build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Автопати и експресни патишта (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15103
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 12-Nov-2015 at 10:00
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 12-Nov-2015 at 11:51
Dzole kakov e kvalitetot na asfaltot, vaka opticki izgleda super. Mozes li da procenis uste kolku kilometri treba da se dovrsat?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15103
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 12-Nov-2015 at 12:24
Квалитетот е добар, возењето е рамно и глатко. Но треба да се почека некое време да видиме како ќе се покаже по неколку месеци или за година-две. Од она што го видов, завршени се околу 40% од делницата.

Edited by Џоле - 12-Nov-2015 at 12:25
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 12-Nov-2015 at 18:08
Ајдее полека полека ќе биде , иначе браво за сликите супер се
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 80
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 12-Nov-2015 at 19:19
Браво Џоле за сликите. Делницата изгледа супер. Се надевам дека ќе остане со добар квалитет и во иднина.

Друга работа.. ете, со патната сигнализација се потврди дека станува збор за обичен (малку проширен) пат, бидејќи доколку беше автопат или експресен пат патната сигнализација ќе имаше зелена боја.
Back to Top
Sharko View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 06-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote Sharko Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 12-Nov-2015 at 19:26
Каков експресен пат Кај нас експресен пат по учебник е Тетово - Гостивар а се плаќаат две патарини како за автопат, нашите математики се секогаш еден левел поголеми
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 80
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 12-Nov-2015 at 23:21
Па дури и се прашувам зошто знаците не се во сина боја? Дали тоа значи дека патниот правец не се смета дури ни за магистрален? Навистина сум збунет со ваква сигнализација.
Back to Top
WhyNot View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 114
  Quote WhyNot Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 13-Nov-2015 at 13:17
Квалитетот на овој пат, последната делница од Теодосиј Гологанов, Јордан Мијалков треба да постават стандард за секој нареден асфалт во државата. За разлика од тоа што се случуваше со булевaрот пред Народна Банка при неговата реконструкција.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 13-Nov-2015 at 14:11
Originally posted by WhyNot

Квалитетот на овој пат, последната делница од Теодосиј Гологанов, Јордан Мијалков треба да постават стандард за секој нареден асфалт во државата. За разлика од тоа што се случуваше со булевaрот пред Народна Банка при неговата реконструкција.


Prijatele ili temata si ja utnal ili nesto drugo ke da e. No jas nisto ne te razbiram. Kakva vrska ima Teodosij Gologanov so ekspresni patista?
Back to Top
WhyNot View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 114
  Quote WhyNot Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 13-Nov-2015 at 16:55
Originally posted by kultuzin

Originally posted by WhyNot

Квалитетот на овој пат, последната делница од Теодосиј Гологанов, Јордан Мијалков треба да постават стандард за секој нареден асфалт во државата. За разлика од тоа што се случуваше со булевaрот пред Народна Банка при неговата реконструкција.


Prijatele ili temata si ja utnal ili nesto drugo ke da e. No jas nisto ne te razbiram. Kakva vrska ima Teodosij Gologanov so ekspresni patista?


Мислев на квалитетот на асфалтот ... пробав да дадам примери на скоро асфалтирани површини каде практично осеќам најмалку вибрации при возење Не сум сигурен дали причина за тоа се построги тендерски барања или предизборен маркетинг, меѓутоа разликата е очигледна
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 15-Nov-2015 at 14:46
Информациите за заемот на страната на ЕБРД. Тој е потпишан уште пред една година.
http://www.ebrd.com/work-with-us/projects/psd/national-roads-programme.html
Инаку годинава е потпишан и за Штип - Радовиш да биде како велес - кадрифаково.
http://www.ebrd.com/work-with-us/projects/psd/shtipradovish-road-section.html


Edited by daci92 - 15-Nov-2015 at 14:47
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 18-Nov-2015 at 13:55
(ВИДЕО) Како ќе изгледа патот Штип-Радовиш



http://emagazin.mk/vesti/vest/15023

Edited by Џоле - 18-Nov-2015 at 15:41
Back to Top
shrink View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 23-Oct-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote shrink Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 23-Nov-2015 at 01:03
Незнам зошто но мене овие патишта ми се меч со две оштрици. Од една страна имаш повеќе простор и товарни возила можат да одат понадесно и на тој начин се има поголема прегледност при претекнување. Од друга страна возачите можат да добијат слобода и комоција дека се на автопат и да има почести претекнувања од двете страни а со тоа и да биде понебезбедно.
Конкретно за патов Велес - Штип, скупната ширина е како патот од Грчка граница према Солун или па потесно ? Како и да е и јас мислам дека експресен пат во права смисла е Тетово - Гостивар но со малку пошроки ленти.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 132
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 23-Nov-2015 at 01:22
Знаците за Тетово-Гостивар нешто поинаку кажуваат


Автопат со 60 км/ч ограничување на брзина


Edited by FiLo - 23-Nov-2015 at 01:28
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 04-Dec-2015 at 00:26
Според мене ако во иднина се прават експресни патишта или автопатишта тогаш Криволак Охрид мислам дека е делница која заслужува подобра инфраструктура. Тоа е пат по кој комплетно половина Македонија оди за Охрид или Албанија.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 875
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 04-Dec-2015 at 01:08
Jas bi predlozhil pelagoniskiot region vo koj zhiveat nad 200 000 lugje, nekoj den da se povrze so svetot. Od avtopat do pletvar se vozi po selski pat, i toa ne obichen, tuku katasrofalen selski pat. Od bt za Ohrid shirinata e pristojna, ama sostojbata e prosto neverovatna, pred se resen-ohrid; nula patna signalizacija, nula renoviranja; Bt - grcija, isto taka selski pat, mesto megjunaroden.
Za pofalba e eksrpesniot Bt-prilep, mnogu pristoen i kvaliteten za nashi uslovi.

Pletvar proshiruvanjeto e isto taka pristojno, makar sho vo idnina bi doshle dobro 2-3 tuneli za podiganje na bezbednosta.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 875
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 04-Dec-2015 at 01:11
Inaku ne znam dali ste vozele od Radovish za Negotino, edna delnica od patot, ne se sekjavam kaj pochnuvashe, zavrshuva na poligonot Krivolak, e najdobriot magistralen pat vo Makedonija, od izvedba i signalizacija, do prekrasni gletki i slaba frekventnost. Bash onaka e, za Top Gear snimanje.
Verovatno tolku dobro e odrzhan radi vazhnosta za armijata ili neshto.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 04-Dec-2015 at 01:38
Originally posted by hcitrS

Jas bi predlozhil pelagoniskiot region vo koj zhiveat nad 200 000 lugje, nekoj den da se povrze so svetot. Od avtopat do pletvar se vozi po selski pat, i toa ne obichen, tuku katasrofalen selski pat. Od bt za Ohrid shirinata e pristojna, ama sostojbata e prosto neverovatna, pred se resen-ohrid; nula patna signalizacija, nula renoviranja; Bt - grcija, isto taka selski pat, mesto megjunaroden.
Za pofalba e eksrpesniot Bt-prilep, mnogu pristoen i kvaliteten za nashi uslovi.

Pletvar proshiruvanjeto e isto taka pristojno, makar sho vo idnina bi doshle dobro 2-3 tuneli za podiganje na bezbednosta.


Dosta od toa sto go nabroja ili e veke pocnato ili e vo faza na planiranje. Bitola Resen mislam deka e veke pocnato. A planirano e i ekspresen pat od Prilep do Krivolak ako ne se lazam.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 14-Dec-2015 at 14:40
Убави вести ,Гранит А.Д.Скопје,ОЕ – Нискоградба Исток од 11.12.2015 започна со Реконструкција и надградба на автопат, делница Смоквица-Гевгелија, како дел од Коридор 10.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15103
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 10-Jan-2016 at 20:03
Патував накај Берово, па искористив да направам неколку фотографии од „експресниот“ пат Велес-Кадрифаково. Од она што го видов, неасфалтирани се уште околу 20-25% од делницата, додека еден дел - што пред некој месец беше неасфалтиран - сега има асфалт и обележан е само со жолта линија по средината.







Ова е неасфалтираниот дел од делницата. Инаку, не ми се допаѓа што патот се стеснува на две ленти кај неколку (мислам дека беа две) села, па потоа одново се шири на четири ленти.



Неколку фотки и од враќање, значи, во спротивна насока (Кадрифаково-Велес):









Завршениот дел:






За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.229 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.