Експресен пат Штип - Радовиш |
Post Reply | Page <1 21222324> |
Author | ||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #441 Posted: 10-Jul-2021 at 22:30 | |
Ova navistina vredi da se razgleda, idejata mi izgleda dobra. Vakov tip na pat prv pat vidov vo Vojvodina pred 30 godini. "Avtopatot" Novi Sad - Horgos bese ekspresen pat a nacinot na vozenje me shokirase. Ednostavno poopasno vozenje ne sum videl dosega. |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20526 |
Quote Reply #442 Posted: 24-Aug-2021 at 07:41 | |
ЌЕ СЕ АСФАЛТИРА ПАТОТ ШТИП – РАДОВИШ Сообраќајот ќе се одвива по паралелниот пат
Поради изведување градежни активности на експресниот пат Штип-Радовиш, денеска од 17.00 часот сообраќајот на потегот Бучим – Радовиш, ќе се изведува по паралелен пат со ограничена бризна од 30 до 60 километри на час, информира АМСМ. Пренасочувањето се врши поради изведување на асфалтерски работи на овој потег на главниот пат. https://plusinfo.mk/e-se-asfaltira-na-patot-shtip-radovish-soobra-a-ot-e-se-odviva-po-paralelniot-pat/?fbclid=IwAR0vlYJrVt9V8JIzQ_DPw9ZmsDxE9xXcu-PLOJaPzQMWvONEUkfEfZ4vLoM |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20526 |
Quote Reply #443 Posted: 23-Sep-2021 at 17:26 | |
Активностите на штипската обиколница се одвиваат со одлична динамика.
Со вистински идеи, реални проекти и крупни капитални инвестиции, Истокот доби нов лик, доби модерни и безбедни патишта. Денеска заедно со директорот на ЈП за државни патишта, Ејуп Рустеми и градоначалникот на Штип, Сашко Николов извршивме увид во градежните активности на обиколница Штип дел од втората фаза на експресниот пат Штип – Радовиш. Нашето присуство тука говори за силната градежна активност на довршување на овој проект кој е од огромно значење за целиот регион. Должината на делниците во втора фаза изнесува 17 километри, а инвестицијата е вредна 15 милиони евра. Со задоволство можам да констатирам дека интензивно се работи, имаме силна динамика и очекувам овој патен правец комплетно да биде пуштен во употреба на почеток на 2022 година. Дополнително, сакам да најавам дека обиколницата на Штип ќе биде ставена во употреба за 30-тина дена, со што сообраќајот низ градските улици во Штип ќе се растерети. Со изградба на овој патен правец даваме пример како се гради одговорно, како се гради навремено и модерно, според сите европски стандарди. https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj |
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #444 Posted: 26-Sep-2021 at 21:03 | |
Според сликиве ќе нема клучка кај фабриката, туку останува како досега со лента за исклучување и вклучување од десна страна. Дали е упатен некој дали тука ќе се направи отстапка и би можело да се врти лево кон и од фабриката, што автоматски ја деградира класификацијата за експресен пат или ќе има посебен излез за овие што би инаку вртеле лево?
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #445 Posted: 17-Oct-2021 at 02:14 | |
Pustena vo upotreba celata delnica od Stip-jug do izlez za Rarovis. Na prv pogled patot izgleda OK. Kvalitetot na patot e vo ramkite na makedonskite standardi. Steta sto ne se izgradi avtopat no sepak i ova e dobro resenie. Patot e brz i vremeto na patuvanje e dosta skraten. Ke postiram i video.
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #446 Posted: 19-Oct-2021 at 21:37 | |
Edited by Џоле - 20-Oct-2021 at 21:02 |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #447 Posted: 21-Oct-2021 at 15:22 | |
https://www.youtube.com/watch?v=u2RC6V7EShc
|
||
jjmacedonia
Newbie Joined: 31-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 31 |
Quote Reply #448 Posted: 24-Oct-2021 at 06:33 | |
Знам дека автопат е побезбедно, но сепак една добра страна што е ексрепесн пат а не автопат е што нема патарини, на оваа делница доколку е автопат сигурно во една насокоа патарина би било помегу 100-120 денари или во двете насоки помегу 200 250 денари
|
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #449 Posted: 31-Oct-2021 at 16:30 | |
До кај се со обиколницата на Штип? Кажуваа нели за 30 дена... еве го утре први а ништо нема официјално дека е отворено.
|
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #450 Posted: 24-Nov-2021 at 15:27 | |
Готова ли е Штипската Обиколница??
Прашав претходно но не добив одговор. Немам одено накај Радовиш подолг период, можеби за зимските празници па ако воочам нешто ќе ви пратам. За последниот дел кај бензинските знам рекоа следна година некаде Февруари - Март ќе било готово, таму доста и со тој мостот / надвозникот се завлечкаа... Незнам што ќе ги кошташе автопатот со 4 ленти да го направеа до клучката пред влезот за Штип, и од делот кај Штип да го продолжеа само булеварот до самата клучка, вака добиваме едно глупаво решение... за толку малку не се направи како што треба. Edited by The Wild Boy - 24-Nov-2021 at 15:28 |
||
FT
Senior Member Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #451 Posted: 24-Nov-2021 at 17:46 | |
А делот од надвозникот до бензинските исто така го асфалтираат нели? Зошто тој дел беше благо речено ужас. |
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #452 Posted: 30-Nov-2021 at 00:05 | |
Обиколницата е веќе проширена и пуштена кај делот од Штип Југ до Штип Запад, значи некои 70-80%. Клучката е реновирана и неколку метра после неа сообраќајот се пренасочува по споредниот локален пат, зашто делот до автопатот се тампонира и бетонира, а мостот до бензинските е срушен и се гради нов.
Делот кај фабриките пред клучката останува со слични карактеристики како досега, со таа разлика што ќе има полна линија, па би можело само да се врти десно кон и од фабриките. Тоа автоматски ја прави оваа секција црна точка, па се надевам ќе си изнајдат некое решение, во стилот на видео надзор или раздвојувачка банкина, кога не беа кадарни да направат подвозник или евентуално посебна лента за вртење лево. |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20526 |
Quote Reply #453 Posted: 16-Dec-2021 at 16:36 | |
Барањето на жителите на населеното место Три Чешми е решено со што ќе имаат стандарден излез од овој експресен пат со што значително се подобрува безбедноста во сообраќајот и се избегнуваат повеќе конфликтни точки.
Драго ми е што го одржавме ветувањето и четири месеци пред рокот ја комплетиравме изградбата на експресниот пат Штип - Радовиш. Од денеска делницата Три Чешми до обиколница Штип е пуштена за сообраќај, под времен режим. Граѓаните на истокот и југоистокот добиваат модерен и безбеден патен правец. https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj/ |
||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #454 Posted: 10-Feb-2022 at 19:34 | |
https://zoom.mk/soobrakjajna-nesrekja-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish-potvrden-identitetot-na-zaginatiot/ Жално е ова да се случува на 11.5 метри широчина... Јасно и несомнено дека несреќи се случуваат и на највисоката категорија на пат (автопат) каде физички се одделени насоките, ама директен судир со 120км на час на возила кои возат во спротивен правец.. не знам... Бидејќи едно 100 пати сигурно сум ги возел Штип - Крупиште а претходно и Велес - Кадрифаково, малку е чудно.. Јасно е дека има за и про факти за форматот, меѓутоа кога не дај боже веќе доаѓа до критична ситуација за потенцијална несреќа, 11.5 метри е ширината, сигурно дека има повеќе простор да се реагира и избегне одколку на обичен пат со 6ипол 7 метри ширина...
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #455 Posted: 10-Feb-2022 at 19:48 | |
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #456 Posted: 10-Feb-2022 at 22:22 | |
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #457 Posted: 11-Feb-2022 at 01:26 | |
Проблемот е во самите нас... а видат прав пат одма летаат. Секакви возачи има.
Да не мислите ако и сите експресни патишта се претворат во автопатишта дека тоа магично ќе ги намали сообраќајните несреќи. Не нема, туку тоа може само повеќе да индуцира. Ги гледате Албанците како летаат 300 на саат? И тоа на Тетово - Гостивар што не е ни автопат. Овде не се само Албанците криви туку и ние сме расипан народ... Норвешка, Шведска, Финска, Исланд, Франција, Холандија, Англија, па еве и Германија (ако ги исклучиме странските возачи и камионите), во сиве овие држави имаат патишта со 2 ленти а сообраќај над 15,000 возила во просек, и пак статистички се гледа дека сообраќајните несреќи се далеку помали. Ама таму има закони кои што важат за секој, има далеку по ригорозни казни, камери, итн... безбедноста е побезбедна, и културата во сообраќајот е далеку поголема неголи овде во екс - ју државите. Кај нас и смртната казна се уќина, си владеат терористи и мафијаши на власта, тоа е доволно да ви каже во што е проблемот... Што би направил јас? Петоструко зголемување на казните, ма ако треба и х10... Враќање на смртна казна... Голема инвестиција, поставување на камери, мерачи на брзина... нека се казнува секој кој што вози повеќе од дозволеното. Еве другарче од Холандија вика, на автопат чим пишува 110 да возиш мора толку. Кренеш ли 112, ти стига одма ~700 евра казна, па оди сега ти изигравај некој фраер и вози 200 на саат. Може на вакви експресни патишта на поединечни места, особено полни линии да се стави и банкина, т.е да се одвои физички, немора секаде може на пр. кај самите клучки... Може овде да се постават и вибро - траки, како што има пред наплатните рампи. Тоа е исто така добро, а се користи по скандинавските земји, германија, холандија, итн... Повеќе знаци што предупредуваат за ригорозните казни... Па ајде после да видиме дали ќе има чести сообраќајни несреќи. Проблемот може лесно да се реши, незнам што ќе ги кошта да имплементираат камери, мерачи на брзина, и да ги зголемат казните. Буквално тоа е се што треба за да се намалат сообраќајните незгоди, и секако поголема озбилност и транспарентност од страна на МВР. А не на еден крај од државата да те казнуваат, а на друг крај никој да нема да казни некој кој што вози 300 на саат. Ама очигледно како што стои работава, нема абер да се промени ова. Жално е да се има министер за внатрешни работи кој што се фали за фатена марихуана, и демек бројот на сообраќајни незгоди се намалил. Во западот се знае, постојат правила, постојат закони, постојат озбилни казни. Никој министер таму нема да се фали со нешто што се решава многу лесно, освен ако не е нешто озбилно... Или ќе се научи овој народ да се однесува како што треба во сообраќај, или не ни требаат нови патишта... вака како што стои подобро ќе ни е да имаме патишта со дупки, барем можеби така ќе им текне да намалат да не летаат. Толку е постот. Edited by The Wild Boy - 11-Feb-2022 at 01:28 |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #458 Posted: 11-Feb-2022 at 02:29 | |
Aman coveku poleka, kakvi smrtni kakvi oljadnici evra. Ova ne e sreden vek. Kaznite se visoki, soobrakajnata kultura e nikakva. Ne e tocno za Holandija ako vozis 112 namesto 100 km/h deka kaznata e 700 evra. Soobrakajki ima nasekade. Tocno e toa deka na zapad procentualno ima pomalku soobrakajki, no gi ima, i toa so smrtni posledici. Ednostavno nasekade ima idioti koi ne razmisluvaat trezveno. |
||
hcitrS
Senior Member Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 876 |
Quote Reply #459 Posted: 11-Feb-2022 at 07:09 | |
да бе, се си е нормално, то е. Ѓибрињата од МВР апсат по 15 деца дневно за џоинт, а по улици секој ден има барем една сообраќајка со смртен исход. А да не зборам за говедата од судовите што даваат условна казна за убиство. Сообраќјка со смртен исход каде возачот ОЧИГЛЕДНО и СВЕСНО ги преркшил правилата (или најлошо:бил пијан) е проклето УБИСТВО СО УМИСЛА. Токму така, испланирано лишување од живот на друг човек. И казните треба да се процент од плата, а за настапи како возење со 80-90 и нагоре во населено место треба да се казнува со конфискување на возило, земање возачка на 10 години, и 3 години условно.
Не познавам неикој што загинал во воз, авион, од марихуана, ама луѓе загинати по патишта можам и на прстите и од втората рака да ви ги набројам. |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #460 Posted: 11-Feb-2022 at 14:54 | |
|
||
Post Reply | Page <1 21222324> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |