![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1920212223 44> |
Author | |
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Ако ме држи добро памтењето, наредната тура треба да е у април. |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Човече, колку маани им нашле на автобусиве на хомологација, чудо невидено.
Добро FoSsiL, да речеме дека не се потребни појасите. Ама ако не се потребни, зошто тогаш ги има кај приватњаците, за украс ? Или уште подобро, зошто воопшто и ни требаат новиве автобуси, кога и онака веќе си ги имаме стариве канти, и на нив има по барем една налепница на места за инвалиди. И стариве канти се на тркала, со прозорци, седишта, место за стоење, покрив (каков таков, па макар и да тече), и најважно, вршат транспорт од едно до друго место. Е па, според моето лично мислење FoSsiL, поентата не е само во тоа да бидат нови, туку и современи. Или што, овие приватњациве не се современи со појасите ? Сега кога се тазе нови е време за критика, а не на крајот од 2011, кога треба да пристигнат сите останати нови нископодни автобуси од украински ЛАЗ, па да се чешаме после, "зошто направија вака", "зошто не направија онака." Edited by Dexter26 - 27-Feb-2011 at 22:14 |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Ама јас што пишав. Во 23 Мерцедес во која се возев, местото за инвалидски или детски колички беше идентично со на ЛАЗ. А дали е воопшто важно. Ако тебе ти е важно тогаш добро. Незнам навистина што да кажам.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Vo odnos na etichkiot kodeks za mestata za invalidi i osobeno za prostorot vo sredinata na avotbusot za invalidski i detski kolichki. Tuka vo Germanija e bar taka da normalno lugje si sedat na sedishtata shto se oznacheni so krst odnosno za invalidi i obichno so stoenje go popolnuvaat i toj prostor namenet za invalidski odnosno detski kolichki (vo germanija toj prostor e predviden i za velosipedi). vo sluchaj koga vo avtobus vleguva invalid sekogash nekoj osloboduva edno od mestata za invalidi ili pak koga vleguva invalid so kolichka odnosano majka so detska kolichka lugjeto se trgaat i osloboduvaat toj sredishen prostor. Znachi nema nishto pogreshno da se sedi na tie mesta odnosno da se stoi vo toj prostor, se dodeka nema prisuten vo avtobusot za kogo e namenet toj prostor. E tuka se gleda kulturata dali kje se oslobodi toj prostor ili ne. Inaku e sosema neracionalno ako toj prostor ne e iskoristen iako e sloboden. |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Кога некој би можел да преведе од украински уште боље, иако и вака се гледа фушерајот. Ме интересира дали после хомологацијава ги поправиле некои од деловите кои биле у извештајот споменати. И фушерај и не, јас сум задоволен што два дена по ред се возам у нови и мн поудобни автобуси. Да не прашаа нас сигурно ќе баравме Мерцедеси, ама кога никој не не прашува мора да се задоволиме со ЛАЗ. Се надевам дека другите кои ќе дојдат ќе бидат далеку поквалитетно изработени.
|
|
![]() |
|
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
Од извештајот на Машински
33. над 3-й дверью лампочка постоянно горит: 33. over a third door lamp is lit: (google translate ![]() 33. над 3-тата врата светилката работи постојано. (како што разбрав) Нели спомна некој во погорните постови дека не се гасела светилката на последната врата? Мој впечаток од извештајот е дека се изработени премногу фушерајски. |
|
![]() |
|
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
Russian to English translation
== AS WELL! What will be stated in the record machine Faculty: 1. according to the weight of the bus tires, which are at the moment - not fit. 2. sharp turn throttle - jerks 3. Distance between seats is not correct 4. Disabled belt must be 5. certificate on the mirror, who is here at the moment, different from the real side mirror Еве и за појасот кај местото за колички! Edited by nylon - 28-Feb-2011 at 00:18 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Јас видов времиња да се испишуваат на дисплеите....
Не се возам со автобус па немам практично искуство но... Колку може да се прецизни овие трекери во ситуација кога не постои посебна лента за јавен превоз на улиците? Доволно е да се случи еден застој во сообраќајот на едно место (а застои се случуваат секојдневно по повеќе пати) за податоците да бидат неточни... |
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Па најверојатно системот пресметува време врз основа на брзината на движење на автобусот во последниот интервал (2 мин на пример). Не за џабе е GPS-от вграден. Кога би биле статични вредностите, доволно е возачот само да прати сигнал дека трга од почетната станица и дисплеите да се ажурираат, што и не е баш некој систем.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Тоа до некаде би ја ублажило ситуацијата, но не го решава проблемот. Значи понекогаш ладно сум се влечкал по 20-30 минути на релации судска палата-мост гоце делчев или рекорд-олимписки базен... Кога би постоеле дедицирани ленти на кои автобусот без проблеми би се движел во просек со 40км на час и би имало мали отстапки од тој просек тогаш сето ова би имало повеќе смисла. Не викам дека е лошо што има вакви индикатори на автобуските, баш добро што нешто се прави на тој план... само се прашувам колку тие индикатори ќе бидат навистина прецизни. |
|
![]() |
|
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
Еве јас да ти одговорам на прашањето. Јас доста често се возам со 5ка и доста често чекам на станици на кои има дисплеи. Најчесто времето на пристигнување е доста точно, со тоа што сум приметил на Рекорд дека некогаш знае да киксне, најмногу поради огромните гужви на влезот во тоа тесно грло. Најверојатно интервалот на правење refresh на ГПС системот е малку подолг од што би требало за Скопје, поради ваквите тесни грла во сообраќајот. Како и да е, се надевам дека наскоро сите станици и сите нови автобуси(кинески и украински) ќе имаат вакви показатели
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Првите проблеми на новите украинските автобусисреда, 02 март 2011, 17:58- „ Проблеми не очекувам дека ќе има затоа што како што кажав 70% од деловите кои што се вградени во автобусите се од германско производство. Може да се јават некои мали проблеми во делот кој е произведен во Украина затоа што нели може да се јават таму грешки заради помалку стандарди, но сепак не очекуваме сериозни проблеми.“- изјави директорот на ЈСП, Мишо Николов. Р’ѓата на спојката на каросеријата која се гледа на сликата од ЈСП ја објаснија со лоша финална изработка на дел од заварувачките зафати. Паднатиот дел од воланот пак со лошо затегнати спојки. Проблемот со сензорите кои погрешно прикажуваат отворена врата, а со тоа и го блокираат тргнувањето на автобусот- каков што се случи и на свечената презентација на автобусите, се решавал тековно. Експертите и директорот на јавното претпријатие уверуваат дека забелешките се однесувале само на првиот примерок кој дошол во земјава. Недостатоците веќе биле санирани. Останатите 14 автобуси засега не ги покажале проблемите како првиот автобус. http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=34443 |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Документот кој е на руски јазик е
објавен на форумот на интернет страницата Билд
![]() |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Да, а и плус доцнат 3 дена. Линк кој води кон веб страница на која што може да се симне документот е поставен на оваа тема на форумов уште на 27 февруари 2011. Очигледно Алфа ТВ не е во тек со настаните 24/7. ![]() Edited by Dexter26 - 02-Mar-2011 at 20:21 |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
„Експертите и директорот на јавното претпријатие уверуваат дека забелешките се однесувале само на првиот примерок кој дошол во земјава. Недостатоците веќе биле санирани. Останатите 14 автобуси засега не ги покажале проблемите како првиот автобус.“ доста неозбилен одговор, зарем не ги донесоа сите 15 одеднаш и зарем фабричкото производство не ги прави автобусите идентични? |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Нели прво еден беше дојден на хомологација, па после дури беа пратени останатите. Веројатно откако им јавиле оттука кои проблеми постојат, тие ги поправиле пред да ги пуштат.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Во право е гитардемон, ако навистина ја пратиш темава на форумов, би требало да знаеш дека не ги донесоа сите 15 нови нископодни автобуси од украински ЛАЗ истовремено, туку прво донесоа еден, па уште 3, па уште 4, и не помнам како беше понатаму, но помнам дека не ги донесоа сите 15 автобуси истовремено. |
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Барем не цитираат како извор, за разлика од некои други медиуми |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Вчера се возев со ЛАЗ на линијата број 4. Што да ви кажам, да ми кажуваше некој дека 10 години стари Мерцедеси, Манови, Дафови и Волвоа, имаат многу поудобен превоз од нов автобус, ќе му речев дека е будала.
Просторот помеѓу седиштата беше тесен безмалку како во меѓуградски автобус. Капацитетот мал, доволен за линии како 13, 16, 17 или 21 . Но, кои автобуси ќе одаат на линии како што се 57 или 2. ЛАЗ-ови или даблдекери?!
ЛАЗ-от при секое запирање и поаѓање имаше голем трзај. Друго, доколку има клима зошто прозоерците се отвораат? И тоа се отвораат цели прозорци на страна! Ме уби провев додека стигнав да се пробијам од гужвата да го затворам. Спореди кај приватните автобуси - се отвораат само малите прозорчиња делумно и тоа во правец одозгора - надолу. Така, ем имаш свеж воздух, ем не те тепа провевот.
Уште нешто, на ЛАЗ-от кој оди на линијата број 9, видов 'рѓа на каросеријата над задното тркало. Дали да очекуваме дека за кратко време каросериите ќе им бидат како на автобусите на ЈСП од 1998 година?
Можеби некој мојот текст ќе го свати како тенденциозен и злонамерен. Кажав многу критики. Автобусите секако се многу подобри од старите канти, а како што знаеме, на подарен коњ забите не му се гледдат!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1920212223 44> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |