build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 27-Feb-2011 at 21:10
Originally posted by Supervisor


What about the rest 69 buses? Any dates for arrival??

Ако ме држи добро памтењето, наредната тура треба да е у април.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 27-Feb-2011 at 22:12
Човече, колку маани им нашле на автобусиве на хомологација, чудо невидено.
 
Originally posted by FoSsiL

Без појас, како што имаат новите ЛАЗ автобуси. И мислам дека е нормално и соодветно. Рачката е доволна. Нема потреба од врзување, божем ај знаете...

 
Добро FoSsiL, да речеме дека не се потребни појасите.
Ама ако не се потребни, зошто тогаш ги има кај приватњаците, за украс ?
 
Или уште подобро, зошто воопшто и ни требаат новиве автобуси, кога и онака веќе си ги имаме стариве канти, и на нив има по барем една налепница на места за инвалиди. 
 
И стариве канти се на тркала, со прозорци, седишта, место за стоење, покрив (каков таков, па макар и да тече), и најважно, вршат транспорт од едно до друго место.
 
Е па, според моето лично мислење FoSsiL, поентата не е само во тоа да бидат нови, туку и современи.
Или што, овие приватњациве не се современи со појасите ?
 
Сега кога се тазе нови е време за критика, а не на крајот од 2011, кога треба да пристигнат сите останати нови нископодни автобуси од украински ЛАЗ, па да се чешаме после, "зошто направија вака", "зошто не направија онака."


Edited by Dexter26 - 27-Feb-2011 at 22:14
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 27-Feb-2011 at 22:37
Ама јас што пишав. Во 23 Мерцедес во која се возев, местото за инвалидски или детски колички беше идентично со на ЛАЗ. А дали е воопшто важно. Ако тебе ти е важно тогаш добро. Незнам навистина што да кажам.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 27-Feb-2011 at 22:56

Vo odnos na etichkiot kodeks za mestata za invalidi i osobeno za prostorot vo sredinata na avotbusot za invalidski i detski kolichki. Tuka vo Germanija e bar taka da normalno lugje si sedat na sedishtata shto se oznacheni so krst odnosno za invalidi i obichno so stoenje go popolnuvaat i toj prostor namenet za invalidski odnosno detski kolichki (vo germanija toj prostor e predviden i za velosipedi). vo sluchaj koga vo avtobus vleguva invalid sekogash nekoj osloboduva edno od mestata za invalidi ili pak koga vleguva invalid so kolichka odnosano majka so detska kolichka lugjeto se trgaat i osloboduvaat toj sredishen prostor. Znachi nema nishto pogreshno da se sedi na tie mesta odnosno da se stoi vo toj prostor, se dodeka nema prisuten vo avtobusot za kogo e namenet toj prostor. E tuka se gleda kulturata dali kje se oslobodi toj prostor ili ne. Inaku e sosema neracionalno ako toj prostor ne e iskoristen iako e sloboden.

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 27-Feb-2011 at 23:08
Кога некој би можел да преведе од украински уште боље, иако и вака се гледа фушерајот. Ме интересира дали после хомологацијава ги поправиле некои од деловите кои биле у извештајот споменати. И фушерај и не, јас сум задоволен што два дена по ред се возам у нови и мн поудобни автобуси. Да не прашаа нас сигурно ќе баравме Мерцедеси, ама кога никој не не прашува мора да се задоволиме со ЛАЗ. Се надевам дека другите кои ќе дојдат ќе бидат далеку поквалитетно изработени.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 28-Feb-2011 at 00:15
Од извештајот на Машински

33. над 3-й дверью лампочка постоянно горит:
33. over a third door lamp is lit: (google translate )
33. над 3-тата врата светилката работи постојано. (како што разбрав)

Нели спомна некој во погорните постови дека не се гасела светилката на последната врата?

Мој впечаток од извештајот е дека се изработени премногу фушерајски.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 28-Feb-2011 at 00:17
Russian to English translation

== AS WELL! What will be stated in the record machine
Faculty:
1. according to the weight of the bus tires, which are at the moment - not
fit.
2. sharp turn throttle - jerks
3. Distance between seats is not correct
4. Disabled belt must be
5. certificate on the mirror, who is here at the moment, different from the real
side mirror

Еве и за појасот кај местото за колички!

Edited by nylon - 28-Feb-2011 at 00:18
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 01-Mar-2011 at 02:30
Originally posted by гитардемон

Едно важно прашање. Дали автобусиве имаат GPS-tracker и дали (веќе) се прикажуваат времињата на нивно пристигнување на постојките што имаат информативни дисплеи?
Ти реплицирам дури сега, затоа што прво сакав да се осигурам. Системот сеуште функционира само за линиите 2 и 5. Денес видов новите ЛАЗ-ови пуштени на линија 5 нормално се регистрират на дисплеите, а каде/кога им е вграден тракер немам поим.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 01-Mar-2011 at 10:27
Јас видов времиња да се испишуваат на дисплеите....

Не се возам со автобус па немам практично искуство но... Колку може да се прецизни овие трекери во ситуација кога не постои посебна лента за јавен превоз на улиците? Доволно е да се случи еден застој во сообраќајот на едно место (а застои се случуваат секојдневно по повеќе пати) за податоците да бидат неточни...
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 01-Mar-2011 at 11:26
Па најверојатно системот пресметува време врз основа на брзината на движење на автобусот во последниот интервал (2 мин на пример). Не за џабе е GPS-от вграден. Кога би биле статични вредностите, доволно е возачот само да прати сигнал дека трга од почетната станица и дисплеите да се ажурираат, што и не е баш некој систем.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 01-Mar-2011 at 11:43
Originally posted by <Fresno>

Па најверојатно системот пресметува време врз основа на брзината на движење на автобусот во последниот интервал (2 мин на пример). Не за џабе е GPS-от вграден. Кога би биле статични вредностите, доволно е возачот само да прати сигнал дека трга од почетната станица и дисплеите да се ажурираат, што и не е баш некој систем.


Тоа до некаде би ја ублажило ситуацијата, но не го решава проблемот.

Значи понекогаш ладно сум се влечкал по 20-30 минути на релации судска палата-мост гоце делчев или рекорд-олимписки базен...

Кога би постоеле дедицирани ленти на кои автобусот без проблеми би се движел во просек со 40км на час и би имало мали отстапки од тој просек тогаш сето ова би имало повеќе смисла.

Не викам дека е лошо што има вакви индикатори на автобуските, баш добро што нешто се прави на тој план... само се прашувам колку тие индикатори ќе бидат навистина прецизни.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 01-Mar-2011 at 18:11
Еве јас да ти одговорам на прашањето. Јас доста често се возам со 5ка и доста често чекам на станици на кои има дисплеи. Најчесто времето на пристигнување е доста точно, со тоа што сум приметил на Рекорд дека некогаш знае да киксне, најмногу поради огромните гужви на влезот во тоа тесно грло. Најверојатно интервалот на правење refresh на ГПС системот е малку подолг од што би требало за Скопје, поради ваквите тесни грла во сообраќајот. Како и да е, се надевам дека наскоро сите станици и сите нови автобуси(кинески и украински) ќе имаат вакви показатели
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 02-Mar-2011 at 18:42

Првите проблеми на новите украинските автобуси

среда, 02 март 2011, 17:58

Р’ ѓа на каросеријата, паднат дел од систем за управување, проблеми со сензорите за затворање на вратите. Ова се само дел од 40-тина забелешки кои експертите на ЈСП ги испратиле во Украина веднаш по пристигнувањето на првиот автобус на ЛАЗ во декември. Документот кој е на руски јазик е објавен на форумот на интернет страницата Билд. Од ЈСП ја потврдија веродостојноста, но велат ваквите проблеми не биле страшни. Останатите автобуси кои стигнале подоцна биле речиси без забелешки, токму поради комуникацијата со украинците...

- „ Проблеми не очекувам дека ќе има затоа што како што кажав 70% од деловите кои што се вградени во автобусите се од германско производство. Може да се јават некои мали проблеми во делот кој е произведен во Украина затоа што нели може да се јават таму грешки заради помалку стандарди, но сепак не очекуваме сериозни проблеми.“- изјави директорот на ЈСП, Мишо Николов.

Р’ѓата на спојката на каросеријата која се гледа на сликата од ЈСП ја објаснија со лоша финална изработка на дел од заварувачките зафати. Паднатиот дел од воланот пак со лошо затегнати спојки. Проблемот со сензорите кои погрешно прикажуваат отворена врата, а со тоа и го блокираат тргнувањето на автобусот- каков што се случи и на свечената презентација на автобусите, се решавал тековно.

Експертите и директорот на јавното претпријатие уверуваат дека забелешките се однесувале само на првиот примерок кој дошол во земјава. Недостатоците веќе биле санирани. Останатите 14 автобуси засега не ги покажале проблемите како првиот автобус.

http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=34443
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 02-Mar-2011 at 18:43
Документот кој е на руски јазик е објавен на форумот на интернет страницата Билд  Naughty
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 02-Mar-2011 at 18:50
Previous
 
Да, а и плус доцнат 3 дена.
Линк кој води кон веб страница на која што може да се симне документот е поставен на оваа тема на форумов уште на 27 февруари 2011.
Очигледно Алфа ТВ не е во тек со настаните 24/7. Big%20smile


Edited by Dexter26 - 02-Mar-2011 at 20:21
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 02-Mar-2011 at 19:15


„Експертите и директорот на јавното претпријатие уверуваат дека забелешките се однесувале само на првиот примерок кој дошол во земјава. Недостатоците веќе биле санирани. Останатите 14 автобуси засега не ги покажале проблемите како првиот автобус.“

доста неозбилен одговор, зарем не ги донесоа сите 15 одеднаш и зарем фабричкото производство не ги прави автобусите идентични?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 02-Mar-2011 at 19:25
Нели прво еден беше дојден на хомологација, па после дури беа пратени останатите. Веројатно откако им јавиле оттука кои проблеми постојат, тие ги поправиле пред да ги пуштат.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 02-Mar-2011 at 20:20
Originally posted by zabegan



„Експертите и директорот на јавното претпријатие уверуваат дека забелешките се однесувале само на првиот примерок кој дошол во земјава. Недостатоците веќе биле санирани. Останатите 14 автобуси засега не ги покажале проблемите како првиот автобус.“

доста неозбилен одговор, зарем не ги донесоа сите 15 одеднаш и зарем фабричкото производство не ги прави автобусите идентични?

 
Во право е гитардемон, ако навистина ја пратиш темава на форумов, би требало да знаеш дека не ги донесоа сите 15 нови нископодни автобуси од украински ЛАЗ истовремено, туку прво донесоа еден, па уште 3, па уште 4, и не помнам како беше понатаму, но помнам дека не ги донесоа сите 15 автобуси истовремено.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 02-Mar-2011 at 20:30

Барем не цитираат како извор, за разлика од некои други медиуми Cheers

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 03-Mar-2011 at 08:08
       Вчера се возев со ЛАЗ на линијата број 4. Што да ви кажам, да ми кажуваше некој дека 10 години стари Мерцедеси, Манови, Дафови и Волвоа, имаат многу поудобен превоз од нов автобус, ќе му речев дека е будала.
     
      Просторот помеѓу седиштата беше тесен безмалку како во меѓуградски автобус. Капацитетот мал, доволен за линии како 13, 16, 17 или 21 . Но, кои автобуси ќе одаат на линии како што се 57 или 2. ЛАЗ-ови или даблдекери?!
 
      ЛАЗ-от при секое запирање и поаѓање имаше голем трзај. Друго, доколку има клима зошто прозоерците се отвораат? И тоа се отвораат цели прозорци на страна! Ме уби провев додека стигнав да се пробијам од гужвата да го затворам. Спореди кај приватните автобуси - се отвораат само малите прозорчиња делумно и тоа во правец одозгора - надолу. Така, ем имаш свеж воздух, ем не те тепа провевот.
 
      Уште нешто, на ЛАЗ-от кој оди на линијата број 9, видов 'рѓа на каросеријата над задното тркало. Дали да очекуваме дека за кратко време каросериите ќе им бидат како на автобусите на ЈСП од 1998 година?
 
     Можеби некој мојот текст ќе го свати како тенденциозен и злонамерен. Кажав многу критики. Автобусите секако се многу подобри од старите канти, а како што знаеме, на подарен коњ забите не му се гледдат!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.555 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.