![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 159> |
Author | ||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
![]() Г-ќо Шопар 4 ленти не значи автоматски булевар. Ја колку што се сеќавам булвевар беше со мин 6! Страшно се мешаат поими на секој чекор клучка=раскрсница, булевар=улица, сквер=пешачка зона=плоштад. |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Веќе
има неколку идејни решенија за проширување на улицата Иво Рибар - Лола,
со предлог на сите раскрсници да се направат кружни текови
Браво!!! Конечно веќе, се надевам дека ќе се реализира проектов! |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Едноставна причина. Доста е со семафори, поголемо кочење, изгледа многу по модерно, и најбитно да се престане со фикс идеи од типот да се гради подземна или надземна сообраќајница, во тој дел кружни текови на тие 3-4 раскрсници колку што се' е сосема реален проект.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Пааа, доста е од семафори не помага!!
![]() Подземните и надземните сообраќајници не се воопшто фикс идеја него се чиста реалност низ светот, а ќе станат и кај нас. Не само што се идеи него се и нужна потреба во некои делови од Скопје. Инаку во тој дел за кој збориме нема планирано никакви под/над-земни сообраќајници. Што е до модерниот изглед и јас делумно се залагам кога се работи некој проект да се работи не само да изгледа модерно, него и да биде функционално модерен. Но изгледот неможе да биде пресуден во никој случај околу проектите и неможе да градиме нешто чисто зашто изгледало модерно. Па не е ова скулптура или архитектура па да ја судиме по изглед, ова е инфраструктурен капитален проект кој има за цел голем број на возила навремено да ги префрли од една точка до друга! А освен тоа кружниот тек не ни изгледа нешто посебно модерно! Edited by lslcrew - 17-Feb-2009 at 14:07 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Страшно!!! Најавите на градските власти по обичај се крајно загрижувачки. Некои навистина запињаат да исчезнат сите клучни сообраќајни решенија во ГУП-от и градов пополека да го претворат во серија на сообраќајни импровизации (како и во сите други сфери впрочем), кој нема да може ни минимално да се носи со потребите на граѓаните и економијата.
Во кратки црти кажано, би добиле неефикасен град чив развој би бил силно успорен поради неефикасна сообраќајна мрежа. Не преувеличувам - погледнете што се случува не само со Јужен Булевар, туку и со Крушевска Република, Северен Булевар, тунелот под центар и многу други помали проекти... За мотивите на оваа багра не би навлегувал во моментов. @ Supervisor Повторно приказната за тоа колку кружните текови биле „модерни“, дека не создавале закрчување, дека не ни требале подземни и надземни сообраќајници... Уште почудно затоа што еднаш ти одговорив и илустрирав, ама одговор не добив, само прилично непријателски истап: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=22195#22195 Ајде повторно да одговорам на кратко: 1. Не знам по кој основ кружните текови изгледале по „модерни“ и што точно подразбираш под тоа. За едно сообраќајно решение изгледот е безначаен фактор, важни се перформансите. А кружните текови имаат специфични перформанси кои не се универзално применливи во секоја ситуација како што нам ни се сервира. Во секој случај тие се едно од најстарите сообраќајни решенија, кое во денешно време има примена само во специфични услови. Кај нас единствен специфичен услов е ваљда инвазијата на скулптури, кои ќе можат да ги насадат и на сред кружните текови, па да ни кажат дека со тоа конечно сме станале „метропола“ 2. Семафори прават закрчување, а кружни текови растеретување ли што??? Зошто не ги коментираш сликите и клиповите што ги постирав оној пат (линкот од погоре)? И зошто ако кружните текови се толку прекрасни и универзални, цел свет до сега не ги баталил семафорите во полза на кружни текови? Сите ли се глупи и слепи освен ова нашево скопско лоби за кружни текови на секој чекор? 3. Што правиме со ГУП-от? Тој го предвидува Јужен Булевар како главна градска оска, а не некаква бедна импровизација со Теодосиј Гологанов (Иво Лола Рибар), која е предвидена како негова колекторска/дистрибуторска улица. По обичај ќе го игнорираме ГУП-от и ќе си градиме во зависност од нечие моментално расположение? За инфраструктурата мора да се планира со децении унапред и планот да се почитува. 4. Подземни/надземни сообраќајници може да се окарактеризираат како фикс идеи само доколку некој пристапи крајно малодушно, и без осет за потребите. Не само што не се нереални, туку веќе се и ургентна потреба. Особено за ваков случај (Јужен Булевар) каде има дефинитивна сообраќајна логика, а трасата е чиста за ефтин "dig & cover" тунел! Сакаш да нема закрчување? Кружни текови нема да обезбедат таков исход, туку токму реализација на примарната сообраќајна мрежа според ГУП-от! Долгорочно гледано пак, не ни има алтернатива за Јужен булевар. Само што треба да чекаме? Да се доразмножат разноразни перални и кафани по трасата кои по коруптивни канали добиваат секакви можни дозволи, па после за нивно „обештетување“ да треба да се плати повеќе отколку за самата изградба??? Сигурно тука се кријат и добар дел од мотивите на овие што запнале да го бришат и Јужен булевар! @ lslcrew Може да биде булевар и со 4 ленти и без средишно раздвојување, но семантика не е битна, битно е дека такво решение секако не задоволува сообраќајно (дури ни краткорочно, а камо ли долгорочно) и не е во согласност со урбанистичките планови. Инаку Аљоша е машко име бе, не е тоа г-ѓа туку господин ![]() Edited by Cloverstack - 17-Feb-2009 at 18:36 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Кловер муѕабетот ми беше дека уредени ќошиња се обидуваат да ни ги продадат како авении!
Извинување до господинот Аљоша Шопар! |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Абе да ти кажам, не мора да ме цитираш, ако мислиш различно од мене не мора да ме убедуваш во твоите логики. |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ако размислувам различно од тебе, не мора одма да го земаш тоа при срце. Не мора да прифатиш ништо од тоа што го кажав, но би било убаво доколку се трудиме да дискутираме аргументирано и со образложување, а не во стил - јас си имам зацементирано мислење кое ќе го изнесам, а нема да го поткрепам со ништо, ама другите нека не го коментираат. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
битно и тука жардињера ќе ставаат
![]() |
||
![]() |
||
blejdsk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
![]() ![]() |
|
ЛЕЛЕ значи ова избориве локални го преродуваат Скопје со почнување на проекти
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Еве прва конкретна најава од претстојната кампања за локалните избори
Извор: Канал 5 Еве што вика сајтот на ВМРО-ДПМНЕ.
http://www.vmro-dpmne.org.mk/mk/zapis.asp?id=4185 За жал со вакви оскудни информации не може да знаеме дали Коце го протежира проектот на Трифун за проширување на Теодосија Гологанов и се обидува да го протурка како Јужен булевар (Булевар Македонија обележан со црвено во текстот) или пак навистина ќе засука ракави за изградба на Јужниот булевар. |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
па чим вели оваа делница од бул.МКД тоа значи дека само проширувањето на Теодосиј Гологанов, во спротивно ќе сигурно по помпезно ќе гласеше размислата пример заокружување на цел бул.МКД итн. ај може од скромност се штеди засега на зборови за да види со што ќе излезе конкуренцијата
![]() |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Па тука е проблемот колку што јас знам ТГ си е таман профил колку што треба во функција на бул. МКД. Не гледам што тука треба да се шири. Ајде да ја почекаме програмата веројатно ќе биде попрецизна ова е само preview ![]() |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
па логиката е да има по три ленти во секој правец и зелен појас в среде јасно по цела должина на бул.МКД односно јужната артерија а во ваков случај може да стане збор за булевар додека сега е улица инаку исправка правилно името е Митрополит Теодосиј Гологанов она скопски може и немора да се додаде но заради едукативен момент и тоа не е на одмет да постои како префикс.
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Знам, знам ама многу е долго и непрактично за пишување ![]() |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
па добро по инерција сите одиме со скратеници, но кандидат за градоначалник или партија вакво нешто не треба да си дозволува, уште помалку во најава или презентација на проект, абе тоа е она со деталите секогаш рипаме се на сите страни од претседател па до премиер, скоро како сите да се брзаат што по ѓутуре да се истераат работите. инаку интересно е колку најавата со кружните текови нема да види бел ден доколку се затера докрај муабетот за проширувањево, а и она со игралиштата паѓа во вода, ајде прво па машко да видиме Тито што ќе извади од шеширот, инаку ова се едни од ретките луѓе во СК на кои би им одговарала цилиндар шапка |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |