build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 05-Jun-2013 at 12:25
ќе продолжат да го возат вака со искршени светла, гребаници и вдлабнатини??? аман, се работи за многу мала и евтина корекција што треба да се направи
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 09-Jun-2013 at 18:53
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 09-Jun-2013 at 21:20
тука фали еден вагон,сигурно е прешалтуван на друга композиција
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 10-Jun-2013 at 10:00
Не мора да значи, можам со сигурност да ти кажам дека овие вагони се распрскани во Скопје и во Велес без никаков ред. Чисто чудо е како останал овој да не биде исечен во неодамнешната сеча на неупотребливиот возен парк. Можеби им требаат прозорците или други делови за некои од Шпанците што возат.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 10-Jun-2013 at 23:46


Uploaded with ImageShack.us
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 18-Jun-2013 at 17:23
712 101



by Lars Laenen

Edited by Џоле - 18-Jun-2013 at 17:23
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 18-Jun-2013 at 17:25
712 108



712 107



by Lars Laenen
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 06-Jul-2013 at 18:30
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 06-Jul-2013 at 18:48
Od koja godina e slikata?
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 07-Jul-2013 at 02:11
Originally posted by Denko

Od koja godina e slikata?


2012, Јули.
Traveling.
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 07-Jul-2013 at 12:05
Ехххх се сеќавам кога бев дете (5-6 год) кога дедо ми ме носеше овде, не беше вака распукна искршена, беше чиста со клупи чекални внатре, имаше и фонтаниче за пиење вода, па редев камчиња на пругите и чекав возот да ги здроби, па ставав листови.... Ех сега дури не се знае дали има железничка во Тетово Smile
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 09-Jul-2013 at 10:34
Originally posted by Danndy

Originally posted by Denko

Od koja godina e slikata?


2012, Јули.


Овој Шпанец во моментов заедно со останатите три сообраќа кон Кочани и Битола, од Скопје за Кичево веќе подолго време оди дизел локомотива со по 2-3 патнички вагони.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 18-Jul-2013 at 13:09
Преземено од SSC

За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 18-Jul-2013 at 16:00
Ова може да биде Прилеп-Битола или Велес-Кочани. Иако би се обложил дека станува збор за првата.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 18-Jul-2013 at 17:24
Мислам дека е сликано во Овчеполието. Барем така вели Срѓан Адамовиќ, кој ја постираше на ЅЅС.
За сè има вторпат
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 22-Jul-2013 at 17:18
„Шпанецот„ во Битола:


Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 18-Aug-2013 at 23:07


Edited by Џоле - 18-Aug-2013 at 23:08
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 16-Dec-2013 at 12:59


Преземено од Фејсбук страницата на Машиновозачи во МЖ - Транспорт
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 16-Dec-2013 at 13:01


Преземено од Фејсбук страницата на Машиновозачи во МЖ - Транспорт
За сè има вторпат
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 17-Dec-2013 at 02:04
Датум: 13.12.2013, 18:04

НА ПАТ сО РЕНОВИРАНИТЕ ВАГОНИ

Со парно, камери и со телевизори до задоволни патници

Камери и телевизори на секое ќоше, нови завеси, прозорци што дихтуваат и не дозволуваат ветерот да дува низ нив, јако парно, тапацирани седишта и чисти подови и тоалети. Ова е сликата која не пречека во возот за Битола во 14.30 часот, познат како "Шпанец", стар повеќе од 30 години, кој иако исфрлен од употреба, по целосната реконструкција пак е вратен во сообраќај. Во моментов, ова е "најосвежената" композиција со која може да се пофали "Македонски железници - Транспорт". Сосема поинаква слика од онаа пред неколку години, кога патниците кои ги начекавме смрзнати што од слабото парно, што од ветерот кој дуваше низ прозорците, седеа на мрсни седишта со дамки од пред многу години, а ѓубрето и нечистотијата беа заштитен знак за македонските возови. Екипата на "Дневник" реши да се прошета по вагоните за да провери дали низ годините нешто мрднало од мртва точка во нашите патнички возови кои треба да дотуркаат уште една година, а потоа ќе бидат заменети со нови.

Дека сликата е добра, но далеку од идеална говорат и вработените и патниците. Со радост ги чекаат новите возови. Вработените велат дека за цел работен век не виделе ново машинче, а патниците кои топло не пречекаа дека им е смачено од старудии во кои наутро е поладно отколку надвор.

Свирежот на човекот со црвено капче го означи почетокот на патот во возот без купиња во кој поради попладневниот тајминг се бараше место повеќе. Кој од факултет, кој од работа, други од редовни контроли на скопските клиники, а некои од шетање. Едни во попладневна дремка, други на лаптоп, трети во светот на музиката, дел расположени, дел со грижи на нивните лица. Во преполните вагони секој со својата грижа или радост, за патниците најчесто завршуваше уште едно редовно патување кон дома, бидејќи најголем дел често или секојдневно ја "возат" оваа тура.

И другите треба да се реновираат

На влезот до првиот човек, машиновозачот, н` пречека видно расположено друштво, вработени во железница кои се враќаат дома. На шега викаат дека за нашата прецизност сега можат да ни завидуваат и Кинезите и Јапонците.

- Нашите возови се со прецизен тајминг. Сега не доцнат, тргнуваат и пристигнуваат на време. А тек кога ќе ги донесат новите возови. Тогаш и Кинезите и Јапонците ќе можат капа да ни симнуваат - дофрлува групата вработени.

И додека возот се лизга по шините вниманието е свртено кон главниот, кој го управува.

Машиновозачот Пецо Божиновски веќе 30 години го работи ова. Вели дека возовите се најбезбеден превоз, и додава дека работата ќе им се олесни со новите возови кои со радост ги чекаат.

- Новите машини ќе бидат посигурни и полесни за управување. Тие ќе бидат посовремени се ќе биде на копче, климатизација, компјутери, се ќе има. Одамна не сме виделе ново машинче, им се радуваме на најавите за нови. И овие беа исфрлени од сообраќај, но менаџментот реши да ги реновира и да ги врати во сообраќај. Сега во нив има телевизори и напивки за освежување на патниците - вели Божиновски.

И додека разговараме, не прекинува револтиран патник со порака дека "дојдовме во погрешно време и во погрешен воз".

- Утринските што ги пуштаат се хорор-филм, без парно и без никакви услови. Од Велес сум и патувам секој ден оти работам во Скопје. Велешани се најмногубројни патници, но проблем е што нема возови или тајмингот е лош, наутро нема парно па се мрзнеме до Скопје. Овој е реновиран, но не го пуштаат често - дофрлува патникот.

И други го поддржуваат дека не е с` "сјајно" како што изгледа, особено во утринските тури.

Со воз се возат и низ Скопје

И додека шетаме меѓу патниците, вниманието ни го привлече едно добро расположено друштво од млади луѓе меѓу кои најгласен беше Давор. Тој студира во Скопје и се враќаше дома во Велес. Вели дека ужива да патува со воз, дури го користи како превозно средство и низ Скопје каде студира на Факултетот за туризам.

- Најдобро превозно средство се возовите, уживам додека патувам со нив. Дури ги користам и за низ Скопје. Воз има до Драчево, Лисиче, Зелениково, Орешани, Скопје Север, Ѓорче Петров, Маџари. Плус не плаќам за возењето и се подобро решение отколку да се туркам во автобуси- низ смеа вели 24-годишниот велешанец Давор.

Има пријатни искуства со возовите, но признава дека уште не фатил девојка на патување.

- Со воз отидов и до Москва преку Софија. Два дена патував. Имам девојка од Романија. Не ги сакам скопјанките, не знаат да прават запршка- низ смеа коментира Давор кој е по возови од 15-тата година. Преку лето оди на печалба на Крит и жали што нема превоз на шини до таму.

Веднаш до него седат и немо не набљудуваат Елвира и Лари кои се од Канада, а сега патот ги носи накај Битола.

- Обожаваме да патуваме со воз, бидејќи е најбрз, најудобен и најекономичен превоз. Доаѓаме од Србија, патувавме во кушет, кола за спиење. Планираме да го посетиме и Охрид - вели Елвира.

И Лари првпат стапнува во земјава и е нетрпелив да ја запознае.

Мартина од Прилеп и Татјана од Чашка, студираат во Скопје и седат една до друга, но не се познаваат. Низ разговор сфатија дека заедно имале и еден немил настан пред некое време кога поради сообраќајка заглавиле час и половина на станицата во Драчево и измрзнале бидејќи возот стоел во место.

- Често користам воз, на секои две три недели се враќам накај Прилеп. Ем е поекономичен ем поудобно ми е патувањето. Во однос на порано се подобруваат условите- вели Мартина која е втора година на студиите по странски јазици.

Татјана вели дека за отприлика исто време се пристигнува како и со автобус, но патувањето со воз е попријатно и поудобно.

- Во овој воз ништо не фали, но во другите најчесто нема парно, посебно наутро. Мраз ладно е - коментира Татјана.

Безбедноста е на највисоко ниво

Дневно во просек 27 до 30 воза, од кои најмногу товарни, поминуваат низ станицата во Велес. Сигурноста на возовите е на највисоко ниво, велат отправникот на возови Васил Маневски и неговиот шеф Јован Ушев. Телекомандата им овозможува автоматски да се регулира и следи целиот железнички сообраќај во земјава.

- Сите колосеци во станицата ги имаме на увид преку телекомандата. Кон Скопје имаме контрола на движењето на возовите до станицата Рајко Жинзифов, а кон Гевгелија до Згрополци, објаснува Васил, додека Јован не уверува дека со ваква техника нема шанси два воза во исто време да се најдат на ист колосек.

- Ова е најнова техника. Со телекоманда се команда од Трубарево која е централна поставница. До пред некое време работевме механички - вели Јован.

Мајка изгубила дете

Кондуктерот Драган ги проверува патни билети на патниците. Вели дека триесет години го работи ова, има и убави и лоши спомени. Го застанавме на излегување, имаше премногу работа во возот. Ни раскажа дека имало патници со тежок карактер, но немало поголеми проблеми, барем додека тој бил на смена. Се сеќава дека се случувало и мајка да изгуби дете во возот, но на крајот со нивна помош с` се завршило среќно.

http://www.dnevnik.mk/?ItemID=5BE8AD8D92F7C145BF391465B70DFF2B
23ka.wordpress.com
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.852 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.