Дизел локомотиви |
Post Reply | Page <1 1819202122 23> |
Author | ||
Daniel1122
Groupie Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply #381 Posted: 15-Jan-2015 at 22:57 | |
http://www.flickr.com/photos/afc45014/6956468920/in/photostream/ постои ли сеуште 661 240 ?
|
||
11111
Newbie Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
Quote Reply #382 Posted: 16-Jan-2015 at 21:44 | |
дали работи 661-219,за 661-238 имам информации дека е касирана цела раскодована
|
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #383 Posted: 17-Jan-2015 at 00:10 | |
661-144, 145**, 146 (средена после одронот кај Гостивар), 147** 661-218*,219, 220, 221*, 222, 223* (имаше исто некој близок контакт), 229, 234, 235, 236, 237, 238*(кран кај Тетово), 239*, 240*, 241* 661-404, 408, 410 (**402, 403, 405, 406, 407, 409, 410, 411, 412, 413) Кои и колку се активни од овие? (сега списокот сигурно ќе е скратен )... * не се во возна состојба ?! ** касирани?! 237 и 220 имаа различна колор шема
Кое би било значењето на ова со некој попрост речник, некое објаснување од zookisk или некој друг? Edited by Тркало - 17-Jan-2015 at 00:24 |
||
Daniel1122
Groupie Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply #384 Posted: 17-Jan-2015 at 01:34 | |
661 145 настрада уште во Југославија(несреќа на станица Рајко)
661 222 мислам дека е касирана 661 240 линк(http://www.flickr.com/photos/afc45014/6956468920/in/photostream/) незнам дали постои 661 241 исто како и са 240 661 4-- сите касирани освен 410 404 и 408 ????????????????????????? 661 237 веројатно касирана |
||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #385 Posted: 17-Jan-2015 at 08:36 | |
МЖ локомотиви серија 661 во сообраќај:
661-146 661-220 661-223 661-234 661-235 661-236 661-408 661-410 |
||
Daniel1122
Groupie Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply #386 Posted: 17-Jan-2015 at 13:41 | |
A кои 661 стојат во депо или надвор како кршеви и дали има шанса некогаш да се управат ?
|
||
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply #387 Posted: 17-Jan-2015 at 22:51 | |
Која будала одредува дали локомотива треба да се сече а не поправи и оправи за користење, небаре сме толку богати што можеме секој месец да си купуеме по една?... |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #388 Posted: 17-Jan-2015 at 23:13 | |
Одговорот лежи баш во твојот збор-`будала`.Има некој таму `талентиран` за вакви работи кој му дале да одредува за работи за кои не е дораснат ни да разговара на улица а не да донесува вакви одлуки
|
||
11111
Newbie Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
Quote Reply #389 Posted: 18-Jan-2015 at 00:32 | |
Железнице Србије направија добра работа, реновираше десетина 661 дизелки од кои дел се сообраќаат
како теретни на а дел им вградија електрични агрегати (еден кошта околу 20,000 евра) наместо парните генератори ,со кои наместо со пареа вагоните ги греат на струја така да 661 во однос на греењето се однесува како електрична локомотива за електрифицирана железница |
||
Daniel1122
Groupie Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply #390 Posted: 18-Jan-2015 at 00:46 | |
Епа ете наместо да се реновира некоја дизелка ќе имаме споменици тркала триумфални порти(веројатно славиме триуф во железницата ) и разни други глупости. Само случајот со канадските локомотиви 661 4-- да се види и се е јасно... Рѓосвуваат(незнам дали уште постојат) со натписот Југослвенски железници што кажува дека на нив ништо не е направено најмалце од 91 па наваму(освен вадење делови и ставање во други локомотиви)
|
||
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply #391 Posted: 18-Jan-2015 at 18:27 | |
Од она што е достапно на „Ју тјуб„ како видео-материјал поврзан со локомотивите, може да се види дека во САД, иако богата држава, постојат работилници во кои се врши целосно освежување и осовременување на модели од локомотиви, кои се стари со децении. Тоа што дел од „кенединките„, посебно серијата „400„ со спуштен „нос„ се вон употреба, не значи дека се неупотребливи, оти можат целосно да се репарираат и осовременат.
Очигледно е дека кај нас постои волја за редење бронзени, бесмислени и уметнички бевредни ќутуци, а притоа се нема желба и грижа за заедничките потреби, како што е превозот со возови. |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #392 Posted: 20-Jan-2015 at 10:31 | |
667-001 во Скопје
|
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #393 Posted: 20-Jan-2015 at 10:32 | |
667-002 во Скопје
|
||
Daniel1122
Groupie Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply #394 Posted: 20-Jan-2015 at 13:46 | |
Овие две најверојатно никогаш веќе нема да возат...
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #395 Posted: 27-Jan-2015 at 14:05 | |
За сè има вторпат
|
||
Daniel1122
Groupie Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply #396 Posted: 27-Jan-2015 at 14:36 | |
Кај е сликанано ова, и кој модел е маневаркава ?
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #397 Posted: 27-Jan-2015 at 15:28 | |
Кога ќе се кликне на линкот под фотографијата, го пишува ова:
SILIKA factroy's DL100 (JW100), Gostivar, Macedonia Не знам дали ти е од помош. |
||
За сè има вторпат
|
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #398 Posted: 27-Jan-2015 at 16:05 | |
На mon е профилот ќе ви објасни.
|
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #399 Posted: 27-Jan-2015 at 17:48 | |
Фабриката е рестартирана, некаде прочитав (можда и овде) дека новите газди решиле да ја задржат локомотивата како потсетник за минатите времиња.Инаку пругата до фабриката одамна е дворно место за доста куќи...би било добро доколку Мон или некој друг е информиран од кога.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #400 Posted: 27-Jan-2015 at 19:16 | |
Ваква локомотива има Југохром од Јегуновце. Истата е функционална и служи за транспортирање на товарните вагони до железничка станица Јегуновце и за маневрирање во кругот на фабриката. Се разбира, активна е поради тоа што работи комбинатот.
|
||
Post Reply | Page <1 1819202122 23> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |