Центар за управување и контрола на сообраќајот |
Post Reply | Page <1234 7> |
Author | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #21 Posted: 17-Jul-2009 at 17:50 |
Ваљда ова е добро искоординирано со проектот центар за управување и контрола на сообраќајот |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #22 Posted: 23-Jul-2009 at 22:09 |
Поставени камери на раскрсницата кај „Алумина“
2009-07-22 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #23 Posted: 15-Oct-2009 at 23:58 |
http://www.vest.com.mk/?ItemID=D1E176689B2B2D45AF8B047DCB271DCD |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #24 Posted: 16-Oct-2009 at 14:32 |
убаво е што се работи на контролата врз сообраќајот, но не можеа камерите да ги направат подискретни?
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #25 Posted: 16-Oct-2009 at 14:39 |
Што ќе се добие со тоа и каде би ги ставил ти на влез на мост?
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #26 Posted: 16-Oct-2009 at 14:54 |
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #27 Posted: 16-Oct-2009 at 15:57 |
Во Скопје недостасуваат асални патокази за кои вакви метални конструкции се предуслов. Освен камери и патокази, тука може да има дигитални информативни знаци. На пример зимно време веројатноста да замрзне коловозот на мост е секогаш изразена, може комотно да има предупредување за условите на коловозот. Кога веќе дигаат интегриран систем за контрола на сообраќајот за очекување е дека ќе може да се мониторираат и бројките на коли кои проаѓаат и да се даваат информации за која рута е најмалку оптеретена. Доколку има некаква блокада (сообраќајка, протести) повторно може да се прерутира сообраќајот. Значи има милион прекрасни начини како една ваква метална рамка може да се искористи и да биде и убава за око и корисна.
|
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #28 Posted: 16-Oct-2009 at 16:37 |
не мораше П можеа да одат и со Г, нешто понеупадливи и пооригинални него ова, абе ноу комент, со се' лавовите и рампиве, тоа требало да оди ускладено а не вака еднабоја оградата друга столбовиве, една форма овде друга онде, како да станува збор за некое гето, а не за центар на главен град! ајде се во офсјад и така ја завозевме естетски во лево па зошто сега не и ваква екскурзија, да ги ставеја металик можеби немаше да бодат волку очи... ајде може потака некој друг ќе ја оправа накнадно па на што да се троши градски буџет!?! |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #29 Posted: 16-Oct-2009 at 16:53 |
Јас па лично не ги сакам Г профилите. Особено за голем булевар како овој мислам дека многу подобро прилега еден сочен П профил со добра и богата сигнализација. |
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #30 Posted: 16-Oct-2009 at 18:08 |
ОК но тука со Пто се врамува некако грдо видикот, се затнува хоризонталната панорама која ја имаше досега, немаше да биде лошо пример да ставеа Т на средините и решен проблем, но повторно сето тоа да е ускладено со останатите елементи во опкружувањето, ваму кај пошта една форма на столпчиња за тротоарот, подоле оградата од мостот трета, лавовите четврта, кај влада друго итн. хаос кој ни на кич нема да личи!
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #31 Posted: 16-Oct-2009 at 18:14 |
Е видиш идејата со T ми се допаѓа Г ми се најдоле на листа. И ден денес ме нервираат оние што се испоредија по градов. |
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #32 Posted: 17-Oct-2009 at 01:52 |
Супер браво за проектов.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #33 Posted: 17-Oct-2009 at 13:35 |
се согласувам и со макс, бидејќи сепак е ова на еден од најзабележливите мостови во центарот, сметај дека треба да се искомбинира и со ред други работи од фантазиите на властите се согласувам и јас со „т“ форма, но да е на некој начин ускладена барем малку со изгледот на мостот и околината |
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #34 Posted: 18-Oct-2009 at 14:33 |
zosto zelezo na forma п koga moze i vakvo nesto(vidi ja slikata na vladimir)
tamam da go kacis kamerata kaj stolbovite sto svetlat kaj mostot goce delcev
malku po malku loso mi e od trajko
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #35 Posted: 18-Oct-2009 at 14:41 |
Мислиш од Коце Кога пишував дека веројатно ќе наредат и патокази на овие П профили тргнав токму од примерот кај Алумина. Верувам дека ако работата беше само за камери ќе наредеа вакви столбови или ќе искористеа некои од постоечките како што велиш. Скоро сум сигурен дека ако не друго во прво време ќе добиеме неколку патокази. |
|
kire85
Senior Member Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
Quote Reply #36 Posted: 18-Oct-2009 at 14:52 |
Znaci majstori se nasive koga se raboti za cista neekonomicnost i rasfrlanje so pari.....ja vikam da trkne pak do frajburg, moze ke go naucat uste nekolku drugi raboti osven stedenje energija, kako na primer poefikasno investiranje na parite!
Cela konstrukcija od 5-6 metri za edna kamera! |
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #37 Posted: 18-Oct-2009 at 15:01 |
[QUOTE=pbanks]
Мислиш од Коце da, poneogas gi menuvam iminjata,
mislam deka gradacalnikot na skopje trajko veljanov^ski se vika
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #38 Posted: 18-Oct-2009 at 15:05 |
Трајко Вељановски е претседателот на парламентот. Коце Трајановски е градоначелник Луѓе дај смирете се да видиме што ќе постават на овие рамки па после со дрва и камења. Ако се се сведе на плукање не гледам логика во дискусииве. |
|
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #39 Posted: 18-Oct-2009 at 15:09 |
Па како инаку? Мора да се постават камерите на одредена висина од повеќе причини (потешко да се саботира, подобра прегледност), а и не сметам дека поставување на еден метален столб се квалификува како „расфрлање со пари“ |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #40 Posted: 18-Oct-2009 at 16:21 |
кире вели 5-6 метри хоризонтала, што јас го оправдувам, ај што естетски е лошо по овј простор па и економски не е исплатливо! да не е без ич за секј булевар Пто е добредојдено но тука мислам немало потреба!
|
|
Post Reply | Page <1234 7> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |