build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 13-Feb-2009 at 18:34
Па клипчево уствари не е никаков проект. Ова е само некоја замисла или на некој начин реклама на град Скопје околу трамвајов. Клипчето само дава некоја груба претстава што уствари трмаот треба да биде у Скопје. Не е ова ништо посебно него онака само го постирав чисто да го имаме во евиденција. Инаку на сликите предходно тие се веќе од преоктот што град Скопје го подготви и се надевам дека барем околу овој проект ќе бидат потранспаренти па ќе имаме и материјали достапни во електронска верзија.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 13-Feb-2009 at 19:43
И на Јане Сандански ли ќе биде на коловозот? Wallbash  од толкав тревник
иако ова не е вистински проект, се гледа која им е замислата и дека трамот дополнително ќе направи гужва во градов Bash
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 13-Feb-2009 at 19:51
Џабе само збориме, за инат има да го изградат ако треба и во средна лента. Средината на булеварот ќе биде баш добра за жардињераCrazy!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 14-Feb-2009 at 00:53
инаку не знам дали сум во право за ова, ама трамваите, било како поставени ќе прават гужва на булеварите, на пример доколку е поставен на крајната лента, кога трамвајот ќе врти лево, ќе им пречи на колите кои идат право, исто како кола на крајната десна лента да сака да врти лево, а ако не грешам трамваите имаат секогаш предност
истото би се случило и ако е на средина

знае некој како би се регулирал сообраќајот во вакви ситуации без голем застој Dunno



Edited by zabegan - 14-Feb-2009 at 00:54
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 14-Feb-2009 at 01:07
Со денивелација на трасите каде што гужвата е поголема (без што целиот проект ќе е промашен и не знам колку проблеми ќе реши, веројатно помалку отколку што ќе создаде нови).
А таму каде што е порастеретено ова ионака нема да е голем проблем и ќе може да функционира со понапредни видови на сигнализација и нејзина контрола. Плус тоа доколку се оди по ГУП, нема многу места каде што ќе има вакви ситуации. Ама ако продолжат како што замислиле со заплеткување на трасите низ постоечките сообраќајници во центар, тогаш не само таа, туку и триста други главоболки ќе имаме.


Edited by Cloverstack - 14-Feb-2009 at 01:09
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 14-Feb-2009 at 22:11

Антикорупционерите го кочат трамвајот на Костовски

Градоначалникот смета дека ова е владина сопка на неговиот најкапитален проект

Деспина Трајковска

Сето ова би било смешно да не е жално. Вака накусо вчера градоначалникот Трифун Костовски ги коментираше чекорите што ги презеде Антикорпуциската комисија пред десет дена во врска со случајот “Трамвај“. Со образложение дека незаконски го распишува тендерот за изведувач на шинскиот систем оти државата е во изборен процес, антикорупционерите побараа Костовски да ја стопира јавната набавка. Тој, пак, убеден дека не го прекршил Законот за спречување на корупција, не го исполни барањето. На антикорупционерите завчера им ја испрати целата документација во врска со проектот, одговарајќи им на новото барање Градот да даде отчет за сите досегашни преземени активности. „Тоа е вообичаена постапка што ја преземаме за секој случај. Факт е дека сме во изборен процес и дека вакви капитални јавни набавки не смеат да се спроведуваат“, накусо објасни вчера Мирјана Димовска, претседател на Државната комисија за спречување на корупцијата. Таа не сакаше да одговори на прозивките од Костовски дека Комисијата со овој случај купува време за нечии политички интереси, дека случајот „Трамвај“ е исполитизиран, ниту пак дека Антикорупциската комисија е продолжена рака на извршната власт и активен субјект на изборните активности. „Не сакам да ги коментирам обвинувањата. Ние не сме исполтизирана институција, само го штитиме законот и парите на граѓаните“, дополни Димовска која најави дека конечната одлука на ДКСК ќе зависи од тоа кога од Градот ќе ја добијат бараната документација, која требаше да биде испратена вчера. Ако се остварат најавите, веќе во вторник антикорупционерите ќе пресечат во врска со случајот и евентуално ќе бидат познати санкциите кои ќе ги трпи Градот Скопје, односно градоначалникот Костовски кој , и покрај укажувањата, не го стопира тендерот.

Тој, согласно со сите рокови, треба да заврши на 24 март по што ќе се одбере најповолниот понудувач и евентуално ќе се разгледуваат доставените жалби. По сите пресметки на градските власти, кои вчера во јавноста ја презентираа документацијата и генезата на настаните во врска со проектот, договорот со најповолниот понудувач би се потпишал во почетокот на април, а градоначалникот во периодот меѓу двата изборни круга би го поставил камен-темелникот.

„Овие прогнози ќе се остварат единствено доколку некој повторно не ни стави сопка како оваа бесцелна и безидејна постапка од антикорупционерите“, прокоментира вчера Костовски, кој во сегашнава ситуација препознава владина сопка на неговиот најкапитален проект. Инаку, на тендерот се бара фирма која ќе го изведе трамвајското депо и првите три километри од шинскиот систем, а се бара и понуда за набавка на пет трамвајски возила.

 


Edited by La Linea - 14-Feb-2009 at 22:21
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 18-Feb-2009 at 22:52

незнам колку ова е вистина но ова мислам ќе биде најголемата глупост во целиов проект.  но малку ми е сомнително сето ова бидејќи тука во овој текст е наведена и комбинацијата за траса од јане сандански преку симеон кавракиров... но доколку и навистина вака ја тераат работата, ај што засега ќе ја потепаат првата лента по бато, сандански и јосифовски питу, па сега и ваква егзибиција за да го доотепаат докрај сообраќајот на СК. се надевам дека ова било само нечија досетка за повесела новинарска статија но не и размисла на некој проектант или советник за сообраќај во градската куќа.

...Трамваите ќе застануваат на вкупно 22 локации покрај тротоарите, а се планира да се постават и метални огради за да се одвојат шините од остатокот на коловозите...

НМ - 17.09.2008

 

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 19-Feb-2009 at 04:34
Бетон ок сето тоа што го кажуваш, ама од каде го ископа Симеон Кавракиров во текстот што го посочуваш?????
Таа улица таму не е спомната ниту со име, ниту во било каков друг, индиректен контекст.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 19-Feb-2009 at 11:14

  Dunno и јас незнам  можеби почнаа  кришум да ми се протнуваат екстра реченици помеѓу редови Smile абе два три дена табот со информацијава  за оградиве ми беше отворен, а во меѓувреме ја читав нишкава од почеток па ги смешав изгледа брзините некаде попат.

е сега кога сме веќе кај ова лапсузов, мислам дека ова решение доколку навистина постоело во ГУПот за траса сандански-кавракиров и не е така лошо, со оглед дека се растеретува цел сообраќај околу транспортниот центар, а и се услужуваат и пролет и мичурин како населби, а за она со тунелското решение што го наведуваш малку ми е нејасно од кај го најде во гупот т.е. каде би требало да почне и да заврши тој тунел, јас колку што можам да видам во гупот на овој потег најблиску е предвиден само тунел кај НБМ.     

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 19-Feb-2009 at 17:22
Тоа дека тунелот треба да почне пред транспортен центар (од страната на Аеродром), особено доколку трасата оди по К.Ј.Питу е лично мое видување, токму поради проблемите кај транспортен (тесно грло без можност за проширување, а повеќе гужва).
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 24-Feb-2009 at 14:32
Скопје
Фирмите да се воздржат од пријавување на тендерот за трамвајот



Скопје
Антикорупциската комисија минатата недела ја разгледала комплетната документација за распишаниот тендер за изградба на 12-километарска трамвајска пруга, набавка на пет шински возила и изградба на депо и со тоа го потврдила првичното предупредување до градот за тој да се поништи. Од комисијата велат дека до крајот на неделата ќе ги изнесат сите законски аргументи според кои набавката за трамвајот ќе мора да биде запрена.

Мирјана Димовска, претседателката на Државната комисија за спречување корупција, вели дека барањето да се запре тендерот за трамвајот било засновано на аргументи, бидејќи тој бил распишан пред почетокот на изборната кампања.

- Детално ги разгледавме сите документи, а со тоа уште повеќе се потврди нашиот став да се поништи набавката. Сè уште сме на полето на превенција за да не дојде до злоупотреба на законските норми. Би сакале да се испочитува нашето барање, бидејќи во спротивно би дошло до прекршување на Законот. Оној што го игнорира Законот ќе подлежи на одговорност. Договорите што се потпишуваат за време на изборните кампањи подлежат на поништување, а оние што нема да го испочитуваат Законот може да добијат прекршочна или кривична пријава. Со ова се предупредуваат и компаниите што имаат намера да ги достават своите понуди на тендерот - објасни Димовска.

На реакцијата на Костовски дека нејзиниот мандат е истечен, таа додаде дека додека нема законски рок во кој треба да се избере нов претседател на комисијата и дека таа ќе биде на функција сè до конечниот избор. Димовска е директорка во Македонската телевизија, односно координаторка на сервисите на МТВ, а според неа, двете функции се независни и не станува збор за конфликт на интереси.

Според неофицијални информации, членовите на антикорупциската комисија при разгледувањето на документите заклучиле дека тендерот е тенденциозен, бидејќи бил распишан без одлука на советот на градот. Други забелешки биле што не можела да се спроведе тендерска постапка за набавка на вагони кога сè уште нема изградено депо, земјиштето не е на градот и има имотноправни проблеми, како и дека од целата процедура градоначалникот Трифун Костовски заедно со своите соработници ќе добие десет отсто маржа.

Од градската управа велат дека сè уште не добиле одговор од антикорупциската комисија, но истакнуваат дека набавката и понатаму останува отворена за сите понудувачи.

Градоначалникот Трифун Костовски на последната прес-конференција најави дека со сите сили ќе се труди да потпише договор за трамвајот и покрај сите пречки што му ги создавала комисијата. Тој смета дека не ги прекршил законите, дека не е потребно советот за донесе одлука за тендерот, бидејќи иако тој бил распишан по 10 јануари, за реализација на проектот биле предвидени пари во буџетот на градот, кој бил усвоен во декември минатата година. За целиот проект, градот издвоил 450 милиони денари, а Костовски повеќе пати апелирал до членовите на советот да вршат притисок до своите политички партии за трамвајот да не биде заборавен кога тој ќе си замине од функција. Со проектот за трамвајот се предвидува изградба на депо меѓу населбата Ново Лисиче и реката Вардар, а возилата оттаму ќе се движат по булеварите АСНОМ, Србија и Јане Сандански, па покрај Народната банка до хотелот „Холидеј ин“. Потоа ќе завртуваат лево кон Градската болница, па покрај Олимпискиот базен ќе сообраќаат до Народната банка и по истата траса ќе се вратат до Ново Лисиче.

Р.З.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=8&tabid=2&fCat=1&EditionID=325&top=1&ArticleID=18830
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
dimme.von.macedonia View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 30-Jun-2008
Location: Hrvatska
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote dimme.von.macedonia Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 24-Feb-2009 at 15:10
Ovie ne se normalni! WallbashWallbash sto mrce taa?!


'' Договорите што се потпишуваат за време на изборните кампањи подлежат на поништување'' Znaci, sekoj proekt vo predizborno vreme ako se dogovori, e nelegalen?? OhnoCrazySuicide  Se izvinuvam ako krivo razbrav, megjutoa vo Hrv. takvo nesto do sega ne sum doziveal.   Pa, 90 nasto od proektite se dogovara vo predizborno vreme. Big%20smile

The beauty comes from within.
Back to Top
dimme.von.macedonia View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 30-Jun-2008
Location: Hrvatska
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote dimme.von.macedonia Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 24-Feb-2009 at 15:13
Se si mislam deka ke ostaneme i bez novi avtobusi i bez tramvaj Unhappy
The beauty comes from within.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 24-Feb-2009 at 16:32
Originally posted by dimme.von.macedonia

Se si mislam deka ke ostaneme i bez novi avtobusi i bez tramvaj Unhappy
без трамвај ако останеме е подобро отколку без автобуси, сепак ги разгледавме опциите за трамвајот и увидовме дека не се од голема корист

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 24-Feb-2009 at 16:42
Originally posted by zabegan

без трамвај ако останеме е подобро отколку без автобуси, сепак ги разгледавме опциите за трамвајот и увидовме дека не се од голема корист

Да се слагам дека онака испланиран трамвај е лошо решение и ќе креира можеби повеќе проблеми отколку што ќе реши.
Но по истата логика нема да ми е воопшто жал доколку не добиеме двоспратни автобуси.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 24-Feb-2009 at 19:50
Не би се сложил дека подобро без транвај него автобуси, логиката или-или

Не гледајки го моменталниот план, транвајот е решение, но е капитален потфат.
А аутобуси, може да се земаат сукцесивно, и да се подобри возниот парк без некој финансиски возбуди.
А исто така и со закон за старост на автобуси (како за коли) може да се подобри возниот парк, и да добиеме современ возен парк.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 24-Feb-2009 at 20:10

од целата процедура градоначалникот Трифун Костовски заедно со своите соработници ќе добие десет отсто маржа.

а што е ова со маржава, вистина ли е ова за 45 мил. во џебот на Трифун и оние до него  и дали знае некој од каде и за што точно ќе оди оваа разлика во џебот на ангажираната администрација?   

Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 25-Feb-2009 at 00:13
i ako nemam citano sto st pisuvale pred ova samo ce kazem deka sekoja metrpola ima tranvaj

I sakam i nasata metropola da ima tranvaj



Edited by Cloverstack - 25-Feb-2009 at 00:46
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 25-Feb-2009 at 13:27
Костовски: Антикорупционерите вршат агресивен притисок против трамвајот
Скопје
Градоначалникот Трифун Костовски ги смета изјавите на Мирјана Димовска, претседателката на антикорупциската комисија, во врска со распишаниот тендер за трамвајот, како начин да се изврши агресивен и недозволен притисок врз него како градоначалник и врз градската управа. Тој вели дека наместо официјално да одговори на нивните писма со основани заклучоци кои ќе ги донесе комисијата, Димовска продолжувала „неофицијално“ да се заканува само преку медиумите.

- Госпоѓо Димовска, прочитајте ги законите, бидејќи во државата веќе започнаа изборите. Затоа потрудете се за не ја злоупотребувате комисијата и вашата позиција - истакна Костовски.
Според него, заканите за добивање прекршочни и кривични пријави овој пат биле надополнети со притисок врз заинтересираните компании и клевети за сомнителен поткуп.

Од Државната комисија за спречување на корупцијата истакнаа дека до крајот на неделата ќе ги изнесат сите законски аргументи според кои набавката на трамвајот ќе мора да биде запрена.

Мирјана Димовска изјави дека комисијата ја разгледала комплетната документација за тендерот за изградба на 12-километарска трамвајска пруга, набавка на пет шински возила и изградба на депо и со тоа го потврдила првичното предупредување до градот за неговото поништување, бидејќи набавката била распишана пред почетокот на изборната кампања, како и без одлука на советот на градот. Таа вели дека комисијата се уште дејствувала на полето на превенција за да не дојде до злоупотреба на законите, како и дека договорите кои се потпишуваат за време на изборните кампањи подлежат на поништување. Според неа, со ова се предупредуваат и компаниите што имаат намера да ги достават своите понуди на тендерот.

Според неофицијални информации, членовите на антикорупциската комисија заклучиле дека тендерот е тенденциозен и е распишан без одлука на советот на градот, дека не може да се набавуваат вагони без изградено депо, како и дека земјиштето не е на градот и има имотно-правни проблеми. Имало и забелешки од членови на комисијата дека од тендерот градоначалникот Трифун Костовски заедно со своите соработници ќе добие 10 отсто маржа.

Костовски смета дека не прекршил ниту еден закон, дека не било потребно советот да донесе одлука за трамвајот, бидејќи иако тој бил распишан по 10 јануари, за него биле обезбедени пари во буџетот на градот, кој бил усвоен во декември минатата година. Тој најави дека тендерската постапка нема намера да ја поништи, дека понудите ќе се отворат на 24 март и ако не се одзема времето ќе биде потпишан и договорот со фирмата која ќе ги изведува работите. Тендерот има прецизна цена и рок на изведба, па затоа Костовски вели дека не очекува жалби и дека македонските фирми ќе можат да се пријават само како подизведувачи. За целиот проект, градот обезбедил 450 милиони денари.

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 03-Mar-2009 at 08:33

Трамвајот и гасификацијата аманет за новиот градоначалник

Градоначалникот Костовски даде отчет за четиригодишното работење

Изготвувањето физибилити студија за гасификација на Скопје и распишувањето тендер за изградба на првата фаза од трамвајот, се двата најголеми и најзначајни проекти кои градоначалникот на Скопје, Трифун Костовски, му ги остава на својот наследник.

Костовски, на вчерашното, последно во својот мандат, обраќање пред Советот на Градот, истакна дека во својот четиригодишен мандат реал изирал голем број проекти кои денес им го олеснуваат животот на скопјани. Особено е горд што речиси 60 проценти од буџетот го трошел на капитални инвестиции, што е единствен случај меѓу локалните самоуправи. Костовски се пофали со клучката „Континентал“, булеварот „Словенија“, детелинката „Бит- пазар“, кањонот Матка, жардиниерите на булеварите и други проекти. Спомна дека неговата администрација ги заврши улицата „Гологанов-Циборовски“ и мостот кај Транспортниот центар, а инвестираше и во спортската сала „Борис Трајковски“.

Призна дека не успеал да издејствува промена на Законот за Скопје, кој ги создава, според него, сите проблеми во дејствувањето на Градот и општините, ниту пак успеал да го заштити Генералниот урбанистички план од проекти кои не се предвидени во централното градско подрачје. Неуспешен остана и обидот да се отвори канцеларија на Скопје во Брисел.

Костовски ги информираше советниците и јавноста дека е задоволен од подобрената слика во јавните претпријатија, кои од буџетот на Градот минатите години првпат добија субвенции, а информираше и дека во противпожарната бригада беа инвестирани 40 милиони денари за нова лична заштитна опрема. (С.Н.)

 


Edited by pbanks - 03-Mar-2009 at 10:49
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.570 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.