[А3] Охрид * - Делчево * |
Post Reply | Page <1234 10> |
Author | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #21 Posted: 21-Jun-2009 at 05:07 |
Фотки помеѓу Велес и Штип, направени од пбанкс во 2007
1 2 3 4 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #22 Posted: 30-Jul-2009 at 01:17 |
Сегментот помеѓу Делчево и граничниот премин Звегор (со Бугарија)
1 2 3 На самата граница Edited by Cloverstack - 30-Jul-2009 at 01:22 |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #23 Posted: 17-Jan-2010 at 23:11 |
Текстов удира на политика, но сепак содржи доста корисни информации.
http://www.vecer.com.mk/?ItemID=A9F399F3A63CB041B77BDA71C9329946 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #24 Posted: 17-Jan-2010 at 23:18 |
Е ај што плукаат по другите, ама сегашните пак што не се нафатат да го довршат? Вистина е добро да има пат до Азот, бидејќи таму само со хеликоптер се стига. Пример од Прилеп, мора да се оди до Кичево, па оттаму до Брод.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #25 Posted: 17-Jan-2010 at 23:26 |
Прилично тешка траса за изведба со толкава бројка мостови и најдолг тунел. Замашни бројки. У секој случај конечно мора веќе да ги завршуваме работите во оваа држава. Што се почнало се почнало, мора да се доврши.
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #26 Posted: 17-Jan-2010 at 23:28 |
Е и јас тоа си го реков. Штом овие лошиве навистина се заплеткале, сегашниве добри што не го доправат? Иста е ситуацијата и со пругата Белјаковце-Деве Баир! Се разбира овие два проекта се од исклучително значење за државава. Почнуваат нови проекти, а полу-довршениве скапуваат! И наместо како заклучок на текстот да стои ДАЛИ НЕКОГАШ ЌЕ СЕ ДОВРШИ НИКОЈ НЕ ЗНАЕ, треба да си ги запрашаат денешниве надлежни. Леле мори мајко во каква обркана држава живееме.
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #27 Posted: 18-Jan-2010 at 11:10 |
Дај боже веќе еднапка да се изгради нешто ново во Македонија. идев накај Солун пред извесно време - и баш заприметив, дека нели викаат тешка била трасата за автопат Демир Капија - Смоквица и до сега не се замарав каков е теренот, ама едно ќе кажам - освен дуплиот тунел кој очигледно ќе мора да се копа до постоечките во Демир Капија, ништо не е комплицирано за да се направат паралелни ленти на веќе стариот Е-75. И Да, обавезно ќе им треба локален пат за жителите на селата Удово, Давидидово, Петрино, Милетково, и Смоквица
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #28 Posted: 18-Jan-2010 at 14:29 |
За Демир Капија - Смоквица има проект за сосема нова траса од другата страна на Вардар, која траса е сосема вон долината на реката: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=22&PID=11982#11982 Иако не сум наишол на вест дека е дефинитивно одлучено во полза на оваа траса, јас лично се надевам дека нема да се импровизира со дуплирање на постоечкиот пат, затоа што новата траса е значително пократка и нуди далеку подобри технички карактеристики за автопат. А „стариот“ пат ќе може да се прекатегоризира како Р-103 и да служи како алтернатива и за потребите на локалното население. |
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #29 Posted: 18-Jan-2010 at 14:35 |
Да не се планира овде раздвојување на лентите па еден правец да е по новата, а другиот по старата траса, како што е Скопје - Велес?
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #30 Posted: 18-Jan-2010 at 14:39 |
Не
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #31 Posted: 18-Jan-2010 at 14:40 |
Не туку тоа што сега се користи како делница од автопатот е всушност делница од регионалниот Р103. Автопат воопшто нема изградено! Треба да се гради дупла траса западно од овој, однсн според скицата од погоре. Истиот случај е и со велес катланово каде што ск-ве е всушнсот делница од р103, а треба да се догради уште една делница паралелно со ве-ск.
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #32 Posted: 24-Jan-2010 at 23:58 |
ИМА НАДЕЖ ЗА ПАТОТ ВЕЛЕС-ПРИЛЕП
Од Агенцијата за државни патишта велат дека е склучен договор за изработка на инвестиционо-техничка документација во фаза на претпроект за автопатско решение на делницата од патната мрежа Велес-Прилеп
Од Агенцијата за државни патишта велат дека е склучен договор за
изработка на инвестиционо-техничка документација во фаза на претпроект
за автопатско решение на делницата од патната мрежа Велес-Прилеп. Реализацијата на овој пат треба да го скуси патувањето од Велес до Прилеп за повеќе од 35 километри. Според тогашниот проект, патот требаше да биде долг 65 километри, со најдолг тунел кај селото Габровник под Бабуна во должина од 1.300 метри, со 38 мостови, од кои најдолгиот на реката Вардар кај Башино Село од 630 метри. За негова реализација во тоа време беа потребни 110 милиони долари, а се изградени само десетина километри. Од тој почеток на градбата на магистралниот пат Велес-Прилеп поминаа шеснаесет години. На местото каде што беше одржана свеченоста и каде што почнаа работите, денес нема ништо. Како нем сведок дека тука, од клучката на автопатот, па преку двата брега на Отовичка Река, требаше да минува магистралниот пат, стојат само неколкуте стотини метри асфалтен пат и столбовите на мостот што остана недоградени. Тогашната влада ветуваше дека работите ќе продолжат, дека ќе бидат обезбедени странски кредити и дека патот ќе биде изграден. Работниците од Гранит никогаш повеќе не се вратија за да ги продолжат започнатите работи на оваа сообраќајница која не само што требаше економски да биде оправдана туку требаше да ги врати во живот заборавената Богомила и триесетината населени места од регионот на Азот . Денес, оние изградени и асфалтирани десетина километри од оваа
сообраќајница единствено ги користат само сопствениците на лозјата во
месноста Гроот, во близината на Велес и никој друг. http://www.vecer.com.mk/?ItemID=CD61C6EAEFFF2744A5359637BD442FBA |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #33 Posted: 20-Feb-2010 at 17:14 |
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #34 Posted: 20-Feb-2010 at 17:21 |
2012 работава. Секој ден лавини, поплави, чуда... еве и ова
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #35 Posted: 20-Feb-2010 at 19:59 |
Ај па си викам со ова одрониве, ако на некое место лупне одрон, па друг пат потешко ќе има одрон на исто место, ама ова со поткапиниве патишта не ми изгледа на арно. Од друга страна, замисли да ги имавме искористено сите потенцијали на рекиве со изградба на акумулации. Нити ќе ги имаше поплавиве, а и за струја ќе придонесеше.
|
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #36 Posted: 22-Feb-2010 at 05:44 |
уф добро парче заминало! ова би требало да е кај ресенскиот дел на превојот ѓавато... туку сега колите ќе тераат по паралелниот стар пат "дервен" (ѓаватски дервен)... а тој пак колку ќе крепи товарни возила... и така на места е калдрма, па сега таман и да го подископаат, може ќе се користи само дел колку да се заобиколи овој потег а сетне ќе го приклучат на р-106, немам баш ориентација каде е точно свлечиштево, според фотката и снимките изгледа ко ресенската страна на ѓато, но да почекаме и подетално инфо...
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #37 Posted: 22-Feb-2010 at 13:57 |
Max, баш стариот пат е Р-106. „Новиов“ е М-5. Го префрлив и постов |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #38 Posted: 25-Feb-2010 at 17:56 |
|
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #39 Posted: 25-Feb-2010 at 18:37 |
да во право си но оти во нишката р-106 возиш со фотките по новиот пат т.е. м-5 па по дефалт затоа и таму го пуштив написот, инаку тој дел од стариот пат кај Ѓавато го викаат Дервен т.е. на турски тоа мислам значи премин, па така имаме доста место кај нас кои ги викаат дервен! |
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #40 Posted: 25-Feb-2010 at 18:47 |
а ова свлечиштево ќе го работат побајаѓи, може набрзина сега да го скрпат асфалтот но на место му беше изјавата на јанакиевски дека ќе трае неколку месеци цел зафат со стабилизирање на свлечиштето! сега прво додека да земат мерка и геолошки и градежно, па сетне да стокмат проект а сетне и да го изведат... колку што се гледа од фотките тука нема канал за одвод на атмосферски води, па затоа ваква ујдурма, ова требало бар пластична цевка да има таму за одвод, но и постојните канали некој требало да ги чисти! колку ова таму е одржувано тоа незнам но и малку да се запушени бидејќи пелистер има бајаѓи вода, посекако веднаш се јавува куршлус, во случајов од водите на врвот Вртешка па и од врвот Мала Чука кои по Ѓаватската Пресека тераат кон пл.Бигла и кон ез.Стрежево...
Edited by Max - 25-Feb-2010 at 18:48 |
|
Post Reply | Page <1234 10> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |