build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 03-Nov-2008 at 20:40
Of, na zelena pozadina ne se primetuvaat
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 03-Nov-2008 at 21:37
ova u momin potok ne mi se dopaga bash, pominav pred nekoj den i jas natamu ,mislam deka na celiot toj pat treba da se dodade uste edna lenta, pa se do granicniot premin blace
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 03-Nov-2008 at 21:40
Многу лоша ми изгледа обновата на раскрсницава. Прво асфалтот изгледа како мек и после неколу години пак ќе имаме иста состојба. Особено во деловите пред раскрсницата (каде што кочат тешките товарни возила), се употребува бетон-асфалт да не се прават бразди како секаде низ градот. Потоа семафорите и јавното осветлување се катастрофални. За опкружувањето пак нема воопшто да коментирам. Ohno
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 03-Nov-2008 at 21:51
na toa ulica bi bilo ubavo da nema ic semafor, a ako nekoj saka da svrti levo da se izgradi eden podvoznjak toa moe mislenje .
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 03-Nov-2008 at 22:02
Mitatos таков е планот според ГУП. Да, тука треба да има клучка!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 03-Nov-2008 at 22:26
Originally posted by Andrej_LJ

Прво асфалтот изгледа како мек и после неколу години пак ќе имаме иста состојба. Особено во деловите пред раскрсницата (каде што кочат тешките товарни возила), се употребува бетон-асфалт да не се прават бразди како секаде низ градот.


И мене не ми е јасно до кога ќе си тераат толку механички и непромислено. Проблемот е видлив, јасен и премногу присутен кај нас. Крајно време е да сменат нешто во пристапот.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 04-Nov-2008 at 00:01
Три булевари стеснети за сообраќај поради обнова

Градските власти во саботата ги затворија за сообраќај дел од булеварите Александар Македонски, Гоце Делчев и Крсте Мисирков и дел од улицата Беласица. На булевар Гоце Делчев затворена е коловозната лента од страната на Универзитетот "Св. Кирил и Методиј" каде што се става нов асфалт, а следната недела ќе се работи од страната на Македонската телевизија. На булевар Александар Македонски се уредува делот на кружниот тек кај хотелот "Континентал", се гребе асфалтната подлога и се подготвува асфалтирањето на приклучокот кај хотелот. Следниот викенд овој булевар ќе биде под посебен режим во раните утрински часови, бидејќи ќе се поставуваат големи метални портали за патоказни знаци преку двата коловоза. Градските власти апелираат до скопјани да ја почитуваат сообраќајната сигнализација, да ги избегнуваат овие сообраќајници во наредните две недели и да користат јавен градски превоз.

http://vest.com.mk/default.asp?id=159086&idg=8&idb=2514&rubrika=Skopje
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 05-Nov-2008 at 17:49
Време, број 1512, 05.11.2008



ВО ЦЕНТАР
Се поправа улицата Елисие Поповски

На улицата Елисие Поповски е извршена замена на старите рабници со нови во должина од 280 метри, а во тек е висинско дотерување на шахтите и на сливниците по коловозот. По завршувањето на овие зафати ќе следува гребење на постојната асфалтна површина и поставување нов асфалт во должина од 380 метри. Општина Центар апелира до граѓаните да не ја користат улицата Елисие Поповски за сообраќај и да не го оградуваат просторот пред влезовите од дворови за побрзо и поефикасно извршување на градежните работи на улицата.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=5&tabid=1&EditionID=1543&CategID=3


Edited by evolutionary - 05-Nov-2008 at 17:51
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 17-Nov-2008 at 13:34
Скопје плаче за што повеќе клучки и за кружни текови



Автор:  Радмила Заревска

Што повеќе клучки и кружни текови се изградат во Скопје, толку подобро ќе биде регулирањето на сообраќајот, сметаат експертите. Според нив, на овој начин би се избегнале семафорите и би се овозможил поголем протек на возилата, со помали застои.

Јован Христовски, раководител на градскиот сектор за сообраќај, објаснува дека тие се подобра опција, но треба да се исполнат некои критериуми, затоа што не може на секоја крстосница да се изгради клучка или кружен тек.

- Најважна е широчината на раскрсниците, како и бројот на возила што доаѓаат од сите насоки. Пред да се почне таков проект треба да се направат детални анализи дали тоа ќе придонесе за намалување на метежот и пред се на застоите. Ако има голем прилив на возила од повеќе страни тогаш овој модел е поприфатлив - смета Христовски.

Во предвид се земаат и регулирањето на предноста на минување, како и цените за изградба на овие модели. Естетиката е важен фактор пред се за кружните текови и многу луѓе сметаат дека тие имаат многу поатрактивен изглед од обичните крстосници. Овој модел се применува и на места каде што има потреба од забавување на сообраќајот, а мора да се најде решение и за движењето на пешаците. Бидејќи асфалтните површини на кружните текови обично се поголеми, треба да се пресмета и можноста за што подобро одведување на атмосферските води.

МНОГУ ИДЕИ И ПРОЕКТИ ЧЕКААТ НА РЕД

Од градската управа велат дека имаат седум проекти за замена на семафорите со кружни текови кои треба да се реализираат. Прва на ред ќе биде крстосницата меѓу улиците Митрополит Теодосиј Гологанов и Мито Хаџивасилев Јасмин кај Католичката црква, која возачите ја сметаат за една од најопасните во градот. Слични сообраќајни решенија се планирани и улицата 16-та македонска бригада во населбата Железара, на булеварот Босна и Херцеговина, на Втора македонска бригада, како и на улицата 588 кај Бригадата за противпожарна заштита.

Освен градските власти, и скопските општини имаат голем број идеи, предлози, но и конкретни проекти за кружни текови или надвозници на своите улици за да го намалат сообраќајниот метеж. Од Карпош велат дека планирале да направат кружен тек на раскрсницата меѓу улиците Никола Тесла и Орце Николов, но се откажале бидејќи коловозите имале исти димензии, па изградбата не била изводлива. Тие сметаат дека тој модел повеќе би одговарал на крстосницата меѓу Париска и Варшавска.

Гази Баба веќе доставила предлози до градот за измена на неколку сообраќајни решенија, односно за изградба на кружни текови на раскрсницата меѓу 16-та македонска бригада и Коце Металец во Автокоманда и кај последната станица на автобусот со број 45 во населбата Ченто.

Момо Николовски, портпаролот на Ѓорче Петров, смета дека кружните текови се подобро решение од обичните раскрсници, но надвозниците се уште поефикасни.

- Улиците во нашата општина се маалски и тесни, па се сомневам во можноста на нив да се направат кружни текови. Се надевам дека метежот ќе се намали кога обиколницата ќе се пушти во употреба. Најгуст сообраќај има на крстосницата меѓу улиците 4 Јули, Лука Геров и Македонска војска. Тука би требало да се направи надвозник или барем кружен тек - вели Николовски.

Општината Кисела Вода, пак, се обидела да направи кружен тек кај пазарчето во населбата Драчево. Тие во соработка со полицијата поставиле соодветни сообраќајни знаци, но жителите не ги почитувале новите правила и метежот уште повеќе се зголемил.

„КОНТИНЕНТАЛ“ ЗАВРШИ, СЛЕДУВА ДЕТЕЛИНКАТА

Клучката кај хотелот „Континентал“ е веќе пуштена во употреба и со неа се овозможува директно поврзување на влезот во Скопје кај населбата Автокоманда со центарот, автобуската и железничката станица, судовите, Универзитетот „Свети Кирил и Методиј“, сајмиштето и други значајни објекти. За оваа намена досега се користеа фреквентниот булевар Крсте Петков Мисирков кај Бит-пазар или претесната уличка 537 во населбата Керамидница, која се протега покрај пругата од противпожарната бригада до службениот влез на сајмиштето.

Почна да се гради и детелинката кај Битпазар, со која ќе се заокружи бессемафорското регулирање на сообраќајот во овој дел од градот. Наместо да чекаат на семафорите да завртат лево, возачите ќе треба само да поминат преку или под надвозникот и двапати да завртат десно за да се упатат во саканата насока.

Општинарите од Чаир со најголемо нетрпение ја очекуваат изградбата на овој објект, бидејќи сметаат дека на тоа место се создава најголемиот сообраќаен хаос на нивното подрачје. Тие планираат и кружни текови за дополнително да го намалат метежот.

- Имаме план да направиме кружен тек на раскрсницата кај што се гради Американската амбасада. Но сметаме дека и со надвозници можеме да го решиме застојот на сообраќајот во Чаир - истакна Авни Калаба, портпарол во општината Чаир.

 

 

Триумфалната порта - најстар кружен тек во светот

Околу познатата Триумфална порта во Париз се наоѓа најстариот кружен тек во светот, изграден уште во 1901 година. Таа е и една од најголемите раскрсници, каде што се вкрстуваат вкупно 12 улици. Втор бил кругот Колумбус во Њујорк, направен четири години подоцна. Еден од најатрактивните е и тој во австралискиот главен град Канбера, каде што огромен сообраќај кружи околу зградата на парламентот.

Овој модел за регулирање на сообраќајот не бил многу популарен во минатото, бидејќи се дозволувало возење во двете насоки и судирите биле чести. Но, по 1960-те години, кога почнал да се применува еднонасочен сообраќај на кружните текови, нивната изградба зела замав. Во американскиот град Сиетл биле направени дури сто кружни текови во изминатите две децении, а стотици мини кружни раскрсници имало и во предградијата околу оваа метропола.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabID=2&fCat=1&EditionID=232&CategID=4&ArticleID=11266

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 17-Nov-2008 at 13:44
Ќе се осврнам на првиот дел од текстот. Ја би го запрашал тој експерт што дава избрзани констатации дека е битно од која насока колку коли новаѓале. Свесен ли е тој експерт дека со секоја реализација на еден булевар од ГУП-от, следи драстична промена во количината сообраќај што се движи од некоја насока. Неможе сега да направиме кружен тек присопособен за моменталната ситуација и да го пре-приспособуваме на секој новоизграден булевар.

Естетиката! Убаво изгледале кружните текови. Па зерем и во Град Скопје неко почна да размислува како оние од министерство за култура. Еве нека земат пример од владата и наместо да утврдат колку на Скопје реално му требаат евентуални кружни токови, они нека земат и нека направат 100, зашто бројката така убаво фино изгледа заокружена. По примерот на 100 сали, 100 терени, а не реално колку треба.

Се додека има "многу луѓе", како што вика текстот, што тврдат дека кружните токови се атрактивни и затоа треба да ги има во Скопје, се дотогоаш ќе имаме хаос!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 17-Nov-2008 at 14:57
Originally posted by lslcrew

Ќе се осврнам на првиот дел од текстот. Ја би го запрашал тој експерт што дава избрзани констатации дека е битно од која насока колку коли новаѓале. Свесен ли е тој експерт дека со секоја реализација на еден булевар од ГУП-от, следи драстична промена во количината сообраќај што се движи од некоја насока. Неможе сега да направиме кружен тек присопособен за моменталната ситуација и да го пре-приспособуваме на секој новоизграден булевар.
Токму така, ама кратковидоста изгледа ни е всадена во националната генетика! Wallbash


Естетиката! Убаво изгледале кружните текови. Па зерем и во Град Скопје неко почна да размислува како оние од министерство за култура. Еве нека земат пример од владата и наместо да утврдат колку на Скопје реално му требаат евентуални кружни токови, они нека земат и нека направат 100, зашто бројката така убаво фино изгледа заокружена. По примерот на 100 сали, 100 терени, а не реално колку треба.
Добра аналогија. Ја би ги додал и двокатните автобуси. И од едното и од другото произлегуваат многу проблеми, но ако за критериум се зема субјективна работа како изгледот, нема пречки да добиеме 300 двокатни автобуси и 100 кружни текови.
Nuts




Edited by Cloverstack - 17-Nov-2008 at 14:58
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 17-Nov-2008 at 15:01
Кружниве текови стануваат нова перверзна мода, нешто како жардињерите на Трифке или фонтаните на Кирца.
На некои локации треба/може да се изведат, но оваа наезда е очигледно само уште една од работите кои кај нас се прават без никаква анализа и студија. Јован Христовски гледам збори дека требало „детални анализи“, ама не слушам да спомне дека имаат направено макар една. Ако имаат ај нека ги покажат па нека не убедат, а не вака само со празни зборови.

А Момо Николовски нека се држи до пеење новокомпонирани народни песни наместо да ни ги „решава“ сообраќајните проблеми.

Триумфалната капија?!? Па одговорот лежи токму во текстот - 12 улици. Друго решение освен кружен тек не е ни можно. Само погледнете како изгледа сообраќајот кај триумфалната капија. Имам ставено и клипче поназад во нишкава, а и тоа е од „нормален сообраќај“, не од закрчен.
И аман веќе не пласирајте такви бесмислици дека кружните текови се модерно решение и дека на големо се воведуваат низ светот. Токму напротив - тие на големо се напуштаат!


Edited by Cloverstack - 17-Nov-2008 at 15:04
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 17-Nov-2008 at 17:35
Ајде фаќајте се за работа и нов кружен тек кај католичка црква. Меѓутоа јас пак мислам дека тука мора прво Јужен булевар да се изгради или дел од него поради фактот што потоа ќе мора повторно да се проширува и кругот.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
BlacK View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 11-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 95
  Quote BlacK Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 17-Nov-2008 at 17:35
cloverstack i ne e taka loso resenie kruzen tok.U Tetovo na primer ima edno 5-6 napraeno na eden bulevar na"ilindenska".E sea i ja bev kao tebe so razmisljanjata ova je moda pojma nemaa ovja od lokalnava,ali vozenjeto e bez zastoi, cekas zamo na pocetok od bulevarot i nakrajot kon izlezot kon Gostivar kaj sto ima klasicna raskrsnica so semafori.Na pocetok del od naselenieto ne znaese kako se vozi na kruzen tokOhnoBashDunno ali posle odredeno vreme se naucija. Taka sto ne znam zaso e loso da ima kruzni tokovi.Primer za pocesta upotreba na kruzen tok e mislam Atina.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 17-Nov-2008 at 17:38
Воопшто не е лошо да има кружни текови и тоа е модерен начин во градска површина. Единствено некоја клучка со подвозници и надвозници е најдобро решение меѓутоа просторните услови секаде не го дозволуваат тоа. Во поглед на обичните раскрсници со семафори и застои, кружниот тек е апсолутно најдобра замена.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 17-Nov-2008 at 18:02
Originally posted by Junkie

Ајде фаќајте се за работа и нов кружен тек кај католичка црква. Меѓутоа јас пак мислам дека тука мора прво Јужен булевар да се изгради или дел од него поради фактот што потоа ќе мора повторно да се проширува и кругот.
Ако се изгради „јужен“, тогаш воопшто ќе нема потреба од кружен тек (затоа што М.Х.Јасмин и Теодосиј Гологанов ќе бидат еднонасочни колекторски улици), а не да се проширува.



Originally posted by Junkie

Воопшто не е лошо да има кружни текови и тоа е модерен начин во градска површина. Единствено некоја клучка со подвозници и надвозници е најдобро решение меѓутоа просторните услови секаде не го дозволуваат тоа. Во поглед на обичните раскрсници со семафори и застои, кружниот тек е апсолутно најдобра замена.
Побогу луѓе, зборите ко Момо Николовски. По кој критериум кружен тек е „модерен начин“? И зошто кружен тек е најдобро решение во секакви услови? И зошто побогу воопшто постојат семафоризирани крстосници низ светот ако кружен тек е магичното решение за сите сообраќајни проблеми? И зошто трендот е се повеќе да се напуштаат кружните текови, дури и да се преправаат стари кружни текови во семафоризирани крстосници? Никој освен нас не приметил дека кружен тек е толку прекрасно решение? Сите ли се во заблуда освен нас?

Имам и до сега спомнато - не сум апсолутно против кружни текови. Има околности каде тие се потребни и пожелни (пред се во зависност од карактеристиките на сообраќајните текови на конкретниот јазол и од просторните услови). Но тоа е реткост. А за да се утврди треба навистина добра анализа спроведена од навистина стручни лица, кои изгледа за жал ги немаме...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 17-Nov-2008 at 18:14
Originally posted by BlacK

cloverstack i ne e taka loso resenie kruzen tok.U Tetovo na primer ima edno 5-6 napraeno na eden bulevar na"ilindenska".E sea i ja bev kao tebe so razmisljanjata ova je moda pojma nemaa ovja od lokalnava,ali vozenjeto e bez zastoi, cekas zamo na pocetok od bulevarot i nakrajot kon izlezot kon Gostivar kaj sto ima klasicna raskrsnica so semafori.Na pocetok del od naselenieto ne znaese kako se vozi na kruzen tokOhnoBashDunno ali posle odredeno vreme se naucija. Taka sto ne znam zaso e loso da ima kruzni tokovi.Primer za pocesta upotreba na kruzen tok e mislam Atina.
Пак ќе кажам дека под одредени услови кружен тек не е лошо решение. Е сега за во Тетово не знам, ама имам некое претчуство дека е ад-хок така испланирано.
Инаку не е точно дека возењето е без застој. Зависи од многу работи дали ќе има или нема застој. Плус тоа со „зелен бран“ исто така нема застој.
Друга работа што често е предмет на заблуда е капацитетот на кружните текови. На ист простор, семафоризирана крстосница има значително поголема пропустна моќ од кружен тек. Побарајте малку по нет, ќе видите дека токму капацитетот е една од ахиловите пети на кружните текови.
За крај - Атина. Не сум убеден дека со оглед на големината на градот заклучокот ти е точен (барем колку што можам да видам на google earth), но мислам дека слободно може да се каже дека Атина е најголемото урбанистичко и архитектонско промашување во Европа, па тоа сигурно не е место од каде би земале примери, барем не во поглед на тоа како во минатото грците го обликувале градот.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 17-Nov-2008 at 18:24
Originally posted by Cloverstack

.... но мислам дека слободно може да се каже дека Атина е најголемото урбанистичко и архитектонско промашување во Европа, па тоа сигурно не е место од каде би земале примери, барем не во поглед на тоа како во минатото грците го обликувале градот.

Thumbs%20Up Потполно се слагам, Атина наголем проектански УРБАН ХАОС, едино можда може да се такмичи со Индија и Пакистан.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 17-Nov-2008 at 20:59

истамбул е исто за пофалба а атина, има систем каде што е забрането влегување на автомобили во центарот на градот, во парен датум парните регистрации, во непарен непарните. помага сепак, иако глупаво
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 17-Nov-2008 at 21:36
Град со прекрасни големи и проточни кружни токови секако е Букурешт. Но тоа се прекрасни, огромни плоштади каде што се вкрстуваат 5+ улици и секое друго сообраќајно решение (за времето кога биле градени) било невозможно. Сега се пробиваат тунели (обично главната улица која го сече токот, се спушта под земја) за да се намали бројот на возила и конфликти ситуации.
Скопските идни кружни токови, според мене би требало да имаат најмалку 3 ленти, а просторот кај Католичка тоа не го овозможува, дистанцата меѓу улиците е премала. Многу конфликтни ситуации на мал простор.  Уште знаејќи ја нашата сообраќајна култура-тотален колапс. Иначе убаво осмислени и големи кружни токови, се најубаво и елегантно решение за потесното градско подрачје (фонтани, обелисци, скулптури, прекрасно аранжирано зеленило), Скопје е меѓудругото е селендра затоа што нема ниту еден кружен ток-плоштад.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.377 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.