|
![]() |
|
Булевар Македонија |
|
Post Reply
|
Page <1234 13> |
| Author | |
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#21 Posted: 31-Aug-2010 at 14:32 |
Трајановски: Булеварот „Македонија“ мора да се градиАвтор: Бојана Стојчевска 31 август 2010, 15:08 Извор: Макфакс И покрај негодувањата на СДСМ за измена на Деталниот урбанистички план за Стара Железничка станица, според кој треба да се изгради долго најавуваниот булевар „Македонија“, скопскиот градоначалник Коце Трајановски цврсто стои на ставот дека тој треба да се изгради. „Нема да дозволам да не се изгради булеварот „Македонија“. Тој треба да биде шест метри под земја и над него ќе има објекти. За неговата изградба нема да имаме никакви трошоци, бидејќи него ќе го градат инвеститорите кои над него ќе изведуваат други објекти. Тој ќе биде од голема корист за решавањето на сообраќајниот хаос низ градот, а потребни ни се и инвеститори и за делот од објектот на поранешна „Нова Македонија“ кон Карпош“, рече градоначалникот Трајановски. На вчерашната седница во општината Центар, советниците на СДСМ остро се спротивставија на овој план кој на крајот беше усвоен. Меѓу оние кои имаа најмногу забелешки беше советникот Јован Тагасовски. Тој тврдеше дека деталниот план е спротивен на генералниот, а како поткрепа на своите аргументи приложи допис од Асоцијацијата на архитекти на Македонија./крhttp://www.makfax.com.mk/_home/home#115070 |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#22 Posted: 31-Aug-2010 at 16:59 |
|
Се е супер тоа што се обидуваат да направат некој партнерски проекти, ама во никој случај не смее да си мислат дека ова е "ќе си ја накривам капата и приватници ќе ми градат за без пари", а ми наликува дека малку има таква доза на детско размислување. Ова чисто како апел да не си го сваќаат тоа така здраво за готово, во ситуација кога кај нас најголеми "проекти" во јавно-приватно партнерство се пазажите на Корнер и на Аркадија.
|
|
![]() |
|
gorco
Senior Member
Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply
#23 Posted: 01-Sep-2010 at 08:05 |
|
просто ми доаѓа да идам у влада и град СКОПЈЕ :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Мој предлог е да ја оградат трасава, да се раскопа земјиштево ... и да се забрани било какво изведување на градежни работи, макар и за привремени објекти. |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#24 Posted: 21-Sep-2010 at 15:49 |
|
Ретко имаме можност за некоја информативна изјава од надлежните по ова прашање, па да го евидентираме...
|
|
![]() |
|
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#25 Posted: 21-Sep-2010 at 19:21 |
|
не ми е јасно како може да викаат дека сега бил моментот за реализација на еден ваков крупен и скап проект, а истовремено да се правдаат дека немале пари и време за други помали инфраструктурни проекти
и не ми е јасно како може да споредуваат пеесетина метри од Гоце Делчев со тунелот за Јужен булевар ![]() |
|
![]() |
|
gorco
Senior Member
Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply
#26 Posted: 01-Nov-2010 at 14:12 |
|
Од другари од Кисела Вода и населба 11-ти Октомври имам инфо дека треба да се гради траса: на некоја локација од оваа 41°59'1.74"N, 21°26'31.43"E, до следнава точка 41°58'49.93"N, 21°26'54.16"E
Clover, lsl Имате детален план да видиме ? какви се маркициве ? овдека |
|
![]() |
|
gorco
Senior Member
Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply
#27 Posted: 01-Nov-2010 at 15:20 |
|
za vo Kisela Voda delot zboruvam ovoj pat, posle Seavus nakaj 11-ti Oktomvri ![]() Edited by lslcrew - 01-Nov-2010 at 16:18 |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#28 Posted: 01-Nov-2010 at 15:56 |
|
Горчо отвори ја нишката за гуп-от, по последните постови ќе најдеш подетални верзии од гупот. Точно тука е трасата на јужен булевар. Инаку ако може точно да кажеш што си разбрал да знаеме кои се намерите ако ги има. Или па што точно била информацијата, да не е некој расипан телефон од човек на човек.
Edited by lslcrew - 01-Nov-2010 at 16:19 |
|
![]() |
|
gorco
Senior Member
Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply
#29 Posted: 01-Nov-2010 at 17:59 |
|
Муабетиве за зградава се лица кои живеат во близина на трасата. Ме интересираше да видам ако има некој ДУП од таа област да видиме како се стои со маркици.
позз |
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#30 Posted: 16-May-2011 at 20:42 |
|
Ми падна идеја за урбаниве автопати во Скопје. Поготово за Јужен.
