build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 29-Oct-2009 at 01:27
Originally posted by Andrej_LJ

Јас тргнав од тоа дека генерално, најголемата брзина што можат да ја достигнат некои од трамваите е 80км/час. Секако просечната брзина зависи од многу фактори како честота на конфликтните зони со останатиот сообраќај, растојанието меѓу станиците, оптовареноста на линијата, состојбата на самата инфраструктура... И реков дека би се движело самото возило со средна брзина - 40 км/час. На пример брзината на една метро линија е кон 60-70 км/час (вклучително со застанувања и другите фактори кои влиајат на брзината).
Уште поинтересно би било, да го дознаеме начинот на пресметување на капацитетот на патници на некоја линија во дадено време (?0000 патници на час).


Јасно и јас тргам од истите параметри кои ги наброја, но поентата ми е дека доколку културно се испланира оваа траса особено во делот на Јане Сандански каде би идела по средишниот дел (ова е сега невозможно но и онака овдека разглобуваме хипотетички сценарија) брзината би требала да е поголема од 40 бидејќи конфликтните точки малтене би се одбегнале а оние малку кои ги има (на пример раскрсниците со семафори) повторно во некое совршено сценарио преку централен диспечерски центар за сообраќајна контрола би можеле да бидат комплетно во sync со движењето на трамваите за застанувањата да бидат само на станиците и времетраењето на возењето да е сосема предвидливо. Е сега во делот на Партизанска каде трамвајот не би одел во средина сигурно ми делува дека има повеќе субјективни фактори кои би влијаеле на брзината.

За мерење на капацитет на линија вака од прва не најдов ништо, ќе побарам пак ама веројатно утре.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 30-Oct-2009 at 02:35
Вкупната брзина на движење (значи со вклучени сите застанувања и чекања на станици, конфликтни точки и сл.) се вика комерцијална брзина. Се разбира таа зависи од многу фактори, но како што спомнавте, клучен е квалитетот на трасата. Како што може да се претпостави, има голема шареноликост од пример до пример. За Скопје не знам до каде стигнале со анализите и дали имаат барем груби проценки за различни сценарија. Доколку немаат тоа е крајно несериозно. Доколку имаат, а податоците по обичај се третираат како воена тајна тоа е дебилно.

Еве по некој пример од нет за комерцијална брзина и поопшто за темите што ги покренавте (фреквенција, капацитет итн.)

Jerusalem, Israel
  •  Project approval of 14 km LRT. The first line between Pisgat Ze'ev and Yad Vashem is expected to be fully operational in 2005.

  • In the city centre, Jaffa Road will become a pedestrian precinct between the Generali building and Davidka square, traversed only by the light rail line. The 70% low floor vehicles are intended to accommodate 500 passengers per train, and run at 3 minute intervals. End-to-end journey time will be 30 min, giving an average commercial speed of 28 kph.

    Mauritius

    Operating characteristics of the LRT system:

    Length of line                   24.9 km

    Average time at stops        20 seconds

    Number of stops (stations)  13 stations

    Journey time, one way       32 minutes

    Time round trip                 70 minutes

    Commercial speed              43 kph

    Peak train frequency          12 per hour

    Vehicle capacity                250 per unit (500 per train)

    Vehicle length                   30 m per unit (running two units)

    Vehicle width                    2.65 m

    Seating % full                   25 - 30%

    Peak pax capacity             6000 per hour / direction




    Buffalo  -  29,3 km/h

    Bremen  -  28 km/h

    Denver  -  23,2 km/h

    Essen  -  28 km/h

    Los Angeles  -  36 / 57 km/h






    Edited by Cloverstack - 30-Oct-2009 at 02:41
    Back to Top
    dhany View Drop Down
    Newbiе
    Newbiе
    Avatar

    Joined: 07-Apr-2008
    Location: Skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 0
      Quote dhany Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 01-Nov-2009 at 13:51
    НОВА ИДЕЈА

    Трамвај со гумени тркала

    Градоначалникот Коце Трајановски планира едношински трамвај за Скопје и најавува дека овој капитален проект сигурно ќе почне во неговиот мандат. Како што вели Трајановски, тој стои зад идејата за трамвај во Скопје, но не сака тоа да биде двошински систем затоа што смета дека тој е посложен за изградба. Поучен од другите европски земји, како Франција и Италија, градоначалникот се залага за изградба на трамвај со гумени тркала и една шина која полесно ќе се постави за разлика од двошинскиот систем во кој треба подлабоко копање и поради тоа не бил соодветен за нашите услови.

    Извор: http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=4&tabid=1&EditionID=1855&ArticleID=125530

    ЈАС СУМ ЗА ДВОШИНСКИ!!!!!

    ПРЕДНОСТИ:
    Единствена предност на овие системи е што имаат помала бучавост поради гумените тркала.

    НЕДОСТАТОЦИ:
    - Имаат нетипичност на возилата,
    - поголема потрошувачка на енергија,
    - произведуваат поголема топлина,
    - големи трошоци на одржување и
    - условуваат помали димензии на возилата поради гумените тркала.

    НЕШТО ЗА НИВ:
    Ги има во Франција, Мексико, Чиле и во Јапонија.

    Тоа се неконвенционалните системи на шини кои користат возила со гумени
    тркала, кои се движат по водилка на бетонска или челична конструкција.

    Главни примери се:
    1. метро-систем со гумени тркала;
    2. автоматски воден систем на јавниот превоз;
    3. моношински (monorail) системи.

    Повеќе.....
    http://www.ekosvest.com.mk/publikacii/urban_sinski.pdf
    Dhany
    Back to Top
    Cloverstack View Drop Down
    Admin Group
    Admin Group
    Avatar

    Joined: 01-Sep-2007
    Location: Скопје
    Online Status: Offline
    Posts: 12453
      Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 01-Nov-2009 at 18:09
    И јас сум недвојбено за двошински!!!

    За новиов бисер на Коце од каде побргу да почне чоовек? Ај ќе почнам од цитатов:
    Како што вели Трајановски, тој стои зад идејата за трамвај во Скопје, но не сака тоа да биде двошински систем затоа што смета дека тој е посложен за изградба. Поучен од другите европски земји, како Франција и Италија, градоначалникот се залага за изградба на трамвај со гумени тркала и една шина која полесно ќе се постави за разлика од двошинскиот систем во кој треба подлабоко копање и поради тоа не бил соодветен за нашите услови.
    Господинот градоначалник не треба да дава произволни изјави и да ни кажува како тој лично сметал дека требало да биде и колку длабоко требало да е копањето. Наместо тоа, за вака сериозно прашање треба исто така сериозни студии и анализи. Па нека се обиде таму да најде причини зошто требало да биде едношински, наместо да ни кажува приказни дека пази молим те, „за наши услови“ било посоодветно едношински зашто ете така наводно поплитко се копало.
    Исто така, ако сака навистина да биде поучен од другите земји, нека учи од она што е масовно прифатено, наместо од исклучоци кои се бројат на прсти. Стално ли ќе измислуваме топла вода?

    Инаку пред воопшто да почнат со сериозни анализи и студии, нека се договорат која всушност треба да ни е целта и кои се клучните придобивки што треба да ги имаме од новиот систем кој сакаме да се воведе. За почеток нека направат барем базична споредба на автобуси, тролејбуси, трамвај (лрт), и конечно ова едношинсково чудо, па ваљда ќе сватат што треба да се искомбинира во Скопје. Но мене за жал ми изгледа дека надлежните вооопшто немаат ни знаење ни визија за добро да ги постават целите. Доволна е кратката споредба на предности и недостатоци што ја наведе dhany за да биде јасно како стојат работите. Скопје има потреба од ургентно и ефикасно решавање на јавниот превоз со докажани системи, а не да експериментира.


    Еве јас ќе направам и малце подетална споредба. Прво, она што го кажува Коце во врска со копањето нема врска. Никаде не сретнав таков податок како меродавен. Но сретнав информации дека поглогата за гумите на оваа „неговава“ направија изискува големо почетно и тековно вложување, поради тоа што гумите цело време многу прецизно вршат оптоварување строго на иста површина. А преносот на тежината преку пруга е сосема поинаков и вакви главоболки нема.

    Предности на едношински систем + гумени тркала
    1. Незначително помала цена за изградба во однос на класичен трам/лрт (разликата е поголема доколку претходно постоела напојна мрежа за тролејбуси, но тоа во Скопје не е случај).
    2. Можност за совладување на големи нагиби (тоа е причината за имплементацијата на системот во Нанси на пример, но во Скопје тоа не е случај).
    3. Помала бучава. Но ајде повторно да ја разгледаме нашата ситуација. Како прво, во Скопје воопшто не се трудиме да ја намалиме бучавата и таму каде што тоа е логично да се направи (старо железо непречено крстари по улиците, кафичите и клубовите се вон секаква контрола, не сме љубители на дрвореди и звучни бариери, добра звучна изолација на објектите е реткост итн.), па би било чудно цел јавен превоз да го поставиме наопаку само за евентуални ограничени придобивки од ваков тип. Велам евентуални затоа што можеби и поголеми придобивки би имале доколку не забегувавме. На пример доколку се држиме до ГУП-от, голем дел од трасите ќе бидат во тунел или долж коридори каде бучавата нема да е проблем. Исто така досега го немаме спомнато влијанието на „тревнатите“ траси во намалување на бучавата. Па доколку трасите се прават одвоени од остатокот од сообраќајот (како на пример по средина на булеварите наместо жардињери), лесно може да се изведе ваква траса и со тоа покрај намалување на бучавата да се постигнат и дуруги ефекти. Понатаму на располагање стојат акустични бариери кои исто така се многу поприменливи доколку трасите се одвоени. Конечно, новите ЛРТ системи се прилично напреднати на ова поле - квалитетни возила и квалитетни траси, надополнети со цела низа технологии за редукција на бучавата стојат на располагање. Значи доколку не правиме фушерски траси и доколку не купуваме ѓубре од возила, покрај другите придобивки автоматски сме го намалиле и проблемот со бучавата.

    Значи Скопје нема баш да се офајди од едношински систем. Но ите како ќе ги осети неговите недостатоци:
    1. Нетипичност и ограничена понуда, од што произлегуваат редица негативности
    2. Понеефикасни се од енергетска гледна точка и превозот е поскап и по километар и по превезен патник.
    3. Одржувањето на таков систем е поскапо.
    4. Не може да се вклопи во постоечката железничка мрежа, што конкретно за Скопје е од големо значење.
    5. Специфични механички проблеми кои не се искоренети.
    6. Понеудобна вожња (да, токму така, според сите извори на кои наидов)


    Ако веќе зборуваме за вакви хибриди, мислам многу подобро би било да се разгледа можност за оптичко или магнетно водење, отколку со шина. Поевтино, пофлексибилно, помалку инвазивно, а не наидов на некои критични слабости на ваквите системи. Лично немам двојби дека одговорот е во класичен ЛРТ, ама ако веќе забегаат со експерименти, ќе биде многу подобро тоа да е поефикасен метод, да се вложат помалку пари, и се разбира да биде полесно реверзибилен, отколку да фрлат огромни суми, да го прекопаат градов, и на крај да заглавиме долгорочно со лош систем.


    Како и да е, идејава на Коце е класичен пример колку надлежните се изгубени, колку дилетантски пристапуваат кон круцијални прашања, колку се дават во својата неспособност и колку на тој пат го влечат цел град.





    Edited by Cloverstack - 01-Nov-2009 at 18:16
    Back to Top
    Andrej_LJ View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 20-Oct-2008
    Location: Ljubljana
    Online Status: Offline
    Posts: 2954
      Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 01-Nov-2009 at 18:29
    Кловер супер анализа (која безброј пати ја имаме правено). Единствено нешто што ме теши е дека скоро 100% сум сигурен дека нема да се изгради ништо, а во таа сметка и оваа глупост. Инаку секој следен градоначалник, понекомпетентен од претходникот! Само ме плаши цело Скопје да не го дадат под фушерајко-криминални концесии... Тоа им е хит за добивање пари во моментов и почнаа од катни гаражи, преку градските автопати, ништо чудо јавниот превоз да е следен.
    "Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
    Back to Top
    zabegan View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 01-Jul-2008
    Location: Skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 7859
      Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 01-Nov-2009 at 19:59
    а нели е за наши услови најубаво е да имаме тролејбус, помал труд на инфраструктурата, нови „автобуси“ кои не можат да бидат двокатни и т.н. LOL
    Back to Top
    my Macedonia View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 09-Oct-2008
    Location: 🇲🇰🇨🇭
    Online Status: Offline
    Posts: 4085
      Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 01-Nov-2009 at 20:27
    tramvaj so gumeni trkala???
    ima li nekoj nekoja slika, makar i od net
    Back to Top
    The Man View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member


    Joined: 06-Oct-2009
    Online Status: Offline
    Posts: 135
      Quote The Man Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 01-Nov-2009 at 21:11
    Originally posted by my Macedonia

    tramvaj so gumeni trkala???
    ima li nekoj nekoja slika, makar i od net


    http://www.modelkit-builder.com/2009/04/translohr-a-tram-on-rubber-tyres/
    http://www.translohr.com/transport-public_gb.htm
    Back to Top
    VirginAtlantic View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 01-Jun-2009
    Location: Софиjа
    Online Status: Offline
    Posts: 254
      Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 02-Nov-2009 at 15:15
    Originally posted by my Macedonia

    tramvaj so gumeni trkala???
    ima li nekoj nekoja slika, makar i od net
     
     
     
    Клермон - Феран
     
    И две мои слики от Клермон Феран /но с лош квалитет/.
     
     
    Уникатно е кога се види на живо.
    Ето и повеке по темата:


    Edited by VirginAtlantic - 02-Nov-2009 at 15:16
    Back to Top
    ел_ченто View Drop Down
    Newbiе
    Newbiе
    Avatar

    Joined: 17-Jun-2009
    Online Status: Offline
    Posts: 0
      Quote ел_ченто Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 02-Nov-2009 at 15:42
    Не ми се верува од каде ли ги копаат ваквите бистри идеи. Покрај сите основни проблеми со инфраструктурата, а богами и со јавниот превоз измислуваат претурање од шупливо во празно. Почнувајќи од дабл декерите, ЛРТ, па дури и за метро имаше најави сега и ова ми го продаваат, додека јас се возам во 45 години стари крнтии по кратери на патиштата. Па побогу, толку ли не размислуваат? 300 нови еднокатни автобуси(макар и кинески), или ајде, ако веќе сакаат поекономичен систем нека стават тролејбуси како што рече забеган. Немаше ли тоа да го реши проблемот без многу врева? Ама од вакви умови како што изгледа уште долго ќе се возиме со крнтиите по дупки низ градов.
    Back to Top
    Cloverstack View Drop Down
    Admin Group
    Admin Group
    Avatar

    Joined: 01-Sep-2007
    Location: Скопје
    Online Status: Offline
    Posts: 12453
      Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 08-Nov-2009 at 17:42
    Originally posted by dhany


    Повеќе.....
    http://www.ekosvest.com.mk/publikacii/urban_sinski.pdf

    Го прочитав документов на м-р Гордан Стојиќ (сооб. инж.), исклучително е информативен. Кого го интересира проблематикава дефинитивно му го препорачувам. Има изобилство податоци кои сигурно ќе ни бидат корисни во понатамошната дискусија.

    Сепак имам една замерка, а тоа е дека низ целиот документ силно се нагласува потребата за издвоени траси на ЛРТ и што помалку конфликтни точки со остатокот од сообраќајот, а на крај сепак следи препорака за изведба на траса која токму на тоа поле е крајно лоша.

    Back to Top
    Cloverstack View Drop Down
    Admin Group
    Admin Group
    Avatar

    Joined: 01-Sep-2007
    Location: Скопје
    Online Status: Offline
    Posts: 12453
      Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 06-Dec-2009 at 18:54




    Ова е извадок од скоро ревидиран  ДУП за Тафталиџе, кај архивот на град Скопје.

    Не знаеме до каде се стигнати со прецизирање на деталите околу трамвајот, ама еве веќе почнале пругите попрецизно да ги третираат во ДУП-овите.

    Но овде збунува преодот од старнична на централна поставеност. Крстосницата е оваа:
    42° 0'13.52"N  21°23'24.32"E

    Можеби ова може да се објасни со некакво поевтино премостување на Вардар, но тоа е само претпоставка. Во секој случај, не е добро вака да се прешалтуваат пругите, ако ништо друго, затоа што се оптеретуваат крстосници. Би било добро доколку концептот за комплетно средишно поставување е сеуште во игра.



    Не знам и дали намерно на едната страна трасата е ставена во зеленило, а на другата страна на простор на кој сега има тротоар, или е тоа грешка.
    Back to Top
    Supervisor View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 28-Jan-2008
    Location: skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 1220
      Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 06-Dec-2009 at 19:37
    Средишно поставување на пруга на Партизански Одреди? Смешно. Катастрофално. Би рекол и очајно само колку да се изведе.
    Сите овие проекти се смешни бидејќи крстосниците не се проектирани за трамвајски линии и затоа на Скопје не му е потребен трамвај во 21. век.
    NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
    Back to Top
    Cloverstack View Drop Down
    Admin Group
    Admin Group
    Avatar

    Joined: 01-Sep-2007
    Location: Скопје
    Online Status: Offline
    Posts: 12453
      Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 06-Dec-2009 at 20:54
    Originally posted by Supervisor

    Средишно поставување на пруга на Партизански Одреди? Смешно. Катастрофално. Би рекол и очајно само колку да се изведе.
    Зошто средишно поставување е смешно и катастрофално? Јасно дека импровизирано префрлање од еден на друг концепт е проблем, ама зошто средишно поставување би било катастрофално доколку се изведе целосно?


    Originally posted by Supervisor

    Сите овие проекти се смешни бидејќи крстосниците не се проектирани за трамвајски линии и затоа на Скопје не му е потребен трамвај во 21. век.
    Како изгледаат крстосници проектирани за трамвајски линии и зошто не би можеле скопските да бидат такви  Dunno

    А таа негативност према „трамвај во 21 век“ мислам беше вештачки и симплистички наметната уште од сам почеток. Од трамвај до трамвај има огромна разлика. Навистина, надлежните изгледа уште не се на чисто дека ни треба современ ЛРТ концепт со сите нишани, но без разлика на тоа, не треба да одиме со клизачи против трамвај/лрт генерално, туку да се трудиме да наметнеме дебата за квалитетот на проектот.

    Впрочем ако не ни треба трамвај/ЛРТ, тогаш каде го гледаш решението за јавниот превоз?
    Back to Top
    Vladimir P View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 06-Apr-2008
    Location: Скопје
    Online Status: Offline
    Posts: 3304
      Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 06-Dec-2009 at 21:26
    Originally posted by Cloverstack

    ... туку да се трудиме да наметнеме дебата за квалитетот на проектот.

    Впрочем ако не ни треба трамвај/ЛРТ, тогаш каде го гледаш решението за јавниот превоз?
    Clov првата реченица е она право, Thumbs%20Up
    но зашто да ја враќаме темата наназад и да се објаснуваме дали треба или не, Ohno
    Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
    https://www.facebook.com/767277056651521/
    Back to Top
    FoSsiL View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 01-Mar-2009
    Location: Аеродром
    Online Status: Offline
    Posts: 4699
      Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 06-Dec-2009 at 22:07
    Мене не ми прави проблем да се префрли на средина, само да не биде една траса, а така изгледа а и средишниот дел од тој дел на пртизанска е доста тесен така да не би се согласил за една шина во средина. Другиов дел што е барем во Карпош може и да се биде на страничните зеленила што се помеѓу пешачките и велосипедските патеки, но мислам дека ќе треба да се прават корекции кај автобуските станици. Нај искрено јас сум да се оди на коловозот насекаде во Скопје не комбинации, но и ова е добра идеја, но не е насекаде изводлива.

    Edited by FoSsiL - 06-Dec-2009 at 22:11
    Back to Top
    Baze View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 08-Jan-2010
    Location: Skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 409
      Quote Baze Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 21-Jan-2010 at 15:53
    Трамвајот заглави во тендери

    За сите капитални проекти Градот бара консултанти и приватни инвеститори

    Сања Наумовска


    Трамвајот, подземните сообраќајници и скијачката патека на Водно нема да видат бел ден уште долго време. Капиталните проекти, кои градските власти ги најавуваат од поодамна, се заглавуваат во законски процедури што ќе траат уште најмалку една година. Ќе се чека изборот на консултант, кој ќе треба, пак, да изработува студии за привлекување концесионери, а самата реализација е неизвесна и откако ќе заврши тој процес.

    На избор на консултанти заглави проектот за воведување трамвај, кој практично беше најразработен од претходната градска гарнитура, а бившиот градоначалник Трифун Костовски остави и проект и пари за почнување на изградбата на депото во Ново Лисиче. Консултанти и приватни инвеститори ќе чекаат и подземната сообраќајница под плоштадот „Македонија“ и под Кале, како и скијачката патека на Водно. Градската власт се одлучи да бара консултант и за билбордите, за чие концесионирање веќе е истечен поголемиот дел од договорите.

    Моментно, информираат од Градот Скопје, распишан е јавен повик за избор на консултант за проектот за трамвај во Бирото за јавни набавки и на страниците на специјализираното издание за јавни набавки на Европската унија, ТЕД.

    „Што се однесува до подземните сообраќајници, скијачката патека, како и за консултантски услуги за поставување рекламни билборди, повикот е објавен само во Бирото за јавни набавки, а се очекува да се објави и во гласилото ТЕД“, информираат во Градот.

    Понудите од потенцијалните консултанти градските власти ги очекуваат кон крајот на февруари. Потоа ќе следува период на евалуација, па избор на најповолен понудувач и жалби, а избраниот консултант ќе може да се знае дури летоска. Тој веројатно ќе добие рок од најмалку една година за да ги изработи студиите за концесионерите што би ги реализирале овие проекти. Целта на таквите студии е да се разгледаат сите можности за привлекување приватни инвеститори што би вложувале во трамвајот, сообраќајниците или во патеката и билбордите. Сепак, гаранции дека ќе се најдат приватни партнери за сите проекти нема, што значи дека градоначалникот Трајановски може и на половината од неговиот мандат да се најде на почетната точка.

    „Градот има интерес од воведување трамвај и изградба на две подземни сообраќајници, за да се подобри состојбата со јавниот градски превоз и да се зголеми проточноста на сообраќајот во строгиот центар. Сепак, Градот нема доволно пари за реализација на овие големи проекти. Поради тоа, има потреба од почнување постапка за доделување концесија, за што ни е потребен консултант“, образложија градските власти пред неколку месеци, кога Советот на Скопје даде зелено светло за избор на консултанти.

    Министерството за транспорт и врски неодамна ја избра шпанската фирма „Идом инженерија и консулторија“ да изработи студија за сообраќајниот систем на Скопје со идејни проекти за булеварот „Св. Климент Охридски“ и подземната сообраќајница од Соборниот храм до Комплексот банки. Шпанците ќе треба да направат студија за сообраќајниот систем на град Скопје, чија главна цел е да даде стратегиски долгорочни насоки за подобрување на урбаната мобилност на граѓаните и транспортот на стока со решенија што ќе се ориентираат кон одржлив развој на градот. Сообраќајната студија ќе треба да ги потврди определбите на важечкиот ГУП на Скопје или да предложи поинакви можности.

    Во Градот велат дека работата на консултантите и на шпанската фирма нема да се совпадне. „Шпанската фирма ангажирана од Министерството треба да изработи идејни решенија за подземните сообраќајници, додека со одлуката на Советот на Скопје треба да се избере консултант што ќе направи студии за финансиската издржаност и условите за издавање под концесија на подземните сообраќајници“, појаснуваат од Градот.

     
    Back to Top
    Andrej_LJ View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 20-Oct-2008
    Location: Ljubljana
    Online Status: Offline
    Posts: 2954
      Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 06-May-2010 at 12:26
    LRT Toronto:

    http://www.youtube.com/watch?v=lgW1WprvOGg&feature=player_embedded



    И еден пример како НЕУСПЕШНО се воведува ЛРТ. Премалку одвоени траси и премногу вкрстувања со останатиот вид на сообраќај. Имајќи в пред вид дека ова е во Соединетите Држави каде културата на возење е многу висока и од друга страна нашата ориенталска, моежете да претпоставите што не чека, доколку не се вовоеде ЛРТ кај нас на најправилниот можен начин:

    http://www.youtube.com/watch?v=3FO_Jb35Ynk


    Edited by Cloverstack - 06-May-2010 at 12:43
    Back to Top
    toasumjas View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 25-Jun-2010
    Location: Skopje/ljubljan
    Online Status: Offline
    Posts: 434
      Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 04-Jul-2010 at 02:50
    Ме интересира што мислите за идејата за People mover or APM (Cable Car, AGT, PRT, SkyTrain), поставен во доста градови во светот и е многу ефикасно превозно средство.И го произведува фирмата(допелмаер) која работи на жичарата кај нас па може и некој попуст да извлечеме
    Ги има у доста градови низ свет:Венеција, Сингапур, Караказ(во изградба), Ванкувер, Низ многу градови во америка, Низ јапан и на доста други места и истотака на многу аеродроми се користа или како транспорт на самиот аеродром од терминали до терминал или како конекција со градот итн.


    http://www.dcc.at/doppelmayr/references/en/detail.aspx





    stanica





    Edited by toasumjas - 04-Jul-2010 at 21:00
    Back to Top
    mitatos View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 06-Jan-2008
    Location: Skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 1739
      Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 04-Jul-2010 at 11:21
    Идејава е одлична, навистина скоро ја имаат истата брзина со трамвајот,не знам дали е поефтино ,би рекол дека не е , али сепак штетата е помала и ако израчунаме ке испадне исто,се надевам некој ке помисли на вакво нешто ,особено како туристичка атракција низ некои локалитети во скопје, како што е примерот во вегас.
    "Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
    Back to Top
     Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 60>

    Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



    This page was generated in 1.660 seconds.

    Copyright ©2007 - 2024  build.mk

    Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.