build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Останати теми
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Продажба на автомобили во МК

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 17-Dec-2008 at 16:52
Кога на некој ќе му се стемни, на некого и ќе му осамне.Bow

Се повеќе сум убеден дека поради делумната изолираност на Македонија сме некако заштитени. Оној кој те држи настрана го јаде стапот, а тебе те чува. Македонија нема некои банки којшто се поврзани со странски банки. Еве сега СЖ го знаеме како дебитант и чатпат по некоја сателит банка. И што, до скоро читавме финансиски загуби за СЖ(нормално не само нашево, него комплет). Сепак едно големо ФАЛАдо гореспоменатите.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 17-Dec-2008 at 21:12

лсл малку премногу ги испофали банките,  па остај друго ОХБ со двајца без тројца! мислам дека условите на банките се далеку полоши од лизинг компаниите. ако некој е заслужен што пазаров со автомобили пркна и држи нагорен тренд тоа се лизинг компаниите, пред се HYPO и NLB !!!  

истото се случи и со земјоделската и градежната механизација кои доколку се чекаше само на банките сеуште ќе возевме фапови и ќе се тешевме со рамбо

исто во статистикава со продажбата  помага и опцијата "старо за ново" со која се крепи некој процент плус, но тоа е во обем колку што и државните институции набавиле возила, значи скромно но капка по капка езеро Smile

Тешко до кредит, навалете на лизинг! - Вест - 12.08.2008

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 17-Dec-2008 at 21:16
Абе Бетон и лизингот не е така сјаен. И тие компании се некаде реосигурени. Па мене ми е повеќе ризика да земам лизинг од хипо одколку да се задужам у комерцијална.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 17-Dec-2008 at 21:21

чекај не мешај што ти сакаш и мислиш дека е подобро, реално за растот се заслужни лизинг компаниите а не банките!

а што мислиш ако банкротира некоја лизинг компанија некој ќе дојде и ќе ти ја земе колата? инаку кај лизингот се си е јасно и чисто, нема заврзлами нема ни залози, а имаш и опција доколку си ја завршиш работата на време а не сакаш веќе да му се замараш и да го раскинеш договорот и да свртиш друга страна, ова е посебно корисно за градежната механизација... има и други комбинации како префрлување на лизингот од еден на друг итн.

Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 17-Dec-2008 at 23:30
poveke rabota zavrshuva lizingot zasto imash pogolemi sansi da go dobiesh,ne ti baraat eden kup dokumenti,i zatoa lugeto idat na toa za da ne se matkaat po bankite pa ziranti pa posledni plateni smetki primanja na plati i red drugi raboti,zatoa se ide na lizing,neznam sto tocno baraat od dokumentacija ama mnogu pomalku od bankite.a kamatite im se kade kade pogolemi od bilo koja banka,kolata ke si ja platish duplo nego sto vredi.koga zimash lizing pod hipoteka si ja ostavash kolata kaj niv i rezervniot kluc ide kaj niv,taka da ako malce ne pripazish na redovnosta na otplotata ojde kolata.a so bankite e drugo ako nishto drugo barem mozesh da napraish ratata za kolata da ti ja odbivaat direkno od plata sto e bolje opcija i ne ti dosagaat tolku.a so lizingot ako sakasnish 2 dena so rata odma doma ti doagaat za da te potsetat.znam luge i sto kolata im ja zemaa,nemale da ja platat nekolku meseci ratata i nekoj den mu ja nemalo kolata na parking.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 18-Dec-2008 at 01:03

мислиш од банка ќе те пратат на суд, таму е бетер! инаку дека цената на крај  дупло ќе те фати  со лизинг тоа нема врска, кај банкарскиот  кредит ратата  е 7-8  а кај лизнгот 9-10 % во зависност од должината и бонитетот на клиентот(може да затера и до 15%), што значи разликата е минимална и уште подобро сите рати се со фиксна каматна стапка, додека кај банките работата со каматите е полизгаво наштимана. инаку и со лизингот можеш да направиш од плата да ти кинат секој месец за рата.    

технички процедурата за лизинг трае три дена и одиш по клуч, а  доколку кредитот не го враќаш и ваму и таму ќе те испеглаат, нислиш банката ќе замижи доколку три месеци не си покрил рата?! тоа  е далеку од памет, на луѓе им досаѓаат на телефон секој ден доколку испуштиле и една рата.    

Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 18-Dec-2008 at 01:27
toa duplo epten si go zel zdravo za gotovoBig%20smile za rata da ti odbivaat od plata bash i ne sum siguren deka moze,praam muabet za lizing,zavisi valjda od kaj ke zemesh i koj se moznostite inace nemoze kaj site toa sum siguren.a bash zaradi procedurata sto trae od tri dena se reshavaat na lizing i baranjeto od mnogu pomala dokumentacija,a kamata od 15% i ne e bash za potcenuvanje pa i 1% da e razlikata e plus za koj i da e.a tocno deka i na banka da ne vratish na vreme,da kasnish so isplakanje na rata,nema da ti prostat ama sepak se potolerantni.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 18-Dec-2008 at 02:32
кажи која е таа толеранта банка да отидам да каснам по два-три месеца? инаку она со одбивањето се прави со договор и со банка каде ти легнува платата т.е. правиш договор со лизингот и со тој договор тие одат во банка и ја активираат оваа опција, вакво нешто можеш да направиш со кој било правен субјект во МКД можеш и со водовод и со есм и со  топлификација и со околниот супермаркет, мислам дека овој начин на платен промет се регулира преку асигнација  или преку цесија кои  досега  важеа само за фирмите  но со измените од 2007  важат и за физичките лица... Граѓаните ќе добијат ист статус како и фирмите - Капитал - бр.430 - 14.02.2008 но најверојатно и порано имало  начин за облигација во наплаќање на сметки или долгови...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 16-Jan-2009 at 05:19
Опаѓа процентот на регистрирани нови возила


Во измината година за 7,8 проценти се намалил бројот на нови регистрирани возила, што е најголем пад во последниве 15 години


Бројот на регистрирани нови возила во Европа во текот на 2008 опаднал за 7,8 проценти во однос на претходната година, што претставува најголем пад за последниве 15 години. Овие податоци ги исфрли Европското здружение на производители на автомобили, според кое, лани во Европа биле регистрирани 14,71 милион возила, што е речиси 1,25 милиони помалку отколку во 2007. Најголемиот пад на регистрација на нови возила од ова Здружение утврдиле во ноември за 25,8 проценти, а вториот најголем пад бил забележан минатиот месец за 17,8 отсто.

Здружението тврди дека на западноевропскиот пазар бил забележан пораст на бројот на регистрации само во пет земји: Португалија, Швајцарија, Луксембург, Финска и Белгија. Во другите земји имало опаѓање од 0,7 проценти во Франција до 43,3 осто во Исланд. На пазарите каде преку цела година бројот на регистрирани нови возила надминува еден милион, најголем пад имало во Шпанија за 28,1 процент, што е речиси половина милион помалку од 2007 година. Потоа следат Италија со опаѓање на бројот на регистрирани возила за 13,4 отсто, Велика Британија со 11,3 и Германија со 1,8 проценти.

На пазарите, пак, на 11 земји нови членки на ЕУ, дури во седум се во плус од кои најголем раст е забележан во Словачка од 17,3 проценти, а потоа следат Полска, Чешка, Хрватска и Словенија. Пат е забележан во Романија, Унгарија, Естонија, а меѓу транзициските земји најголемо опаѓање е забележано во Литванија од 41 процент.

Најмногу биле регистрирани возила фолсфаген со над 1,5 милиони автомобили, што е речиси 11 процентен пазарен удел. Потоа следат форд, опел, рено, пежо и фиат.

http://vecer.com.mk/?ItemID=72841485268E244DB87ECFCA7B24CD4F


Еве за споредба да видиме како се движи европскиот пазар, па да споредиме после со податоците од Македонија!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 31-Jan-2009 at 21:25
Добра вест и интересни податоци. Мислам дека 25.000-30.000 би била една одлична бројка за нас се надевам дека ќе дојдеме до таму.

Лани продадени рекорден број возила

И покрај светската економска криза, која силно влијаеше врз автомобилската индустрија, во Македонија лани се продадени рекорден број нови возила. Во 2008 година граѓаните и компаниите купиле 17.744 нови возила и во споредба со 2007 година, кога тој број изнесувал 13.937, продажбата е зголемена за 27 отсто, објави Групацијата на импортери на моторни возила при Сојузот на стопанските комори.Според претседателот на Групацијата, Златко Калеников, зголемувањето на продажбата било константно и растело и во последните месеци од годината, кога економската криза стана глобална.

- Светскиот пазар беше предимензиониран пред кризата, но Македонија немаше толкави стапки на пораст на продажбата во претходните години. Ние продаваме петпати помалку нови возила од Словенија, на пример. Реално кажано, кај нас има потенцијал за уште повеќе нови автомобили - објасни Калеников, зашто во Македонија се случува обратен процес на зголемување на продажбата на автомобили за разлика од западните земји.

- Зголемувањето на продажбата се должи на стабилната економска политика, која се одвиваше во изминатите две години во Македонија, како и на зголемена конкуренција на условите на кредитирање и лизинг - додаде Калеников.Според податоците на Групацијата, по месеци, продажбата била повеќе зголемена во првите месеци од годината. Нешто помала продажба е регистрирана во последните три месеци, што оттаму го објаснуваат како последица од светската економска криза. Како уште еден доказ дека кризата нема големо влијание врз продажбата на возила во Македонија, Калеников го посочи фактот дека увозниците на автомобили се едни од најголемите огласувачи во македонските медиуми.

- Ние сме едни од најголемите огласувачи во медиуми, со 25 отсто од рекламниот простор во печатените медиуми и со 13 отсто од рекламните содржини во телевизиите. Во случај економската криза да има поголемо влијание врз нас, тогаш ќе го намалиме буџетот за реклами во телевизиите - вели Калеников.Според статистиката на Групацијата, во 2008 година, од јануари до октомври увозниците на автомобили платиле 27 милиони евра за реклами во телевизиите, а два милиона евра за рекламирање во печатените медиуми.

Од вкупно 17.744 возила продадени во минатата година, во готово се купени над половината - околу 9.000 возила, на кредит речиси 6.000 возила, а на лизинг 2.800 возила. Малку помалку од 50 отсто нови возила во 2008 година се продадени на кредит и лизинг. Според Калеников, порано на кеш продажбата отпаѓало околу 70 отсто, а на кредитната продажба и лизингот останатите 30 отсто од возилата.Во поглед на структурата на моторите, 70 отсто од продадените возила се со бензински мотор, а 30 отсто со дизел. Во однос на зафатнината, околу 62 отсто од новопродадените возила се меѓу 1.000 и 1.500 кубни сантиметри.



http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=5361150E4719E74EAD896638D16FFC07
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 31-Jan-2009 at 23:12
jas procitav na a1 deka samo 7 vozila bile prodadeni od onie ekstra luksuznite nad 100.000 evra. a kolku sto znam bajrus sejdiu imase 3 takvi (lani sto gi kupi) pa ostanuvaat 4 za drugite sekako site luksuzni se ili so stranski tablicki ili na staro, pa toa i ne e kojznae kakva merka so brojkite. istoto vazi i za obicnite koli, ili se na stranski tablicki, ili nastaro uvezeni. vozniot park sepak se podobruva drasticno
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 31-Jan-2009 at 23:23
Кога на некој ќе му се стемни, на некој и ќе му осамне! BowYes
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 02-Feb-2009 at 00:55


Кој вели дека нема потражувачка Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 02-Feb-2009 at 02:45
хахахаха....Ама како му е само писано тоа НЕ со bold,потенцирано,се изнервирал вишеBig%20smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 28-Sep-2009 at 16:37
И ПОНАТАМУ ОПАЃА ПРОДАЖБАТА НА АВТОМОБИЛИ
Возила се купуваат само со кеш

Продажбата на автомобили повторно се влошува како резултат на рецесијата и намалената куповна моќ на граѓаните. Во август вкупната продажба на патнички и на товарни возила во Македонија е намалена за 30 проценти во однос на претходниот месец, што е најголем пад што се случил досега во рок од само еден месец. Според последните податоци на увозниците, во јули низ салоните во Македонија биле продадени 1. 011 возила, а во август 712 возила. Намалена продажба е забележана кај 90 проценти од светските марки што се продаваат кај нас. Така, на пример, во август биле продадени само 27 озија „хјундаи“ за разлика од јули и од јуни кога се продаваа по околу 50 возила, 10 возила „мицубиши“, 21 автомобил на „Тојота“. Мало подобрување на продажбата е забележано само кај возилата од марката „шкода“ и „сузуки“. - Продажбата е намалена, месецов не е сјаен. Нема доволно резервации, а и посетеноста во салоните не е како порано. Се надеваме дека наредниот месец ќе биде подобро. Во јули имавме одлична продажба, август не беше лош, а септември е најлош досега и“вели Дарко Димовски, директор на продажба на возилата „форд“. Увозниците на автомобили велат дека продажбата на возила била подобра со попустите што се нуделе во салоните. Но, и покрај ова, единствени што можеле да си купат возила биле побогатите, кои плаќале само во готово. - Банките се со затегнати услови, така што во 75 проценти се купува во готово. Тие што имаа готовина ги искористија попустите и купија нов автомобил, но тоа беа претежно доктори, адвокати, фирми - вели Жарир Филип Хамдан, директор на продажба во „Ауто Македонија“. Во „Ауто Македонија“ се задоволни од продажбата на марките „опел“ и „шевролет“. Хамдан нагласува дека имало затишје во продажбата во август, но тоа, според него, се должи на годишните одмори. - Имавме добри кампањи, со одлични цени на „вектра“, на „каптива“, на „шевролет круз“... „Вектрата“ сега веќе не се продава, така што бидејќи имавме ограничени количини ја продававме за 14.000 евра, а порано беше од 23 до 24.000 евра. Сега „опел мерива“ ја продаваме по цена од 10.500 евра, а нејзината редовна цена беше 14.100 евра и“вели Хадман. Но, според него цените на автомобилите веќе почнуваат да се качуваат нагоре. - Летово, кој имаше готовина искористи. Овој квартал цените на автомобилите што ги увезуваме се зголемени. Цената на „шевролет спарк“ се зголеми за 73 евра, а на „опел“ за 200 евра - вели Хамдан. Намалената продажба на автомобили увозниците ја гледаат во затегнатата кредитна политика на банките, кои се уште не одобруваат кредити за автомобили како лани. Поради ова, граѓаните годинава беа принудени да купуваат автомобили на лизинг и покрај тоа што според увозниците ова е понеповолен начин за купување возило.


Мрак и кај производителите на автоделови

Производителите на автомобилски делови велат дека состојбата досега не е подобрена.
- Договорите се откажани. Бевме во разговори за производство на ретровизори за „пунто“, но ништо не излезе од тоа. Сите колеги во оваа индустрија се во тешка состојба – вели Јаков Наумовски, директор на фабриката „Ибис“ за производство на автоделови.
Драган Бурназовски, директор на компанијата за производство на сигурносни појаси „Амак“ вели дека ќе биде добро тогаш кога ќе ги вратат сите вработени на работа.
- Сме работеле со 900 вработени, а сега само со 250 вработени. Но, очекувавме подобрување. Во фаза сме со протоколи за намера за соработка и производство со светски марки, при што пазарот е загарантиран. За таа цел ќе го разделиме процесот на производство. Значи, веќе не се позиционираме само кон појаси туку и за еколошки издувни системи и топлински разменувачи. – нагласува Бурназовски.


Се очекува нов бран на одземени возила

Граѓаните што зедоа автомобил на лизинг се повеќе доцнат во исплатата на ратите. Од компаниите за лизинг велат дека во наредниот период очекуваат зголемување на бројот на одземени возила.
- Ако деновиве граѓаните што доцнат во исплатата на две рати не ја исплатат и третата, тогаш ќе мора да пристапиме во одземање на возилата што се купени на лизинг преку нашата компанија - вели Ѓоре Андоновски, од „Порше лизинг“, но не прецизира за колку возила станува збор.
Во „НЛБ лизинг“, досега одземале дваесетина возила, а во „Еуролизинг“, бројот на одземените возила од почетокот на кризата е 15 возила.
- Имаме големи тешкотии со наплата на ратите. Од околу 1. 500 возила што ни се дадени на лизинг, со стотина имаме проблеми во исплаќањето – вели Огнен Малевски, директор на „Еуролизинг“.

Кредит или лизингот?

Вработените во салоните сметаат дека е поповолно да се купи автомобил на кредит отколку на лизинг.
- Кредитот е поповолен, рокот на отплаќање е до седум години, а каматната стапка е 10 проценти. Тука единствено повеќе ќе ве чини нотарот каде што ќе треба да платите од осум до десет илјади денари. Лизингот се реализира побрзо, каматната стапка е 11 проценти, а нотарот ќе ве чини 1.500 денари. Разликите се мали, меѓутоа кога земате возило со кредит, возилото се води на ваше име, а кога земате автомобил на лизинг, негов сопственик станува компанијата за лизинг се додека не го исплатите возилото – објаснуваат во продажните салони.



http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=1824&ArticleID=122646
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 07-Nov-2009 at 01:27
Сакам да прашам нешто, дали во Скопје има салон за моторните возила на Сузуку ?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 24-Jan-2010 at 16:03
Владата ќе дозволи увоз на автомобили стари до 13 години?
Коментари (0)   


24.01.2010 15:50



Автомобили стари и до 13 години ќе можат да се увезуваат во земјава, најави денеска премиерот Груевски.

Анализите се уште се прават. Во истовреме се бара начин и за легализирање на возилата со бугарски таблички.

„Вршиме анализи околу можноста за зголемување на старосната граница, ќе видиме за точно за колку, значи не сме во целост сигурни но можно е да биде некаде околу 11, 12 или 13 години. Но доколку имаме нешто поконкретно односно кога ке имаме, јавноста ќе биде информирана. Засега се вршат анализи“, изјави Никола Груевски, премиер на Влада.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=119036
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 24-Jan-2010 at 16:12
А наместо да дозволува постари возила, да ја намали границата на 3 години старост, ама и да го намали ддв-то на 5% ?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 25-Jan-2010 at 01:54
Originally posted by гитардемон

А наместо да дозволува постари возила, да ја намали границата на 3 години старост, ама и да го намали ддв-то на 5% ?


И ќе се намали цената на автомобил од 10000 евра, на 9500 и што???

Мислам дека ова е одлична одлука, која резултати даде во сите држави што ја применија - погледнете само какви коли се возат во Бугарија.

Сега уште зелениот картон да го укинат!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 25-Jan-2010 at 06:17
Originally posted by krale

Originally posted by гитардемон

А наместо да дозволува постари возила, да ја намали границата на 3 години старост, ама и да го намали ддв-то на 5% ?


И ќе се намали цената на автомобил од 10000 евра, на 9500 и што???

Мислам дека ова е одлична одлука, која резултати даде во сите држави што ја применија - погледнете само какви коли се возат во Бугарија.

Сега уште зелениот картон да го укинат!


Тие коли се возат во Бугарија бидејќи се увезуваат од ЕУ без ДДВ, нешто што се обидувам да ти кажам јас. ДДВ-то сега за возила е 19% а јас викам да се намали на 5% (значи не за 5% туку да изнесува 5%), со што ќе имаме намалување од 14% (на 10.000 евра тоа е 1400 евра). А и да се дозволи увоз на коли стари 100 години, сепак ДДВ-то ќе биде 19% што е изгор. На кола од 5000 евра ти треба да платиш 950 евра ДДВ, 250-700 евра акциза во зависност од кубикажата, и плус 2% царина (која ќе ја укинат од следната година).

И кажи ми што се постигнува ако се дозволи увоз на возила стари до 13 години? Крнтии по улици?
Со намалено ДДВ а зголемена граница ќе се поднови возниот парк ите како.
А бидејќи државата размислува како тебе имаме илјадници бугарски возила, кога нормално не можат да ги увезат за евтини пари.

Edited by гитардемон - 25-Jan-2010 at 06:21
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.875 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.