build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 06-Nov-2012 at 21:50
Originally posted by TDT

Originally posted by milena



Истовремено ќе се реновира и модернизира и железничката станица во Скопје, каде што ќе се подигнат пероните за полесно да се влегува во возовите,
Колку треба да се подигнат пероните за ова?


Според прописите за проектирање железнички станици, постојат три вредности/висински разлики помеѓу котата од перонот и ГРШ (горен раб од шина) и тоа:

-38 см
-76 см и
-98 см.

По мое сеќавање, пероните не се повисоки од 76 см од шините, со оглед на потребата од користење на скалите од вагоните за влез во нив. За точен податок, згодно е мерење на висинската разлика на лице-место.


Edited by MIKI1 - 06-Nov-2012 at 21:52
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 07-Nov-2012 at 00:57
Originally posted by gjoko

железничката станица во с.Тајмиште(кај Стража) која во времето кога работеше рудникот за железна руда работеше со полн капацитет.објектот е сега населен со некои луѓе кои го претвориле во свој дом зад кој има трло со 130 овци!!!!!!.колосеците работат нормално и доаѓа воз одвреме на време воглавном да превземе овци за транспорт за повардарието




Мислам дека оваа индустриска пруга има иднина. Министерството за економија порано или подоцна ќе го даде под концесија рудникот за железо, кој во себе има богатство кое е едно од најголемите во овој дел од Европа. Согласно со планинскиот терен, оваа индустриска пруга е изградена на најтежок терен во Македонија. Рестартирањето на рудников дефинитивно ќе ја оживее оваа пруга. Редовни товарни возови досега има само на потегот Јегуновце-Ѓорче Петров, а сето останато се повремено сообраќања.

Конечно, нови прагови се растовараа во железничката станица Кичево, најверојатно ќе се санира дел од пругата, претпоставувам станичниот колосек.
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 11-Nov-2012 at 21:21
Eве нешто од исградбата на станицата во Кочани
Железничката станица во Кочани во периодот на завршување на изградбата во април 1926 година
http://oldkocani.do.am/


Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 11-Nov-2012 at 21:23
Железничка станица - Кочани 1925 - во градба - една од ретките фотографии од тој период (благодарност до Слободан Илиќ - Цирих, Швајцарија)
http://oldkocani.do.am/

Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 28-Dec-2012 at 21:47
Кога би требало да започне реконструкцијата на железничката станица во Скопје?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 30-Dec-2012 at 00:53


Подолго време се најавуваше проектот, но колку што знам прв пат излегоа со рокови тек лани. Тогаш беше најавено дека реконструкцијата ќе почне во последниот квартал на годинава и дека ќе трае до средината на 2014 година. Рокот за почеток е пробиен, а не знам во меѓувреме можеби имало некаква информација со нови рокови, но барем јас не се сеќаам дека сум налетал на таква.


Edited by Cloverstack - 30-Dec-2012 at 00:53
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 14-Jan-2013 at 13:16
Originally posted by Cloverstack



Подолго време се најавуваше проектот, но колку што знам прв пат излегоа со рокови тек лани. Тогаш беше најавено дека реконструкцијата ќе почне во последниот квартал на годинава и дека ќе трае до средината на 2014 година. Рокот за почеток е пробиен, а не знам во меѓувреме можеби имало некаква информација со нови рокови, но барем јас не се сеќаам дека сум налетал на таква.


Подолго време не сум налетал на ниту една информација за реконструкцијата на Железничката станица во Скопје. Холанѓаните требаше да направат проект, се надевам дека нашите архитекти не подготвуваат неокласицистичко надградување на овој објект, иако архитектурата со која се граделе главните железнички станици во европските држави им оди во прилог на тоаBig%20smile.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 29-Jan-2013 at 00:31

КОНЕЧНО ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА ЌЕ ДОБИЕ НОВ ЛИК

Два лифта, ескалатори и обновени перони за модерна Железничка


Проектот за реконструкција на Железничката станица конечно ќе ја обнови оваа градска порта со достоен и модерен изглед. Освен целосното обновување на внатрешноста, станицата ќе добие нов современ информациски разгласен систем кој ќе ги известува патниците

Железничката станица во Скопје, конечно, ќе добие нов модерен лик. Проектот за нејзината реконструкција е веќе изработен, а до крајот на следната година предвидено е реновирањето да биде завршено. Консултантска компанија со светско реноме - Гронтмеј" од Холандија, го подготвила планот за реконструкција на Железничката станица, а во претстојниот период треба да се распише тендер за избор на изведувач кој ќе ги заврши градежните работи. Сепак се уште не е одлучено дали ќе се распише еден тендер или пак реконструкцијата ќе се додели на повеќе компании кои ќе треба да реализираат поединечни делови од зафатот.

Железничката станица веќе одамна изгледа како да е заборавена во времето. Мермерните плочки изгледаат старо и дотраено, а патниците за да се информираат за термините на тргнување на возовите, мора да се симнуваат од пероните, што понекогаш им претставува проблем на туристите на кои им е тешко таму да се снајдат.

Досега инвестиции имаше во јавниот градски превоз, обновен беше и скопскиот аеродром, а железничкиот сообраќај веќе подолго време функционира на постојното ниво.
Од Министерството за транспорт и врски засега не излегуваат со официјални информации, додека од Македонски железници - Инфраструктура потврдуваат дека се работи на реализацијата на проектот со кој ќе се подобрат условите за користење на станицата од страна на инвалидизираните лица и лицата со посебни потреби.
- Од 1981 кога беше пуштена во употреба железничката станица, до денес, на неа не е направен поголем инвестициски зафат, па забот на времето си го направи своето.

Проектот за реновирање на станицата е изработен од холандската фирма "Гронтмеј", а неговата реализација ќе чини 2.9 мил евра и е финансиран од Европската унија преку ИПА-фондовите. Следниот чекор ќе биде распишување на тендерот за избор на изведувач, кој треба да почне со работа оваа година, а да заврши до крајот на 2014 година. Со реализација на овој проект ќе се подобрат условите за користење на станицата од страна на инвалидизираните лица и лицата со посебни потреби со поставување на лифтови и подвижни скали приспособени за таквите лица.
Исто така ќе се постави нов информациски систем за патниците, систем за разглас, ново осветлување, адаптација на санитарните чворови и приспособени за лица со посебни потреби, подигнат и реновиран под со плочки на пероните за полесен приод во возот, климатизација и друго со што станицата би добила европски лик, соопштуваат од Македонски железници.
Во проектот за целосна реконструкција на станицата, ќе бидат опфатени паркинг-просторот, реконструкција на постоечките чекалници како и нов информациски систем.

Пред неколку месеци, како почеток на реконструкцијата, скопската железничка станица доби безжична интернет-мрежа. Бесплатниот интернет пристап можат да го користат патниците и минувачите во холот на станицата, на пероните, како и во чекалниците. Сепак од препријатието објаснуваат дека ќе се работи и ќе се реновира само внатрешниот изглед, а недворешноста ќе остане иста.

Железничката станица Скопје, била пуштена во употреба пред точно 32 години, а во тоа време претставуваше модерен сообраќаен центар низ кој дневно поминувале по 70 возови и околу 7.000 патници.

вечер
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 29-Jan-2013 at 01:40
Со 2,9 милиони евра навистина чуда ќе направат.
То не ескалатори,да не пропуштиле да кажат дека ескалаторите уствари ќе бидат телепорт.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 13-Feb-2013 at 00:35
Железничката станица Товарна – Скопје ќе прерасне во современ мултимодален терминал

#


Македонски железници – Инфраструктура денеска го распиша огласот за избор на компанија која што ќе ја преуреди и приспособи железничката станица Товарна – Скопје во мултимодален терминал за товарање и истоварање на стоки со железница и камиони. Основањето на новиот логистички центар е планирано да го реализира државната компанија, во соработка со Министерството за транспорт и врски и со Царинската управа на Македонија. Покрај изнаоѓање на најдобро сообраќајно решение, со зафатот ќе се реализира средување на просториите во зградата, поставување на портирница со контролна рампа на влезот од терминалот, санација на магацинскиот простор и на санитарните јазли, обнова на рефлекторскиот систем за осветлување, инсталација на систем за видеонадзор со видеомониторинг и монтажа на систем за разглас, реконструкција на железничката вага и поставување на колска вага.

Висината на потребните финансии за проектот ќе биде позната по доставувањето на понудите од страна на компаниите. Најповолниот понудувач ќе добие рок од 12 месеци за да ја заврши адаптацијата на идниот мултимодален терминал. Заинтересираните субјекти треба да ги испратат своите понуди најдоцна до 4 март, за кога е закажано и нивното јавно отворање. Царинската управа уште пред една година ја отвори новата царинска испостава „Скопје 4“, во рамките на Железничката станица Товарна – Скопје.

Со остварувањето на овој проект, Македонија ќе го добие првиот објект во кој на едно место ќе се врши царинење на стоката, нејзин претовар и испостава до одредената локација. Постоечката железничка станица е лоцирана помеѓу населбите Автокоманда и Ќерамидница и се состои од шест колосеци, магацински простор и вагонска вага за проценка на товарот.


Објавено на 12.02.2013 во категорија Вести.

Тагови: Железница, Железнички станици, Инфраструктура, Логистички центри, Реновирање и реконструкција, Скопје, Тендери и лицитации

http://www.build.mk/?p=22797
Back to Top
makonix View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 08-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 520
  Quote makonix Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 19-Feb-2013 at 09:29
Со оглед на тоа дека се ближи времето на реконструкција на главната железничка станица, мои размислувања се дека овој објект треба да стане иконичен и светла точка на градот.

1. Изобилството на бетон текстура го прави премногу ладен, потребна му е светла боја да се офарба, застакли, реклами, декорации.

2. Кровот е неинспиративен и запуштен

3. Внатре треба некако да се реорганизира и да се создаде поотворен простор со изобилство на лифтови, ескалатори и чекалните треба да бидат далеку посветли и погостуљубиви.

4. Овој објект е сигурно е еден од најнеприступачните за патници што воопшто сум ги исусил во живот.

Крајно не е функционален моментално, за еден патник да се качи во воз, треба да се спровира низ тесни коридори, качува скали едно три пати со торби, што воопшто не е едноставно ако не си бодибилдер. И плус на сето тоа екстра качување по возот. Луѓето не се заштитени од студ и сонце на платформите.

Не знам со кој памет се дизјнаирал објектов, ама верувам нкоиј од планерите не ја пратиле својата стара мајка на станицава да патува сама

Back to Top
makonix View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 08-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 520
  Quote makonix Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 19-Feb-2013 at 09:36
Во продолжение еве како изгледаат некои инспиративни станици и далеку поприступачни за патници.









http://www.bbc.co.uk/news/magazine-21428797

И на крај една статија на BBC за тоа дека железничките станици се многу повеќе место каде возовите запираат за да патниците се качуваат.

http://www.bbc.co.uk/news/magazine-21353825
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 24-Feb-2013 at 11:30
Салата на Транспортниот центар во минатото беше давана на уметнички групи, ама ниту тие ништо не направија. Ми се чини дека неа во моментов ја користат само играорците. Железница треба да покаже малку проактивност, ако ништо друго и чекалните во централната станица можат да се искористат за одигрување на некаква форма на претстави, на поставување на изложби. Да заживее просторот.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 24-Feb-2013 at 12:49
Започната изградбата на нова железничка постројка во близина на Ратае
НЕДЕЛА, 24 ФЕВРУАРИ 2013 07:27

Со цел овозможување на железнички услуги од јавен интерес, по барање на Општина Јегуновце и месните заедници од Ратае и Жилче, ЈП за железничка инфраструктура Македонски железници – Скопје со сопствена механизација и градежна екипа отпочна со изградба на нова железничка постројка во близина на населеното место Ратае.

Општина Јегуновце во реализација на овој проект учествува со набавка на градежни матријали, песок 40 м? и 5 м? готов бетони др.

Со изградба на нова железничка постројка во близина на населеното место Ратае, се очекува подобрување на фреквентноста со главниот град, намалување на транспортните трошоци, времето и зголемувањето на придобивките за животната средина со употреба на железничкиот транспорт.

Железничките услугина територијата на Општина Јегуновце се одвиваат преку железничката станица во Јегуновце и железничките постројки во Долно Орашје, Јегуновце (фабрика), и изградбата на нова железничка постројка во близина на населеното место Ратае.


http://lokalno.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=13145%3A2013-02-24-09-28-52&catid=149%3Ajegunovce&Itemid=143&lang=mk
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 26-Feb-2013 at 09:51
Originally posted by gjoko

Започната изградбата на нова железничка постројка во близина на Ратае
НЕДЕЛА, 24 ФЕВРУАРИ 2013 07:27

Со цел овозможување на железнички услуги од јавен интерес, по барање на Општина Јегуновце и месните заедници од Ратае и Жилче, ЈП за железничка инфраструктура Македонски железници – Скопје со сопствена механизација и градежна екипа отпочна со изградба на нова железничка постројка во близина на населеното место Ратае.

Општина Јегуновце во реализација на овој проект учествува со набавка на градежни матријали, песок 40 м? и 5 м? готов бетони др.

Со изградба на нова железничка постројка во близина на населеното место Ратае, се очекува подобрување на фреквентноста со главниот град, намалување на транспортните трошоци, времето и зголемувањето на придобивките за животната средина со употреба на железничкиот транспорт.

Железничките услугина територијата на Општина Јегуновце се одвиваат преку железничката станица во Јегуновце и железничките постројки во Долно Орашје, Јегуновце (фабрика), и изградбата на нова железничка постројка во близина на населеното место Ратае.


http://lokalno.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=13145%3A2013-02-24-09-28-52&catid=149%3Ajegunovce&Itemid=143&lang=mk


Огромен работен успех за железничката инфраструктура во земјава. Уште да пуштат возови само во петок и недела и се` би било во ред.

Ако има некаков приоритет на западната пруга во овој дел, тогаш тоа сигурно би била реконструкцијата на станиците Кичево, Гостивар и Тетово, како и изградба на нова станица во Радуша и можеби слична кај селото Брвеница бидејќи во близина е Штуловиот универзитет. Се разбира, бројот на возови треба да биде поголем од бројката два!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 26-Feb-2013 at 19:22
кичевската железничка станица нема потреба од реновирење.за кратко време има шанси да се распадне целата,па тогаш ќе мора да се гради нова.прокапува вода од сите страни,а водата знаеме опасно ја нагризува конструкцијата
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 27-Feb-2013 at 16:08
Македонски железници одвај исплаќаат плати, им ги делкаат по пола плата, па камоли да почне со вакви проекти, обнова на железничките станици. Без помош од државата нема да се смени жалната и катастрофална слика од станиците во догледно време.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 09-Mar-2013 at 00:02
На официјалниот сајт на МЖ инфраструктура пишува дека реконструкцијата на железничката станица во Скопје ќе започне во септември годинава...ептен ја завлечкаа работава нема штоBash
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 09-Mar-2013 at 16:18


Со оглед на тоа какви се приоритетите на оваа власт, веројатно треба да бидеме пресреќни што воопшто е најавен овој проект, па макар што финансиите се грант од ЕУ. Во ваква ситуација, на проектот гледам како на премија дури и со завлечкувањето. Енивеј еве една тазе фотка од Водно... ваљда ќе дочека навистина поубави денови:



Edited by Cloverstack - 09-Mar-2013 at 16:19
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 08-May-2013 at 09:04
Богомила, 1 мај

За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.408 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.