![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324 60> |
Author | ||||||||||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Незнам колку се знае дека оваја година е точно
СТО ГОДИНИ од воведување на првиот транвај во Скопје, така да не сме запнале сега туку еден век трае инатење и сплеткарење околу тоа да една престолнина добие брз превоз. Редно е овој вековен почеток еднаш да почне |
||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
абе првиот трамвај колку што знам била запреѓна кола,а друго е LRT
камо тогаш да се вовело трамвај и новоизградените улици после земјотресот да беа адаптирани за него |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Костовски преку преговори ќе бара изведувач за трамвајот Градоначалникот размислува да обезбеди изведувач на проектот преку директни преговори со заинтересираните фирми, можност која му е дадена со Законот за јавните набавки
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Замислете и во Лондон во тоа време не биле електрични - LRT него со коњска влеча !!! |
||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
germania _shvajcarija
ne znam, tie rekoa deka tramvaj ce se dvizi, pravo da vi kazuvam , ova ne uzgleda na vakvo nesto
malku fotki deka vremeto bese katastrofa
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Само ко инфо.
Направена студија за трошоци на транспорт од страна на FTA NTD * Во Бостон каде е: LRT за 32% поевтн од BUS; od RRT **, 55% поевтин; и од RR *** 70% Во Л.Ангелес каде е: LRT за 24% поевтн од BUS; od RRT **, 22% поевтин; и од RR *** 22% * The Federal Transit Administration's (FTA's) & the National Transit Database (NTD) ** RRT (Rail Rapid Transit) кај нас познато Метро *** RR железница која застанува на секаде, отприлике кај нас Локален воз - Регионален воз http://www.ntdprogram.gov/ntdprogram/ Edited by Vladimir P - 29-Mar-2009 at 22:01 |
||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
![]() Претпоставувам се работи за трошоци на функционирање на системите |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Ова е поефтин е споредбено во однос на цена на билет или па за оддржавање и трошоци на јавно претпријатие?! Што све е усмета, дали и новите возила се усметани?!
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
![]() ![]() Во Бостон Edited by Vladimir P - 29-Mar-2009 at 22:21 |
||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=348&PID=35402#35402
Малце каснам со реплика, ама важно стигна ![]() Ѕирнав во ДУП како е планиран Јужен Булевар и гледам во средишниот простор за ЛРТ се оставени 8m. Ваљда се воделе од некои стандарди дека тие 8 метри се таман за да се изведе такво решение. А еве како стоиме ние: На Јане Сандански има повеќе од доволно. На Александар Македонски има ~8m, На Партизанска, Цветан Димов, Х.Т. Карпош, К.Ј.Питу по ~6m. Каде што на средината недостасува малку, би можело да се одземе од коловозната лента, а тоа би можело да се надокнади со поширување на булеварот странично, за што вообичаено имаме сосема доволно простор, или со стеснување на лентите (3,25m е сосема доволно според било какви стандарди, а ние често имаме повеќе од тоа) Со Партизанска би имало проблем кај мостот Обединети Нации, но не е нерешлив (има повеќе комбинации). Во крајна линија, иако мислам дека не би било нужно, на Партизанска може да оди странично, а во Аеродром средишно (рокадата би била под земја, во планираниот/неопходниот тунел, со што не би имало компликации во сообраќајот) Друг проблем би бил во Ѓорче Петров. Но таа улица (2х2) ионака според ГУП-от треба да го изгуби најголемиот дел од своето значење, па во иднина со дооформувањето на примарната сообраќајна мрежа не би имале проблем. Кога веќе го спомнав овој факт, треба да се нагласи дека и другите решенија според ГУП-от јасно налагаат дека трамвајот треба да го планираме по средина (Јужен Булевар, Крушевска Република...), каде што и е најефикасен. Мислам дека ќе биде голема грешка доколку не се оди на вакво средишно решение, исто како што би било грешка доколку не одиме на опсежна денивелација. Треба да гледаме со децении нанапред! Доколку овој проект се истурка како што треба (макар и споро), со долгорочни стратешки определби на ум, Скопје генерално ќе го реши и проблемот на јавниот превоз и сообраќајните проблеми воопшто. Доколку правиме импровизации и компромиси за да заштедиме пари и време, долгорочно сепак ќе бидеме губитници. Edited by Cloverstack - 01-Apr-2009 at 23:55 |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Еве некој норми
Висини на контактен вод ![]() Минимална ширина на LRT колосек поставен во средина на сообраќаница со столб во средина ![]() Минимална ширина на LRT колосек поставен во средина на сообраќаница со странично закачена контактна мрежа ![]() Edited by Vladimir P - 11-Apr-2009 at 21:20 |
||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
tasko ![]() Newbiе ![]() Joined: 11-Apr-2009 Location: London Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
ако градаат трамвај нема ли да смета на сообраќај низ скопје или нема безе. По моје мислење добро би бил да се гради тунелен систем како во лондон што имаме. Јас жиувам во лондон и цекад ја користуам „Лондон андерграунд„ и сервисот е супер и многу често доагаат возовите (кога идам јас цекој 6 до 10 минути има воз).
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Добро дојде на форумот tasko ![]() Сигурно ќе смета, но со денешнава гужва од сообраќај далеко побз ќе е превозот со него, неголи без, А за метро, мислам дека сме далику за тоа - финансиски |
||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Таско добредојде и од мене. Еве и јас да одговорам од мое гледиште.
Дали и колку би сметал лрт/трам, во голема мерка зависи од тоа како ќе го изведеме. Доколку се направи разумна денивелација, меѓудругото и тунел под центарот и слични зафати, сигурно дека нема многу да смета, туку дека баш ќе придонесе за растеретување. За класична подземна железница имаме дискутирано и во оваа нишка, а и во посбна нишка: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=170 Ако имаш време разлистај, сигурно ќе наидеш на дискусии и информации кои ќе ти бидат од интерес. Од финансиска гледна точка апсолутно се слагам со Владимир дека ни е вон дофат класична подземна железница. Ние за жал ќе имаме големи проблеми да исфинансираме квалитетна ЛРТ мрежа, а што останува за друго. Но тоа не го сваќам толку трагично, затоа што за потребите на Скопје ефикасна ЛРТ мрежа мислам дека е одлично решение, а плус тоа класично подземно метро и не е само со предности, има и по некој недостаток во споредба со ЛРТ. Така да може да се каже дека ЛРТ во најголема мерка е оптималното решение. Edited by Cloverstack - 12-Apr-2009 at 00:48 |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
tasko ![]() Newbiе ![]() Joined: 11-Apr-2009 Location: London Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Од соседството
Хрватите - Загреб си има и свој НАТО транвај ![]() фото: tomek И својот 100-ти нископоден транвај од серијата ZET 2200 ![]() фото: Portos Сето тоа изгеда тие можат да си го дозволат ![]() |
||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
nie ni nato ni tramvaj
![]() tramvajot e super, ko ce gledas tramvajot e poubav od tramvajot vo svajcarija (noviot tramvaj)
i vidi kolku cisti se, da bese vo skopje prvo ce bese nesto skerseno pa posle so gjubre, kal itn.
|
||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |