|
![]() |
|
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
|
Post Reply
|
Page <1 1213141516 90> |
| Author | |||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#261 Posted: 14-Nov-2008 at 17:45 |
||
|
|||
![]() |
|||
Cibi
Senior Member
Joined: 06-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 167 |
Quote Reply
#262 Posted: 15-Nov-2008 at 14:47 |
||
|
dvokatnite avtobusi zafakaat pomalku prostor na skopskite ulici, nasproti ednospratnite dupli avtobusi kade sto ima delovi vo skopje kade sto tesko mozat i da gi fakjaat ostrite krivini.A sto se odnesuva do garancija na visoka bezbednost za toa e potrebno samo dobro obuceni vozaci.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#263 Posted: 15-Nov-2008 at 15:02 |
||
Па не е коректно ваква споредба да се прави со „дуплите“ то ест артикулираните автобуси, затоа што тие имаат речиси дупло поголем капацитет од двоспратните. Споредбата треба да се направи со единечните едноспратни. Спрема нив двоспратните имаат само маргинално поголем капацитет (кој е прашање во која мерка ќе биде воопшто искористен), се значително поскапи и за набавка и за оперирање/одржување, а носат еден тон проблеми, компликации и разноразни главоболки...
„Фаќање“ на оштри кривини е многу поголем проблем за двокатните, така да ни ова не држи (иако повторно ја направи погрешната споредба двоспратни наспроти артикулирани). Во секој случај, со еден добар баланс помеѓу единечни и дупли еднокатни дури и ова не би било проблем (единечните би се обраќале на проблематичните линии). А со 300 двокатни практично нема простор во флотата за единечни.
За секој автобус треба добро обучен возач, а за двокатните треба дополнително обучен. Тоа чини пари и време, а возачот после при работата треба да внимава на повеќе работи што веднаш го зголемува потенцијалот за грешки. Во секој случај, обуката е само еден фактор и е далеку од било каква гаранција. Edited by Cloverstack - 15-Nov-2008 at 17:58 |
|||
![]() |
|||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#264 Posted: 17-Nov-2008 at 18:51 |
||
|
Баш се прашувам како само ќе се движи двокатен автобус на линијата 80 до Блаце, 60 до Матка, 61 до Побожје или 11 до Рашче? За зимскиот период воопшто и да не разговараме, а тука го исклучувам и проблемот со подвозниците!
|
|||
![]() |
|||
anDarko
Senior Member
Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
Quote Reply
#265 Posted: 17-Nov-2008 at 23:43 |
||
|
само што се вратив од Лондон. И авантурата наречена двокатни автобуси во Скопје сега и не ми изгледа толку невозможна! Во Лондон двокатните автобуси се движат и по потесни улици од скопските, повеќето се со мошне тесни и остри кривини (повеќето лондонски улици се градени во времето кога по градот се движеле кочии). Двокатните бусеви во Лондон се возат масовно и во квартовите кои имаат улици со слична широчина како и сервисните улички во Карпош, да речеме. Згора на тоа, шоферите возат како луди, често си знаат и на црвено да прошишаат. Движењето од еден на друг спрат е доста лесно - скалите не се стрмни, и комотни се. Се согласувам и дека двокатните автобуси зафаќаат помалку место од хоризонтално дводелните автобуси. Така да сега дефинитивно немам некоја преголема одбојност кон идејата за двокатни автобуси во Скопје.
Сега, тоа што јас 150 милиони евра пре би ги вложил за подземна сообраќајница под плоштадот Македонија, наместо државата да купува автобуси за донација на ЈСП, е друга дилема (ЈСП можеше да се подржи едноставно со гарантитање на кредитно задолжување, како што постоеше опција со мошне поволниот холандски кредит кој пропадна пред некоја година). Edited by anDarko - 17-Nov-2008 at 23:44 |
|||
![]() |
|||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#266 Posted: 18-Nov-2008 at 00:06 |
||
![]() Па никој не рече дека е невозможно, туку дека е лошо решение, а тоа лошо решение го воведуваме без никаква потреба. Еве само да ги земеме економските ефекти од нивното воведување: - поскапи за набавка - поскапи за оперирање и одржување - потребни инвестиции за прилагодување на градот и ЈСП кон нив - помала комерцијална брзина - маргинално поголем капацитет од единечните (према кои немаат никаква друга предност, а имаат многу повеќе маани) и значително помал капацитет од артикулираните (према кои единствена предност им е помалата хоризонтална површина, а сите други фактори се на страна на артикулираните). Значи ова се фактори кои немаат врска со тоа дали на некого му е тешко или лесно да се качи/симне по скалите и колку тие изгледаат комотни или не. Прашањето е што ние всушност добиваме со двоспратните. Аргументот е некаков си „дух на старо Скопје“. Е тој „дух“ ќе не чини многу повеќе пари него нормални автобуси и ќе не чини со значително намалена ефикасност на јавниот автобуски превоз. Таа трампа не би ја направил никој што е барем малку рационален и одговорен. |
|||
![]() |
|||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#267 Posted: 20-Nov-2008 at 18:37 |
||
|
Понудата на САНОС
![]() ![]() ![]() Но нема пари за гаранција |
|||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#268 Posted: 20-Nov-2008 at 18:58 |
||
|
Ја би им предложил на САНОС да направат автобус на расклапање. Да може без многу интервенциии да се претвори од едностпратен во двоспратен. Еве како на сликава. Да може делот број 2 лесно од се размонтира и 1-ца да дојде директно врз 3-ка. Струјата може да иде преку џекови. Башка ако сака некој може да му биде лесно изработен и 3-катен автобус.
![]() Ваљда не звучам како некоја будала?! ![]() Edited by lslcrew - 20-Nov-2008 at 18:59 |
|||
![]() |
|||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#269 Posted: 20-Nov-2008 at 18:59 |
||
![]() Ми се допаѓа решениево |
|||
![]() |
|||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#270 Posted: 20-Nov-2008 at 19:09 |
||
|
Ако имаш добра шасија со мотор се е лесно, другото е метални профили и плех и многу фантазија - лего коцки
|
|||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#271 Posted: 20-Nov-2008 at 21:00 |
||
Санос бара олеснување на тендерските услови за 300-те автобуси20 November, 2008 06:51:00
Поранешен ФАС 11 Октомври сегашен Санос е подготвен да учествува на тендерот кој го распиша Владата за купување на 302 автобуси за потребите на Град Скопје. Првиот човек на претпријатието Славе Распашковски вели дека ја поздравува одлуката на владата бидејќи на Скопје му се потребни автобуси, но од друга страна го замоли вицепремиерот Зоран Ставревски, ако може да и се помогне на фирмата за да учествува на тендерот бидејќи поради глобалната финансиска криза не може да обезбеди банкарска гаранција од околу 40 милиони евра. Распашковски вели дека можат да произведат двоспратни автобуси, како со модерен така и со таканаречен ретро дизајн.„Ние сме спремни за овој тендер. Сакам да кажам дека ние располагаме со голем имот кој навистина може да ја потврди нашата сериозност во исполнување на обврските по тендерот, но сепак навистина обезбедувањето на таква голема банкарска гаранција ќе биде проблем бидејќи затоа што се бара 3 посто регистрациона гаранција, се бара 15 посто за добро извршување на работата, се бара 5 посто за сервисирање, се бара 15 посто за аванс, а притоа морам да напоменам дека авансот кој државата го гарантира е за само 50 автобуси, но не и за 302 автобуси. Тој се дава за 302 автобуси, но се црпи со испораката на 50 автобуси“ изјави Распашковски. |
|||
![]() |
|||
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply
#272 Posted: 21-Nov-2008 at 07:50 |
||
Битката меѓу обични и двокатни е изгубена, битката меѓу модерен и ретро дизајн почнува
Ај од технички и финансиски аспект ја избраа полошата опција, дај визуелниов нека го погодат барем....
|
|||
![]() |
|||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#273 Posted: 21-Nov-2008 at 11:52 |
||
|
Искрено кажано, изгледот на овие двокатни автобуси е катастрофален
.
|
|||
![]() |
|||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#274 Posted: 21-Nov-2008 at 12:03 |
||
![]() Страшното е што на тендер се бара да бидат вакви никакви какви што се... |
|||
![]() |
|||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#275 Posted: 21-Nov-2008 at 12:08 |
||
|
Е тоа е тоа, токму вакви никакви автобуси ќе поминуваат покрај да речеме спомен-куќата на Мајка Тереза! За да си бидеме компактна средина-ГАДНА
!
|
|||
![]() |
|||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#276 Posted: 21-Nov-2008 at 12:12 |
||
Можда ќе воведат линија спомен куќа на Мајка Тереза - Црква на плоштад со двокатен автобус од тие туристичките панорамските бидејќи сето тоа е нели атракција. Може да има и факултативни екскурзии до Влајко на пример со попатна станица до Хотел Амбасадор ![]() |
|||
![]() |
|||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#277 Posted: 21-Nov-2008 at 15:32 |
||
|
Зoшто капацитетот на автобусот да биде неколку патници помалку? Зошто видливоста на возачот да биде намалена а со тоа и безбедноста? Како возачот ќе контролира кој влага во автобусот и дали ја користи картичката за да плати (без предна врата)?
Свесни ли се господата дека дури и Лондон го напушти "routmaster" и неговиот крајно застарен дизајн го остави за историјата каде што и припаѓа? До сега упорно ја бираа најлошата можна опција, па не би ме изненадило на крај токму ваква гадост да ни се тркала низ градов. Не за џабе ваков надворешен изглед им е услов во тендерот ![]() ![]()
|
|||
![]() |
|||
Б.Ѓ.Т
Senior Member
Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply
#278 Posted: 21-Nov-2008 at 20:45 |
||
|
pa site nesto koga ke otfrlat kaj nas togas stapuva na scena,ke vrakame neto sto se koristelo pred zemjotresot,uste i plostadot da go napravat parking plac za ovie avtobusi za da sluzat kako grda reklama.
iskrew pogore ima dadeno dobra ideja samo 2 del voopsto da ne se dodava,a 1 i 3 neka bidat montazni zasto neli i sakaat da imaat otvoreni avtobusi za letniot period. ako veke se reseni da bidat dvokatni,(neznam dali imate diskutirano na taa tema nemam procitano bas sve) ama treba da se menjaat site semafori t.e malce povisko da se postavat. a vo G.T.C kade sto pominuva 57-ka sto ke pravat,ili ke ima nova linija za 57,ili mozebi kako sto se mnogu pametni ke ja pomestuvaat cela ploca vo G.T.C ke ja napraat malce povisoka. a moznosta za prevrtuvanje e najgolema. mesto ko sekoj normalen grad da si zememe ednokaten avtobus kako sto se sega i dvodelni i poeftini se i poefikasni i popregledni...... |
|||
![]() |
|||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#279 Posted: 22-Nov-2008 at 18:45 |
||
|
Б.Ѓ.Т. тоа и јас го викам. Најпрво, треба да се запрашаме колку е сериозно на селските линии да се пуштаат овие двокатни автобуси. Еве сега падна снег, замислете си двокатен автобус за Батанци, Матка или Раштак на пример! Неизводливо
!
|
|||
![]() |
|||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#280 Posted: 23-Nov-2008 at 02:29 |
||
|
да беше поевтино ќе сфатев (бидејќи секогаш во македонија се оди со поевтината варијанта), но зошто се одлучија за понеефикасно, но и поскапо решение зошто?
|
|||
![]() |
|||
Post Reply
|
Page <1 1213141516 90> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |