build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 06-Jul-2009 at 00:47
Па добро, кој рече дека цел стар возен парк ќе биде исфрлен од употреба?

Даблдекерите со двојно помал капацитет од старите автобуси на ЈСП

Постојниот возен парк превезува 40.000 патници, a новите автобуси само 24.600

Снежана Калабакова

Новите 300 двокатни автобуси, што ќе ги набави Владата за да го обнови возниот парк на Јавното сообраќајно претпријатие, ќе имаат помал капацитет отколку сегашниве стари возила. Од ЈСП „Скопје“ информираат дека еден даблдекер ќе има 82 места, од кои 21 место ќе бидат за стоење. Наспроти новите, сегашниве стари единечни автобуси, со просечна старост од 17 години, имаат капацитет да примат по 100 патници и 30 места за стоење. Во зглобните автобуси има место за двојно повеќе патници, односно 200 места. Математиките говорат дека ЈСП со возен парк од 400 автобуси кои, како што велат од претпријатието, постојано се подготвени да бидат на линија, сега превезува 40.000 патници, а со новите 300 даблдекери ќе можат да се опслужат 24.600 патници. Ова доволно зборува дека јавниот превоз во Скопје и натаму ќе колабира, а згора на се', се нема визија ниту за зголемувањето на бројот на жители.

Од претпријатието коментираат дека, и покрај староста на возилата, од вкупно 400 возила, колку што има во нивниот возен парк, 260 возила постојано се на трасите низ градските улици од понеделник до петок, а со летниот возен ред, кога ги нема учениците, сега во саботите и во неделите, нивниот број е редуциран и активно се вклучуваат само 150 возила. Пред пристигнувањето на новите возила за претпријатието ќе биде важно да ги направи сите подготовки околу подигнувањето на височината на гаражите, пералните за возилата и, најбитно, нивните возачи навреме да ја поминат обуката за управување на двокатните автобуси.

„Според техничките карактеристики на автобусите, кои треба да ги изработува кинеската компанија ’Џенгџоу Јутонг‘, тие ќе примаат најмногу 82 патника. На горниот кат овие возила ќе имаат 39 седишта. На долниот кат има 18 места за седење и 21 место за стоење. Тука се предвидени и три седишта на преклопување. Наспроти тоа, 260 единечни автобуси на ЈСП собираат по 100 патници, а во 93 зглобни автобуси можат да се превезат и по 200 лица. Тоа доволно кажува дека новите двокатни автобуси, не само што нема да не' спасат од секојдневните турканици во јавниот превоз, туку уште повеќе ќе го зголемат проблемот. Условно речено, за да се избегнат турканиците, наместо на десет минути, веројатно двокатните автобуси ќе мора да поминуваат кај постојките на пет минути за да можат да соберат поголем број патници“, објаснува Александар Бошковиќ, генерален директор на ЈСП „Скопје“.

Од претпријатието додаваат дека дневно 220 автобуси сообраќаат на 70 линии и потенцираат дека првите 100 автобуси, кои ќе пристигнат во септември наредната година, ќе бидат вклучени на пофреквентните градски и приградски линии. Еден даблдекер чини 180.000 евра, без вклучен данок и царински давачки.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=2B35674DB1C2184AA58A84DAF9EE94B4



Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 06-Jul-2009 at 19:53
Добро, значи со помалиов капацитет донекаде се ублажува она што се плашев дали „ќе ги собере“ сите 300 само на градските линии. Мада не верувам дека било што се димензионирало според објективни и разумни критериуми... понекогаш нешто и случајно ќе се погоди.

Но ќе ни објасни ли некој дали се направени барем груби пресметки колку поголеми ќе бидат тековните трошоци за да се превезе ист број патници во споредба со нови единечни и артикулирани автобуси? Дали било каков параметар е земан во предвид кога е носена одлуката, или едноставно на некого така му текнало, од којзнае какви причини и мотиви?
Back to Top
ArchiTechTone View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 280
  Quote ArchiTechTone Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 07-Jul-2009 at 00:02
Знам дека Трифун го пушти дуплиот Мерцедес, само заради тоа што се играа политички игри, меѓутоа ќе беше навистина добро да се пуштат кинескиве ретро-срања одреден тест период, .... бар 1 автобус да вози пробно, пред да купат 300 од нив. Чисто онака, пробно да сондираат: траси, капацитети, економичност, па и култура на патниците...

Па мајку му сирење да купуваш на пазар, ќе го пробаш, не па автобуси кои повлекуваат миљонски суми и огромни последици.

Несеризоност од епски пропорции Wallbash


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 12-Jul-2009 at 14:26
Поништен тендерот за двокатните автобуси

Поништен е тендерот за двокатните автобуси на кој минатиот месец за најповолен понудувач беше избрана кинеската компанија „Џенџоу Јутон Групација“.

Ова денеска го соопшти Министерството за транспорт и врски, наведувајќи дека јавната набавка за купување на автобуси за јавниот превоз на Скопје, е поништена од страна на Државната комисија за жалби по јавните набавки, пренесува Макфакс.

Министерството наведе дека единствената причина за поништување на тендерот, е рокот кој кинеската компанија го понудила за испорака на првите 100 од вкупно 302 автобуса.

Според тендерската документација, беше предвидено првите 100 автобуси да бидат испорачани за период од една година по склучувањето на договорот, додека од „Џенџоу Јутон Групација“, понудиле првата пратка автобуси да биде испорачана најрано за 12, а најдоцна за 18 месеци.

Министерството за транспорт и врски, соопшти дека повторно ќе распише тендер за набавка на двокатните автобуси.

http://www.makfax.com.mk/mk-mk/Details.aspx?itemID=6781
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 12-Jul-2009 at 15:02
LOL Nuts Ohno Suicide
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 12-Jul-2009 at 15:08

Порадосна вест не можев да слушнам.
И сега конечно нека распишат тендер за НОРМАЛНИ двокатни автобуси, а не некои кинески играчки кои ќе имаа двапати помал капацитет од старите трактори на ЈСП.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 12-Jul-2009 at 15:42
Originally posted by maestro


Порадосна вест не можев да слушнам.
И сега конечно нека распишат тендер за НОРМАЛНИ двокатни автобуси, а не некои кинески играчки кои ќе имаа двапати помал капацитет од старите трактори на ЈСП.


Се сложувам иако нема гаранција дека ќе се бараат нормални автобуси.

Но... Нишкава сме ја зачнале на 15 Јуни 2008 година кога Трифун го распишал првиот тендер во кој имаше 50на нископодни нормални автобуси и само 4 двокатни.

Од тогаш сме изгубиле повеќе од година дена, поништени се 3 тендери, потрошени се еден куп пари, нашата и онака никаква репутација и дополнително срозана (мислите дека некоја нормална компанија ќе си го губи времето на тендер во МК после сите глупости?), изгубивме еден тон живци.... И повторно сме на самиот почеток, тракторите си бркаат работа по скопските улици а ние немаме абер од модернизација на јавниот сообраќај.
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 12-Jul-2009 at 15:52
a be mislite samo skopje ima losi avtobusi, vo tetovo ima 10 privatni avtobusi(Bashkimi) 2-3 drugi koj se isto taka privatni, a polet totalno se raspadna moze se bara nekoj da ja kupi firmata i da gi modernizira zasega nema konkretna informacija,a avtobusite ne traktor konbajn na lozata tamu kade sto e motorot ne se sedese 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 12-Jul-2009 at 18:47
Циркусов продолжува...   Crazy
Back to Top
Alex View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jun-2009
Location: Paris / Ohrid
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Alex Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 12-Jul-2009 at 21:27
Izgleda starite avtobusi ke vozaat uste nekolku godini vaka ako produlzi Big%20smile
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 13-Jul-2009 at 00:25
Originally posted by zabegan

негокаш си помислувам дека работава со двокатните автобуси ја измислија за воопшто да не добиеме автобуси
колку пати ли ќе треба да се повторувам Ohno
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 13-Jul-2009 at 00:41
zabegan да ти кажам и во право си донекаде. Ова повеќе ми изгледа барање "влакно во јајце" на понудите на компаниите, пошто уствари сега министерството направи еден така благо речено нелогичен потег.

Министерството ја одби понудатата на Јутонг поради тоа што наместо да ги испорача првите автобуси најкасно за 12 месеци, тие понудиле дека ќе ги испорачаат најрано за 12, најкасно за 18 месци. Значи нема некоја голема разлика, за македонски услови 6 месеци воопшто не е некој проблем да почекаме, ние сме чекале толку години, па проблемот бил во 6-те месеци. За македонски услови 6 месци се уствари 6 дена. Па кај нас една тендерска постапка трае 6 месеци. Додека да пројде уште еден тендер ете ги тие 6 месеци.

А инаку ако уште при првиот тендер на Трифун за 50-те нископодни изберевме компанија, сега веќе ќе возеа по скопските улици!

Муабетот ми е дека ако стварно сакаме да купиме автобуси ќе ги купевме до сега сто пати. Ако ако се заебаваме, барем уопште да не трошиме пари за тендери и да ја заклучиме нишкава.

А може би некој озбилно се обидува да намлати голема пари под превезот дека купува автобуси, барем има тврдења за вакви малверзации, а и симптоматично е што постапкава мора да и преку министерството, а не преку градот кога ионака еве сега трифун не е проблем власта има свој човек во град Скопје. Јеби га поголемите риби се у министерство, во град Скопје се помалите. Уствари постои сомнение дека првиве сакаат да напраат пари на грбот на државата, а другиве ги обвинуваат првиве за малверзации, ама воедно и они сакаат ако може да ги напраат истите тие пари како и првите, само што под превезот "300 работни места". И така ние си се заебаваме во овој loop еве веќе две години!

И сега во ваква деликатна ситуација кај што има многу крокодили во барата, некој од министерството може би и оправдано бара "во јајцето да нема влакна" за да не може утре да му ја оспорат набавката пред суд и "да наебе" поради смешни 6 месеци.


Edited by lslcrew - 13-Jul-2009 at 00:54
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 13-Jul-2009 at 09:35
Може и обвинувањата од „Харвард?“ експертот Дончев биле вистинити (додуша секогаш кога опозиција обвинува во државава, криминалот постои 100%), со тоа што никој ги есапи. Во овој случај може некој од надвор (ММФ; ММЕ) да поделил по некоја заушка во министерството, па се опаметиле и го поништиле тендерот. Баш би сакал да се тргнат сегашниве грдосии од по улиците, ама некако кинезиве не ми праеа кеиф, додуша и двоспратноста уште не ми е по кеиф, ама ако е производителот квалитетен може и тоа да го проголтам
Пред некој ден читав писмо во „Дневник“ од еден поранешен вработен во “11 октомври“ или САНОС и баш ме разубеди човекот во сите теории дека може автобусиве да се произведат во Скопје. Ќе беше добро да не се излева толкава цифра пари надвор од државата во време на ваква финансиска криза, ама очигледно е дека тоа е неизбежно, што е голема штета.
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 13-Jul-2009 at 22:59
Скопјани уште долго ќе се трускаат во старите автобуси


Од Министерството за транспорт и врски информираат дека се подготвуваат за нова јавна набавка, но не откриваат кога ќе го објават огласот ниту пак дали ќе има менување на условите, кои според учесниците на минатиот тендер беа оценети како многу строги и нефлексибилни


Скопјани уште долго ќе се возат во старите, дотраени автобуси на јавниот градски превоз. Обновата на возниот парк нема да се случи набрзо, бидејќи Државната комисија за жалби го поништи тендерот за купување на двокатните автобуси на кој беше избрана кинеската компанија Џенгџоу Јутонг. Како единствена причина за ваквата одлука бил рокот за испорака на првите 100 автобуси од 12 до 18 месеци по склучувањето на договорот кој не одговара на бараните услови во Тендерската документација кои прецизираат стоте возила да се достават најдоцна за една година.

Од Министерството за транспорт и врски информираат дека се подготвуваат за нова јавна набавка, но не откриваат кога ќе го објават огласот ниту пак дали ќе има менување на условите, кои според учесниците на минатиот тендер беа оценети како многу строги и нефлексибилни.
- Со оглед на тоа што станува збор за повеќегодишна набавка која предвидува издвојување на средства од државниот Буџет во период од три години, Комисијата за спроведување на јавната набавка при Министерството за транспорт и врски ја прифаќа одлуката на Државната комисија за жалби по јавни набавки со цел отстранување на било каква можност во иднина да се остави простор за сомневање во однос на направениот избор. Јавноста благовремено ќе биде информирана кога ќе биде распишана новата набавка на автобуси - информираат кратко од ресорното Министерство.

На претходно распишаниот тендер беше избрана кинеската компанија која единствена понуди валидна банкарска гаранција и ги исполни сите останати барани услови
освен рокот за достава. Нивната понуда за 302 автобуси чинеше 51 милион евра.
На тендерот за набавка на 30 двокатни автобуси освен "Јутонг" се јавија и македонскиот производител на автобуси Санос и уште една турска и бугарска компанија.
Ова беше втор обид за набавка на нови возила. На првиот тендер ниту една компанија немаше доставено комплетна документација.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=11317BF9B3F88047B868D26A97DA1409
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 14-Jul-2009 at 21:55
ТЕНДЕРОТ ЗА АВТОБУСИ ПОНИШТЕН, ИНАЕТОТ НЕ
Кинески или индиски, важно да се двокатни

По четирите неуспешни тендери за набавка на 302 двокатни автобуси, Владата и натаму инсистира по скопските улици да се возат двокатни, па затоа правилата за учество на новиот тендер остануваат исти. Петтиот тендер, најверојатно, ќе биде распишан наесен, по завршувањето на годишните одмори. Засега останува непознато дали сите досегашни учесници повторно ќе ги поднесат своите понуди, бидејќи досега само е потврдено учеството на македонската фирма „Санос“, од каде што информираат дека не се откажуваат од понатамошната битка за набавка на двокатните автобуси. - Не сакам да ја коментирам одлуката за поништување на тендерот што ја донесе Државната комисија за жалби за јавни набавки, туку можам само да кажам дека повторно ќе учествуваме на новиот тендер - ни изјави Славе Распашковски, сопственик на фирмата „Санос“. Владата пред три дена го поништи тендерот, со образложение дека победничката компанија, кинеска „Џенџоу Јутон групација“, наместо во рок од една година се обврзала првите сто автобуси да ги испорача во време од една до една и пол година по склучувањето на договорот. Овој тендер го следеа низа скандали, а обвинувањата за местенки и корупција стигнуваа од сите страни. Прво домашните компании тврдеа дека Владата, со строгите критериуми, намерно го оневозможува „Санос“ да учествува на тендерот, а партијата на Љубе Бошковски обвини за коруптивна зделка со кинеската компанија со која скопски бизнисмен близок на Владата ќе профитирал цели 25 милиони евра. Несогласување со одлуката за набавка на двокатните автобуси имаше и од раководството на ЈСП. Нивното образложение беше дека нископодните автобуси се поекономични и поевтини од двокатните. Предупредија и дека ќе треба да се инвестира во инфраструктурата, бидејќи нашите улици не се приспособени за двокатни автобуси. Исто така, истакнаа дека овие возила се повисоки од гаражите со кои располага ЈСП, кои се приспособени на нископодни автобуси. Сега од ЈСП објаснуваат дека им останува само да се приспособат на оваа идеја и да почнат да ги обучуваат возачите. Градските власти се уште немаат акциски план за тоа кој, како и за колку пари ќе ги одржува новите автобуси. Имајќи предвид дека Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ веќе две децении работи со загуби, парите за нивното одржување најверојатно ќе се обезбедуваат од градскиот буџет. Исто така, се уште не е направена процена колку од старите автобуси ќе продолжат да се употребуваат. Сегашниот возен парк на ЈСП располага со 377 автобуси, од кои во просек биле исправни по 275 автобуси.

Укинати зашто се превртувале

Постарите скопјани раскажуваат дека пред земјотресот во главниот град имало двокатни автобуси кои на градот му биле подарени од англиската влада. Но овие автобуси немале долг век на употреба затоа што по краток период на користење едниот од нив се превртел при што биле повредени повеќемина патници. Поради тоа било забрането нивното натамошно користење по градските улици.


http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1756&ArticleID=117686
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 15-Jul-2009 at 13:23
алал нека им е за насловот LOL
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 01-Sep-2009 at 21:35
Повторно одложување. Вест поврзана со двокатните:

Ребалансот на буџетот пред Владата

Александар Момировски Коментари (2)   
01.09.2009 15:23
Владата ќе троши повеќе пари отколку што ќе може да собере во државната каса

 

Владата ги крати расходите за околу 70 милиони евра но и натаму ќе троши повеќе пари отколку што ќе може да собере во државната каса до крајот на оваа кризна година.

Во предлогот до министрите, финансии испланира структурата на буџетот со ребалансот да изгледа вака. Расходите се позиционирани на 2 милијарди и 430 милиони евра, приходите на 2 милијарди и 230 милиони евра. Буџетскиот дефицит останува на проектираните 2,8 проценти или во апсолутна бројка 178 милиони евра.

Експертите и опозицијата новиот ребаланс го коментираа како задоцнета реакција, се сомневаат и дали кратењето соодветствува на реалната состојба на терен каде стопанството губи кондиција и не може да го полни буџетот, а останатите економски индикатори навестуваат натамошно продлабочување на кризата.

Според досега познатото, финансии ќе ги скуси трошоците за плати на администрацијата операција што треба да заштеди од 8 до 9 милиони евра. За следната година одложена е реализацијата на идејата градот скопје да се поднови со двокатни автобуси.

Во предлог ребалансот на буџетот поместени се и економските очекувања за 2009. Досегашните проекции на власта за раст на економијата од 1 процент на крајот на годината сега се заменети со прогнозата за пад на економијата од 0, 6 проценти.

http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=113215

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 02-Sep-2009 at 00:44

Ќе се купуваат и двокатни и обични автобуси

Директорот на ЈСП, Александар Бошковиќ, обелодени дека оваа варијанта за скопскиот јавен превоз е веќе договорена со Владата, а новиот конкурс се очекува во текот на месецов.

Освен двокатни автобуси, Скопје ќе добие и нови нископодни автобуси, како и минибуси. Ова е последната верзија за претстојната набавка на нови возила за скопскиот јавен превоз, која претставници на Владата им ја презентирале на надлежните во Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“.

Според Александар Бошковиќ, директор на ЈСП, работна група од експерти веќе ја подготвува спецификацијата за тоа какви карактеристики треба да имаат новите возила, односно какви двокатни, нископодни и минибуси ќе му бидат потребни на градот.

- Врз основа на таа студија Владата треба да одлучи колку двокатни, колку нископодни автобуси и колку минибуси ќе купи. Тоа ќе биде потребно за конкурсот за набавка, кој се очекува да биде објавен овој месец. Мене ми е многу мило што се менува климата и што Владата наиде на разбирање и го смени својот став а ова прашање - вели Бошковиќ.

Според неговите информации, двокатните автобуси ќе бидат наменети за централното градско подрачје, а нископодните, односно, обичните единечни автобуси и минибусите ќе бидат распределени по другите делови во градот.

- На тој начин и градскиот и приградскиот јавен превоз ќе бидат покриени со нови автобуси, а граѓаните на Скопје конечно ќе имаат соодветен, модерен и удобен превоз - истакна Бошковиќ.

Од Министерството за транспорт и врски потврдија дека ќе има нов конкурс месецов, но не прецизираат какви автобуси ќе се бараат овој пат.

- Во тек е подготовката на конкурсот за набавка на автобуси со кои ќе се обнови возниот парк во јавниот превоз во Скопје, кој е предвидено да биде објавен во септември - се вели во официјалниот краток одговор што го добивме оттаму.

За овој проект во Буџетот на Македонија средствата беа намалени уште со првиот ребаланс и тоа од предвидените 490 милиони денари за првите 102 двокатни автобуси, на 193 милиони денари. Се' уште не е официјално познато колку пари ќе има за оваа намена со новиот ребаланс, но од Министерството велат дека тоа нема да е проблем, бидејќи исплатата на оваа јавна набавка нема да се врши во текот на оваа фискална година.

Од Владата вчера не сакаа да коментираат за набавката на автобусите.

- Да почекаме да биде изгласан ребалансот на буџетот на седница на Владата, за да можеме и официјално да се изјасниме за ова прашање. Подетаљни информации би имале во наредните денови - изјави Мартин Мартиновски, портпарол во Владата.

Набавката на нови автобуси за ЈСП „Скопје“ се влече две години, а по улиците и понатаму возат автобуси постари и од 30 години. Кон крајот на 2007 година Владата одлучи да издвои 4,4 милиони евра за набавка на 45 еднокатни автобуси, за што ЈСП тогаш распиша конкурс. По налог на Владата, ЈСП го поништи конкурсот, а набавката ја презеде Министерството за транспорт и врски, кое на конкурс побара набавка на 102 двокатни автобуса. Овој тендер потоа беше дополнет за набавка на 302 двокатни автобуса, но пропадна бидејќи ниту една од фирмите учеснички не даде комплетна понуда. На вториот конкурс за двокатни автобуси беше избрана кинеската компанија „Џенџоу јутон групација“, која понуди цена од 51 милион евра. По изборот на кинеската компанија, партијата Обединети за Македонија обвини дека Министерството направило скандалозна набавка, бидејќи со прифатената сума државата ќе ги преплати автобусите. Оваа партија тврдеше дека еден кинески двокатен автобус чини 85.000 евра, а државата за еден ќе плати 170.000 евра. Кратко време по обвинувањата од Обединети за Македонија, Државната комисија за жалби го поништи конкурсот, со објаснување дека Кинезите не се обврзале оти навреме ќе ги испорачаат првите 100 автобуси.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=43FB04B22D701145BB1D61F0885F5615

Никоподни за потребите на градот, а двокатните да не биде од одма демек ете толку "мек орев" е владата, сепак пола разум преовладал. Јас ги охрабрувам сите инстанци да преовлада и другата половина и да не се надмине егото! Сепак доколку боројот на двокатни автобуси поради старограски потреби се сведе на некој едноцифрен број, јас длабоко ќе ја поддржавм таа иницијатива за чисто неколку панорамски автобуси од таков тип!


Edited by lslcrew - 02-Sep-2009 at 00:45
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 02-Sep-2009 at 01:11
Eeek3

Речиси не ми се верува.

Не ме интересираат мотивите, само нека се обистини оваа вест и нека се обистини со рационален сооднос на типовите кои ќе се набавуваат. Најважно е за разумна цена да добиеме квалитетен и економичен јавен превоз. Чекам потврда и нешто поопипливо... досега имаше непријатни изненадувања зад секое ќоше, па некако ми е прерано да почнам да се радувам.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 02-Sep-2009 at 10:02
Додека да се вразумат и координираат ЈСП-Град Скопје - Влада, пројдоа речиси 2 години, пропаднаа 3 тендери, а ние сме сеуште на почеток. Се надевам ќе им дојде памет.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.344 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.