![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 41> |
Author | ||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
ќе продолжат да го возат вака со искршени светла, гребаници и вдлабнатини??? аман, се работи за многу мала и евтина корекција што треба да се направи
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
тука фали еден вагон,сигурно е прешалтуван на друга композиција
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Не мора да значи, можам со сигурност да ти кажам дека овие вагони се распрскани во Скопје и во Велес без никаков ред. Чисто чудо е како останал овој да не биде исечен во неодамнешната сеча на неупотребливиот возен парк. Можеби им требаат прозорците или други делови за некои од Шпанците што возат.
|
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
712 101
![]() by Lars Laenen Edited by Џоле - 18-Jun-2013 at 17:23 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
712 108
![]() 712 107 ![]() by Lars Laenen |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Od koja godina e slikata?
|
||
![]() |
||
Danndy ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
![]() ![]() |
|
2012, Јули. |
||
Traveling.
|
||
![]() |
||
Dragan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
![]() ![]() |
|
Ехххх се сеќавам кога бев дете (5-6 год) кога дедо ми ме носеше овде, не беше вака распукна искршена, беше чиста со клупи чекални внатре, имаше и фонтаниче за пиење вода, па редев камчиња на пругите и чекав возот да ги здроби, па ставав листови.... Ех сега дури не се знае дали има железничка во Тетово
![]() |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Овој Шпанец во моментов заедно со останатите три сообраќа кон Кочани и Битола, од Скопје за Кичево веќе подолго време оди дизел локомотива со по 2-3 патнички вагони. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Преземено од SSC
![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Ова може да биде Прилеп-Битола или Велес-Кочани. Иако би се обложил дека станува збор за првата.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека е сликано во Овчеполието. Барем така вели Срѓан Адамовиќ, кој ја постираше на ЅЅС.
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() Edited by Џоле - 18-Aug-2013 at 23:08 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() Преземено од Фејсбук страницата на Машиновозачи во МЖ - Транспорт |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() Преземено од Фејсбук страницата на Машиновозачи во МЖ - Транспорт |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Датум:
13.12.2013, 18:04 НА ПАТ сО РЕНОВИРАНИТЕ ВАГОНИ Дека сликата е добра, но далеку од идеална говорат и вработените и патниците. Со радост ги чекаат новите возови. Вработените велат дека за цел работен век не виделе ново машинче, а патниците кои топло не пречекаа дека им е смачено од старудии во кои наутро е поладно отколку надвор. Свирежот на човекот со црвено капче го означи почетокот на патот во возот без купиња во кој поради попладневниот тајминг се бараше место повеќе. Кој од факултет, кој од работа, други од редовни контроли на скопските клиники, а некои од шетање. Едни во попладневна дремка, други на лаптоп, трети во светот на музиката, дел расположени, дел со грижи на нивните лица. Во преполните вагони секој со својата грижа или радост, за патниците најчесто завршуваше уште едно редовно патување кон дома, бидејќи најголем дел често или секојдневно ја "возат" оваа тура. И другите треба да се реновираат На влезот до првиот човек, машиновозачот, н` пречека видно расположено друштво, вработени во железница кои се враќаат дома. На шега викаат дека за нашата прецизност сега можат да ни завидуваат и Кинезите и Јапонците. - Нашите возови се со прецизен тајминг. Сега не доцнат, тргнуваат и пристигнуваат на време. А тек кога ќе ги донесат новите возови. Тогаш и Кинезите и Јапонците ќе можат капа да ни симнуваат - дофрлува групата вработени. И додека возот се лизга по шините вниманието е свртено кон главниот, кој го управува. Машиновозачот Пецо Божиновски веќе 30 години го работи ова. Вели дека возовите се најбезбеден превоз, и додава дека работата ќе им се олесни со новите возови кои со радост ги чекаат. - Новите машини ќе бидат посигурни и полесни за управување. Тие ќе бидат посовремени се ќе биде на копче, климатизација, компјутери, се ќе има. Одамна не сме виделе ново машинче, им се радуваме на најавите за нови. И овие беа исфрлени од сообраќај, но менаџментот реши да ги реновира и да ги врати во сообраќај. Сега во нив има телевизори и напивки за освежување на патниците - вели Божиновски. И додека разговараме, не прекинува револтиран патник со порака дека "дојдовме во погрешно време и во погрешен воз". - Утринските што ги пуштаат се хорор-филм, без парно и без никакви услови. Од Велес сум и патувам секој ден оти работам во Скопје. Велешани се најмногубројни патници, но проблем е што нема возови или тајмингот е лош, наутро нема парно па се мрзнеме до Скопје. Овој е реновиран, но не го пуштаат често - дофрлува патникот. И други го поддржуваат дека не е с` "сјајно" како што изгледа, особено во утринските тури. Со воз се возат и низ Скопје И додека шетаме меѓу патниците, вниманието ни го привлече едно добро расположено друштво од млади луѓе меѓу кои најгласен беше Давор. Тој студира во Скопје и се враќаше дома во Велес. Вели дека ужива да патува со воз, дури го користи како превозно средство и низ Скопје каде студира на Факултетот за туризам. - Најдобро превозно средство се возовите, уживам додека патувам со нив. Дури ги користам и за низ Скопје. Воз има до Драчево, Лисиче, Зелениково, Орешани, Скопје Север, Ѓорче Петров, Маџари. Плус не плаќам за возењето и се подобро решение отколку да се туркам во автобуси- низ смеа вели 24-годишниот велешанец Давор. Има пријатни искуства со возовите, но признава дека уште не фатил девојка на патување. - Со воз отидов и до Москва преку Софија. Два дена патував. Имам девојка од Романија. Не ги сакам скопјанките, не знаат да прават запршка- низ смеа коментира Давор кој е по возови од 15-тата година. Преку лето оди на печалба на Крит и жали што нема превоз на шини до таму. Веднаш до него седат и немо не набљудуваат Елвира и Лари кои се од Канада, а сега патот ги носи накај Битола. - Обожаваме да патуваме со воз, бидејќи е најбрз, најудобен и најекономичен превоз. Доаѓаме од Србија, патувавме во кушет, кола за спиење. Планираме да го посетиме и Охрид - вели Елвира. И Лари првпат стапнува во земјава и е нетрпелив да ја запознае. Мартина од Прилеп и Татјана од Чашка, студираат во Скопје и седат една до друга, но не се познаваат. Низ разговор сфатија дека заедно имале и еден немил настан пред некое време кога поради сообраќајка заглавиле час и половина на станицата во Драчево и измрзнале бидејќи возот стоел во место. - Често користам воз, на секои две три недели се враќам накај Прилеп. Ем е поекономичен ем поудобно ми е патувањето. Во однос на порано се подобруваат условите- вели Мартина која е втора година на студиите по странски јазици. Татјана вели дека за отприлика исто време се пристигнува како и со автобус, но патувањето со воз е попријатно и поудобно. - Во овој воз ништо не фали, но во другите најчесто нема парно, посебно наутро. Мраз ладно е - коментира Татјана. Безбедноста е на највисоко ниво Дневно во просек 27 до 30 воза, од кои најмногу товарни, поминуваат низ станицата во Велес. Сигурноста на возовите е на највисоко ниво, велат отправникот на возови Васил Маневски и неговиот шеф Јован Ушев. Телекомандата им овозможува автоматски да се регулира и следи целиот железнички сообраќај во земјава. - Сите колосеци во станицата ги имаме на увид преку телекомандата. Кон Скопје имаме контрола на движењето на возовите до станицата Рајко Жинзифов, а кон Гевгелија до Згрополци, објаснува Васил, додека Јован не уверува дека со ваква техника нема шанси два воза во исто време да се најдат на ист колосек. - Ова е најнова техника. Со телекоманда се команда од Трубарево која е централна поставница. До пред некое време работевме механички - вели Јован. Мајка изгубила дете Кондуктерот Драган ги проверува патни билети на патниците. Вели дека триесет години го работи ова, има и убави и лоши спомени. Го застанавме на излегување, имаше премногу работа во возот. Ни раскажа дека имало патници со тежок карактер, но немало поголеми проблеми, барем додека тој бил на смена. Се сеќава дека се случувало и мајка да изгуби дете во возот, но на крајот со нивна помош с` се завршило среќно. http://www.dnevnik.mk/?ItemID=5BE8AD8D92F7C145BF391465B70DFF2B |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |