build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 28-Oct-2015 at 15:03
Originally posted by zabegan

дали се работи за истата гарнитура? фоткиве ми се пукнати некаде накај 10 саат отсабајле во товарна




инаку, прашање до поупатените... зошто само три вагона имаат гарнитуриве?


Една ваква гарнитура сега собира 200 патници ,и така ќе пристигаат постепено значи по 3 вагона ќе се носат , е сега порачани се 6 вакви гарнитури што значи сите вкупно ќе собираат 1200 ,а тие останатите 5 гарнитури постепено ќе пристигаат како што ти кажав вака по 3 вагона , некаде до кај март/април можеби и порано ќе треба да бидат пристигнати сите гарнитури така е според договорот е сега колку тој ќе се испочитува тоа е се во зависност со кинезите како ќе ги доставуваат , да се надеваме дека ќе нема проблеми и на време ќе ги донесат и останатите , и со сите тие комплетно МЖ ќе покрива 60 % со нови модерни возови , додека останатите 40 % сега за сега ќе се реконструираат нели тие што се во можност да добијат малце подобра шминка ќе се средат на малце по добро ниво ,а понатаки и тие 40 % ќе се заменат со вакви нови возови што значи целосно ќе се има нови возови на располагање и ќе има комплетно нов лик на Македонски железници.Мислм дека доволно ти објаснив да ме разбериш.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 28-Oct-2015 at 15:06
Originally posted by WolfLeader

Originally posted by Denko

"Zabegan", ovoj tip na vozovi i u Germanija se kratki. Se raboti za regionalni vozovi koi relativno cesto zastanuvaat i se koristat na relacii do 200 km.

http://www.ruhrnachrichten.de/storage/pic/mdhl/artikelbilder/lokales/mz-mlz-evz-gz/mslo/3590471_1_ms-talent.jpg?version=1387233899


Па за нашата километража на пруги што ја имаме сосема е доволен еден ваков тип на воз , немаме кој знае што колку километри железници ....
Pa koj kaza deka vakov tip na voz ne cini za makedonskite potrebi. Ova e i poveke od dovolno. Edinstveno sto ne mi se dopaga e kineskoto poteklo.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 28-Oct-2015 at 16:48
За до Битола и назад јас мислам дека е подобро да се има уште еден вагон во средина, значи вкупно да бидат 4 вагони за до таа дестинација.
Не сум се возел со воз прилично долго време, едно 4 години сигурно, ама во секавање ми е останато дека возот до Битола со 5 вагони, во кој има 50 купиња, што значи 300 патници, знаел да биде претерано полн.
Затоа јас мислам дека овие гарнитури би требало да бидат со по 4 вагони.
Back to Top
Gox View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Oct-2015
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Gox Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 28-Oct-2015 at 16:55
Originally posted by Denko

Originally posted by WolfLeader

Originally posted by Denko

"Zabegan", ovoj tip na vozovi i u Germanija se kratki. Se raboti za regionalni vozovi koi relativno cesto zastanuvaat i se koristat na relacii do 200 km.

http://www.ruhrnachrichten.de/storage/pic/mdhl/artikelbilder/lokales/mz-mlz-evz-gz/mslo/3590471_1_ms-talent.jpg?version=1387233899


Па за нашата километража на пруги што ја имаме сосема е доволен еден ваков тип на воз , немаме кој знае што колку километри железници ....
Pa koj kaza deka vakov tip na voz ne cini za makedonskite potrebi. Ova e i poveke od dovolno. Edinstveno sto ne mi se dopaga e kineskoto poteklo.


Ne znaci ako e proizveden vo Kina deka ne e kvalitetno
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 28-Oct-2015 at 18:10
Originally posted by FiLo

За до Битола и назад јас мислам дека е подобро да се има уште еден вагон во средина, значи вкупно да бидат 4 вагони за до таа дестинација.
Не сум се возел со воз прилично долго време, едно 4 години сигурно, ама во секавање ми е останато дека возот до Битола со 5 вагони, во кој има 50 купиња, што значи 300 патници, знаел да биде претерано полн.
Затоа јас мислам дека овие гарнитури би требало да бидат со по 4 вагони.


Нема да има проблем со ова. Тие возови со по 5 вагони сообраќаат само 3-4 пати дневно и трошеа многу нафта. Овие нови возови се енергетски ефикасни, 4 дизел моторни гарнитури ќе ни стигнат од Кина, плус 3-4 постоечки гарнитури познати како Шпанец се доволно за организирање кон Битола на по шест возови дневно, со што би се намалила гужвата.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 28-Oct-2015 at 18:30
Originally posted by BOJAN

Originally posted by FiLo

За до Битола и назад јас мислам дека е подобро да се има уште еден вагон во средина, значи вкупно да бидат 4 вагони за до таа дестинација.
Не сум се возел со воз прилично долго време, едно 4 години сигурно, ама во секавање ми е останато дека возот до Битола со 5 вагони, во кој има 50 купиња, што значи 300 патници, знаел да биде претерано полн.
Затоа јас мислам дека овие гарнитури би требало да бидат со по 4 вагони.


Нема да има проблем со ова. Тие возови со по 5 вагони сообраќаат само 3-4 пати дневно и трошеа многу нафта. Овие нови возови се енергетски ефикасни, 4 дизел моторни гарнитури ќе ни стигнат од Кина, плус 3-4 постоечки гарнитури познати како Шпанец се доволно за организирање кон Битола на по шест возови дневно, со што би се намалила гужвата.
од овој аспект прашувам и јас... се надевам загубариве од македонски железници ќе ги изменаџираат линиите како што треба и со новите возови ќе се воведат и новитети во начинот на функционирање
џабе е и да го имаш најсовремениот воз на светот, ако не го користиш како што треба... нешто слично збореше и декстер погоре
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 28-Oct-2015 at 18:40
Овие гарнитури и се поврзуваат една со друга така да не би бил никаков проблем, проблемот секако ќе биде кај менаџментот и нема да се постават како што треба и според мое мислење наместо со овие возови да се надополнат линиите и да станат почести они само ќе ги заменат возовите на постоечките линии.
Back to Top
Daniel111222 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 28-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Daniel111222 Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 28-Oct-2015 at 20:15
Мали се гарнитурите за викендите, помали се од Горбачов за еден вагон. А тоа дека ќе префрлаат вагони од еден на друг тешка работа. И шпанците имаат можност за тоа па тоа никогаш не се правеше. Барем после 90 тите.
661 forever
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 28-Oct-2015 at 22:16
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 29-Oct-2015 at 05:04
Овој тип на возови се стандардни на германските региоанлни линии. Регионална линија во германија знае да биде и до 4 часа возење, зависно од големината на покраината. Инаку можат да се користат и како класични регионални (застанува на секоја станица) или на регионални експреси (застанува само на поголеми станици). Во однос на капацитетот, сум видел вакви компзиции со 3-5 вагони, а кога има потреба од поголем капацитет едноставно се поврзуваат две композиции заедно. Ова е практично ако линијата негде се дели на две насоки и разделувањето се прави на лице место на станицата каде линиите се раздвојуваат. На пример двојна композиција од Гевгелија која во Скопје се дели на и една Композиција продолжува према Кичево а друга према Куманово.
Back to Top
kliment View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 18-Sep-2012
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote kliment Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 29-Oct-2015 at 11:34
Токму така овој тип на возови се користат и во други земји во европа како регионални и покриваат линии до 4 часа возење. Најдолго имам патувано 2 часа со ваков тип на воз и искуствотото беше пријатно.
Меѓутоа сметам дека овој тип на возови не се за меѓународен сообраќај.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 29-Oct-2015 at 11:50
Originally posted by kliment

Токму така овој тип на возови се користат и во други земји во европа како регионални и покриваат линии до 4 часа возење. Најдолго имам патувано 2 часа со ваков тип на воз и искуствотото беше пријатно.
Меѓутоа сметам дека овој тип на возови не се за меѓународен сообраќај.


Овие моторни гарнитури ќе сообраќаат по македонските пруги. На пример, до Табановце ќе сообраќа оваа електро моторна гарнитури, а од Прешево кон Ниш сообраќа друг патнички воз, имено и Србија се обнови со нови возови од швајцарски Штадлер.

Лично сметам дека за постигнување на ефективен возен ред што ќе им служи на сите граѓани од земјава е неопходно да се стационираат дел од возовите во Велес или Битола. На пример, од Скопје до Велес да сообраќаат возови на секој час, а од таму кон Кочани, Гевгелија и Битола да сообраќаат дизел гарнитури со неколку поаѓања во денот.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 29-Oct-2015 at 11:53
Потполно се согласувам со Бојан за Велес.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 29-Oct-2015 at 13:04
A sto e so prugite? Kako stojat tuka rabotite? Se spekulira deka novite vozovi nema da mozat da vozat po nasite dotraeni prugi?! I zosto ne se vlozat poveke pari za prosiruvanje na sinskata mreza? Strumica, Ohrid...?

Edited by Denko - 29-Oct-2015 at 13:06
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 29-Oct-2015 at 13:14
Previous
 
Па за почеток, бидејќи допрва следуваат избори.
 
Но главната причина е бидејќи сеуште не постои усовршен модел за исцицување на крвта на обичниот македонски смртник преку проширување и обновување на железницата, како што тоа е од поодамна усовршено со поставувањето на споменици, изградбата на административни објекти, карусели, панорамско тркало и бројни други тотално непотребни глупости.
 
Кога ќе биде усовршен модел за пљачкосување преку железницата, како што секое село има универзитет, така и секое село ќе си има и железничка станица.
Back to Top
skoz13 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote skoz13 Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 29-Oct-2015 at 13:28
Го читам форумов и често се прашувам дали овде се дискутира за квалитет на градба, дизајн, фукционалноста на нештата или како во претходниов пост за истерување и лечење на сопствени фрустрации.
Инаку возот е супер а исто така очекувам да биде со реновирањето на станиците долж Коридорот 10.

Edited by skoz13 - 29-Oct-2015 at 13:30
Back to Top
kliment View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 18-Sep-2012
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote kliment Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 29-Oct-2015 at 14:28
Токму и за тоа се дискутира, предходните постови се однесуваат на како што велиш ти функционалостт на нештата. Купување на возови само по себе не ги решава проблемите на железницата факт е дека е потребна обнова на пругите и станиците и ред други работи од областа на нормално функционирање.
За жал не живееме во здрава средина и споменувањето на две неповрзани работи како споменици и тркала е неизбежно.
Би било добро да се споредуваат идеи од областа на сообраќајот но за жал тие и скоро да не постојат туку се работи за адхог решенија а капителните инвестирања се префрлени во непродуктивни работи.
Back to Top
skoz13 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote skoz13 Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 29-Oct-2015 at 14:45
Аха.Тогаш во ред.
Значи форумов не треба да се дели на разни проекти, поглавја и слично, туку треба да се нарече ФОРУМ ЗА СЕ И СЕШТО

Па кој што го мачи нешто, да си напише тука.

Edited by Џоле - 29-Oct-2015 at 16:01
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 29-Oct-2015 at 16:12
Previous
 
Токму напротив - треба на форумот да се дискутира за различни проекти на соодветни теми за истите тие проекти, но има една многу голема и сериозна пречка за тоа - најчесто инвеститор во тие проекти е државата, а изминативе 7 и повеќе години, државата е многу повеќе заинтересирана за проекти кои не се од никаква важност, а на крајот завршуваат како бели слонови - исцицувајќи огромни суми на пари за да се добие нешто што на крај испаѓа 2, 3, 4, па можеби и 10 пати поскапо во споредба со првично планираната инвестиција.
 
Железницата е во државна сопственост, а актуелната влада на Република Македонија најави дека нема да го либерализира железничкиот превоз додека Македонија не стане членка на ЕУ - или со други зборови кажано, либерализација на железничкиот превоз и влез на барем 1 (ЕДЕН) приватен железнички превозник можеме да очекуваме за 5 години од сега, или можеби за 10 години од сега, или па можеби никогаш. Бидејќи нема да имаме приватен железнички превозник во блиска иднина, железницата останува во рацете на државата.
 
Во вакви околности, кога државата ја држи железницата во окови, а истовремено не е сериозно заинтересирана за инвестирање во обновување и осовременување на железничката инфраструктура, тешко е да се биде оптимист за иднината на железницата, а уште потешко, или подобро кажано, речиси невозможно е да не се критикуваат другите тотално непотребни инвестиции на кои државата ги расфрлува народните пари.


Edited by Dexter26 - 29-Oct-2015 at 16:16
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 29-Oct-2015 at 16:53
Originally posted by BOJAN

На пример, од Скопје до Велес да сообраќаат возови на секој час, а од таму кон Кочани, Гевгелија и Битола да сообраќаат дизел гарнитури со неколку поаѓања во денот.


До Гевгелија пругата е електрифицирана, до таму нема потреба да сообрака дизел гарнитура, туку електрична.

Edited by FiLo - 29-Oct-2015 at 16:54
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.158 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.