![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 159> |
Author | |||||||||||||||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Of, na zelena pozadina ne se primetuvaat
![]() |
|||||||||||||||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
ova u momin potok ne mi se dopaga bash, pominav pred nekoj den i jas natamu ,mislam deka na celiot toj pat treba da se dodade uste edna lenta, pa se do granicniot premin blace
![]() |
|||||||||||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Многу лоша ми изгледа обновата на раскрсницава. Прво асфалтот изгледа како мек и после неколу години пак ќе имаме иста состојба. Особено во деловите пред раскрсницата (каде што кочат тешките товарни возила), се употребува бетон-асфалт да не се прават бразди како секаде низ градот. Потоа семафорите и јавното осветлување се катастрофални. За опкружувањето пак нема воопшто да коментирам.
![]() |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
na toa ulica bi bilo ubavo da nema ic semafor, a ako nekoj saka da svrti levo da se izgradi eden podvoznjak
![]() ![]() |
|||||||||||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
И мене не ми е јасно до кога ќе си тераат толку механички и непромислено. Проблемот е видлив, јасен и премногу присутен кај нас. Крајно време е да сменат нешто во пристапот. |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Три булевари стеснети за сообраќај поради обнова
Градските власти во саботата ги затворија за сообраќај дел од булеварите Александар Македонски, Гоце Делчев и Крсте Мисирков и дел од улицата Беласица. На булевар Гоце Делчев затворена е коловозната лента од страната на Универзитетот "Св. Кирил и Методиј" каде што се става нов асфалт, а следната недела ќе се работи од страната на Македонската телевизија. На булевар Александар Македонски се уредува делот на кружниот тек кај хотелот "Континентал", се гребе асфалтната подлога и се подготвува асфалтирањето на приклучокот кај хотелот. Следниот викенд овој булевар ќе биде под посебен режим во раните утрински часови, бидејќи ќе се поставуваат големи метални портали за патоказни знаци преку двата коловоза. Градските власти апелираат до скопјани да ја почитуваат сообраќајната сигнализација, да ги избегнуваат овие сообраќајници во наредните две недели и да користат јавен градски превоз. http://vest.com.mk/default.asp?id=159086&idg=8&idb=2514&rubrika=Skopje |
|||||||||||||||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Edited by evolutionary - 05-Nov-2008 at 17:51 |
|||||||||||||||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Ќе се осврнам на првиот дел од текстот. Ја би го запрашал тој експерт што дава избрзани констатации дека е битно од која насока колку коли новаѓале. Свесен ли е тој експерт дека со секоја реализација на еден булевар од ГУП-от, следи драстична промена во количината сообраќај што се движи од некоја насока. Неможе сега да направиме кружен тек присопособен за моменталната ситуација и да го пре-приспособуваме на секој новоизграден булевар.
Естетиката! Убаво изгледале кружните текови. Па зерем и во Град Скопје неко почна да размислува како оние од министерство за култура. Еве нека земат пример од владата и наместо да утврдат колку на Скопје реално му требаат евентуални кружни токови, они нека земат и нека направат 100, зашто бројката така убаво фино изгледа заокружена. По примерот на 100 сали, 100 терени, а не реално колку треба. Се додека има "многу луѓе", како што вика текстот, што тврдат дека кружните токови се атрактивни и затоа треба да ги има во Скопје, се дотогоаш ќе имаме хаос! |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
![]()
![]() Edited by Cloverstack - 17-Nov-2008 at 14:58 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Кружниве текови стануваат нова перверзна мода, нешто како жардињерите на Трифке или фонтаните на Кирца.
На некои локации треба/може да се изведат, но оваа наезда е очигледно само уште една од работите кои кај нас се прават без никаква анализа и студија. Јован Христовски гледам збори дека требало „детални анализи“, ама не слушам да спомне дека имаат направено макар една. Ако имаат ај нека ги покажат па нека не убедат, а не вака само со празни зборови. А Момо Николовски нека се држи до пеење новокомпонирани народни песни наместо да ни ги „решава“ сообраќајните проблеми. Триумфалната капија?!? Па одговорот лежи токму во текстот - 12 улици. Друго решение освен кружен тек не е ни можно. Само погледнете како изгледа сообраќајот кај триумфалната капија. Имам ставено и клипче поназад во нишкава, а и тоа е од „нормален сообраќај“, не од закрчен. И аман веќе не пласирајте такви бесмислици дека кружните текови се модерно решение и дека на големо се воведуваат низ светот. Токму напротив - тие на големо се напуштаат! Edited by Cloverstack - 17-Nov-2008 at 15:04 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Ајде фаќајте се за работа и нов кружен тек кај католичка црква. Меѓутоа јас пак мислам дека тука мора прво Јужен булевар да се изгради или дел од него поради фактот што потоа ќе мора повторно да се проширува и кругот.
|
|||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
BlacK ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 11-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 95 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
cloverstack i ne e taka loso resenie kruzen tok.U Tetovo na primer ima edno 5-6 napraeno na eden bulevar na"ilindenska".E sea i ja bev kao tebe so razmisljanjata ova je moda pojma nemaa ovja od lokalnava,ali vozenjeto e bez zastoi, cekas zamo na pocetok od bulevarot i nakrajot kon izlezot kon Gostivar kaj sto ima klasicna raskrsnica so semafori.Na pocetok del od naselenieto ne znaese kako se vozi na kruzen tok
![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Воопшто не е лошо да има кружни текови и тоа е модерен начин во градска површина. Единствено некоја клучка со подвозници и надвозници е најдобро решение меѓутоа просторните услови секаде не го дозволуваат тоа. Во поглед на обичните раскрсници со семафори и застои, кружниот тек е апсолутно најдобра замена.
|
|||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Имам и до сега спомнато - не сум апсолутно против кружни текови. Има околности каде тие се потребни и пожелни (пред се во зависност од карактеристиките на сообраќајните текови на конкретниот јазол и од просторните услови). Но тоа е реткост. А за да се утврди треба навистина добра анализа спроведена од навистина стручни лица, кои изгледа за жал ги немаме... |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Инаку не е точно дека возењето е без застој. Зависи од многу работи дали ќе има или нема застој. Плус тоа со „зелен бран“ исто така нема застој. Друга работа што често е предмет на заблуда е капацитетот на кружните текови. На ист простор, семафоризирана крстосница има значително поголема пропустна моќ од кружен тек. Побарајте малку по нет, ќе видите дека токму капацитетот е една од ахиловите пети на кружните текови. За крај - Атина. Не сум убеден дека со оглед на големината на градот заклучокот ти е точен (барем колку што можам да видам на google earth), но мислам дека слободно може да се каже дека Атина е најголемото урбанистичко и архитектонско промашување во Европа, па тоа сигурно не е место од каде би земале примери, барем не во поглед на тоа како во минатото грците го обликувале градот. |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
![]() истамбул е исто за пофалба ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||||||||||
Град со прекрасни големи и проточни кружни токови секако е Букурешт. Но тоа се прекрасни, огромни плоштади каде што се вкрстуваат 5+ улици и секое друго сообраќајно решение (за времето кога биле градени) било невозможно. Сега се пробиваат тунели (обично главната улица која го сече токот, се спушта под земја) за да се намали бројот на возила и конфликти ситуации.
Скопските идни кружни токови, според мене би требало да имаат најмалку 3 ленти, а просторот кај Католичка тоа не го овозможува, дистанцата меѓу улиците е премала. Многу конфликтни ситуации на мал простор. Уште знаејќи ја нашата сообраќајна култура-тотален колапс. Иначе убаво осмислени и големи кружни токови, се најубаво и елегантно решение за потесното градско подрачје (фонтани, обелисци, скулптури, прекрасно аранжирано зеленило), Скопје е меѓудругото е селендра затоа што нема ниту еден кружен ток-плоштад. |
|||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |