build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 22-Mar-2010 at 23:14

Sale погоре велиш дека си мртов сериозен за заминувањето на TAV, а подоле као се демантираш велејќи дека сепак не објавиле официјално, ама кај и да е, си одат заради потезите. Па токму тоа сакав да ти кажам, потегот вработување и тоа на 2 клучни места за екипирање и систематизација на вработени или понатамошни вработувања. Мене овој потег воопшто не ми кореспондира со твоиве излагања, кои патем ми делуваат истресени од ракав. Одложувањата сите знаеме зашто и како се случија и тоа не се смета за неисполнување на услови, туку за тинтрање.

И од каде си сигурен 100% дека направиле погрешна процена. На што ја базираш таквата сигурност, на статија од Утрински!? Мислам дека во време на криза и тоа како, никому не му оди во прилог да направи погрешна процена. Не те разбирам, кога тоа они се освестиле дека уствари се зафркнале.. вчера !? Па можеа да не обезбедат кредит од банкиве и ќе се повлечеа, т.е. ќе беа елиминирани, па макар и им била активирана банкарска гаранција, боље да го изгубат тоа, отколку да продолжат да вложуваат во бунар. Да не ме сфатиш погрешно, и мене ме нервира одложувањево и целава драма со TAV, ама ако имаш некои сознанија, убаво ти рече и овај_стариов, дај поконкретни информации.
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 23-Mar-2010 at 00:37
Скопскиот аеродром ќе стане регионален центар
 

Најдоцна за 20 месеци концесионерот ТАВ треба да ја заврши модернизацијата на скопскиот аеродром „Александар Велики“, а за 12 месеци на охридскиот „Свети Апостол Павле“. Вкупните средства што турски ТАВ треба да ги вложи во македонските аеродроми се околу 200 милиони евра, ги повтори уште еднаш познатите работи министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, одговарајќи на пратеничко прашање на вчерашната седница на Собранието. На аеродромот во Скопје модернизацијата опфаќа изградба на терминална зграда со површина од 40.000 квадратни метри, деветпати поголема од сегашната, со цел, како што рече Јанакиески, тој да може да стане регионален центар. Планирана е нова административна зграда, ќе се продолжи полетно-слетната патека за 500 метри, со што ќе се овозможи сите типови авиони да слетуваат на аеродромот. (Ек.Р.)

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 23-Mar-2010 at 03:21
Драмата ја има и секако дека она што се случува не е воопшто до крај познато, но далеку е од тоа дека ќе се повлечат. Проценките се сепак проценки и прашање е колку можат да бидат веродостојни. Амбицијата неможеме да ја оспориме зашто се работи за приватна компанија која прв пат навлегува на Балкан и има намера ова да и биде некоја порта кон еден дел од пазарот.

Малку ме чуди како планираат да таа очекувана бројка од патници да ја исполнат со само една писта. Всушност незнам колку патници може да опслужува една писта, може ли ако некој знае пример да наведе аеродром со одприлика толку патници.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 23-Mar-2010 at 03:35
Originally posted by lslcrew

Малку ме чуди како планираат да таа очекувана бројка од патници да ја исполнат со само една писта. Всушност незнам колку патници може да опслужува една писта, може ли ако некој знае пример да наведе аеродром со одприлика толку патници.

Една писта може без проблем да се справи и со најоптимистичките планови на ТАВ

„Вториот“ лондонски аеродром, Gatwick, со својата единствена писта опслужува над 32 милиони патници годишно. Тоа е веќе екстрем, но сепак е илустрација дека бројките што ги проектираат Турците за скопскиот аеродром воопшто не се проблем да се постигнат со една писта.


Edited by Cloverstack - 23-Mar-2010 at 03:36
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 23-Mar-2010 at 13:26
ТАВ неделава започнува да реновира


Раководството на компанијата, која е новиот корисник на аеродромите во Скопје и во Охрид, е ангажирано за подготовката на свеченоста што беше најавена за средината на март. Терминот на почнување на градежните работи се усогласува со кабинетите на македонскиот премиер и високите претставници од турската влада, кои треба да присуствуваат на церемонијата, дознаваме од извори на компанијата.

Неколкукратното одложување на обновата на аеродромите беше дел од пратеничките прашања на вчерашната седница на македонскиот парламент.

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески рече дека концесионерот ТАВ модернизацијата на скопскиот аеродром „Александар Велики“ треба да ја заврши најдоцна за 20 месеци, а за 12 месеци да го обнови охридскиот „Свети Апостол Павле“.

На аеродромот во Скопје модернизацијата опфаќа изградба на терминална зграда со површина од 40.000 квадратни метри, девет пати поголема од сегашната, за, како што рече Јанакиески, тој да може да стане регионален центар. Планирана е нова административна зграда, ќе се продолжи полетно-слетната патека за 500 метри, со што ќе се овозможи сите типови авиони да можат да слетуваат на аеродромот, ќе се изгради фитосанитарен дел, нови објекти за потребите на Армијата, нова клучка, дополнителен паркинг-простор.

Автор: М.Р.Ј.
http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=32310102634&id=9&prilog=0&setIzdanie=21941

Турската компанија ТАВАШ ќе воведе редовни автобуски линии од аеродром до Скопје

Прво да го решиме проблемот со такси превозот па потоа ќе воведеме редовни автобуски линии од Скопје до аеродромот Александар Велики. Ова го најави првиот човек на Тав Македонија – Мурат Орнекол. Орнекол тврди дека во рок од две недели ќе го решат проблемот со таксистите. Како не откриваат, но вели дека тоа е услов за турската компанија Таваш да дојде во Македонија и да воведе неколку редовни автобуски линии но само од главниот град до аеродромот.

Проблемот со дивите таксисти на аеродормите се провлекува веќе со години. Сите претходни раководства на аеродромите до сега најавуваа решение, но не успееја да го решат овој проблем. Се коментираше дека ваквиот хаос го дозволуваа и самите менаџери во неможност да најдат автобуска компанија што ќе вози од Скопје до аеродром. За такси превоз граѓаните плаќаа од 1600 денари па нагоре. Сега Турците велат дека ќе создадат услови за сигурен превоз до аеродромот и назад за да не бидат оштетени патниците. Орнекол најави и дека преговараат со неколку странски авиокомпании да влезат во Македонија со свои летови до нови дестинации. За неколку недели ќе се стави и камен темелникот на новата терминална зграда.

Кире Коцевски
http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=58808





Edited by Мартин - 25-Mar-2010 at 14:57
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 25-Mar-2010 at 15:21
Мурат Орнекол: Светски стандард на македонските аеродроми, зачинет со „вкус“ на Шехерезад

 СКОПЈЕ / 25.03.10 / 14:25
еРЕПОРТЕР ИНТЕРВЈУ

автор:МИРЈАНА СТОЈАНОВСКА
Изгледот на македонските аеродроми, нашиот национален срам, ќе стане минато...

Тоа се ветувањата на првите луѓе на ТАВ, кои најавуваат совршено ниво на аеродромски услуги, но и шарм на популарната Шехерезад за патниците кои ги чекаат летовите.

„Александар Велики“, порачуваат тие, во рок од две години треба да блесне во полн сјај, наместо досегашната руинирана аердромска зграда, застарената писта и полупразните авиони.

Оптимистички приказ за иднината на македонските аеродроми во интервју за еРепортер најави генералниот оперативен директор на TAV Airports Holding Мурат Орнекол.

Тој е пријатен средновечен турски господин, кој говори беспрекорен англиски, чија појава и однесување потврдуваат искусен бизнисмен.

Орнекол, кој има големо искуство, веќе ја снимил состојбата и реално ја опишува сликата на македонскиот воздушен авиосообраќај и за „еРепортер“ неколкупати потенцирааше дека најголема штета за Македонија во моментот е тоа што се уште нема свој национален авио превозник.

„Веќе имаме за 12 насто зголемување на бројот на патниците, иако условите се навистина лоши бидејќи нема национален авиопревозник“, појаснува првиот човек на ТАВ, компанија која од почетокот на март годинава ги презеде македонските аеродроми.

Со вложувања во развојот на аеродромот, господин Орнекол вели дека по 20 години е реално да се очекува дека низ главното македонско воздушно пристаниште ќе минат и до четири милиони патници годишно.

Според него, целна група за компанијата се патниците од дијаспората, односно таканаречениот „етнички сообраќај“ кој е голем предизвик за скопскиот аеродром, додека пак „Свети Павле“ во Охрид ќе биде повеќе ориентиран кон туристите..

„Се обидуваме да промовираме авиокомпании кои ќе нудат вакви услуги на Македонците од странство кои што доаѓаат во земјата, но сакаме да понудиме и услуги за граѓаните кои сакаат да летаат во подалечни земји. Длабоко се надевам дека македонските граѓани, не сега, но за една до две години ќе можат со директен лет да заминат и за Америка. Ние сме тука за да ги промовираме вашите намери и да ги усогласиме со вашите желби“, вели господин Орнекол.

Што се однесува до охридскиот аеродром, тој смета дека „Министерството за туризам треба да биде креативно во промоцијата, насекаде да го ја промовира туристичката понуда на Охрид и со тоа со тоа да привлече инвеститори - сопственици на хотели кои ќе посакаат да дојдат таму“.

„Тав е подготвен да пружи совршено ниво на услуги, но ако го нема патникот, тогаш се ќе биде попусто-не ќе можеме ништо да сториме! Патникот нема да дојде заради аеродромот, ќе дојде за свое задоволство, да ужива во одморот...Има многу предизвици за Министерството за туризам ...“, порачува првиот човек на ТАВ.

Господин Орнекол открива дека дел од стратегијата за привлекување патници ќе биде и напорот да се намалат цените на авио-билетите.

„Но, ние имаме начини како да придонесеме таа цена да се намали, а тоа е да понудиме подобри услуги и помали цени за аеродромските трошоци. Ги следиме нашите конкуренти, зборуваме поединечно со различни авиокомпании, бидејќи дел од стратегијата се и аеродромските трошоци. Тие, верувајте ќе бидат многу поатрактивни од порано“, додава Орнекол.

Според него, за ТАВ е особен проблем и тоа што Македонија има потпишано многу билатерални договори со авиокомпаниите.

„Ние веќе разговаравме со цивилното воздухопловство да се прекине тоа и да се воспостави систем на отворено, слободно небо“, додава тој.
Господин Орнекол најавува дека ТАВ наскоро ќе отпочне со реконструкцијата на аеродромот „Александар Велики“, која, патем, доцни поради процедурата за обезбедеување на сите административни дозволи.

Првиот човек на ТАВ, потсетува дека бенефит од реконструкцијата ќе имаат и македонските компании кои практично ќе ги изведуваат сите градежни работи.

„Две македонски компании се веќе дел и од „едношалтерскиот“ систем на работење на ТАВ. Активностите, какви што се работењето на терминалот, авионските услуги, дјути- фри продавниците, храната и пијалоците, прсторот за паркирање, информатички прашања. и друго..ќе ги спроведуваат посебни компании кои се во сопственост на ТАВ Холдинг.“, вели првиот човек на оваа компанија.

„ Во Македонија веќе имаме регистрирано компанија која се вика Авту Македонија за дјути-фри продавници, а за храната и пијалоците ќе биде задолжена македонска компанија БКА“, вели Орнекол.

Говорејќи и за други услугите на аеродромот, турскиот бизнисмен серизоно го сфати нашето прашање за емитување на серијата „Шехерезад“ како интересен предлог за подобра услуга и анимација на патниците кои ќе се затекнат во аеродромската зграда.
 „Предлогот е интересен... Не е лошо во кафетериите или рестораните на скопскиот аеродром, да постои можност да се следи турската серија „Илјада и една ноќ, која е телевизиски хит во земјава“, порачува Орнекол.

 „На новиот терминал ќе може да се прикажува на екраните, а тоа особено ќе биде лесно изводливо во кафетериите и рестораните. Би било интересно да се привлече вниманието на патниците дури и кога чекаат во редица“, вели со насмевка господин Орнекол.

http://www.ereporter.com.mk/mk-mk/Details.aspx?Title=6529

Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 25-Mar-2010 at 16:36
Previous 
 
а можда специјално ќе се снимаат епизоди од Шехерзад, за да се анимираат патниците што чекаат, оти нели некад ќе заврши. Ако е бал - нека е маскенбал, па предлагам сите жени вработени да личат на Шехерезад, а сите мажи на Онур.. името на аеродромот да се смени во 1001 ноќ и да и се пушти водичка на грција дека попуштаме за името, а ние живи пресреќни
 
Crazy        Big%20smile         Bonk        Crazy        Naughty
 
 
п.с. слободно бриши LOL
Back to Top
Skopje View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 28-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Skopje Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 25-Mar-2010 at 19:25
добро доста се фалеа ајде нека почнат веќе...
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 25-Mar-2010 at 23:09
ОБНОВЕНА ИНИЦИЈАТИВАТА ЗА ВОВЕДУВАЊЕ НА РЕДОВНА АВТОБУСКА ЛИНИЈА ДО АЛЕКСАНДАР ВЕЛИКИ
 
Таксистите дерат патници на скопскиот аеродром
 
Најлошо поминуваат туристите кои не се информирани дека не постои терминал, па мора да ги користат такси-услугите кои чинат од 25 евра, па нагоре
 


Скопје една од ретките метополи која со години нема редовна автобуска линија до аеродромот Александар Велики во Петровец. Патниците кои патуваат со авион или пак оние кои пречекуваат гости на аеродромот мора да се снаоѓаат за превоз. Најлошо поминуваат туристите кои не се информирани дека не постои терминал, па мора да ги користат такси-услугите кои чинат од 25 евра па нагоре.
- Наплатуваат паушално и ако не се ценкаш, ќе те одерат. Такси-услугите чинат колку авионските билети. Такви цени нема никаде во светов, бидејќи аеродромите се поврзани со редовни автобуски, жлезнички, трамвајски, тролејбуски линии, па патувањето е брзо едноставно и што е најважно евтино, вели еден од редовните корисници на авионските услуги.

Откако пред многу години ЈСП го укина терминалот поради нерентабилност, имаше многу иницијативи за повторно воспоставување на сообраќајна врска. Деновиве барање до Градското собрание за воведување на автобуска линија на релација град Скопје - Александар Велики поднесе советничката група на Либерално-демократската партија.
- Потребно е итно воведување на редовна автобуска линија по која автобусите би се обраќале од центарот на град Скопје до аеродромот и обратно и тоа неколку пати дневно, според редот на возење кој би бил подреден на распоредот на полетување и слетување на авионите на аеродромот. Линијата би била сосема рентабилна имајќи го предвид бројот на летовите, се вели во денешното соопштение од ЛДП, вели Зоран Шапуриќ од ЛДП и воедно му предложи на Советот на Град Скопје да прифати заклучок со кој ќе го задолжи градоначалникот и ЈСП итно да започнат со активностите за воведување редовна автобуска линија на споменатата релација и одвивањето на сообраќајот по оваа линија да започне да функционира во рок од 30 дена од донесувањето на овој заклучок.

Раководството на ЈСП вели дека оваа идеја е веќе разгледувана, деновиве било разговарано и со новиот менаџерски тим на ТАВ, но иако постои расположение, сепак, немаат донесена конечна одлука. "Доколку добиеме барање, ние ќе го разгледаме и верувам дека позитивно ќе одговриме", велат од ЈСП Скопје.

Во моментов автобусите со број 52, 53, 62 и 68 возат од Транспортниот центар до селото Петровец за цена од 35 денари.

Елизабета АРСОСКА
http://www.vecer.com.mk/?ItemID=A41DC32CA397E74AAAA691A1B7E6FB87

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 26-Mar-2010 at 02:10
Во интервјуто со Орнекол ништо од првичното  Blahblah  дека од скопскиот аеродром ќе прават хаб.

Туку одлична е веста дека веднаш ќе ја средуваат состојбата со организиран превоз до аеродромот (иако вестите на Канал5 и Вечер се контрадикторни околу модусот)
Сепак, се надевам дека среднорочно ќе се оди на железничко поврзување на аеродромот
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 26-Mar-2010 at 04:29
Кловер добро што го спомна железничково поврзување. Сега со воведувањето на либерализација на железницата ќе се отвори одлична можност за превозник да влезе и да обезбеди таква врска. Нормално тоа може да биде и здружен капитал, сигурно и ТАВ ќе има интерес да влезе во такво проект, да има може и дополнителен капитал ако државата или градот преку ЈСП сакаат да учествуваат во таквиот проект. Првичната инвестиција ќе биде пруга до аеродромот што и не така многу ако се има во предвид дека пругата проаѓа покрај аеродромот, после тоа два терминала еден патнички еден за карго, и за превоз некој обичен шинобус или некој вид на лесна железница прилагодена кон напонската мрежа. Пругата ќе носи и дополнителен приход од евентуално заинтересирани компании за товарниот транспорт да постои можност.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 26-Mar-2010 at 19:24

Финансксики проблеми немаме, интервју со Мурат Орнекол шеф на ТАВ Холдингот

Финансксики проблеми немаме, машините се на терен вели шефот на холдингот ТАВ - Мурат Орнекол. Веќе лобирале кај македонските воздухопловни власти за да ја донесат турската авиокомпанија Туркиш Ер Лајнс за национален авиопревозник во земјава. За да им конкурираат на регионалните аеродроми најавија пониски цени и поквалитетни услуги и за компаниите и за патниците.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 26-Mar-2010 at 19:25
eve go celoto intervju http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=58842
Back to Top
Skopje View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 28-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Skopje Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 26-Mar-2010 at 22:28
а луге кога почнуваат оваа недела или на 1-ви Април? со нетрпение го чекам почетокот поздрав
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 27-Mar-2010 at 00:38
Аеродромот - писта за диви таксисти
 

Патниците, кои често се странци, се „ограбени“ од такси-возила без таблички, што остава грда слика за тоа како ни е организирана државата во целина

Се чини дека некому одговара што Скопје со години нема директна автобуска линија до аеродромот. На овој проблем укажа и Либерално-демократската партија, која побара од Градот да организира јавен превоз до „Александар Велики“. Иницијативата не е ни прва ни нова, но тешко се реализира. За тоа време, диви таксисти ги „ограбуваат“ патниците, кои често се странци што остава грда слика за тоа како ни е организирана државата во целина.

- Морав да платам 800 денари за да се превезам до аеродромот „Александар Велики“. Од такси-компанијата „Наше такси“ велат дека тоа им била фиксна цена. Не се малку, но немав избор, зашто немаше кој да ме превезе. Дека 800 денари се една убава дневница призна и самиот таксист. Рече дека само одредени такси-возила од нивната компанија ја имале таа привилегија, се жали скопјанката П.Б..

На аеродромот чекаат диви таксисти, кои наплаќаат и по 1.500 денари, односно 25 евра, па дури и повеќе, во зависност од тоа колку авиони ќе слетаат тој ден. Иако на аеродромот се истакнати цените за такси-превозот до секој град поединечно, дивите ја искористуваат неукоста на патниците, особено на странците.

- Мое мислење е дека цената од 700 денари, колку што наплаќа нашата компанија е реална, ако се земат предвид далечината - дваесетина километри и патарината. Проблемот е во тоа што диви таксисти, кои чекаат на аеродромот наплаќаат двојно повеќе. Сметам дека овој проблем би требало да го реши ТАВ, кој сега управува со аеродромот. Тие или ќе распишат оглас или ќе понудат своја такси-услуга, вели Марјан Стојановски, таксист во компанијата „Водно“ .

Претседателот на Групацијата на автотакси-превоз при Стопанската комора на Македонија и управител на такси-компанијата“Коммак-комерц“, Сашо Рајчановски, вели дека се оди дотаму што одредени диви таксисти стојат покрај скопските хотели и склучуваат договор со нив за да имаат ќар и тие и вработените во хотелите.

- Рецепционерот на хотелот му вели на гостинот од хотелот, странец се разбира, до аеродромот ќе ве чини 1.500 денари. Од тие, 1.000 денари одат во рацете на таксистот, а 500 денари за рецепционерот - вели Рајчановски.

Тој објаснува дека ако се викне такси од тие што се регистрирани и имаат лиценца, со петцифрени повикувачки телефонски броеви, повеќе од сигурно е дека патниците нема да бидат излажани ниту оштетени.

- Цената во зависност од видот на такси-возилата и опремата во нив кај одредени компании се движи од 590 до 800 денари, и таа е во ред. Нашиот таксист ви доаѓа дома, ви ги зема куферите, плаќа патарина, паркинг на аеродромот. Од аеродромот назад се враќа празен, бидејќи според законот, такси-компаниите од градот не смеат да земаат патници од аеродромот. Тоа го прават дивите таксисти од територијата на Општина Петровец. Тие наплаќаат двојно поскапо, а некогаш и повеќе, за што не' информираат патници запознати со проблемот - објаснува Рајчановски. Тој смета дека аеродромот треба да преземе мерки.

Градоначалникот на Петровец, Борче Митевски, вели дека 60 таксисти од Општината сообраќаат легално и имале склучено договор со претходната управа на аеродромот.

- Претходно работев на аеродромот како шеф на обезбедување, па многу добро сум запознат со оваа проблематика. Тој проблем е решен уште пред една година. Нашите таксисти имаа договор со претходната управа на аеродромот и поседуваат лиценци. Договорот истекува на крајот од месецот, па се очекува нов со новите управители, на кој ќе се приспособат нашите таксисти - вели Митевски.

Тој негира дека таксистите од Петровец возат по двојно повисоки цени, а вината ја префрла кај дивите таксисти од Скопје.

- На табла на излезот од самиот аеродром е истакната цената по која смеат да возат нашите таксисти. Тоа е 20 евра до центарот на Скопје. Проблемот се' уште го прават неколку диви таксисти од Скопје, кои на паркингот се без табличка што означува такси-возило, а ги прибираат патниците, земајќи им колку сакаат. Со нив не може да се справи ниту полицијата, бидејќи бегаат, објаснува Митевски.

Анела Петрова
 
ЈСП не смее да вози по регионален пат

Воведувањето автобуска линија од Скопје до аеродромот и обратно за Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ е сложена работа, но не и неизводлива.

- Одлична идеја. Иницијатива е од поодамна, но станува збор за регионален пат, по кој не можат да сообраќаат наши автобуси. Имавме преговори со претходната управа, но сега се смени и треба да се склучи договор со новата управа на аеродромот - изјави Мишо Николов, директор на ЈСП.

Тој истакна дека ќе иницира средба со новото раководство за овој проблем.

- Постојат неколку опции. Да склучиме договор со управата на аеродромот ние да наплаќаме карта и да превезуваме патници. Може да возиме за ТАВ, а тие да ни плаќаат од километар. Или ние да не наплаќаме карти, а цената да биде ставена во авионските такси или во авиобилетите - објаснува Николов.

Од Градот велат дека во согласност со Законот за превоз во патниот сообракај, единствено надлежно да иницира и да воспостави редовна автобуска линија до аеродромот и обратно е Јавното претпријатие за аеродромски услуги.

- Јавното претпријатие за тоа треба да добие лиценца од Министерството за транспорт и врски и да го избере операторот што ќе вози на линијата до аеродромот - велат градските власти.

Од ТАВ не сакаа се' уште да ја коментираат иницијативата за воспоставување јавен превоз до аеродромот, со образложение дека се тазе дојдени.
 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 27-Mar-2010 at 00:47
Како така не смее да вози по регионален пат? Да не мислат по автопат? Па нели имаат и ЈСП Турс, агенција која врши туристички патувања со туристички автобуси Санос од пред 20 години. Пак тие да не мислеа дека ќе возат патници со куфери до Аеродромот со крнтиите за градските линии, па ќе треба да го качуваат багажот 2 метра по скалите на старите канти?
Абе има ли дилетантноста кај нас граници?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 27-Mar-2010 at 02:10
Утнале, за автопат се мисли дека не смеат да возат со градски автобус. Како инаку возат до селата по регионален пат. Ставрно мислам дека му е најпаметно на ТАВ да си ја изгради привтно делницата што фали од пругата и да си воведе редовна линија и нема да се замара ни со јсп ни со таксисти.
Back to Top
Skopje View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 28-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Skopje Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 30-Mar-2010 at 18:30
леле луѓе времето си минува а за почетокот на инвестицијата никој не зборува еве утре е 31-ви а задутре 1-ви Април баш ме интересира дали ке почнат,но неверувам вака..
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 30-Mar-2010 at 18:46
незнам зашто го тупат
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 31-Mar-2010 at 11:10
Вчера на една емисија на снимки од аеродром во позадина се гледаше шатл-автобус со налепници TAV. Дали некој скоро бил накај аеродром или може да ја потврди веста?!

Неможам да ја најдам емисијата на интернет. Се работи за пристигнувањето на 50 цент на скопскиот аеродром, во емисијата BackStage.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.474 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.