![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2122232425 45> |
Author | ||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Да те потсетам дека имаш недовршена работа ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Џоле ај види кај нишката експресни патишта постот од 1. ноември
![]() |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Патот е одличен, иако сеуште има делови кој треба да се реновираат, јас го возев пред некој 20тина дена, но немам камера за да сликам и снимам во возилото, а сум строг почитувач на законите па телефон не користам..
|
||
![]() |
||
AmyntA ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
![]() ![]() |
|
Абе ја опраија овие новиве промашената траса???
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Не е оправена, се вршат ревизии, излезе дополнителна работа, а мислам дека и во претходните постови е нагласен дополнителниот тунел кој треба да се гради, за кој се чека да се одобри.
|
||
![]() |
||
Jedah ![]() Newbiе ![]() Joined: 05-Jan-2016 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
За што да се одобри?!
Чекај како се плаќа изградбата на автопатот? Со државни пари или приватна инвестиција? Под каква концесија се тоа вработените таму? Другари од Кичево се утепуваат од досада таму на терен. Ми бараа игрици да снимеле на компјутер буквално вика "Се досасувам, нема како да ми помине времето" Ако се тоа државни пари зашто се трошат непродуктивно за некој таму да дремат додека се потегне нешто од надлежните лица за да се активира со работата на терен. |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
https://www.youtube.com/watch?v=4eCFVH2GsC0 Со оглед на тоа дека добар дел од трасата се соочува со проблеми ,Убаво видео од Гранит , поприлично добро им оди на нивниот дел од трасата П.С. На крајот од видеото се изненадив кога видов како е замислен да биде автопатот , прв пат да видиме нешто такво и кај нас ,баш убаво ќе изгледа
![]() Edited by WolfLeader - 30-Dec-2017 at 20:29 |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
А дали некој е запознат дали со дополнителните 100 милиони евра ќе се сетат на трета лента за застанување, ако не по целата должина, на некои места барем?
ЗШ на се личиТ, ама најмалку на автопат. И кој е одговорен за она наеднаш остри кривини при цик цак возење и сигнализација таму?Интересно е навечер после 11 кога од Кичево до Охрид максимум 10 возила среќаваш, дел знаци беа на коловоз, дали од ветрот или друго, а светлечки уште послабо обележани. Во меѓувреме, во Кина соларен автопат... Edited by Тркало - 31-Dec-2017 at 11:45 |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Целиот автопат ќе биде со три ленти во правец.
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Цел автопат е со 3 ленти , некој делници сеуште не се ни оформени така да сеуште е рано да се зборува , и коа ќе се земе во обзир наредни 3 години дека ќе се работи има уште многу време за да имаме појасна слика за целата делница.. Е само незнам како е состојбата со тунелите и како им оди на кинезите
|
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Normalno bi izgradil 4 lenti, koga se znae deka avtopatot vodi niz turisticki gradovi (ohrid,struga). Ama aj, tesko vakva drzava da stori nesto sto e potrebno.
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Нека биде само квалитетно и 3 ленти се доволни. А за Гостивар-Кичево уште сега мора да му ја мислат. Доста беше од половични работи мора да се притисне.
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Edited by Џоле - 18-Mar-2018 at 20:30 |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Од каде излегоа овие Albekat Grup што имаат видеа со дрон за еден куп проекти од различни инвеститори?
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Го имам истото прашање од каде излегоа ,но гледам дека се поизведувачи на сите тие објекти.
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Да подизведувачи се на неколку проекти низ државата , албанска фирма со претставништво и во Македонија поточно во Тетово , скоро на секој ново изграден автопат во Грција имаат работено , така да може да се каже дека имаат прилично добро искуство и капацитет и опрема за работа на вакви проекти.
|
||
![]() |
||
Dzeksi ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 413 |
![]() ![]() |
|
Aj sto se podizveduvaci na site objekti vo MKD mene me nervira sto videava se samo na albanski
![]() |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Каде виде дека видеата се на албански , Кога се на англиски ...
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
И тие на Актор за демирк апија се само на грчки и англиски.
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Бидејќи не го спомнува ова никој со поголема анализа, овие нови дополнителни средства на овој автопат ќе си бидат само товар на нашиот јавен долг, кој само се зголемува и се трупа. Да не зборувам за тоа дека рокот на изградба, што е уште дополнителни три, а автопатот веќе требаше да биде завршен. Ова анексов како да бил договаран за нови провизии, а не за „доброто“ на државата.
РОКОТ ЗА ИЗГРАДБАТА НА АВТОПАТОТ КИЧЕВО-ОХРИД ПРОДОЛЖЕН ДО 2021 ГОДИНА, НЕ СЕ ЗНАЕ КОЛКУ ЌЕ ЧИНИ Рокот за изградба на автопатот Кичево-Охрид е продолжен до 2021 година, но уште не се знае колку дополнително пари ќе се потрошат поради утната траса. Министерот за транспорт и врски Горан Сугарески денеска кажа дека на вчерашната владина седница донесена е одлука да се склучи анекс на договорот за изградба на автопатската делница Кичево- Охрид со продолжување на рокот односно крајниот рок да биде 30 јуни 2021 година. „Овој анекс се однесува само за продолжување на рокот. Не се однесува за дополнителните средства бидејќи сè уште се прават сеопфатни анализи колку би чинел дополнително. Најпрво е потребно да се изврши допроектирање на сите работи што претходно ги спомнав и потоа стручен тим во соработка со надзорниот орган ќе даде конкретна дополнителна цена на чинење на автопатот. Изградбата мора да продолжи оти над 50 проценти од автопатот е изграден. Не би сакал да шпекулирам колку ќе чини анексот за доградба бидејќи станува збор за милиони евра. Секако дека изградбата би чинеле многу помалку ако во старт се отстранеле пропустите“, рече министерот Сугарески. Рокот за доизградба на автопатот Кичево-Охрид е продолжен поради неусогласеност на проектната документација со реалните услови на теренот како и променливата геологија на теренот која не одговара со геологијата предвидена во проектот. Поради тоа како што кажа министерот Сугарески потребно е препроектирање на тунелското решение, препроектирање на сите усеци, препроектирање на повеќе вијадукти, мостови, потпорни ѕидови, натпатници, потпатници, комплетна проектна документација за девет клучки и изработка на проекта документација за позиции кои не биле предвидени во основниот проект а морале да се предвидат заради неопходно и правилно функционирање на автопатот. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2122232425 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |