![]() |
![]() |
![]() |
Охридски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 17> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Не знаеме какви биле геолошките испитувања предходно, но после сите врнежи годинава незнаеме какви поместувања имале подземните води и до кои ниво се кренати и колку поместувања има под земја. Така да со барање вина ќе почекам да видам на што се должи ова.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Министерот Јанакиески ќе оствари посета на
градежните активности на обиколницата на Охрид -
9.7.2010
Почитувани, Ве информираме дека Министерот за транспорт и врски,
Миле Јанакиески, утре, 10. јули 2010
година, во 11.00 часот ќе ја посети локацијата на која се во тек
градежни активности со цел изградба на обиколницата на Охрид. |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Јанакиески - Регионалниот пат Битола-Охрид ќе биде саниран до крајот на септември Охрид, 10. јули (ИНПРЕС) Дел од регионалниот пат од Битола кон Охрид кој беше уништен од свлечиштето пред неколку месеци, безбедно ќе биде саниран до крајот на септември, порача денеска од Охрид министерот за транспорт и врски Миле Јанакиевски. Причината за која до сега не се пристапи на санација на оваа делница е тоа што не сакавме да импровизираме се додека не се направи здрава конструкција која ќе ја гарантира безбедноста за корисниците, додаде Јанакиевски. - Експертското мислење за санација на патот го имаме. Сега е во тек изработката на финален проект, по што за половина месец треба да се распише тендер за избор на фирма изведувач на градежните работи. Се надеваме дека изборот бргу ќе заврши, велат од Агенцијата за државни патишта. Од таму објаснуваат дека сe додека трае реконструкцијата, возилата ќе се пренасочуваат да возат 3 до 4 километри по стариот пат, кој е паралелен со магистралата. Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески денеска во Охрид ги надгледуваше работите на охридската обиколница и улоцата Железничка: - Задоволен сум од изведената работа и планираме до средината на септември оваа година комплетно да се завршат сите работни активности на оваа делница. Надминати се сите имотно правни проблеми и работите се одвиваат во полн ек. Со оваа инвестиција на Владата на Република Македонија ние го одржавме ветувањето за изградба на оваа обиколница, изјави министерот Јанакиевски. (Крај) http://www.inpress.com.mk/default.asp?ItemID=FEB0DAC367BFDE47B35BAD9F6E93AAE7Edited by Cloverstack - 11-Jul-2010 at 13:24 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Бидејќи сме во екот на летната сезона (иако оваа изгледа е доста слаба), размислував како би можело комплетно да се реши проблемот со сообраќајот и јавниот превоз во нашиот најголем туристички центар. Ова решение бара многу средства за изведба и долгогодишна ориентираност, но според мене нуди трајно решение за Охрид. Покрај тоа што сообраќајот го изведува надвор од градот, граѓаните ги мотивира да користат (шински и електричен) јавен транспорт и нуди целосно поврзување на градот со најголемите населби долж Охридската ривиера.
![]() ЛЕГЕНДА: ЗЕЛЕНО - автопат ТЕМНО ЗЕЛЕНО - пат ПЛАВО - железничка пруга ЦРВЕНО - трамвајска пруга ЛИЛЈАКОВО - подземна трамвајска пруга ЖОЛТО - клучка на автопатот Охрид-Пештани Планот предвидува изградба на автопатска обиколница на Охрид (попериферно од ул. Железничка), која ќе ги спојува трите автопати кои би требало да се влеваат во градот. Магистралата Охрид-Пештани исто така би се изместила источно од својата сегашна позиција. Сегашната магистрала би завршувала пред тунелот кај х-л Силекс (каде што сега завршува магистралата 2x2) и одтаму до Пештани, по истата би сообраќале само трамвајни возила. Целосниот автомобилски сообраќај би транзитирал по новиот автопат, кој завршува пред Градиште и се влева во постоечкиот пат кон Св. Наум. Долж автопатот Охрид-Пештани би имало 5 излези и тоа: Охрид-исток (бул. Туристичка), Рача, Св. Стефан, Лагадин и Пештани. На самата обиколница пак би имало исто така 5 клучки и тоа: Охрид-запад, ул. Железничка, Охрид-север, ул. 15ти корпус и Охрид-исток (бул. Туристичка). Дел од трасата би требало да минува во тунели и тоа во сегментите околу улиците Ленинова и 15ти корпус, како и околу клучката Охрид-исток, која целосно би била подземна. ТРАМВАЈОТ пак би го поврзувал целото охридско крајбрежје. Главните правци во градот се: 1) Далјан-Пазарот-Железничка станица, 2) Железничка станица-Пазарот-Билјанини извори и 3) Железничка станица - ул. Јане Сандански - бул. Туристичка- Билјанини извори. Од Билјанини извори пругата би проголжувала по шеталиштето се до х-л Парк, каде сврува источно кон сегашната магистрала. Таа магистрала од за мене непозната причина има огромен неискористен средишен дел, каде што комотно може да минува трамвајот. По х-л Силекс, трамвајот го користи сегашниот пат кон Пештани, кој е забранет за сите видови возила. Се разбира мали зафати би биле потребни, пред се за израмнување на стрмнините и завоите. Од населбата Далјан, трамвајската пруга може да оди до Струга, покрај сегашниот локален пат. Во подоцнежна фаза (доколку се разработи аеродромот, а би требало да се разработи, затоа што без аеродром нема голем туристички центар), може од Далјан да се пушти пруга и до терминалот на Св. Апостол Павле. Така Охрид би се поврзал со плажите, Струга и сите други (туристички)населби долж крајбрежјето. Линијата обележана со лилјаково е подземниот дел на трасата, каде би се наоѓале две подземни станици: Градски плоштад и Градски пазар. На станицата Градски пазар би се пресекувале две трамвајски линии. ![]() ЛЕГЕНДА: ЗЕЛЕНО - автопат ПРЕСЕЧЕНО ЗЕЛЕНО - автопат во тунел СИНО - важна сообраќајница ЦРВЕНО - трамвајска пруга ЛИЛЈАКОВО - подземна трамвајска пруга ЦРНО - железничка линија |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
interesna ideja, no ohrid ima 50000 ziteli, tika tramvaj ne e potreben, dovolen e linijskiot gradski koj veke se izveduva so kombinja ili leki vozila na taksistite. Podzemni stanici se cist futurizam i bez potreba. Rsenie za centarot e zabrana za sekakov soobrakaj Apsolutn sum protiv pruga pokaj krajbrezjeto. Za avtopat sum 100% za, mislam deka i ima nekoe idejno resenie za oioklnica, no koj znae koga ke se izgradi. |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() Апсолутно не се согласувам дека за туристички центар како Охрид се доволни комбиња од неколку причини: нивната хаотичност и нередовност, непостојан вид и честост на линиите, малиот и некомфортен капацитет на самите возила, загадувањето и гужвите кои ги предизвикуваат... Трамвајот би го решил проблемот на целиот регион. Потоа велиш дека трамвајот не треба да оди на постојаниот пат, но модерните шински возила се многу поеколошки и потихи од патничките кои во илјадници поминуваат над главите на летовниците. Зелена трева за подлога и модерни трамваи со убави станици-од тоа поудобно нема! Знам дека има план за обиколница и таа е почната да се гради во времето на Љубчо, но е замрзната. Истата не е предвидена на ниво на автопат со клучки, туку само еден обичен пат, кој е крајно недоволен. Мпожеби сме навикнати на летниот хаос во Охрид, но треба да се превземат радикални мерки за подобрување на проточноста на туристите во градот и регионот. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
Не би сакал да ја расипувам твојата виѕија но денес сум расположен реалистички и како човек кој е роден во Охрид малку ке полемизирам со тебе. Целиот регион што го мопфака Охрид и Струга брои околу 120000 жители, тоа ја вклучува и Дебарца и струшките села кои не се покрај еѕерото. Навистина преку лето, најточно речено во јули и прва половина на август, доага до зголемување но не верувам дека достига 200000. Многу сум полемизирал, Охрид не може да станува заложник на тој еден месец туризам кога доагаат најповеке луге, тој период не смее да служи за димензионирање на инфраструктурата во градот, Овде мислам и на сообракајот и на изградба на сместувачки капацитети. Езерото има свој лимит и тоа мроа да се почитува, во Охрид может да дојдат и удобно да престојуваат 20000 до 30000 туристи, освен во периодот кој го споменав каде доага до огромно пренатрпување и преоптоварување и на Охрид и на Струга. Напорите треба да бидат усмерени кон проширување на сезоната. Да се вратам на темата. За жал Охрид ја изгуби шансата да се уреди и сообракајно и урбанистички. Градежната мафија и непланската изградба го остави со викенд згради, без доволно паркинг и во зиме, без зелени површини, со шопинг центри, без дефинирани делови на градот.... Опстојува само стариот дел, до кога ке видиме. Тажно е што лудилото продолжува и градот и натака го губи својот лик. Мојата идеја како може да се среди сообракајот. -да се изгради обиколница околу градот, Улица Железничка не е обиколница, тука се сложувам со тебе, таа е веке градска улица -да се изгради патот до Св Наум и албанската граница за кој постои идејно решение уште од СФРЈ а иде над постоечкиот пат. Не се бунам против автопатско решение, но за прво време нека бидат и две патеки. -постоечкиот пат барем до Пештани да биде отворен само за велоспиеди, мопеди и градски комбиња или мини бусеви кои ке ги носат туристите на плажа. И тие можат да бидат еколошки. Некако не ми влегува во глава дека трамваите би биле поефикасни. -паркинг места. Бидејки во центарот нема повеке слободен простор за нив, останува само изградбата на катни гаражи за кои нешто и се зборува, кај пазарот или нивна изградба на периферијата (а ла Дубровник), за што сум скептичен поради нашиот менталитет. Тука не гледам адекватно решение. -строга забрана за сообракај во центарот за време на сезона! Освен за такси и градски превоз. -кој што сака нека рече, но од Далјан до центарот може да се дојде и пешки. Само треба тротоари да се изградат. Нема потреба од тунели кои имаат логика само за тој месец и не е исплатливо да се градат. реков дека ке биам реалне но сепак влегов и јас во футуризам. Во секој случај ке мора а се навикнеме уште неколку години на хаосот |
|
![]() |
|
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
Мене не ми се допаѓа идејата за трамвајот бидејќи ја користи трасата на сегашниот пат. Сегашниот пат е сосема погрешен бидејќи минува многу блиску до езерото накаде дури и на 1 метар од него!Како на пример во лагадин и во пештани, мислам како да кажам на ништо не личи. Според мене тој пат треба целосно да се уништи, одстрани или барем во делот кај пештани и лагадин (во тој дел секаков прево пат или било што мора да иде над тие места затоашто тој простор под селата до плажата сите сме сведоци не трпи и не би требало да има никаков вид на превоз: тамо луѓе шетаат по улица како коли да се, келнарите во пештани претрчуваат преку улица да ти донесат пијачка или јадење од ресторанот, а сега ќе треба уште трамвај да им поминува и да не збориме како сето тоа изгледа. Според мене ќе речам уште еднаш единствено решение барем за лагадин и пештани па и елешец е патот да се острани а на негово место да се продолжи плажата така тие места на чело со пештани ќе заличат на нешто а ќе има и место и за пешаците спокојно да шетаат неплашејќи се дали ќе ги згази кола или недајбоже трамвај. За остатокот од твојот план потполно се согласувам и како што можеш и да заклучиш од стално сум бил поборник патот за св. наум да се префрли над населените места а не по плажа да ни оди ко небаре океан да имаме па гајле да ни е.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
E vaka ja renoviraa Zeleznicka ![]() http://www.tvm.mk/ohrid/otvoreni-sahti-zeleznicka.html Edited by Тркало - 15-Jan-2011 at 20:00 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Добро а што бидна со делот што се гради?
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Епа 'готова е' ,ама вака е останато на 3-4 места како погоре и за некои возачи шо поминале прв пат возењето е ко во магла ,досега неколку пати се дешавало да удрат во тие самоделски препреки т.е.укажувачи на опасност ![]() А исто како и за време на изградбата ,уште топката ја префрлуваат Владата и Општината ,за ова со отворениве шахти.Ко да е некоја скапа инвестиција.Уште полошо за време на реновирањето,беше дозволено движење на возила;се случи и една тешка сообраќајка. ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Имало ли било каква објава? Јас не сум сретнал...
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Сега и мене ме збуни,не знам или не се сеќавам (а беше неодамна) дали воопшто официјално некој ја пушти во употреба,ама отприлика едно месец и пол е во експлоатација.Баш после твојов пост барав на нет нешто за официјално пуштање во употреба,ама не најдов.Знам само дека беше планирано
на 8-ми Септември да ја пуштат,ама рокот беше пробиен ради Х причини. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Тек ти мене колку ме збуни
![]() Значи пуштена е скроз цела, до кружниот тек кај бензинската? Јас бев во Охрид на самиот крај на септември и барем од таа страна немаа ништо пипнато од она што последно се гледа на сликите, па затоа не ни сликав. Ако ја пуштиле пред месец-месеципол значи се се направило турбо, само ме буни зошто не би дигнале помпа, кога претходно дигаа невидена помпа и за ништо. |
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Кловер, ќе те мрзи да склопиш една скица од мапа, да видам за кој дел точно се работи?
|
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Ако прашуваш за делот кај бензинската кај кружниот тек, тоа е овој:
41° 6'26.98"N 20°48'58.78"E А каква е целата траса и како е протната да се спои до 41° 7'31.30"N 20°48'53.59"E не знам... Бидејќи Тркало пишал дека е Охриѓанец, се надевам дека ќе знае да објасни ![]() |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Споена и функционална целосно од кружниот тек кај бензинската на Окта кај АС до излезот накај Струга т.е.магистралата М-5/Е-65.Тој дел кај Окта во право си го средија за недела дена можда ептен некако брзо (значи се можело ,АКО се сакало).Малку средување на островот меѓу лентите не ќе е лошо и нормално тие искршените шахти.Инаку,другото е ок.А и мене ми е чудно шо не кренаа никаква галама ![]() Не сум моментално дома,се надевам ќе удрам некоја слика ко ќе се вратам. |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Луѓе,морам да ви се извинам за кревањето галама за ништо.Ај да објаснам.Значи,само делот на ул.Железничка(со жолто)е во употреба,а тој дел со испрекинати линии е скоро исто останат,одвреме-навреме ќе се појават некои екипи демек нешто работеле и за 2-3 дена си одат.Јас се збунив мислејќи на бензинската станица ОКТА кај Автобуската(зато шо при крај на реконструкцијата одново се чепкаше асфалтот,најверојатно нешто згрешија после првото асфалтирање),а вие сте мислеле на БС Билјанини Извори на Макпетрол и дури од ко ги видов координатите ми светна каква беља изведов. Инаку,трасата со бело не е низ оранжерииве,него на улицата погоре Ристо Чадо(таму нешто е тампонирано и ставени се граничници одамна) и под населбата Гоце Делчев(Бараки);зато шо зад Медицински Центар веќе се изградени згради. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 17> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |