ќе се зае*аваат со жици и тегови, профитот е во шините  Crazy

Сешто...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.664 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.