![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Борис Трајковски (Првомајска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 26> |
Author | ||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Новинар не е човек кој работи по нарачки и пренесува селектирани и пристрасни информации! Тоа треба да се луѓе кои ќе постават незгодно прашање, кои ќе истражуваат итн. а информациите ќе бидат објективни. Такво нешто кај нас нема...може беше Alfa до пред некоја недела, но ништо и од тоа...
Денес цел ден имаше градежни активности на улица која вчера беше свечено промовирана со цел државен врв и медуми...а ќе има и во следните денови Edited by alexsend - 31-Oct-2012 at 16:55 |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
|
За жал морам да констатирам дека освен проблемот со задржувањето на водата на дел од коловозот на Првомајска се јави уште еден проблем - дел од штотуку реконстуираниот тротоар со поавер елементи делумно подпропадна (по трасата каде се поставуваа подземни инсталации) вероатно поради недоволно набивање на земјата пред поставувањето на елементите
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Се ближат локални избори, па мислам дека има реална надеж барем за ова со тротоарот градските власти да ги повикаат изведувачите да ја оправат ситуацијата на сопствена сметка, за што верувам дека има подлога и во склучениот договор. |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Влатко тоа е нормална работа,кај нас сеуште пропаѓаат коцките на тротоарите павени во 1997-98 година, и секоја година се прередуваат.за жал живееме на Балканот
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Вчера околу 16:00 комплетно е асфалтиран (прв слој нормално, оној основниот) делот кој се проширува. Друга работа, донесен е и бехатонот за тротоарите.
Верувам дека пред нова година комплетно ќе се пушти во употреба оваа фаза. |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
|
Пак го пробија рокот а
![]() Како што ми изгледа им треба уште најмалку месец дена да ја завршат втората делница со што уште еднаш се покажа старата болка кај нас-пробивање рокови ![]() |
||
![]() |
||
tonikostov ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
![]() ![]() |
|
секој ден го користам булеваров и за жал морам да констатирам дека делумно е постигната целта. Сообраќајот се одвива побрзо од претходно, ама сепак не доволно. Еве ги моите забелешки:
1. Има премногу семафори! Незнам дали имало потреба да се постават семафори на секоја раскрсница. На пример, кај Чешма има доволно широк простор да се направи кружен тек, така што застојот таму би бил минимален. Вака со семафор се сопира сообраќајот за да се овозможи приклучување на една споредна улица (Есенинова) од која дури и ретко кога се вклучуваат само можеби две-три возила. Можеби треба да се постават паметни семафори кои со сензори детектираат возила и само во тој случај кога има возила да се активираат. Кружен тек можело да се изведе и наместо семафорите кај бараките на Општина Кисела Вода, а исто така и кај раскрсницата со улиците Михаил Чаков и Народни Херои. Со тоа ќе се елиминира потребата од семафори. Не ми е јасно како имаше потреба за кружен тек пред влезот на фабриката Титан, а вака прометни раскрсници се оставени да бидат регулирани со семафори. 2. Зелен бран или нема или не функционира како што треба! Кога од Центар се вози во насока кон Кисела Вода, по вклучувањето на зелено светло на семафорот кај Тутунски комбинат, веднаш се наидува на црвено светло на следните семафори кај поранешната фабрика Цветан Димов. И повторно чекање... 3. Најголемиот застој во правец од Кисела Вода кон Центар е на раскрсницата кај Тутунски комбинат. Ова само покажува дека има потреба од поврзување на Општина Кисела Вода со Општина Аеродром на барем уште една точка долж булеварот Борис Трајковски (проект што го најави Општина Кисела Вода, ама чисто сумљам дека ќе го реализираат - мислам дека стои само во програмата за 2013 година колку да има што да се пише). Како и да е, моменталното решение на булеварот Борис Трајковски не ги задоволува потребите на возачите. Потребно е да се обезбеди друг начин на брзо празнење на лентата за вртење во десно на семафорите кај Тутунски, како би имало побрз проток кон населбата Пролет и понатаму кон Аеродром. 4. Квалитетот на изведба на шахти е очаен! Шахтите се пропаднати (особено оние коцкастите), а бидејќи се наместени така што неможе да се избегнат без да се навлезе во соседната сообраќајна лента - мора да се вози преку нив. Пре некој ден веројатно фалеше капак од шахта некаде спроти Тинексот, па возејќи по улицата пред мене видов гранки како и даски како извираат од асфалтот. Некој ги набутал во шахтата за да ја означи, да се види од подалеку и да ја заобиколат возачите. 5. Пропаднат асфалт. Незамисливо е на еден нов, комплетно реконструиран булевар асфалтот да пропадне по толку кратко време. На местата каде е пропаднат, во дождливите денови се собира голема количина на вода која не се одлива во канализацијата, што (поради ефектот на аквапланинг) претставува опасност за возачите, ама и за пешаците. 6. Паркирање на булевар. Омилената дисциплина на џганот скопски возачи. Возачите паркираат на самиот булевар најчесто пред пиљарите кај Чешма. Поради близината на семафорите, оваква возачка некултура предизвикува опасност по сообраќајот. Секако, ова е задача за сообраќајната полиција, која мора да интервенира континуирано на овој потег со цел да се намали ваквото однесување. Џабе булвар кога истиот е блокиран! |
||
![]() |
||
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
|
1 i 2 - mislam deka brojot na semafori voopsto ne igra uloga vo poteknosta na bulevarot, tuku zeleniot bran. dali ke ima kilometar redica pred eden semafor po malce na site e sveedno. znaci zeleniot bran mora da se vovede, kako na partizanska, iako i tamu ne funkcionira bas
3-6 sosema se slozuvam Edited by xnx - 25-Jan-2013 at 10:30 |
||
![]() |
||
tonikostov ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
![]() ![]() |
|
врвот на глупоста е тоа како се подесени да работат семафорите кај Чешма. пропусноста е или во насока кон Центар или во насока кон Драчево. тоа е така бидејќи во исто време е дозволено свртување во лево, заедно со дозволлено движење право. и, на ова дополнитлно има еден период кога во двете насоки е блокирано за да се овозможи приклучување на возилата од Есенинова на лево кон Драчево.
несфатливо е како може булевар со 4 ленти да добие семафорско решение каково случај со тесни еднонасочни улици, па наместо да се стимулира поголем проток, се прави уште поголем застој. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Во оптек се најави за две такви врски: 1. Поврзување преку улицата Есенинова, проект што беше зацртан за минатата година: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=119729#119729 2. Поврзување од ул Народни херои преку пругите (41°58'51.61"N 21°26'55.86"E) до стар аеродром. Оваа најава датира од уште порано и многу се рециклираше, ама не можам да се сетам дали имало некакво ветување со спомнати конкретни рокови. Инаку потполно се согласувам со тебе, итно е неопходна ваква врска, особено оваа вторава. Edited by Cloverstack - 26-Jan-2013 at 00:21 |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Првото мислам дека нема шанси да се исполни поради фактот дека доста голем дел од земјиштето каде што треба да поминува таа улица е на приватни компании (Тутунски Комбинат и Сеавус) а Сеавус мислам дека има зацртано огромни планови за тоа што сака да направи таму ,така да не верувам дека толку лесно ќе го отстапи тоа земјиште.
Друго нешто е дека во таа околија има и ќуќи и некој деловни објекти (помали) кој ќе мора да се срушат. А за вторава е доста интересна идеја ,може многу лесно да се изработи само со еден подвозник под пругата (нешто слично како на булевар Србија само помало) бидејќи од двете страни колку што се сеќавам има асфалт кој ќе треба само малку да се прошири. |
||
![]() |
||
tonikostov ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
![]() ![]() |
|
Clover, во едно од последните интервјуа на Градоначалникот на Кисела Вода минатата година најави дека ќе побараат да се изработи проект за поврзување на К.Вода со Аеродром токму кај Есенинова.
Иако ова беше претставено со тон како да е речиси готово, веќе завршена работа, јас сум убеден дека нема да се реализира ниту во наредните 3-4 години... Особено не ако остане Ѓорчев како Градоначалник... |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]()
Во врска со плановите на Сивус, не знам кое точно земјиште е нивно, но таму има солидан простор и ваљда не правеле планови за изградба на објекти токму врз трасата на сообраќајницата. Всушност токму за Сивус оваа улица треба да биде полн погодок, со оглед дека единствено со нејзе може да им се обезбеди нормален сообраќаен приод. Сега се речиси отсечени. Плус тоа сегашната (не)поврзаност и опкружувањето на постојните патчиња е проблем за репрезентативноста на фирмата... не знам дали таму одржуваат состаноци со странци на пример и како изгледа тоа кога ги довезуваат... За рушење колку што гледам трасата не засега ништо освен овој објект: 41°59'14.16"N 21°26'26.44"E ... и едно ситно објектче малку подолу Нормално, прашање е каква е нивната намена, нивната моментална состојба и нивниот правен статус, но дури и ситуацијата да е најнеповолна од аспект на цената на експропријација, сепак е ситна работа.
Втората локација за поврзување од сообраќаен аспект секако е многу поприоритетна кога зборуваме за потребите на сите граѓани, но е покомплицирана бидејќи треба да се помине под пругите (или евентуално над нив со мост). Тоа всушност и не е некој проблем, но сме го виделе колкав е капацитетот и знаењето на градските и општинските власти за било каков проект покомплициран од кружен тек. Така да за голема жал, не би се кладел дека наскоро ќе се реализира ова поврзување. |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Јас колку што имам знаење за тој простор целиот тој простор околу Сивус до куќите и до насипот е нивни го имаат откупени кога се откупени двете згради.Планот колку што сум запознат е за изградба на целото тоа земјиште.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.180180908738.126428.174850283738&type=3 еве некој рендери на линкот како сивус би требало да изгледа во иднина ,е сега на рендериве гледам дека е зацртана некоја улица но повеќе ми личи на пристапна улица со една лента (еднонасочна) отколку како некоја импровизација за булевар (две ленти по една за секој правец). Е сега за втората опција си во право ,стручноста и можностите на нашите власти е многу мала.Иначе најдобро решение е подвозник под пругата ,над пругата би било многу грубо.Незнам колку си запознат со структурата на земјиштето таму но јас лично добро го познавам поради моето порано секојдневно движење по козјата патека која сега постои. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Да, трасата на улицата е испочитувана во плановите на Сивус ![]() Не се согласувам дека улицата личи како да е еднонасочна. Всушност нејзината ширина е отприлика колку ширината на зградите (над 20 метри), што значи дека може да се протнат дури и 4 ленти со сите нишани ако има потреба. ![]() Иначе супер фајнд за рендерите на Сивус ![]() Ќе ги постирам и во нишката кај нив Edited by Cloverstack - 26-Jan-2013 at 13:27 |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Да испочитуван е ,Сивус има голема визија за тој простор и се надевам дека наскоро ќе почнат да ја остваруваат бидејќи навистина на тој простор му треба средување.Сообраќајот кон Сивус сеуште се одвива по таа малата уличка од рампа и навистина е срамота за таков центар ,но не се они виновни ,колку што можеле инвестирале во пристапната улица.
Е сега улицава не е над 20 м широка бидејќи ни зградите не се толку ,од прилка од око од сликите и во живо што сум ја гледал постојано би рекол дека зградата има нешто помеѓу 9 и 15м широчина. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Можеш да измериш на google earth, зградите се изгледа точно 20 метри широки, а коридоров за улицата изгледа малку поширок. |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Не му верувам многу на гоогле еарт но доколку случајно дојдам до информации од дуп или од некој градежен проект за тие згради ќе ја знаеме точната големина.
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Штета деновиве што воошто не се работи тука, а толку е убаво времето.
Edited by alexsend - 04-Feb-2013 at 18:30 |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
|
![]() Каде и да ќе мора да се работи и тоа турбо - втората фаза мора да доживее сечење лента и тоа непосредно пред локалните. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |