build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Плажи и бродови на Вардар

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 64>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 06-Mar-2012 at 00:56
Каква демагогија. Многу јасно дека откако нешто ќе се изгради, ќе биде прифатено. Фичо да ви купат вашите, можда нема 5-10 дена да го возите, ама кога ќе ви стои доле пред зграда, а секој ден идете пешки накај факс, ќе го возите и фичото, не ви преостанува ништо друго. Ова е игра со психологија, а ништо чудно и психолози да почнат да консултираат креаториве на овие идеи.
Back to Top
HugoGoulding View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1304
  Quote HugoGoulding Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 06-Mar-2012 at 01:36
 Eве ги во Белград сплавовите, чисто за споредба.


Edited by HugoGoulding - 06-Mar-2012 at 01:38
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 06-Mar-2012 at 02:44


„Мене ми се допаѓаат. Многу граѓани уште отсега ме прашуваат кога ќе бидат готови, бидејќи сакаат да слават роденден таму. И јас би го славел таму роденденот. Нормално е дека има реакции. Граѓаните често реагираат за новите градби, па откако ќе ги реализираме, ги прифаќаат. Така беше и со плажите. Доколку градевме класични сплавови, ќе беше стереотип. Со овој изглед ќе добиеме една нова насока на развој на градот“, коментираше вчера Трајановски.





Да дефинитивно почнува градот со ова да фаќа нова насока на развој....развој од барок и неокласицизам кон надреализам. Почетен елемент на дадениот стил е пловен објект (дури и во облик на големи долги морски патувања) поставен во непловна река помеѓу мостову под кои неможе да мине.
И кога сме кај Белград или кое и да е друго место со плсавови,,,,баш ме интересира на која исто така непловна река се поставени сплавови
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 06-Mar-2012 at 03:58
Originally posted by HugoGoulding


 Eве ги во Белград сплавовите, чисто за споредба.


Hugo ne e problemot kako ke izgledaat tuku primaren problem spored mene e deka se vcentar .. Nikoj nemase da reagira dokolku bea postaveni barem malku nakaj parkot na po soodvetna lokacija .. Ni malku be da se nemalo oset za okolinata , za prostorot
Back to Top
HugoGoulding View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1304
  Quote HugoGoulding Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 06-Mar-2012 at 06:29
Ако ништо друго, бар нека ги направат бели.
Back to Top
HugoGoulding View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1304
  Quote HugoGoulding Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 06-Mar-2012 at 06:52
Бар вака, колку-толку ќе се вклопат во околината, и нема да делуваат толку нападно и агресивно во просторот, а и повеќе ќе наликуваат на вистински бродови одколку на нешто вештачко.


Edited by HugoGoulding - 06-Mar-2012 at 07:00
Back to Top
makonix View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 08-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 520
  Quote makonix Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 06-Mar-2012 at 11:21
ако се покаже овој екомонски модел, ресторан/бар на брод/сплав успешен, претпоставувам, знаејќи ги Скопјани, ако стане хит, и последователно ќе почне по цел вардар да се ставаат сплавови, бродови, и не знам што...

Инаку ме интересира како ќе се иде на овој брод, кога се знае дека тука на големо ќе се гради, тркалото, подземната улица, никој не би сакал да седи до брмчалки
Back to Top
makonix View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 08-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 520
  Quote makonix Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 06-Mar-2012 at 11:22
Originally posted by HugoGoulding


 Eве ги во Белград сплавовите, чисто за споредба.


Од она што можам да го видам сите сплавови/бродови се со сосема различен изглед
Back to Top
Spiridon View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 03-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Spiridon Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 06-Mar-2012 at 12:36
Stignavme nekoj sto zavrsil za berber da se majtapi so nas.Si nacrtal brodcinja koi ke ja krasat nasava kanalizacija narecena reka.Trajanovski tuka ke slavel rodendeni,mu zvonat telefonite na lugje sto prosto ne mozat da docekaat da se kacat na brodot.Mu daval nova nasoka na razvojot na gradot...Neviden debilizam.Uste da raspravame dali da bidat beli ili zeleni.Glupost e glupost,ne e vazno od koj agol ke se gleda.
Ubavo rece Unkovski,go predadovme gradov na seljacive bez nieden ispukan kursum.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 28-Mar-2012 at 16:26
Мене ме интересира дали ќе има изнајмување на кајаци, глисери и педалинки на Вардаров. Big%20smile
 
http://www.24vesti.com.mk/index.php/makedonija/293-makedonija/5394-2012-03-28-13-02-48
 
Врти - сучи, Коце сепак ќе троши пари околу бродовите на Вардар
 
Среда, 28 Март 2012 14:02
 
Градот Скопје се обврзал да достави канализација и водоводна мрежа до сплавовите во облик на барокни галии на Вардар.
 
По првичните изјави дека градот само ќе собирал пари од концесијата, сега градоначалникот Коце Трајановски открива дека граѓаните сепак ќе платат за инфраструктурата околу бродовите.
 
Сепак градоначалникот тврди дека Скопје ќе има корист од бродовите, сметајќи ја месечната наемнина.
 
„Месечно градот ќе добива околу илјада евра од концесионерот, или ако имаме четири бродови, за десет години очекуваме приход од половина милион евра во буџетот на градот Скопје“, вели Коце Трајановски, градоначалник на град Скопје.
 

 
Сепак идејата за градење на четири брода во центарот на Скопје предизвика бура во јавноста. За некои идејата беше добра, а за други беше смешна и несоодветна за градот.
 
Дел од експертската јавност предупреди и на опасностите и потребните стандарди за изградба, бидејќи во Македонија не постои компанија која има искуство во градење на такви објекти на вода.
 
Контроверзноста на целиот проект се зголеми и по информацијата на 24 Вести, дека компанијата „Фаланга ДИМ“ која ја доби работата од градот била формирана во исто време кога се распишувале јавните тендери.
 
Сопственикот на „Фаланга ДИМ“ кој досега беше во козметичкиот бизнис како сопственик на фризерница, иако вети досега не се појави во јавноста да објасни како победил на јавниот конкурс на градот Скопје.
 
Сеад Ризвановиќ

Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 28-Mar-2012 at 16:50
Originally posted by Dexter26

градоначалникот тврди дека Скопје ќе има корист од бродовите, сметајќи ја месечната наемнина.  „Месечно градот ќе добива колу илјада евра од концесионерот, или ако имаме четири бродови, за десет години очекуваме приход од половина милион евра во буџетот на градот Скопје“, вели Коце Трајановски, градоначалник на град Скопје.

Весела математика со 2-3 непознати. Според објавите во медиумите, „Фаланга ДИМ“ ќе плаќа месечна кирија од 1.050 евра за едниот, а 1.250 за другиот брод. Во буџетот на градот за оваа година се предвидени 150.000 евра за спроведување канализациска мрежа и струја, само за овие 2 брода. Значи:

276.000 наемнина - 150.000 евра градски пари = 126.000 евра. Далеку од половина милион евра, приход кој нема да се оствари ниту ако се најдат инвеститори за следните 2 брода/сплавови. Колку оваа инвестиција е неисплатлива најдобро говори податокот за месечниот нето приход за градот за предвидените 2 брода - 1050 евра. Со тоа, „Фаланга ДИМ“ се приклучува на листата фирми кои добија подарок од име на властите, а на наша сметка и тоа во строгото централно подрачје на градот.
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 28-Mar-2012 at 16:56
Барокни галии???Постои уствари такво нешто???Кај нас сега пред секоја работа се става Барок.Аман.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 28-Mar-2012 at 18:24
Не за нешто друго, туку, плажава и сплавовиве се наоѓаат на една од најфреквентните локации во главниот град на Република Македонија, локација која секојдневно ја посетуваат туристи, а да не правиме муабет па за странските делегации кои ќе доаѓаат во посета на Министерството за Надворешни Работи, Јавното Обвинителство, Финансовата Полиција, Уставниот Суд, Агенцијата за Електронски Комуникации, кога ќе видат сплавови кои не можат да поминат под мостовите, ќе се запрашаат каде се: во главниот град на една држава или во Дизниленд.
 
Истото ќе се запрашуваат и странските туристи кои ќе ги посетуваат староновиот скопски театар, Музејот на македонската борба за државност и самостојност, Музејот на ВМРО и жртвите на комунистичкиот режим, Меморијалниот Центар на Холокаустот и Археолошкиот Музеј, кога ќе ги видат плажата, сплавовите, панорамското тркало и неодамна најавената вртелешка, ќе се запрашаат дали се наоѓаат во центарот на главниот град на една држава или во Дизниленд.


Edited by Dexter26 - 28-Mar-2012 at 18:24
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 29-Mar-2012 at 01:19
Целава работа со сплавовиве...особено со сплавовите кои ќе личат на бродови од 15 век ме потсетува на една поговорка: Видела жабата го потковуваат коњот, па и она дигнала ногата.
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 29-Mar-2012 at 05:44
Originally posted by MGS

Барокни галии???Постои уствари такво нешто???Кај нас сега пред секоја работа се става Барок.Аман.

Се разбира дека постојат барокни галии. Римската и подоцнежната европска галија не се ист брод. Туку не се за сплав во центар на град
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 29-Mar-2012 at 18:03
канализација и водоводна мрежа? свесни се луѓево што е тоа сплав? поарно да кажеа дека ќе градат бараки-кафанчиња во сред река...

туку сите се фатиле за тоа каде одговарале вакви сплавови, каков им бил стилот и слично... тоа е најмалку битно... како впрво, вардар со самата своја големина и карактер, не дозволува да му се редат секакви глупости како плажи, фонтани, врби и таканаречени сплавови, во било кој дел од градот, во било каков стил и намена на објектите!
матната бизнис позадина на сето ова не знам дали треба да ја повторувам, како и неисплатливоста на овие подарени „проекти“
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 31-Mar-2012 at 18:35
Originally posted by Граѓанин


Originally posted by MGS

Барокни галии???Постои уствари такво нешто???Кај нас сега пред секоја работа се става Барок.Аман.
Се разбира дека постојат барокни галии. Римската и подоцнежната европска галија не се ист брод. Туку не се за сплав во центар на град



Досега не сум сретнал одреден тип на брод да се врзува со уметнички правец (каде би го сместил Титаник пример?). Во тој период (16-18ти век) едрениците (каравели, фрегати, галеони итн.) биле во широка употреба, додека галиите (на весла) биле надвор од производство и употреба.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 31-Mar-2012 at 20:03
Ај шо нема никаква естетска издржаност поставувањето на сплавои во центарот. Има и други работи што според мене ќе предтсавуват потенцијален проблем. Почнувајќи од санитарните приклучоци на овие бродови, па до доставувањето на роба, хигиената, одржувањето и тн. Освен тоа гледаме како поминуват плажите од економски аспект па така нема да ме чуди истата судбина да ја доживеат и овие бродчиња, иако последното е најмал проблем според мене.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 31-Mar-2012 at 20:58
Денеска е објавен нов јавен повик за останатите две локации, не знам само зошто не бараат во јавниот повик самиот изведувач да изгради водоводна и канализациона мрежа.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 04-Apr-2012 at 12:35
РАСПИШАН ОГЛАС ЗА НАБАВKА НА KОВАНО ЖЕЛЕЗО

Градските плажи ќе се оградуваат



Двете градски плажи, кои се дел од кејот на Вардар, ќе се оградуваат со метална ограда од ковано железо, се вели во огласот на градската власт, во кој надлежните бараат фирма-изведувач. Во идејните решенија на авторите за оформување на двете плажи, првата кај Луна-паркот и втората во центарот, под новиот театар, оградување на просторите не беше предвидено како опција. Тоа што беше предвидено, а никој не го реализираше, беа мали базени за деца.

На прашањето за деталите околу оваа набавка, од градското одделение за односи со јавност ни појаснија која е идејата на затворање на слободните површини со ограда од ковано железо. Не ја кажаа ни приближната сума што ја намениле за набавка.

- Повеќе детали за проектот ќе бидат објавени по завршувањето на тендерот - изјавија од Градот.

Според информациите од Градот, површината на една плажа е 1.775 квадратни метри. Од складиштата на градежни фирми добивме информација дека најниската цена на кованото железо изнесува 45 евра за квадратен метар, а највисоката достигнува и до 500 евра. Разликите во цената зависат од висината, густината и елементите кои ќе бидат изгравирани на оградата. Имајќи ги предвид овие податоци, ако се земе средна цена на кованото железо - 100 евра за квадратен метар, тогаш се доаѓа до сума од 180.000 евра кои би биле потрошени за оградување на само една од плажите.

Во правењето на двете плажи, но и во нивно опремување со маси, столови, шанкови и лежалки, Градот инвестираше околу 220.000. Првата плажа чинеше 90.000 евра, а втората 130.000. Инвестицијата за плажата наречена „Kамен мост“ е со поголема фактурирана вредност бидејќи Градот меѓу другото поставуваше инсталации и инфраструктура за функционирање на четирите сплава, односно брода во реката Вардар.

Фросина Здравеска

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=3A2AB17CFECFAA48B00777C075B7BAB2
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 64>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.068 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.