![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Скопје - Блаце |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 15> |
Author | |
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Личи како автопатот да е на нова трада која оди паралелно со индустриската зона на качанички што е одлично!
А ќе се спои со новиот дел од бул Словенија некаде над новиот клинички центар. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Неспорно. Но ваљда треба да продолжи и надолу накај Момин поток, таму некако убаво да се слее со градската мрежа. Ако автопатот завршува со спојка со бул. Словенија ќе биде катастрофа. Доста ни се такви пресечени коридори низ Скопје, како Партизанска кај Тифани, а во случајов би било уште полошо затоа што се работи за автопат. |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Најубаво да оди на новиот сообраќаен мост кај Сити Мол, така косоварите би добиле директна врска со двете за нив нај нај локации во Скопје: Сити Мол и Систина + нов клинички.
А на автопатот ќе може да се пристапи од многу страни и тоа дост аедноставно. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Еве гледам на гугл мапс и добивам нагон да ги задавам сите копуци што работеле планирање, урбанизам и слично, во општина бутел, во град скопје, во министерство за транспорт... Не е никаква мистерија кое би било оптималното решение. Требало да си биде автопат низ индустриската зона Визбегово (сегашната траса на патот кон Блаце) со паралелни сообраќајници во функција на колекторски и сервисни улици и една клучка во самата индустриска зона. Впрочем контури на тоа како можело да биде се наѕираат во реонот на бензинската пумпа на Макпетрол, веројатно како остаток од некое планирано решение кое некогаш почнало да се реализира, ама после дошла неписмена бандитска стока и се посрала на тоа, и на било какво друго добро решение: ![]() ![]() Зошто мора од секоја нива да се направи цела градежна парцела, без разлика на локацијата, големината и формата ![]() ![]()
Оваа опција (врзување со Илинденска и со Љубљанска, претходно вкрстување со улица Скупи) е интересна, особено што после вкрстувањето со словенечка автопатот може да се трансформира во булевар кој би бил многу логичен и корисен за планираните населби на Зајчев рид. Сепак имам резерви за оваа опција: - Археолошкиот локалитет Скупи се наоѓа точно на најлогичната траса, што би значело дека сообраќајницата ќе треба да се гради преку ридот и да се изведува скапо решение за спуштање од Зајчев рид кон јужната страна, бидејќи таму теренот веќе е прилично стрмен. - Автопатот од Блаце сепак е најоптимално да се поврзе со булеварот Никола Карев, бидејќи тој булевар е сообраќајница од највисок ранг и треба да биде урбан автопат, за разлика од улицата Љубљанска кај Skopje City Mall. Инаку за косоварите SCM е важна дестинација, но утре можеби нема да биде, така да за планирање на нашата примрна сообраќајна мрежа не би било мудро да се водиме според нивните моментални шопинг навики. Edited by Cloverstack - 10-Mar-2018 at 16:44 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Во секој случај џабе е сега е да жалиме за идеалната можност делницата од Момин Поток до Стенковец да поминува по веќе воспоставента траса кон Косово. Во сегашни околности изборот се сведува на: 1. Автопат по таа траса, но со многу сообраќајни и имотно-правни проблеми во индустриската зона Визбегово (зборам за поширокото сообраќајно решение таму и за сообраќајните поврзувања кои би биле неопходни да се изведат, а не само за трасата на автопатот). 2. Изградба на автопат по нова траса западно од зоната Визбегово, а со оглед на screenshot-овите од Dukac, очигледно е избрана оваа опција. На овој начин се избегнува хаосот и проблемите во индустриската зона, но еден поглед на изградената и планираната ообраќајна мрежа на Скопје говори дека ни ова не е оптимално, туку е повеќе изнудено решение. Не би давал конечна оценка за квалитетот на решението додека не го видиме терминлното поврзување на автопатот, бидејќи тоа е еден од најважните фактори. Можеби смислиле некое елегантно и ефикасно решение, што донекаде ќе ја намали претходно направената штета од нашето планирање и градење по примерот на Калкута & Бангладеш. Од она што јас можам да го видам, директно поврзување кај Момин Поток иако пожелно, сепак е тешко изводливо, затоа што има премногу веќе изградени објекти, исто така теренот не е најповолен, а и геометријата на постоечките сообраќајници таму не дава многу слобода. Има еден неизграден простор малку посеверно (околу 600-700 метри), кадешто гледам можност за добро поврзување, еве склопив една варијанта за решение таму. И ова има фалинки од сообраќаен аспект, но јас не можам да видам ништо подобро. Добрата страна е што нема ништо за рушење, или евентуално нешто минимлно, а иако се работи за сообраќај од пет правци, со една скромна клучка во ваква ситуација, во комбинција со крстосницата меѓу Словенечка и Никола Карев, обезбедени се сите потрбни врски. Нормално, ова решение подразбира и проширување на Никола Карев и изградба на веќе планираната клучка кај Момин Поток. ![]() |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Како и да е мора да има паралелен пат на качанички.
За жал како што кажа таму е каша попара и не смее да се занемари моменталната ситуација. Поврзувањето на сликата погоре е идеално. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
По она што го следам, патот кој поминува низ индустриската зона ќе го претворат во експресен пат (веројатно направиле некоја студија), со цел да продолжува кон касарната Илинден и пластичарската улица па Автокоманда и кон источниот излез на Скопје кон Велес и Куманово. Кај семафорите Момин поток во план е да се изгради надвозник (петља) за да не го попречува сообраќајот од правец на Косово надолу и обратно. Што се од ова ќе се изведе - не знам.
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Да не дојдеме само на ситуацијата од бул Борис Трајковски во делот на индустриската зона (Цементара-Пинтија) каде што и не е баш нај безбедно решение. Секоја ден има сериозни сообраќајки и неколку жртви изминатите месеци. Луѓето од сите тие стотици фирми на самата улица нема како да свртат кон центар па сакале или не мора преку 4 ленти и две полни...
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
Ако отворите гугл мапс, пробајте самите да видите до каде се 13 км (пошто само толку се спомнуваат дека ќе се градат).
13 км се од граничен премин Блаце до обиколница. 17 км се од граничен премин Блаце до раскрсницата со булевар Словенија. Сигурни сте дека автопатот ќе продолжи од обиколницата према Скопје ? Ја не верувам. Мое мислење е дека би го направиле до обиколница па понатаму во иднина 'како втора фаза' би наоѓале солуција како да се направи тој автопат да се поврзи со до раскрсницата со булевар Словенија или таа подоле со булевар 8 септември. Дај боже да грешам... Edited by FiLo - 28-Mar-2018 at 21:46 |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
А која е логиката и потребата автопатот да продолжува и по обиколницата? Зошто не направат нешто како булевар Александар Македонски?
Edited by Staro Skopje - 28-Mar-2018 at 21:51 |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Joralemon ![]() Newbie ![]() Joined: 02-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
Ова е дел од автопатот Приштина-Скопје, 4-5 км од граничниот премин Блаце.
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
![]() Сигурно одбрана најскапата варијанта, па дури нашана карпеста клисура Демир Капија-Смоквица беше добро решена, ова дури ни за пејзаж не делува добро, а верувам дека и финансиски чини најскапо што може. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
@ Joralemon Импресивно изгледаат овие вијадукти низ качаничката клисура.
Навистина чудно делува што целиот автопат тука е подигнат на мостовска конструкција. Но можеби има добра причина зошто е така испроектирано, на пример можеби некакви геолошки фактори биле пречка за проектирање на поконвенционална траса која воглавно ќе се движи по околните ридови... |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Неќеш да возиш над 120 на таа висина
![]() |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Разгледувана ли е некогаш некоја ваква опција за Момин поток? Бидејќи е јасно дека е скоро невозможно постојниот Качанички пат некогаш да прерасне во градски автопат со две коловозни ленти и како таков да минува низ индустриската зона Визбегово и ќе мора до обиколницата да се стигне по некоја нова траса западно од индустриската зона, зошто нејзиното разгранување од постојниот правец да не биде на самата клучка Момин поток? Мислам дека постои простор за некое вакво решение со натпатник и минимално рушење постоечки објекти. Притоа сегашен Качанички пат би се третирал како продолжение на 8-ми Септември. За поголема проточност на сообраќајот, рампите би се вкрстувале во кружни текови, наместо крстосници како на останатите клучки на Никола Карев/Александар Македонски. ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Убаво решение Théoden Гледам простор за подобрување со тоа што јужниот кружен тек би се поместил кон југозапад и така би можело значително да се скрати и поефтини неопходното премостувњето што треба да го направи автопатот. |
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
Дали има некоја најава за скоро започнување на овој проект? Секој ден гледам екипи што вршат мерење колку автомобили поминуваат.
Edited by Влатко - 10-Jul-2018 at 08:18 |
|
![]() |
|
koska ![]() Newbiе ![]() Joined: 25-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 3 |
![]() ![]() |
Najrano dogodina septemvri!
|
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
Би било одлично да се направат и велосипедски патеки (бидејќи ме засега мене
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 15> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |