|
![]() |
|
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
|
Post Reply
|
Page <1 1213141516 60> |
| Author | ||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#261 Posted: 06-Nov-2008 at 16:08 |
|
|
Cloverstack, а зошто трамвајот во Ѓорче Петров да не поминува по улицата покрај сегашното депо на ЈСП и да продолжи по улицата што оди паралелно со главната улица во Ѓорче Петров. Не знам како е именувана, но оваа улица има по две ленти од двете страна, има многу малку сообраќај на неа и денес се користи пред се за непрописно паркирање!!! Во овој случај трамвајот би одел до населбата Дексион, би вртел по патот кон Кондово би излегувал на последна 5-ка и пак би се враќал по истата улица назад.
|
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#262 Posted: 06-Nov-2008 at 16:29 |
|
![]() Ул. 4 Јули Но таа улица има 4 ленти само до вкрстувањето со ул. Арсениј Јовков, а понатаму е обично маалско уличе кое не ни има можност да се проширува со оглед на поставеноста на објектите околу. Друга работа е што физиономијата на тој дел од градот е таква што булеварот Ѓорче Петров е центар на активноста во тој реон, па и трасата би била поатрактивна доколку би се движела по таа оска. Сепак не викам дека не може да се реши поинаку, на пример со некои елементи од ова што го кажуваш... Зборот прееска ми беше дека во иднина со изградба на Јужен Булевар и бул. Црна Гора, речиси целиот транзит (па и други видови сообраќај) ќе ги „снема“ од булеварот Ѓорче Петров, па тој иако е 2х2 без можност за проширување, сепак ќе може да се справи со ЛРТ траса. |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#263 Posted: 08-Nov-2008 at 19:53 |
|
|
Во тој случај трамвајот нека оди по главниот булевар, а 4 јули нека се догради веќе еднаш, па така оваа улица да биде алтернатива на возачите низ Ѓорче Петров
.
|
||
![]() |
||
Jas Licno
Newbiе
Joined: 09-Nov-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#264 Posted: 09-Nov-2008 at 20:56 |
|
|
Здраво на сите.
Добив едно барање од "Pero Bravarot" за да Ви пренесам едно искуство. Неговото прашање беше дали имам некое искуство со фирмите кои конкурираа на тендерот за проектирање на трамвајската линија. Да, имам со некои од нив. Еве го цитатот на мојот одговор кој му го испратив на "Pero Bravarot" Имам "мало" искуство со IDOM ENGINEERING. Моментално тие проектираат "во од" еден енергетски објект во Македонија, каде што една странска фирма е изведувач на работите (читај: наша фирма е подизведувач за градежните работи). Бидејќи да работам за странската фирма на едно од раководните работни места, ја вршам "во од" и ревизијата на проектите кои пристигаат од IDOM. Воглавно, цртежите се со толку многу грешки, да вообичаено им треба 5-6 пеглања (читај 5-6 пати корекции и дописи) како би заличиле на "нешто по кое би можело да се гради". Дури на три пати ми се случи да добијам цртежи со ознака на ревизија "B" или "C" а да не е искорегирано ништо освен насловот на цртежот (а десетината суштествени забелешки од ревизијата "A" не се отстранети). Мене ми изгледа дека се многу заглавени со работа и дека едноставно не се во состојба да одговорат на обемот на работа; пред се на кратките рокови. Но воопшто не ги жалам, бидејќи да јас не ги терав да го потпишат договорот со толку кратки рокови и да ги прифатат пеналите кои произлегуваат од нив. Со тек на време работата драстично се подобри, откако проектантите дирекно ги нападнав со неколкукратна преписка со нивната дирекција, а на тема: Вие сте несериозни, ќе ги применам пеналите итн. Сега цртежите стигаат со многу подобар квалитет, многу се подобро обмислени и имаат помалку грешки и недоречености. Но, сепак имаат грешки и покрај нивната внатрешна ревизија. Сега, замисли на што ќе личи проектот за трамвајот, бидејќи да од повеќегодишната пракса знам дека во градот нема никој ни да ги погледне. Ќе ги разгледаат само ревидентите (го знам капацитетот на луѓето кои ја вршат ревизијата за градот) и ќе дадат мислење дека "проектот е мошне добро, квалитетно и уредно изработен и дека немаат никакви суштествени забелешки". По приемот на проектот, а бидејќи да нема доволно пари, трасата нема веднаш да се гради. Е, ај' после, ако си мангуп, земи да jа изведуваш трасата. Проектантот си ја завршил работата и си ги наплатил парите. Чао. Ти си потпишал договор за изведба, а не можеш да изведуваш бидејќи да: 1. Некој од тоа проектантите заборавил дека тука имало подземна траса (канализација, енергетски кабел ... не е битно што), па треба прво линијата да ја дислоцираш (читај: водовод се изместува за максимум два дена, па не знам каков да е, ама канализација за 8 дена). 2. Во проектот ти е наведено дека типот на капаците за сливниците ќе ги избере добавувачот (божеее, пазиии, во Шпанија се купуваат по стандард, а кај нас ги бира добавувачот), 3, Мајсторе, а бе онде на ќошено од куќата координатите не одговараат, шините ќе му отидат на газдата во дневна соба, 4. Итн. Оди па гради. Па знаат ли луѓево колку коштаат 60 часа чекање на машина? Таа работа се зема со обмислена намалена вкупна пресметка и намалена крајна сума (најевтин понудувач), ама со вииисоки саатнини на чекање на механизацијата и луѓето, а кои нашиве комисии не ги есапат многу (уосталом ако Светска Банка и EBRD работат по таму некои нивни правила во кои голема тежина имаат додатните единечни цени и саатнини, па мораме ли и ние да работиме така?). Ајде бе, ќе се мачиме да ги пресметуваме табелите за единечни цени на чекање и за употреба на машини, кога чо'екот е најефтин!!! И, после, трамвајот бил скап. Ајде де. Поздрав. |
||
![]() |
||
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
Quote Reply
#265 Posted: 09-Nov-2008 at 21:33 |
|
|
Добредојде JL најверојатно како провокација требало да оди постот на pbanks за дискутабилноста на проектантите, но сега имаме друга екипа за проектот ангажирано...
но мислам дека горекажаното ќе важи и за кој било проектант од спомнативе, а уште повеќе за веќе избраниот проектантски тим... Edited by beTon - 09-Nov-2008 at 21:35 |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#266 Posted: 10-Nov-2008 at 18:55 |
|
|
@ Jas Licno
Добредојде и фала за твоето опсежно видување за тоа како се одвиваат работите во пракса. Се надевам ќе има што да кажеш и за други теми. |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#267 Posted: 12-Nov-2008 at 13:14 |
|
|
Добредојде и од мене
!
|
||
![]() |
||
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply
#268 Posted: 12-Nov-2008 at 22:35 |
|
|
Мене искрено најмногу ми е жал што нема да се изгради тунелот под плоштад. Тука можевме да добиеме една подземна станица и воопшто да не се кочи сообраќајот на Рекорд. Јас само не знам кои мозоци смислија ЛРТ да иде на рекорд
|
||
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#269 Posted: 13-Nov-2008 at 11:59 |
|
|
Нема теорија да оди на Рекорд, освен доколку таа улица ја претворат зона забранета за автомобили! Едноставно не е изводливо.
|
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#270 Posted: 20-Nov-2008 at 12:07 |
|
|
Еве нешто интересантно од нашето соседство, прекрасен нископодни транвај кој веќе една година 80 комада вртат низ Загреб. (нарачани уште 70 ком.)
![]()
![]() И уште нешто
Edited by Vladimir P - 20-Nov-2008 at 12:08 |
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply
#271 Posted: 20-Nov-2008 at 17:31 |
|
|
За да го достигнеме нивото на Загреб во поглед на транспортната инфраструктура, посебно трамвајската мрежа и воопшто возилата малце ни се и 100 години. А да не зборувам за други урбани средини.
Edited by Junkie - 20-Nov-2008 at 17:31 |
||
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply
#272 Posted: 20-Nov-2008 at 17:39 |
|
|
овие транваји се од хрватско производство така ?
у последно време нема никаква информација за транвајов во ск а , го нема трифка да се фали веке ![]() |
||
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#273 Posted: 20-Nov-2008 at 18:17 |
|
|
Немојте така, ние парите од буџетот ги трошиме на глупости, а една таква глупост се и двокатните автобуси. Еве да купиме автобуси на еден спрат ќе заштедиме 30 милиони евра, тие да ги вложиме во трамвајот сигурно дека ќе можеме да изградиме голем дел од првата трамвајска линии. Нерационално трошиме пари, па затоа мислиме дека Загреб ни е 100 години далеку.
|
||
![]() |
||
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#274 Posted: 26-Nov-2008 at 20:05 |
|
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#275 Posted: 29-Nov-2008 at 16:22 |
|
|
Можеби се чисти, но да бидеме реални ова се стари трамваи. Ги видов низ Белград како донација од Базел и искрено не ми се допаѓаат. Белград не е репер за трамвај, бидејќи сето ѓубре е кај нив слично како приватните автобуси во Скопје. Скопје треба да купи нови трамваи кои ќе му служат бар наредните десетина години, најнова технологија.
|
||
![]() |
||
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#276 Posted: 29-Nov-2008 at 16:34 |
|
|
tie sto mu dadoa na belgrad tie navistina bea gubre ama ovi zoltive super se
ne znam ...koj bara mnogu ostanuva bez nishto
|
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#277 Posted: 29-Nov-2008 at 17:23 |
|
|
Се слагам со Бојан - не треба ни да се помислува за набавка на старо. Иако квалитетот на мрежата што се планира сам по себе веројатно не заслужува да се даваат толку пари за нови трамваи, сепак тие ќе останат не само во наредните 10-тина години, туку многу подолго (имаат многу подолг век на експлатација отколку автобуси на пример).
|
||
![]() |
||
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#278 Posted: 29-Nov-2008 at 17:50 |
|
|
abe dobro i jas sakam da imat skopje dobri tramvaji ....go zemav toj tramvaj deka nie site znaeme deka makedonija ne e mnogu bogata (skopje) za da moze da kupuva ubavi tramvaji kako vo slikata pogore Croatian Tramway in Helsinki, Finland
|
||
![]() |
||
blejdsk
Senior Member
Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
Quote Reply
#279 Posted: 29-Nov-2008 at 18:24 |
|
|
Abe ne zborete glubosti , da zemame amortizirani tramvaji od evropskive zemji. Uste toa da se napravi i ke bide najgolema sramota za celo Skopje i proektot ke bide propadnat, pa veke koga pravime tramvaj vo 2010 normalno e toj da bide nov po svetski standardi a ne da go spbirame gubreto od evropa.
|
||
|
||
![]() |
||
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#280 Posted: 29-Nov-2008 at 18:29 |
|
|
dobro taka ne ka e
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 1213141516 60> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |