|
![]() |
|
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
|
Post Reply
|
Page <1 1718192021 90> |
| Author | ||||||||||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#361 Posted: 01-Feb-2009 at 20:33 |
|||||||||
|
интересен е автобусов, не е хармоникаш, а подолг е за околу еден метар, а тоа е чисто поголем капацитет
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#362 Posted: 01-Feb-2009 at 21:15 |
|||||||||
|
Сплит има MAN Lion`s City иначе произведени во Полска
- 9 комада 15 метарски троосовинци снага 310 KS - 8 комада 12 метарски, снага 260 KS ![]() Фото Маки - Сплит |
||||||||||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||
![]() |
||||||||||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#363 Posted: 01-Feb-2009 at 22:00 |
|||||||||
Лоша слика беше таа, ама еве ќе се помачам со скриншат од флеш презентацијата на сплитските ќе постирам една за споредба Да се види дека не е 1 метар подолг од единечен, туку дека е можеби само неколку метри пократок од хармоникаш. Навистина се многу долги, не знам ни како би ги управувале низ Скопје на некои потесни крстосници... :/ Ама навистина би сакал вакви чуда низ Македонија, многу добро изгледаат. А и сигурно се поефтини.
![]() Edited by гитардемон - 01-Feb-2009 at 22:03 |
||||||||||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#364 Posted: 01-Feb-2009 at 22:31 |
|||||||||
|
Опасна слика, вредна за постирање
![]() Берлин - stadtbus |
||||||||||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||
![]() |
||||||||||
anDarko
Senior Member
Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
Quote Reply
#365 Posted: 01-Feb-2009 at 23:40 |
|||||||||
|
ги гледам сликиве од автобусите од љубљана и сплит...и ми се плаче...нашиве политиканти постојано се некаде на пат во странство...ваљда очи имаат и гледаат каде отиде светот а каде сме ние...па нели им е срам кога ќе споредат на кое мизерно ниво останавме во нашава паланка од квази-метропола! се има пари веќе две години, а не можеме да купиме нормални градски автобуси поради провинцијалски инат...
извинете за овој испад...али ова е веќе огромна фрустрација од нас самите... ![]() |
||||||||||
![]() |
||||||||||
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply
#366 Posted: 02-Feb-2009 at 01:42 |
|||||||||
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#367 Posted: 02-Feb-2009 at 11:03 |
|||||||||
|
читајќи го развојот на настаните се создаваат реални услови тендерот да пропадне. Особено ме охрабри ова дека само Санос го исполнил условот за олд тајмерски автобус.
Дали фактот дека ниеден асален производител не се пријави на тендерот и дека од 4те квази производители само еден се потруди да се конформира со сите глупости кои ги наложува тендерот ќе биде доволна индикација за надлежните да прекинат да одат со глава во ѕид? Останува да видиме... |
||||||||||
![]() |
||||||||||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#368 Posted: 02-Feb-2009 at 11:48 |
|||||||||
|
всушност ако погледнат слики од старо Скопје кое толку многу го сакаат, ќе видат дека автобусите немаат ваков изглед со издвоена кабина, барем најголем дел од нив
инаку не сум многу оптимистичен во врска со пропаѓање на тендерот, имам чувство дека и од ќибрит да ги направат |
||||||||||
![]() |
||||||||||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#369 Posted: 02-Feb-2009 at 12:18 |
|||||||||
Плаќаме данок (а и сите сингл над 27 години ) за да се вози министерот во автобус?
|
||||||||||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#370 Posted: 02-Feb-2009 at 21:18 |
|||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
||||||||||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#371 Posted: 02-Feb-2009 at 21:38 |
|||||||||
|
Еве најдов нешто повеќе за PRE-OS од Словачка
http://www.preos.sk Димензии Должина: 10500mm Висина: 4200mm Ширина: 2500mm Капацитет Доле: 26 седење + 15 стоење + 1 место за инвалид Горе: 42 седење Надворешност 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() Внатрешност 1 ![]() 2 ![]() |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#372 Posted: 02-Feb-2009 at 23:53 |
|||||||||
|
Коку сватив од нивите сајтови, тие уопште ги немаат во производна линија овие типови на аутобуси
Ни словачкиот ни кинеските, за нашиот да не зборуваме, ова му доаѓа - и на тараба пишува ама ... |
||||||||||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||
![]() |
||||||||||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#373 Posted: 02-Feb-2009 at 23:56 |
|||||||||
Јас искрено не верувам дека некој на планетава денеска купува вакви автобуси така да се дефинитивно вонсериски и за овие фабрики. Словаците го маркетираат како нов производ на нивниот сајт а другиве го немаат ни рецнато... |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#374 Posted: 03-Feb-2009 at 00:00 |
|||||||||
|
Читам, една од најголемите предности на Санос ете било тоа дека само тие понудиле вистински изглед како од предесетите. Колку што гледам ова се сведува на механичко копирање на некои ретро детали (наместо стилизиран и интелигентен дизајн пред се посветен на функцијата) а највеќе дебилната кабина.
Не гледам ништо убаво, а уште помалку корисно во така дизајниран преден дел на автобусот. Беспотребно се губи корисен простор, а што е уште поважно се нарушува прегледноста на возачот. Исто така не ми е јасно како со таков дизајн возачот ќе има контрола на тоа кој влегува во автобусот и дали има билет/картичка. Ова е само капка во целата дебилност на идејава за двоспратни автобуси, но не бива да не ја забележиме. Уште еден изопачен глупав критериум кој на целава работа и додава уште еден минус! Edited by Cloverstack - 03-Feb-2009 at 00:02 |
||||||||||
![]() |
||||||||||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#375 Posted: 03-Feb-2009 at 00:01 |
|||||||||
|
фино, ќе купиме прототип, тоа е најдобро...
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#376 Posted: 03-Feb-2009 at 00:36 |
|||||||||
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#377 Posted: 03-Feb-2009 at 00:42 |
|||||||||
|
Словаците не го добија тендерот бидејќи премногу го стилизирале автобусот, и да ви кажам право ми изгледа интересен. Некоја модерна варијанта на ретро стил
Исто како онаа куќата што ја постиравте за 'модерна стара охридска архитектура'. Јас мислам да се понудат автобусите што веќе ги користи ЈСП на продажба, да ги купи владата и да ги подари на ЈСП, ем поефтино што им беше најважно, ем постаровремски здравје. Ем нема да перат пари.
|
||||||||||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply
#378 Posted: 03-Feb-2009 at 00:50 |
|||||||||
За жал мислам дека и овој проблем нема да ги премисли колку и да е битен.
Некои од вас мислат дека ќе се поништи тендерот со оглед дека фирмиве се непознати и немаат некое искуство со двокатни и дека во владава ќе се „освестат“ али едноставно премногу имаат вложено политички во двокатниве за да се премислат сега, они не би го сватиле како освестување него како едно големо понижување, башка имаме избори наскоро....
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
anDarko
Senior Member
Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
Quote Reply
#379 Posted: 03-Feb-2009 at 15:04 |
|||||||||
|
НЕВЕРОЈАТНИ СЕ!! и гарант пак со магарешки инат ќе распишат трети по ред тендер за двокатни автобуси...
Ќе биде распишан нов тендер за 302 автобуса
Министерството за транспорт и врски денеска објави дека ќе биде распишан нов тендер за набавка на 302 автобуса. Завршена е постапката за евалуација на единствениот понудувач кој достави комплетна понуда согласно тендерската документација на јавната набавка за набавување на 302 автобуси. Комисијата за спроведување на постапката по јавната набавка утврди дека доставената понуда не го исполни бараниот критериум, односно не ги освои потребните минимални бодови при бодувањето на техничките и функционалните карактеристики со дизајн. Од страна на Министерството за транспорт и врски ќе биде објавен повторен оглас за јавна набавка во најкраток можен рок, согласно Законот за јавни набавки. Ве информираме дека од
четирите пристигнати понуди на првиот оглас за набавка на 302
новопроизведени двокатни автобуси од страна на компаниите Zhengzhou
Yutong Group co ltd - Кина, Санос Доо - Македонија, King Long Bulgarija
Ltd - Бугарија и PRE-OS, ДОО - Словачка, три од компаниите не ги
доставија банкарски гаранции кои се доставуваат заедно со понудата во
оригинал, што претставува услов за учество во тендерската постапка. |
||||||||||
![]() |
||||||||||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#380 Posted: 03-Feb-2009 at 15:34 |
|||||||||
|
Одлична вест. Јас навистина се надевам дека сеа ќе најдат некое оправдување од типот 'Ние сакавме да ја зачуваме традицијата во Скопје со двокатни но поради неможноста да се набават квалитетни двокатни со традиционален изглед на пазарот решивме да одиме со еднокатни обични..................' и оваа трагична двокатна епизода ќе заврши еднаш засекогаш.
Ем тие да зачуваат образ, ем ние да добиеме достоен јавен превоз. Зошто да не, додека траше тендерот за ТЕЦ Неготино бевме убедувани дека тоа е најдоброто можно и единствено решение, па кога пропадна тендерот повторно не убедуваа дека уствари тоа што капацитето останал во наши раце е уствари подоброто решение. Значи радикална промена на ставот не би била преседан. |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Post Reply
|
Page <1 1718192021 90> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |