Инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1 1718192021 33> |
Author | ||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #361 Posted: 22-Mar-2009 at 13:22 | |
Malku oftopik: Ваков воз нема шанси да пројде низ балкан пошто има веројатност да се најде у исто време низ три држави!
Edited by lslcrew - 22-Mar-2009 at 13:24 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #362 Posted: 22-Mar-2009 at 13:30 | |
Да се надоврзам, во Македонија најдолги што сум видел е со по триесет и некој вагон (а да не се минијатурни вагони, бидејќи нормално зависи и од должината на самите вагони).
Претпоставувам дека долж коридор 10 можеме да работиме со композиции од околу 700-800 метри или грешам? За европски услови мислам дека тоа е таман. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #363 Posted: 22-Mar-2009 at 13:35 | |
Еве сега барав нешто по нет. Најголмата должина што е репортирана е на америчкиот континет и тоа 3 км и нешто кусур. Нашата географија ваквио нешто не дозволува, ама па и да можеме мислам дека немам потреба од нешто подолго од неколку стотици метри.
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #364 Posted: 22-Mar-2009 at 13:44 | |
Должината на товарните вагони се отприлике од 11 м до 20 м некој платформи.
Баш ме заитересира овааја тема која е кај нас најдолга композиција која може да пројде низ кор. X |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #365 Posted: 22-Mar-2009 at 13:48 | |
Не е до географијата во потесна смисла на зборот, туку до логиката што ја наметнува густината на инфраструктурата и други фактори од човекот кои битно се разликуваат во Европа, за разлика од Северна Америка, Австралија, Африка... Edited by Cloverstack - 22-Mar-2009 at 13:49 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #366 Posted: 22-Mar-2009 at 14:04 | |
Мерејќи ја станицата Лисиче (Google Earth) испаѓа дека колосек за разминување кај неа е ~ 450 м
Edited by Vladimir P - 22-Mar-2009 at 14:05 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #367 Posted: 22-Mar-2009 at 14:07 | |
Ама најкраткиот |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #368 Posted: 22-Mar-2009 at 14:24 | |
Една од најголемите Велес ~ 650 м |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #369 Posted: 22-Mar-2009 at 14:28 | |
Не се разбравме, зборот ми е дека си го измерил најкраткиот колосек на станицата во Лисиче (веројатно исто и во Велес), а најдолгата композиција што може да застане на некоја станица не ја диктира најкраткиот, туку најдолгиот колосек. Или пропуштам нешто?
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #370 Posted: 22-Mar-2009 at 14:33 | |
Ако овие две големи станици имаат таа должина, што останува за сите оние пролазни мали станици, каде сите тие колосеци се далеее...ку помали, уште сигурно не можеш до самиот крај да ја поставиш комозицијата само на правиот дел од споредениот колосек.
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #371 Posted: 22-Mar-2009 at 15:31 | |
Ама пак не се разбираме. Зборот ми е дека за ова прашање не е релевантно колкава должина има на пример најзафрлениот и најкраткиот колосек на некоја станица, туку најдолгиот што може да се користи за разминување. Основно е да има барем еден колосек на кој може да застане композиција од 700-800 метри. Се над тоа (во број и должина на колосеци) го зголемува капацитетот на станицата, но не ја менува суштината. Па дури би рекол дека и не мора баш на секоја станица (мада е пожелно на што повеќе) да има можност за разминување со најдолга предвидена композиција за одреден коридор. Општо земено, работата се сведува на тоа колкави и колку композиции можат да се разминат на разумен број места по должината на коридорот, за сето тоа да може да функционира задоволително ефикасно. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #372 Posted: 22-Mar-2009 at 16:21 | |
Cloverstac, ме натера да прелистувам по папири, иако ова до сега не бил мој интерес
Еве што ископав во два збора, мада има милион одредби Низ коридор X максималната должина е 550 метра и 1160 тона А за покренување на меѓународни товарни возови потребно е најмалку 400 м |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #373 Posted: 22-Mar-2009 at 16:42 | |
Ова е некој европски „минимален“ стандард? Воопшто која организација ги координира и наметнува ваквите работи? |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #374 Posted: 22-Mar-2009 at 18:52 | |
Това е Сообраќајно-транспортно упатство (СТУ) на МЖ-Транспорт Делува потполно логично, затоа постојат ранжирни станици да се селектираат и распоредат вегоните и да се превлечат до дестинацијата со економични услови, но има и клаузула за договор со шпедитерите за некоја друга минимална маса на бруто (значи плати и 5 вагона идат експрес ) Иначе како што постои патнички возен ред така постои и товарен со тачна сатница, тонажа, метража, типови, денови, брзини .... |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #375 Posted: 11-Apr-2009 at 13:33 | |
|
||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #376 Posted: 11-Apr-2009 at 15:26 | |
ДА И ПОГЛЕДНЕМЕ НА ВИСТИНАТА ВО ОЧИ Сметам дека не случајно е донесена одлука поврзувањето да се направи преку КРИВА ПАЛАНКА, варијанта која Бугарија ја форсирала за време на војната. Поврзувањето преку ДЕЛЧЕВО иако поповолно за Македонија сигурно не е прифатено од Бугарија, поради поврзување на Пиринска Македонија со својата матица, Република Македонија. Во иднина можеби ќе се створат услови и таа варијанта да се реализира. НИ ОСТАНУВА САМО ДА СЕ НАДЕВАМЕ |
||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #377 Posted: 11-Apr-2009 at 15:42 | |
Да да Марјан може би си и во право. Јас па иницијално се обидувам од некоја техничка гледна точка да видам и затоа и прво погледнав во техничките предуслови. Ако е така како што викаш, а нема причина да не е, тогаш етно-центричните балкански селендри направиле повеќе штета на макро-регионалниот развој одколку што имало корист. Но да се вратиме на темата.
Марјан, Валдимир или кој и да знае. Во тоа време кога е проектирана пругава дали се користени истите стандарди како и сега за тунели, ширина, висина и слично. И дали се истите радоиуси. Колку што знам тоа време е на почетоците на 1435 gauge. Дали пвичните стандарди за оваа ширина и оваа железница што денеска ја знаеме се истите тие кога е почнато да се работи од Кочани према Делчево. И друга работа, незнам зашто ние за наши внатрешни потреби не би си го поврзале Делчево со пруга, без разлика дали после тоа ќе иде накај бугарија или не. Колку што знам Македонија долгорочно треба да иде на тоа да комплетира некаков источен прстен па делница до Делчевои би била дел од таа мрежа. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #378 Posted: 11-Apr-2009 at 16:42 | |
Точно го лоцира проблебот за врзување на МК со БГ низ Делчево, моментално пругата од Велес до Кочани е за максимални брзини (не и на свртници каде е помала) од: - 50 км/ч во делот на Велес - Штип - 60 км/ч во делот Штип - Соколарци - 20 км/ч во делот Соколарци - Кочани Ова само по себе значи и комплетна обнова и на оваја делница која е градена 1924 година за денешна брза експлатација. А потполно се слагам да во догледно време се корегира и продолжи до Делчево, иако потајно би сакал и веднаш бидејќи кој еднаш патувал нис тие предели од првиот момент се вљубува во отсаите од водените повшини на оризовите полиња и чудните планини кој го обиколуваат тој предел. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #379 Posted: 02-May-2009 at 01:03 | |
Основна карта на мрежата и станиците/стојалиштата во Македонија
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #380 Posted: 21-May-2009 at 06:33 | |
Вардар постираше една мапа во една друга нишка, и на мапата се гледа крајот на пругата. Е сега тука на мапата се раздвојува на два дела пругата. Едното е за пругата за Охрид, но за што е другото, дали за некоја евентуална идна пруга накај Прилеп?!
Edited by lslcrew - 21-May-2009 at 06:34 |
||
Post Reply | Page <1 1718192021 33> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |