Author |
Topic Search Topic Options
|
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
|
Quote Reply
#301 Posted: 16-Dec-2008 at 15:38 |
без советот нема да може ни Т од проектот со трамот да реализира Трифун, па колку и да попушта или допушта самиот некакви бројки во буџетот за 2009. мислам дека нема да наиде на разбирање за донесување на буџетот а камо ли за почнување некакви активности на ова поле, бар не додека не ги купи советниците на дпмне, но како стојат работите најверојатно ќе бара подршка за да остане пак за градоначалник, а после со нов совет и нови сили да го тера муабетов со лезет, има нешто се крчкаат чаршиски муабети околу двокатните па се надева Трифун дека владата ќе се откаже од овој проект, па сетне човекот на културен начин ќе се наметне! пази гледано како престиж за паметење трамот е далеку по спектакуларна работа од двокатните бидејќи сакале нејќе бар шините уште долго ќе стојат по улиците, додека двокатните со следната тура на ротација со нови автобуси ќе избледат и од улиците и од сеќавањата! може да се случи да го преземе проектов дпмне во иднина доколку пак ги добие локалните...
|
 |
kire85
Senior Member
Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
|
Quote Reply
#302 Posted: 16-Dec-2008 at 21:39 |
Originally posted by Andrej_LJ
Во зависност од луксузот во трамваите, цената на изградба на километар достигнува до 12 милиони евра - ај ве молам некој нека ми објасни во каков сооднос се изградбата на км трамвајска мрежа со квалитетот и луксузот на самите трамвајски возила!
|
Moze ne gi prodavaat tramvaite na parce nego na kilometar  
|
 |
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
|
Quote Reply
#303 Posted: 17-Dec-2008 at 11:34 |
Според предлог-буџетот градот Скопје е во преговори со Владата за финансирање на трамвајот во Скопје, при што во 2010 и 2011 година би требало да се издвојат околу 900 милиони денари од страна на владата, а околу 2 милијарди денари да се земат од европската инвестициона банка во 2009, 2010 и 2011 година. Мислам дека се сериозни околу изградбата на трамвајот, а сега како ќе личи целата изградба не сакам ниту да размислувам!
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#304 Posted: 19-Dec-2008 at 16:22 |
Трамвајот ќе заглави во административно-политички лавиринти |
|
|
|
|
Проектот за изградба на трамвајската мрежа најверојатно ќе заглави во административни процедури предизвикани од политички причини, очекуваат градските власти. Ова му го одговори градоначалникот Трифун Костовски на советникот Жарко Јанковски на вчерашната седница предвидена за советнички прашања. Како главен проблем тој го посочи фактот што за изградбата на трасата ќе бидат потребни градежни дозволи од повеќе општини, а досегашната практика покажувала дека тоа редовно се злоупотребувало и проектите се блокирале заради остварување политички цели.
Јанковски праша дали е смислена стратегија што ќе се случува со проектот ако изградбата почне, а по локалните избори новата градска управа не сака да ја продолжи.
- Горд сум што сум дел од овој состав на советот, што почна активности да спроведе еден ваков џиновски проект за градот. Но морам да прашам дали се предвидени евентуалните ризици од евентуалното премислување на наредниот градоначалник - истакна тој.
Костовски одговори дека проектот за трамвајот е најголемата капитална инвестиција за иднината на градот. Тој додаде дека трамвајот беше предвиден со буџетот за оваа година, а сега дошол до првата фаза од реализацијата, која треба да почне да се спроведува веднаш по Нова година. Вкупната должина на трасата е 56 километри, од кои прво треба да се изградат 12 километри, од депото во Ново Лисиче до центарот. За тоа се потребни околу 40 милиони евра.
- Имаме пари да ја почнеме изградбата на депото. Но токму недефинираниот статус на градот, поделбата по општини и нивните надлежности ќе предизвика големи проблеми. Очекуваме многу опструкции. Тоа го покажуваат примерите со проширувањето на улицата Илинденска и на раскрсницата кај Тутунскиот комбинат. И за овие проекти се обезбедени пари, најдени се и изведувачи, но стојат во место. Не можеме да почнеме со работа затоа што чекаме да завршат процедурите. Класичен пример на блокирање на градските проекти - истакна Костовски.
Тој упати апел до советниците како членови на политички партии да не дозволат партиските интереси да го запрат проектот.
- Предностите на овој вид превоз се големи, бидејќи немаме друга алтернатива за јавниот сообраќај. Тој е брз, безбеден, еколошки чист, а неговата траса не може да биде узурпирана од други возила. Но не смееме да го доживуваме трамвајот како нешто лично. Тој е во интерес на сите и суштинска потреба на градот. Затоа треба да се заложите да продолжи изградбата откако ќе почне - додаде градоначалникот.
Се разговараше и за финансирањето на проектот. Советникот Александар Георгиев праша дали градот размислувал да обезбеди дополнителни извори на финансирање за овој и за други капитални проекти, како издавање обврзници. Костовски рече дека сè уште чекале да им се издаде кредитен рејтинг врз основа на кој би можеле да добиваат повеќе пари.
http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=268&ArticleID=14028- За жал, за оваа работа не наидовме на поддршка ниту од оваа ниту од минатата влада. Никој не ни дава гаранции за да обезбедиме дополнителни пари, на пример од кредити. Наместо тоа, државата секогаш кога и требаат пари им зема на нашите јавни претпријатија, врз основа на камати за неплатен ДДВ. Воспоставивме контакти со некои банки што би биле заинтересирани да учествуваат. Но сите го чекаат нашиот кредитен рејтинг, кој би бил гаранција дека можеме да ги враќаме парите. Постои можност и да отвориме посебно претпријатие за трамвајот, во кое би влегол и странски акционер - објасни Костовски. |
|
 |
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
|
Quote Reply
#305 Posted: 19-Dec-2008 at 16:45 |
Тој е брз, безбеден, еколошки чист, а неговата траса не може да биде узурпирана од други возила |
Е сега сакал да каже дека ако има возило на патот го гази и го рамни со земја, или сакал да каже дека трасите ќе бидат оддвоени од улиците? Пошто второто ми звучи некако многу пологично (ама знаејќи какви шофери сме и првото не е исклучено) веројатно таков е проектот кој го изработиле. Ова ме тера да прашам, дали го има некаде тој победнички проект, и како изгледа тој?
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#306 Posted: 19-Dec-2008 at 20:25 |
Еве до кај стигнала прашинава
EuRail press.de
Vom: 06.05.08
Mazedonien: Neue Straßenbahn für Skopje
Die
mazedonische Hauptstadt Skopje will in den nächsten Jahren mehrere
große Infrastrukturvorhaben realisieren. Zu den wichtigsten
Investitionsprojekten zählt dabei der Nahverkehrsbereich von Skopje.
Unter anderem ist der Neubau eines Straßenbahnnetzes geplant. Im Detail
sollen vier neue Linien erreichtet werden, darunter eine Ringlinie. Nach aktuellen Schätzungen liegen die
Investitionskosten bei rund 260 Mio. EUR, einschließlich der
Trafostationen, der Fahrzeuge und einem Depot für 50 Straßenbahnen. Die
Gesamtlänge des Gleisnetzes wird auf 56 km geplant.
Die erste Phase des Vorhabens, der Bau der ersten
Linie in Ost-West-Richtung mit etwa 10 km Länge und einem großen Depot,
soll nun verstärkt vorangetrieben werden, so Vertreter der
Stadtadministration. Geplant ist, dass das Projekt dafür bis September
2008 erstellt werden wird. Danach soll ein Tender für den Bau der
Strecke folgen.
Allerdings ist die Finanzierung noch nicht geklärt.
Die Stadt Skopje sucht noch nach Geldquellen. Eine Überlegung ist, das
Vorhaben als BOT-Projekt zu realisieren und eine Konzession für den
Betrieb der Straßenbahnlinien zu vergeben. Erwogen wird, eventuell eine
EU-Finanzierung für das Projekt zu erhalten. Nach Angaben aus der
Verwaltung bemüht sich Skopje derzeit als erste Kommune in Mazedonien
um ein Kreditrating. Das würde es der Stadt in Zukunft ermöglichen,
auch den Kapitalmarkt anzuzapfen. http://www.eurailpress.de/search/article/view//mazedonien_neue_strassenbahn_fuer_skopje.html
|
|
|
 |
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
|
Quote Reply
#307 Posted: 19-Dec-2008 at 20:35 |
i ovoj proekt za tramvajot paga vo voda, iako na start znaev deka e samo foliranje , pa da se nadevame deka posle 8 godini t.e posle 2 mandati nekoj ke pocne nesto
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
 |
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
|
Quote Reply
#308 Posted: 19-Dec-2008 at 20:42 |
Додуша и овие го кажуваат истото што и нашите, интересното е што стигнало дотаму.
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#309 Posted: 20-Dec-2008 at 20:53 |
План што пронајдов на српскиот железнички форум - траваји - Tramvaj u Skopju?
|
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#310 Posted: 20-Dec-2008 at 20:59 |
 Ова е според ГУП-от кој очигледно никој не го есапи  Одамна го имам планов на компјутер, ама бев убеден дека веќе сум го постирал
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#311 Posted: 20-Dec-2008 at 21:06 |
Ај, ме стави во дилема, дали сум го видел овде или ...
|
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#312 Posted: 20-Dec-2008 at 21:16 |
Originally posted by Vladimir P
Ај, ме стави во дилема, дали сум го видел овде или ...
|
Си го видел сигурно... Кловер ја има постирано мапата некаде во оваа нишка...
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#313 Posted: 23-Dec-2008 at 00:14 |
Проектот за трамвајот доцни две недели

Доцнењето на проектот за изградба на депото автоматски ги пролонгира сите други рокови
Најкапиталниот и, според многумина, најфутуристички проект -
изградбата на трамвај во Скопје, градоначалникот Трифун Костовски на
крајот од мандатот веројатно ќе го остави само на хартија. Со оглед на
тоа дека корпорацијата, предводена од италијанските фирми „Џанкарло
Боно - Долџаго“ и „Аксиома дизајн“, доцни со подготовката на проектот
за изградба на трамвајското депо, неговата реализација се пролонгира.
Пред
две недели истече договорениот термин за предавање на проектот до
градските власти, иако при потпишувањето на договорот од корпорацијата
најавија дека својата обврска ќе ја завршат и пред утврдениот рок. Од
Градот не кријат дека избраната фирма доцни со обврската, но, сепак,
додаваат дека тоа воопшто не значи целосно запирање на работите.
Градските власти уверуваат дека, во меѓувреме, надлежните служби
работат на утврдување на сопственоста на земјиштето каде што треба да
се гради депото. Со оглед на тоа дека во најголем дел тоа е во државна
сопственост, од Градот подготвуваат документација што ќе им биде алиби
за барањето до Министерството за транспорт за отстапување на земјата на
користење во траење од 99 години.
„Доцнењето од две недели не
е голем пропуст, но, сепак, е пролонгирање на работите. Автоматски ќе
се помести тендерот за избор на изведувач, што значи дека и изградбата
нема да стартува во втората половина на февруари, како што планиравме“,
велат од Градот, но потенцираат дека не се обесхрабрени во намерите
грандиозниот проект за трамвај во Скопје да стартува на крајот од
мандатот на сегашната градска постава.
Во Градот очекуваат
проектот за депото да го добијат до крајот на неделава. Во меѓувреме,
завршил и тендерот за избор на фирма што ќе врши ревизија на проектот.
Тоа е шпанската компанија „Идом инженерија“, која на тендерот за
проектот на трамвајскиот систем беше второрангирана. На конкурсот, пак,
за избор на ревизор, оваа фирма всушност била и единствената
заинтересирана.
Инаку, во првата фаза од проектот за трамвајот
се предвидува изградба на главното депо во Ново Лисиче кое, всушност, е
основа за целиот систем. Тоа ќе се протега на 13.000 квадратни метри и
ќе се гради фазно. Во него, покрај простор за сервисирање и гаражирање
на трамваите, ќе се наоѓа и контролна соба за сигнализација и нивно
управување. Ќе има капацитет за 40 трамваи и шест т.н. трамвајски воза.
Првата фаза од проектот предвидува и изградба на првата трамвајска
делница, во должина од девет километри, која ќе води од Ново Лисиче до
центар. За целосна изведба на првата фаза на трамвајскиот систем Градот
има издвоено 7,5 милиони евра. http://utrinski.com.mk/?ItemID=53FADDB093F69E4FA6A4E6F4EA66623C |
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#314 Posted: 23-Dec-2008 at 00:32 |
И приказната завршува. - Така од градот Скопје си живееа среќно и долго цели четири години.
|
|
 |
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
|
Quote Reply
#315 Posted: 23-Dec-2008 at 12:12 |
И доколку се гради, немаме ние култура на живеење за трамвај. Кај нас се знае, од опинци во мерцедес директно и шибај со 200 на саат. Остала раја се вози со автобуси од пред пола век и тоа е тоа. Авганистан на Балканот  !
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#316 Posted: 26-Dec-2008 at 13:14 |
ПО ИЗГРАДБАТА НА ДЕПОТО
Градот ќе добие ЈП „Трамвај“?
Јавно
претпријатие, кое ќе се грижи за градскиот превоз со трамвај, би можело
да се формира откако ќе се направат првите линии и ќе се изгради депо
за тоа превозно средство. Таквите најави ги даде градоначалникот Трифун
Костовски на последната седница на Советот на градот. Според него,
изградбата треба да почне од јануари, а локацијата каде ќе се наоѓа
првото депо за трамвај веќе е одредена. Во моментов градските власти ги
чекаат резултатите од постапката за процена на нивниот рејтинг за
кредитна способност која ја почнале пред четири месеци. - Го чекаме
рејтингот на градот и на јавните претпријатија, се надевам дека сликата
ќе биде позитивна, но не можам да гарантирам. Дополнителен проблем е
тоа што секоја општина низ која ќе минува трасата на трамвајот мора да
даде градежна дозвола. Се плашам дека и овој проект може да се судри со
истите пречки, бидејќи дозволите беа проблем и во случајот на
проширувањето на Илинденска и крстосницата кај Тутунски комбинат “
нагласи Костовски. Предвидено е првата трамвајска линија да тргнува од
Лисиче и да завршува со кружен тек во центарот. Изградбата на
трамвајот, Градот ќе ја почне со сопствени средства.
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=1585&ArticleID=104744 |
|
 |
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
|
Quote Reply
#317 Posted: 29-Dec-2008 at 12:13 |
Трамвајот на Скопје би требало да постане дел од Јавното Сообраќајно Претпријатие-Скопје, а не да се дели од автобускиот превоз. На овој начин би имале подобра координација на линиите.
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#318 Posted: 31-Dec-2008 at 13:17 |
koj ce odit vo plastadot za nova godina?'
i vidite dali navistina tramvajot ke dojde...
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#319 Posted: 01-Jan-2009 at 16:25 |
sramota navistina ne laza
ne pisuva nitu kaj vesnicite nitu nigde srammmooootttttttttttaaaaaaaaaaaaaaa
cel skopje go lazel
|
 |
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
|
Quote Reply
#320 Posted: 01-Jan-2009 at 17:15 |
Originally posted by my Macedonia
sramota navistina ne laza
ne pisuva nitu kaj vesnicite nitu nigde srammmooootttttttttttaaaaaaaaaaaaaaa
cel skopje go lazel |
де бе што се изненади толку?
|
 |