Мислам дека многу би било добро да се приватен инвеститор кој ќе го изгради. А за возврат да добие субвенции во недвижности низ Скопје и Македонија. Секако соодветно со износот за изградба на Јужен Булевар. Или пак, делумно со субвенции во недвижности, делумно во наплата на користењето на Јужен Булевар или субвенции со директни пари, што е многу подобро од земање кредит... Или пак тоа јавно-приватно партнерство... Што мислите вие. Би било добро или не. Edited by FoSsiL - 16-May-2011 at 20:44 |
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#31 Posted: 16-May-2011 at 21:35 |
Токму при ваквите „зделки“ се прават најмногу коруптивни зделки. Недвижностите во Скопје ќе ги проценат нереално ниско, и инвеститорот на јужен ќе ќари дупло поише од коштање на булеварот. Ако веќе има толку недвижности - продај ги по пазарна цена, па гради булевар. |
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#32 Posted: 16-May-2011 at 21:54 |
|
Крале... може тоа многу добро да се изрегулира ако се сака...
И не зборувам за фирмички... инвеститорчиња... зборувам за инвеститори... со голем обрт на пари на нивнити сметки и со големи инвестиции.... на тендер ќе се стави пример... искуство 10-20 години... брј на инвестиции... банкарска гаранција... проверка на сметка... и пример незнам... да располагаат со најмалку 200-500 милиони евра во секој момент на сметка... итн... |
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#33 Posted: 16-May-2011 at 22:02 |
|
На пример... може како за почеток да се даде простор по кој ќе биде трасата на ЈБ. На сликава е само делот во западно Скопје... ама во опција е цела траса до Драчево...
Ако биде подземја... тој простор е огромен и на него може да се изградат многу објекти со кои инвеститорот би ја повратил инвестиција... дури и да оди на нивна продажба по делови... пак мислам дека му се исплати, и така цената е висока, а по изградбата на ЈБ уште повеќе би скокнала... Но, во опција може да влезе и цела Треска... И така стои празна... Но ќе зависи како ќе стои рамнотежата помеѓу износот на инвестицијата и првичните субвенции... Еве слика за што мислам... Само зацртаната траса на ЈБ опфаќа простор од одприлика 17-18 хектари... без Треска... ![]() Edited by FoSsiL - 16-May-2011 at 22:03 |
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#34 Posted: 27-Sep-2011 at 23:39 |
|
Аманте бре луѓе! Па никаде не исклучен Јужен поради ова. Камо среќа да беше само ова, според вас "узурпирање" на трасата, што се нема, па за еден кружен ток од кој и не би имало потреба понатаму. Како така размислувате. Извинете за тонов, но стварно ме фрапира што читам вакви постови како да сте влегле во тематикава од завчера. Ако може да не водиме два паралелни муабета за истата тема.
Edited by lslcrew - 27-Sep-2011 at 23:40 |
|
![]() |
|
nylon
Senior Member
Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply
#35 Posted: 28-Sep-2011 at 11:51 |
|
Јас мислам дека кружниов тек нема да претставува пречка за "јужниот булевар". Смешно ќе биде убан автопат да се гради на земја. Барем во густо населените места, како што е и ова, треба да се изведе на виадукти (ако така се викаат), односно денивелирано, нешто слично како обиколницата во Софија (сум ги видел сликите на форумов). Така ќе помине преку кружниот тек и нема да претставува никаков проблем.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#36 Posted: 30-Sep-2011 at 15:07 |
|
|
![]() |
|
ProMKD
Senior Member
Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply
#37 Posted: 30-Sep-2011 at 21:33 |
Тоа е добра идеја, за издигнат автопат, коишто се применува во многу градови низ светот. Но од тоа што слушам, коштаат МНОГУ пари за оддржување. А како што сме ние за оддржување, денес има пари, утре нема, се сменила власт, нека пропадне таа инвестиција. Тоа е страшна работа, да возиш на мост или издигнат автопат што не е оддржуван, а одоздола да има улица кадешто бетон паѓа на секоја страна. |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#38 Posted: 30-Sep-2011 at 23:47 |
|
А зошто јужен булевар на вијадукт би бил подобар од вкопан јужен булевар?
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#39 Posted: 21-Nov-2011 at 03:06 |
Edited by lslcrew - 21-Nov-2011 at 03:09 |
|
![]() |
|
Baze
Senior Member
Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply
#40 Posted: 21-Nov-2011 at 10:51 |
|
УСВОЕН ДУП-ОТ "СТАРА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА"
Јужниот булевар под земја, над него згради и трговски центри
Подземната улица треба да ја гради инвеститор, кој за возврат ќе го
добие земјиштето над сообраќајницата. Град Скопје треба да го најде
инвеститорот, кој ќе добие површина за градба од 213.000 квадратни
метри, каде што ќе може да гради станбени објекти, трговски и
деловни центри. Максималната висина на објектите е 20 ката плус
приземје, што е дури за 18 ката повеќе од првичниот план, кој падна на
Уставен. Планот предвидува и изградба на трговски центар на паркингот меѓу
Музејот на Град Скопје и ТЦ "Рамстор". Тој треба да биде со фасада и
висина како што изгледа Старата железничка станица, која, пак, е
предвидено да се реставрира. Покрај трговски центар, измените на
планот предвидуваат и изградба на катна гаража зад "Рамстор".
(А.А.) |
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1234 13> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |