![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 41> |
Author | |||
Gox ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 08-Oct-2015 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
||
Novite vozovi pretezbo ke se obrakaat na relacija Skopje Bitola i Skopje Gevgelija ![]() |
|||
![]() |
|||
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
||
Дали новите ви влакове могат да се закачат с тези гарнитури -правя си сметка за нещо след 10-12 години за деве баир
![]() Edited by geny - 01-Nov-2015 at 08:20 |
|||
![]() |
|||
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
||
А от тези влакове колко са дизел и колко електрически и ако има дизел дали е хидравличен -механичен - пневматичен ?????
Edited by geny - 01-Nov-2015 at 08:19 |
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Не знам дали ќе е проблем со влечењето, да се спојат две електрични и една дизел гарнитура во Скопје, ама мислам дека не. Проблем е можен кај осовинскиот притисок на Велес - Кочани, не знам каква е тежината на овие гарнитури, ама не верувам да се потешки од Макосата... Првите две - едната би одела во правец Табановце - Гевгелија, а другата Табановце - Битола (со разделување во Велес) Третата во насока Кичево - Кочани (спојување со претходните две во Скопје и разделување во Велес) Пример: 1.Таб (6:34) - КУМ(6:44) - СК(7:14-6:20) - ВЕ(8:00-8:04)- Гра(8:24) - НЕГ(8:44) - ДК (8:59) - ГЕВ(9:29) 2.Табановце (6:34) - КУМ(6:44) - СК(7:14-7:20) - ВЕЛ (8:00-8:06) - Чаш (8:20) - Бог (8:47) - ПРИ - (9:28) - (10:02) 3.КИЧ (5:23) - Зај (5:36) - ГОС (6:00) - ТЕТ (6:22)- Јег (6:37) - ЃП (7:03) - СК (7:17-7:20) - ВЕ (8:00-8:08) - Ов.П.(8:45) - ШТИ(9:04) - Зле (9:29) - КОЧ (9:49) Обратен смер: 1.ГЕВ (6:31) - ДК (7:01) - НЕГ (7:15) - Гра(7:35) - ВЕ(7:55-8:08) / 2.БИТ (6:02) - ПРИ (6:36) - Бог (7:15) - Чаш (7:42) - ВЕЛ (7:56-8:08)/ СК (8:48-8:54) - КУМ (9:24) - Таб (9:35) 3.КОЧ (6:17) - Зле (6:37) - ШТИ (7:02) - Ов.П.(7:21) - ВЕЛ (7:58-8:08) - СК (8:48-8:56) - ЃП(9:10) - Јег (9:35) - ТЕТ(9:50) - ГОС(10:12) - Зај (10:36) - КИЧ (10:49) Би сообраќале барем по 2 пати дневно вакви комбинации (утрински и попладневен термин - околу 6 и 16 на пример), со тенденција за до 4 (6:00, 10:00, 14:00, 18:00).Паралелно до Кичево и Кочани уште по 2 гарнитури патнички воз (гарнитурите ги подразбирам како брз/експрес воз). Така би имало повеќе гарнитури во два центри кои држат сериозна дневна миграција кон главниот град: 1.Во правец Скопје - Куманово и обратно двојна гарнитура (400 седишта или 6-7 класични вагони) 2.Во правец Скопје - Велес и тројна гарнитура на едно тргнување (600 седишта или 9-10 класични вагони), а сите сме запознати колкав дел од патниците на МЖ се од Велес. Исто и со трансфер во Велес би се овозможиле комбинации од типот Кичево - (Неготино - Д. Капија - Гевгелија) и обратно. Вкрстувањето со возо/т-вите во обратна насока би било исто така во Велес со кое би се овозможило поврзување на Гевгелија со Кочани, Штип, Прилеп и Битола со трансфер во Велес. Нормално со реновирање на станицата во Велес (под реновирање подразбирам нов од корен објект, покривање на пероните, мало локомотивско депо). Истовремено покриен објект за преспивање на гарнитура и базирање др. возила во Битола, Гевгелија, Кичево, Кочани и Табановце, ако сакаме барем намалување на уметничкиот изглед на возниот парк.Во некоја подоцна фаза и на сите поголеми станици. Еее, соништа ![]() Edited by Тркало - 01-Nov-2015 at 13:08 |
|||
![]() |
|||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||
Сериозна дневна миграција од Куманово кон Скопје со воз со два утрински воза во 5:27 и 7:28? Ти мора да се шегуваш. Тој воз во 5:27 не го стига ниеден градски автобус, така што патници може да има само од Железничката Станица и Черкези, а тој другиот во 7:28 оди прилично доцна за да стигнеш било на работа или на факултет. Од друга страна, знаеш ли колку автобуси поаѓаат од 05:00 до 7:30 oд кумановската автобуска станица кон Скопје? Плус колку автобуси за превоз на работници возат изутрина на оваа релација? |
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Убаво е читање внимателно без директен атак после.Ај можда лошо се имам изразено, да повторам: Зборувам за делот Табановце - Куманово - Скопје - Велес - Гевгелија/Битола т.е. главните коридори, барем два пати дневно (иако пак мислам дека е малку) за да понудат МЖ опција одење и враќање во ист ден од било која поголема станица на мрежата, за разлика од сега (типичен пример е со Кочани). За Куманово / Велес - Скопје тргнувања на секои 30-40 мин. со останатите гарнитури или локомотива/вагони, како и да е. И ова е малку, со оглед на автобуската конкуренциај од секои 10-15 минути и временски побрзо патување. И генерално да се директни линии, за да можат да понудат и временска предност пред автобусите.30 мин. експрес, а 45-50 патнички е премногу разлика на таа километража. Понатака и некоја локална опција Куманово - Тетово преку Маџари, Ск-Север и Ѓорче Петров, како и Волково - ЃП - Ск-Север - Транспортен Центар - Лисиче - Драчево - Велес. Edited by Тркало - 01-Nov-2015 at 13:16 |
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
4 дизел и 6 електрични возови. |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
||
Си смешал нешто...., вкупно од новонарачаните се 6 од кој 2 електро и 4 дизел. |
|||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|||
![]() |
|||
avijacijamk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
![]() ![]() |
||
И кај е сега во употреба новата гарнитура?Ја донесоа за украс само ради + гласови најверојатно. Ќе ја уништат чуејќи како се вози
|
|||
![]() |
|||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||
Tвојот пост делува толку ентузијастички, наивно, па дури и детски нереално. Еве зошто: 1. Куманово/Велес-Скопје тргнување на секои 30-40 минути? - Знаеш ли каква гужва има да се створи на пругите во ваков случај? Знаеш ли дека во услови на ваков мизерен сообраќај и штрајк на патничкиот дел од МЖ во изминатиот период за кратко време беа избегнати два судара на возови со мигранти? Сега замисли каков хаос би настанал со возови кои би оделе Скопје-Куманово и Скопје-Велес и обратно на секој половина час. Секоја седмица би имале по некоја железничка несреќа. 2. Локална опција Куманово - Тетово преку Маџари, Ск-Север и Ѓорче Петров, како и Волково - ЃП - Ск-Север - Транспортен Центар - Лисиче - Драчево - Велес. - Им бранеше некој до сега да направат скопска приградска железница? Пример Ѓорче Петров/Волково - Скопје Север - Транспортен Центар - Горно Лисиче - Драчево и Драчево - Горно Лисиче - Транспортен Центар - Маџари - Илинден? Погледни како е решен транспортот во Талин (јавниот превоз им е бесплатен http://www.vesti-online.com/Vesti/Svet/303987/Talin-Besplatni-gradski-prevoz-puni-gradsku-kasu). Имаат автобус, трамвај, тролејбус и приградска железница. http://disainiblogi.ee/wp-content/uploads/2015/05/3-Tallinna-Transpordi-skemaatiline-kaart.jpg 3. Генерално, во целиот пост негуваш некоја надеж дека МЖ така добро ќе ги изменаџира работиве, што ќе бидат конкуренција на автобускиот превоз. - Во Европа, возовите не на автобусите, туку на авионите им се директна конкуренција, носејќи го прекарот хотели на тркала. Каква конкуренција очекуваш овде од менаџмент кој: a) пушта еден вагон за Велес, а знае дека има 200 патници, посебно изразено за време на празниците (исто и за Богомила-Прилеп-Битола); б) пушта воз во зимски период без греење, а понекогаш и без светло; в) патничките возови редовно им доцнат при тргнување по петнаесетина минути; г) чекаат да презакачат локомотива од еден на друг воз, па така ако утринскот воз кој доаѓа од Куманово доцни во доаѓање во Скопје, утринскиот воз што трга за Белград ќе доцни бидејќи ја чека локомотивата од Куманово; д) на почетокот на 80-тите години за Куманово идеа 12 возови за Куманово, сега идат 5. Има и многу други работи кои не ми текнуваат во моментот и затоа постот што го имаш напишано оваа раководство на МЖ ниту во сон не може да го спроведе. Ако сакаме тоа што го напиша да стане реалност, МЖ (патнички сообраќај) треба да отиде на буништето на историјата како скопски Пролетер и Југ-Турист во автобускиот транспорт. Наместо нив да дојде некоја друга фирма која ќе знае како се работи со патнички железнички транспорт. Edited by phenomenon - 01-Nov-2015 at 18:23 |
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
![]() |
|||
Gox ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 08-Oct-2015 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
||
Treba mnogu da se raboti vo MZ soobrakaj no eden den ke vidime i ovaa firma kako se privatizira |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Драги мои,
за Куманово возот ќе постане реална можност за патување откога ќе се заврши пругата кон Бељаковце и ќе се електрифицира пругата од Лопате до новата железничка станица, или до стојалиште што би било кај спомен-костурницата. Од таму до центар на Куманово има 10 минути пеш. Сегашната железничка станица во Куманово е „богу иза трегера“, така што никој не ја користи. Реално, кога ќе се изгради новата пруга, тогаш би можело да има воз на 40 минути во rush hours, до 2 часа во претпладневните часови во периодот од 5 до 23 часот. Меѓу 23 и 05 часот би било добро да има еден ноќен воз. Влечење на дизел и електро моторни гарнитури не знам колку е возможно. Всушност не ја гледам причината за тоа. Според мене, во Македонија преседнувањето од еден во друг воз треба да стане правило. Велес да добие железничко депо, со дизел моторни гарнитури, кои ќе сообраќаат кон Кочани и Битола. Возови од Скопје до Велес би сообраќале идентично како и до Куманово, на 45 минути во rush hours и на 2 саати во другите периоди од денот. Три-четири од овие возови кон Велес би продолжувале кон Гевгелија. Оние што патуваат кон Кочани и Битола, тие би преседнувале во Велес. Јас сум скептик за воведување на линија Скопје-Тетово, бидејќи трасата е многу подолга од патната врска меѓу овие два града. Сметам дека кон Кичево треба да има барем четири пара возови дневно. Дури, сметам дека би било поисплатливо да има воз Кичево-Гостивар-Кичево неколку пати дневно отколку да има Скопје-Тетово-Скопје. Исто така, сметам дека со Косово треба да потпишеме еден договор, со кој ќе се дозволи сообраќање на моторни гарнитури во двете земји од двете железнички управи. Едноставно, наутро наша гарнитура да сообраќа како експресен воз кон Приштина, додека попладне косовската гарнитура да се враќа како експрес кон Приштина. Врската меѓу овие два главни градови сите ја забораваат, иако се работи за голема фреквенција на луѓе на дневно ниво. |
|||
![]() |
|||
Gox ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 08-Oct-2015 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
||
Cesto patuvam so voz. Prugata do sega na koridor 8 odamna trebase da bidi zavrsena. Sprema moe mislenje treba da se pusti vozot gorbacov da se obraka od Gevgelija do Beljakovce na koridorot 10. A lugeto ne patuvaat tolku so voz zatoa sto gi ukinaja vozovite nema povraten voz kako sto imase nekogas. Koga che si idam so vozvozot sto se obraka kon Kicevo ima pusteno samo 2 vagoni i ima mnogu malku patnici isto taka i so vozot kon Pristina e sekogas prazen i ima pusteno eden a mnogu retko dva vagoni i trgnuva so eden do dvajca patnici a nekogas i prazen, a dodeka vozovite koj se obrakaat kon drugite destinacii kako Skopje Tabanovce, kon Gevgelija, Kon Bitola, Veles, Kocani ima sekogas patnici ![]() |
|||
![]() |
|||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
||
Кои возови, јас веќе не ни знам да оди некој, сите се или „привремено“ укинати, прекинати поради карпи, освен за мигрантите јас навистина не знам воз што оди.
|
|||
![]() |
|||
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
||
Пред да падне карпата, од Битола за Скопје имаше само два (од четири) возови. Ноќниот во 03:10 и тој на планде во 12:50. Сега не знам дали повторно се е во нормала, иако не верувам дека е.
|
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
Новата електромоторна гарнитура меѓу две стари:
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/12190930_953173548061870_1754945930641113845_n.jpg?oh=da7838a8b79d05f1530e40ae7e44076f&oe=56BE0D23 |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Znae li nekoj Koga ke pocnuva da soobrakuva novata garnitura?
|
|||
![]() |
|||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||
Веројатно никој точно ,но одговорот што го добив на истото прашање беше дека моментално се обучуваат машиновозачите а веднаш по завршувањето на обуката ќе почне со сообраќање по нашите пруги.
|
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |