build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 30>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 06-Oct-2010 at 01:48
OKA Cheers
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 06-Oct-2010 at 09:23
Имам само една недоумица и прашање до ЛСЛ пред се. Како тоа го замислуваш концесионирањето со подземната брза сообраќајница? Дали тоа би значело пример 20денари по проаѓање по автомобил? Не дека тоа не функционира во Лондон на пример, но сепак ми се поставува прашање од чисто економско/физибилна природа:
 
1. Да земеме дека дневно тој пат го проаѓаат 100.000 возила во обата правца (што мислам дека не е ни приближно случај). Во ситуација кога секое проаѓање би чинело 20 денари, годишно мојот ексел вика дека концесионерот би заработил околу 11 милиони евра. Убава бројка, нема што, но колку е реална? Прво, колку тоа би го оптеретило просечниот возач, кој да речеме барем 2 пати дневно би ја проаѓал оваа делница (до работа и назад)? 40денари*22 работни дена=880денари месечно, само за 2 километри. Прашање е колку од возачите во Скопје ќе го платат тој луксуз, и таа бројка од 100.000 коли дневно би се свела на не повеќе од 20.000. Да имаме во предвид и дека освен во шпицовите никој не би платил да речеме навечер да се вози низ тунелот и да скрати можеби 1 минута возење.
 
Да не заборавиме и дека концесионерот би си имал и таканаречени Running costs. Би требало да има служба и модел за наплата, служба за прва помош во тунелот, излези за итни случаи, струја за осветлување и вентилација, одржување и слично.
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 06-Oct-2010 at 11:00
Дополнителна и задолжителна, директна давачка при регистрација на возилата, во висина од 5 EUR per auto, per year.
Се очекува во 2011 година да се регистираат околу 400 илјади возила во МКД = 2 mio EUR.
Со оглед на тоа дека e за очекување бројот на возила, од година во година, прогресивно да се зголемува, реално е да се предвиди дека по овој основ, за 30 години би се прибрале до 100 mio EUR.
Ако, дозволи Уставниот суд, се разбира! Big%20smile



Edited by OKA - 06-Oct-2010 at 11:01
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
shaun.r View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Jul-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shaun.r Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 06-Oct-2010 at 11:58
Originally posted by OKA

Дополнителна и задолжителна, директна давачка при регистрација на возилата, во висина од 5 EUR per auto, per year.
Се очекува во 2011 година да се регистираат околу 400 илјади возила во МКД = 2 mio EUR.
Со оглед на тоа дека e за очекување бројот на возила, од година во година, прогресивно да се зголемува, реално е да се предвиди дека по овој основ, за 30 години би се прибрале до 100 mio EUR.
Ако, дозволи Уставниот суд, се разбира! Big%20smile


Big%20smileBig%20smile  ke ti kaze neustavno , zasto nekoj od Kavadarci da plaka za tunel u Skopje
Big%20smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 06-Oct-2010 at 14:47
Урбан, затоа пишував погоре за концесија со динамично менување на параметрите, па да не се доведеме во ситуација тунелот да го избегнуваат. Не за друго, после ќе не убедуваат тука на форум дека македонскиот менталитет не е подобен да поднесе тунел, па затоа бил празен, а не заради нивните неискалибрирани цени. Шала на страна, 11 милиони евра тешко дека може да очекуваме профит од една сообраќајница годишно, без разлика на моделот на наплата. Затоа може и државата да го направи, па со вињета да го исплати скоро до горна граница профит. Да не го избегнуваат, а да не биде празен.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 06-Oct-2010 at 15:22

Затоа може и државата да го направи, па со вињета да го исплати скоро до горна граница профит. Да не го избегнуваат, а да не биде празен.
Токму ова и ми беше поентата и мило ми е што на индиректен начин успеав да го свртам вниманието барем малку на ова. Значи не е решение и магично стапче, ќе дадеме под концесија. Прво затоа што не се работи за ловиште, рудник, езеро се работи за градска инфраструктура која што ретко каде е исплатлив бизнис. Значи тука си има обврска власта (централна/локална) да обезбеди подобри услови за движење на сите субјекти. Е сега кога би било се така црно-бело капиталистички, не би имале ни една улица, ни една болница нити едно училиште, факултет државни. Секаде би имало вињети, сите болници би биле Ремедика/Систина а сите училишта Нова или ФОН. Е кога сме кај тоа дека и државата може да стопанисува со некои помалку профитабилен бизнис од јавен интерес на сите граѓани, тогаш се поставува прашањето зошто побогу да ги дадеме парите од чистата заработка на странска фирма, само поради фактот дека концесиите се кул, светска работа. Во бизнисот нема КУЛ, има само поголем или помал профит (или загуба). Од друга страна зошто да неможе и државата салгам да се задолжи за добар инфраструктурен проект, па самата да го менаџира неговото остварување, а парите секако ќе ги добие од граѓаните на овој или оној начин (дали дополнителен данок при регистрација на возила, дали преку зголемени акцизи за бензин, дали преку подобрување на севкупната бизнис клима па со тоа и повеќе даноци тоа е веќе друг проблем). Решение има, и мислам дека државата/Градот се тие која треба да ја изградат целокупната градска патна инфраструктура.


Edited by UrbanFreak - 06-Oct-2010 at 15:24
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 07-Oct-2010 at 18:00
Некакви си активности на тротоарот ли е, паркингот ли е. 41°59'55.62"N 21°24'43.65"E




Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 07-Oct-2010 at 20:18

Тука телеком поставува кабли ако не се лажам. Кај катастар веќе се реновираше цел тротоар до доле до 8 Септември од страната на Педагошки.
А од оваа страна баеги долго се работи со тоа што имаат копано пак до доле до Педагошки ама зафатена е улицата а не тротоарот.


Edited by Supervisor - 07-Oct-2010 at 20:19
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Дуле View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дуле Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 08-Oct-2010 at 14:50
СЕ ИСПИТУВА ПОДЗЕМНАТА ИНФРАСТРУКТУРА ВО ЦЕНТАР

Новите сообраќајници на тест

Геотехничките истражувања се прават за да се добие прецизна слика за трасата за идната подземна со об ра ќај ни ца од Соборен храм до Комплекс банки и за булеварот Климент Охридски

Трасите за из град ба на новите сообраќајници во центарот на Скопје деновиве ин тен зив но се испитуваат. Геотехничките истражувања се прават за да се до бие прецизна слика каде точно ќе се протегаат идната подземна сообраќајница од Соборен храм до Комплекс банки и булеварот Кли мент Охридски.
Ис ко па ни се дупки и бунари, кои ќе се искористат како основа за по на та мош на та подготовка на проектите за сообраќајниците, како и за пред ви де ни тунели и темели на мостови.
Ис ко пу ва ња та ги врши Министерството за транспорт и врски, и ќе траат до кра јот на месецов.
"Вр ши ме геотехнички испитувања во согласност со проектот за изработка на Студијата за сообраќајниот систем на Град Скопје, со идејни проекти за новите сообраќајници.Тие мора да се направат за да добиеме ин фор ма ции за теренот и да се определи точната геолошка слика за идното со об ра ќај но решение", велат од Министерството за транспорт и врски.
Проектите за решавање на сообраќајниот хаос во Скопје ќе ги изработува шпанска фирма. Покрај идејно решение за овие две сообраќајници, откако ќе ја разгледа состојбата во Скопје, фирмата треба да даде и предлог-проекти за растоварување на сообраќајот и на другите булевари и улици низ сите скопски општини, како и проекти за решавање на проблемот со паркирање, односно идеја како и каде да се изведат нови паркинзи.
(М.Ѓ.)
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 12-Oct-2010 at 11:39
Se gradi nov most vo kicevo(ekstra za koli)
 41°30'53.55"N 20°57'34.79"E




Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 14-Oct-2010 at 19:05
РЕКОНСТРУКЦИЈА НА УЛИЦАТА НИКОЛА ЃУРКОВИЌ  ВО ЦЕНТАРОТ НА ГРАДОТ

Започна реконструкцијата на улицата ,,Никола Ѓурковиќ,, во центарот на градот која што се протега од Градскиот плоштад Никола Мартиноски до зградата на Општина Крушево.Реконструкцијата опфаќа замена на старата камена коцка со гранитна коцка која што има неограничен век на траење од влијание на надворешните временски услови. Должината на улицата изнесува 400 метри со просечна ширина од 3 метри. Изведувач на работите е ЈП ,,Комуна,, Крушево. Средствата се обезбедени од Буџетот на општина Крушево.

http://www.krusevo.gov.mk/
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 18-Oct-2010 at 15:44
Оние камионите за испитување земјиште што ги имаме регистрирано неколку поста наназад, денеска еден имаше и тука во средишното зеленило. (41°59'50.75"N 21°25'31.11"E)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 20-Oct-2010 at 02:26
Уште една локација каде што имаше ваков камион за испитување земјиште, 42° 0'0.08"N 21°25'36.20"E.
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 21-Oct-2010 at 16:39
Има некој инфо зошто е заградено во Скопје, во Центар, пред стоковната куќа City Gallery!?
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 21-Oct-2010 at 18:25
Ако е локацијата пред Лумикс тогаш или се почнува со црквата или па е она испитување земјиште за тунелот под плоштад што денес се случува на рандом локации по трасата, а обично заградуваат додека бушат.
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 21-Oct-2010 at 18:39
За црква е премало, за геомеханика ќе да е. Со еден удар две муви! Оти податоциве ќе се користат и за подземната и за евентуална градба на локацијата. Big%20smile
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 21-Oct-2010 at 23:43
Еве и во дневник се заинтересирале за скелињата во центар

Мистериозни скелиња на плоштад Македонија

До затворањето на весников градските власти немаа поим дали воопшто му издале некому дозвола да го оградува просторот на плоштадот

Металните скелиња поставени во кружна форма на плоштадот Македонија на просторот меѓу кафеаната „Пелистер“ и стоковната куќа вчера ги изненадија скопјани. Едни се понадеваа дека конечно ќе се гради црквата Св. Константин и Елена, другите стравуваа дека токму тоа и се случува.

Според Општина Центар, воопшто не станува збор за парцелата на Македонската православна црква. Оттаму велат дека приватен инвеститор поставил скелиња близу парцелата, предвидена за изградба на православниот храм.

Според инспекторите од Општина Центар, сопствениците на бутикот „Тера нова“ сакале да го обноват покривот на стоковната куќа, па скелињата во кружен облик биле поставени за машините и за кранот, кој треба да доставува материјал на покривот од зградата. До затворањето на весников градските власти немаа поим дали воопшто му издале некому дозвола да го оградува просторот на градскиот плоштад.

Главниот градежен инспектор Милан Пижула изјави дека дозвола за поставување на скелињата издал Градот, но тој додаде дека ниту една фирма не поднела барање ниту добила дозвола за реконструкција на покривот на стоковната куќа. Додаде дека ако некој почне каква било градежна интервенција на стоковната куќа, Општина Центар ќе го спречи оти за тоа нема никаква документација.

- Се надевам дека зад приказната околу реконструкцијата на покривот не стои некоја нова урбанистичка замка, вели Никола Наумовски, активист од граѓанското движење „Плоштад Слобода“.

Од Македонската православна црква вчера не можеше да се добие информација дали тие се подготвуваат за изградба на храмот. Секретарот на скопската епархија, Коста Станоевски, изјави дека веќе две недели е на боледување и не знае дали некој друг надлежен побарал да се почне со градба.


http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=1950143933278446B57DA0FD433F8D6F
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 22-Nov-2010 at 11:08
Се уредува влезот во Пробиштип
Нов асфалтен слој се поставува на улицата Миро Барага, која е дел од регионалниот пат Пробиштип - Кратово. Ќе се асфалтираат околу 2,5 километра од влезот во Пробиштип до раскрсницата со улицата Јордан Стојанов.

Покрај поставувањето нов асфалт, од локалната самоуправа на Општина Пробиштип најавуваат дека наскоро ќе почнат и подготовките за изградба на нова пешачка патека и улично осветление на оваа улица.

Со реконструкцијата ќе се подобрат условите за побезбедно одвивање на сообраќајот во овој дел од градот, а влезот во Пробиштип ќе добие нов лик и урбана инфраструктура.

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=434F23E35089BB42B0CCE919C480C09E
Back to Top
leonid23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 30-Nov-2009
Location: Strumitza
Online Status: Offline
Posts: 579
  Quote leonid23 Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 04-Dec-2010 at 20:20
ВО НАРЕДНИТЕ ДВЕ ГОДИНИ ОПШТИНА СТРУМИЦА ЌЕ ИНВЕСТИРА 25 МИЛИОНИ ЕВРА ЗА РАЗВОЈ

– Со развојната програма на општина Струмица за периодот од 2011 до 2013 година што ја донесе општинскиот Совет, вкупните планирани инвестиции ќе изнесуваат 1,5 милијарди денари, или близу 25 милиони евра.

Со програмата во овој двегодишен период се предвидува изградба на неколку капитални инфраструктурни и комунални објекти како што се пречистителна станица за отпадни води, виртуелна гасификација на општината со гасоводна мрежа од 13 километри и комплетна опрема за компресирање, декомпресирање и транспорт на природниот гас, заокружување на периферниот одводен канал во Струмица, нова индустриска зона „Сачево“. Програмата опфаќа и реконструкција на кванташки пазар, изградба и рекострукција на локални патишта, канализации, водоводи, улици, тротоари, зелени површини во градот, населените места и во индустриските зони, и реализација на повеќе други проекти.

- Планот за развој на општина Струмица ги содржи сите капитални програми од кои некои се повеќегодишни и ја отсликуваат насоката во која ќе се движи развојот на општината. Во програмата доминира пречистителната станица чиј што камен-темелникот беше поставен уште пред 16 години, а требаше да се гради со гранд од Грција, но поради спорот со името таа досега не ги одобри парите, изјави градоначалникот Зоран Заев.

За овој капитален проект се обезбедени 9,6 милиони евра од Европската Унија преку ИПА компонентата за заштита на животната средина.

http://www.idividi.com.mk/Biznis/SvetBiznis/640891/index.html

Edited by leonid23 - 04-Dec-2010 at 20:21
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 07-Jan-2011 at 17:15
Edvaj najdov edna slika od noviot bulevard vo debar



Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 30>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.063 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.