![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 60> |
Author | ||||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||||
Еве тука што вика, интересно е делот Functionality :
Technology The fruits of 100 years’ experience – DCC’s People Mover Systems are based on cable propulsion technology and hold several key advantages. DCC's individualized system concept means developing the most efficient solution possible for optimum simplicity and functionality. Utilizing cable technology significantly simplifies maintenance, reduces O&M costs and improves reliability. Simplicity intelligent system concepts, each individually tailored to the customer’s needs few moveable parts ensures fewer defects the train affords the use of a simplified control system because a grip attaches it to the haul rope at an assigned point a standardized, modular system allows for rapid installation and testing schedules stationary drives and an emergency drive backup ensure stalled trains can easily be returned to the station for simple and save evacuation cable technology's highly efficient propulsion solution affords simple power distribution without high power rates along the guideway Functionality low initial system investment costs environmentally friendly custom tailored system designed for its unique environment simple, proven base technology system safety and design according to International APM codes and standards Reliability outstanding performance records operational in even the harshest climate conditions (snow, ice, wind, etc.) ropeway equipment proven over decades http://www.dcc.at/doppelmayr/solutions/en/detail.aspx Edited by toasumjas - 04-Jul-2010 at 12:44 |
||||||
![]() |
||||||
Jumbo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Mar-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 140 |
![]() ![]() |
|||||
toasumjas да се надеваме дека некој ќе го разгледа твојот предлог, идејава ти е одлична.
Edited by Jumbo - 04-Jul-2010 at 22:27 |
||||||
![]() |
||||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||||
Би сакал да го погледнете и ова што го прави италијанската компанија AnsaldoBreda кое еден вид light metro и се вика AnsaldoBreda Driverless Metro. Го има во неколку градови низ европа и е прилично нов продукт. Многу е ефикасен и се движи автоматски без возач. Доколку се движи над земја секако цената е поефтина(во копенхаген поголемиот дел е над земја) а по потреба може нормално и под земја.
За Скопје според мене е измислено и би можело под земја да се движи само во центарот под плоштад. За цената мислам дека е поефтино од обично метро Во Бреша 13.1 километар Driverless Metro целосно под земја(значи како класично метро) кошта 575милиони А во Софија Линија2 од метрото - 2.8 километри коштаат 247 милиони Значи негде дупло поефтино Driverless Metro Значи доколку би се направило во Скопје и при тоа 80-90 проценти да е над земја би било доста поефтино. http://www.ansaldobreda.it/upload/allegati_prodotti/43_ITA_driverless.pdf http://www.ansaldobreda.it/schedaProdotto.aspx?idProdotto=38&idCategoria=1&idSottoCategoria=2 http://en.wikipedia.org/wiki/AnsaldoBreda_Driverless_Metro |
||||||
![]() |
||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||
Всушност морам да те поправам. Грешка во податоците имаш дека во Софија Линјата 2 чини 247 милиони за 2.8 км, туку за истата цена се градат 7 километри и 7 подземни станици, плус на дел од нив ќе има и големи подземни П+Р паркинзи. Станиците се со должина од 105 метри, возовите ќе бидат со максимална должина од околу 100 метри.
Од друга страна пак, во Бреша за лесно метро/ЛРТ се даваат истите пари за линиај на која возовите ќе бидат долги под 40 метри (т.е. колку и класичните трамваи) и станиците ќе бидат многу покуси. Се разбира дека самите трошоци поврзани со градбата на објектот не се еднакви во Италија и Бугарија/Македонија и се согласувам дека на Скопје не му треба тешко метро, но и оваа варијанта не е толку евтина како што е претставена. Инаку еден интересен податок е дека сето метро што до сега е изградено во Софија (Линија 1 - 18 км со 14 станици) чини 700 милиони евра. Средствата се обезбедени од градскиот и републичкиот буџет (600 милиони евра) и од еден јапонски кредит (104 милиони долари). Делот што сега се гради (Л1 и Л2 со нови 13 станици) се финансира за прв пат од европската унија во најголемиот дел и од републичкиот и општинскиот буџет. Edited by Andrej_LJ - 06-Jul-2010 at 21:57 |
||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||
![]() |
||||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||||
Истово лесно метро се прави и во Солун забораив да кажам.А инаку брзината им е тука негде со обичното метро.Ова италјансково е со брзина од 90 км/h.
Инаку за цената за кај нас мислев дека ако би била 80-90% од линијата над земја би било доста доста поефтино отколку онаа цената што е за целосно под земја |
||||||
![]() |
||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||
Да бидеме реални, овој град-држава нема пари да направи обичен транвај а камоли подземен или надземен транвај, ЛРТ, метро или што и да е.
Ако е "што би било ко би било" тогаш е во ред целава дискусија |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
![]() |
||||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||||
![]() можеби трамвај ќе може ако неможе транвај ![]() |
||||||
![]() |
||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||
@ toasumjas:
Малку има мешање на поимите. Ова 90км/час е максимална брзина на возилото на прав отсек без станици. Експлоатациона брзина е нешто сосема груго и директно зависи од фактори меѓу кои е и растојанието помеѓу станиците. Како што може да се претпостави, ова растојание се смалува како што се движиме од тешко метро кон обичен трамвај (преку ЛРТ и лесно метро), така се намалува и експлоатационата брзина на системот. Инаку сум против идејата да се гради некаков систем, кој во главницата би бил надземен, затоа што тоа ја оптоварува околината (естетски, еколошки и практички-се губи некаде драгоцен простор), а сепак цената на вкопан систем (не покриен во некои сегменти), не е многу поголема. |
||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||
![]() |
||||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||||
@ Andrej_LJ
Се согласувам со многу работи.За брзинава така пишуваше на веб страната таа е максимална и секако зависи од факторите кој ги наброја. Инаку 100% стојам зад тоа дека треба да се направи подземен превоз па макар го граделе и 15-20 години. Кај нас во моментов нема никаков друг превоз освен автобус и како и да е ќе фрлиме пари за комплетна инфраструктура со се хангари и све тоа и се согласувам со тебе дека разликата и не би била кујзнае колкава со оглед на придобивките. Така да мое мислење е каде и да е во светов во 21 век некој град да имаше шанса за првпата да изгради превоз ќе направеше подземен превоз(метро или што и да е). Таков превоз е измислен за кај нас знаејќи со какви се проблеми ќе се соочи надземниот трамвај(секаков вид сообраќајни прблеми, паркирани коли, ако нема посебен семафор а нема да има ќе има црвен наместо зелен бран што ќе го успори, причините кој ти ги наброја итн). Така да мој заклучок е дека подземниот превоз ќе биде многу побрз и многу пофункционален и дефинитивно треба да се изгради па макар бил и 50% поскап. Придобивките би биле далеку поголеми! Отсекогаш сум бил за метро но мислејќи дека е избацена опција кај нас пробувам да најдам алтернативни предлози. ![]() Edited by toasumjas - 11-Jul-2010 at 19:01 |
||||||
![]() |
||||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||||
Уште да додадам дека Скопје е доста долг град 23км. Тоа е уште една причина зашто би бил од многу поголема корист подземниот превоз. Со една линија може да се поврзе сигурно 70% од населението а можда и повеќе а со две скоро цело. Со оглед на должината на градот многу луѓе би можеле многу побрзо да стигнат до саканата дестинација. На другар од средно школо му требаа во најдобар случај 60 минути да стигне во школо од хиподром до ѓорче а со метро би му требале не повеќе од 20.
Со својата должина Скопје е тука негде со многу поголем светски градов кој имаат метро. Колку за инфо Менхетен е долг 13 милји и широк 2 милји (скопје е широк 9км) Edited by toasumjas - 11-Jul-2010 at 19:21 |
||||||
![]() |
||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||
Ајде малку на земја,
колку ќе нарасне цената на сето тоа копање знаејки дека СК. е трусно подрачје и со подземни води веке на 6 м. без подземен катастар ... за кое овој град - дрзава ни за 20-40 години нема пари да го оствари чак ни на сон. Друго ако некогаш почне да се копа немаоже да се прекине, бидејќи останува само една обична дупка. Па затоа мојата мислам најреална верзија и моја заложба е LRT која може да се гради етапно километар по километар и веднаш тој дел да биде активен. НЕМАМЕ ПАРИ за такви SF за нас проекти, чергата ни е толкава. |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
![]() |
||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||
Кога некогаш би имале пари, би сакал нешто вакво да имаме. Комбинација од метро, ЛРТ, нешто железница плус, и евентуално од оние над земја што се, што ги зборевте. Нешто како би изгледале трасите, односно мрежата за денешно Скопје и некои непрецизни траси кога би се изградиле населбата на денешна касарна Илинден и онаа над Бардовци- Зајчев рид- Обиколница. Трасата за метрото би била Лисиче- Ѓорче Петров и е со плаво. За станици се знае, каде што денес има најголема концентрација на патници. ЛРТ е обележан со црвено. Над иден Јужен Булевар во паркот, Железничка, Првомајска (изградена) или пак може да се поврзе на железничката мрежа, ако е можно, па се до Драчево. Другата траса би била по Илинденска, тогаш цела изградена, со два крака: од Бардовци и останати населби (ако бидат) и железничка станица Ѓ. Петров, потоа Булевар Гоче Делчев, односно ВМРО и да се дели пак на два крака: еден кон Аеродром- Булевар Авној, Асном до Лисиче, и еден кон Саем, по Булевар А. Македонски, Автокоманда, по Благоја Стефковски, до Хиподром Со жолто би било исто ЛРТ со тоа што или би имал на некои места подземна или пак надземна траса. Првата е Топанско Поле, Чаир, Центар, со тоа што конфликтна точка е калето. Која може да се реши во склоп со Булевар Климент Охридски (подземно), или пак со надземна траса, која би се издигала од подалеку и би минувала над ридот (Калето) и пак ќе се спушта негде, сега Топаана. Со ова се добива добар поглед на Калето, Чаршијата, Стадионот (добра врска за него) и Паркот (што би било голема туристичка атракција Другата е Булевар 8 септември, Александар Палас, Зајчев рид (ист случај како првата) и натаму Илинден, Бардовци, зад Зајчев рид до Обиколница. Дополнителна железница (темно виолетово), горе кај Визбегово, крак кој би се спојувал со трасата кон Косово, и би служел како транспорт на патници од населбите кои би се граделе таму до Транспортен Центар, и врска за идната индустриска зона по потегот на Обиколницата, нешто како Железара. Што добро би било и за Бунарџик 1,2. И секако врска со аеродромот, дали ЛРТ или нешто друго, сеедно. Друга работа што би сакал да ја нагласам е дека со оваа мрежа (плус патната) се одредуваат границите на Скопје, како град. Со што нема да се дозволува идно ширење. Под тоа мислам: До обиколницата на север (населбите кај Илинден и зад Зајчев рид), Топамнско поле, Чаир и Бутел, до Хиподром на исток, со што тука може да се помести и до Автокоманда. Потоа до Лисиче и Кисела Вода на југо-исток, без Драчево, југ - Водно, и запад порта Влае. И понатаму нема ширење (како Скопје). Има место за градење: Маџар Маало, Ново Маало, Крњево, позади Зајчев рид, Кеј на Вардар, поготово кај Карпош, и некои скришни места Со ова исто така се регулира и сообраќајот во строгиот центар за моторни возила и тоа временски, на некои места јас би ги ставил и засекогаш. Под временски мислам, 23:00-04:00 (дозволено), 04:00-06:00 (регулиран број на возила, со камери и семафори, може и некоја патарина, но прилично дозволено), 06:00-09:00 (строго регулирано, со можност на затварање и плаќање на влез), 09:00-13:00 (нешто како 04:00-06:00, само со можност ако се зголеми бројот да се затвори), 13:00-18:00 (строго регулирано) и од 18:00-23:00 (малку поопуштено) И тоа би било на територија на Голем Ринг, без тунелите под Плоштад и Јужен Булевар, и ако спаѓа некако и оној под Кале. Кога сме кај тунелите, ако имам можност би ја направил и Илинденска (Влада-Парк). Но тоа сум само јас и моите фантазии Извинете за офф-топикот околу моторните возила, не сакав да го делам, ако мислите дека може да се подели префрлете го во замисли и идеи. Поздрав Edited by FoSsiL - 16-Jul-2010 at 15:35 |
||||||
![]() |
||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||
пс. Мислам дека: - Скопје не смее да надмине 1 милион жители. - Метрото 24/7 - Да ни остане нешто од скопско поле за ниви. - Можеби треба да стане затворен град |
||||||
![]() |
||||||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|||||
A kolku ziteli ima momentalno? |
||||||
![]() |
||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||
600-700k жители кои имаат постојано место на живеење.
|
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
Вест од денешен Утрински Весник. Сега засега сме во овој стадиум
![]()
|
||||||
![]() |
||||||
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
|||||
Прво концесионер, па потоа трамвајПоследниве дваесетина години идејата за воведување трамвај неколкупати им беше предочувана на скопјани како убава идеја со романтичен призвук
Edited by La Linea - 13-Aug-2010 at 17:03 |
||||||
![]() |
||||||
nikola49 ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 28-Jul-2010 Location: Strumica Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||
abe daj ne zafrkavajte gradskite avtobusi se od vtorata svetska vojna sto vrtat vo skopje ne moze da se obnovat pa do tramvaj stignavme makedonska rabota
![]() |
||||||
Струмица најубав град
|
||||||
![]() |
||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||
ИЗБОРОТ ЗА ФИРМА - КОНСУЛТАНТ СЕ УШТЕ ТРАЕ
Трамвајот во Скопје останува само желба
Даниела Трајковска |
||||||
![]() |
||||||
Tuvok ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
![]() ![]() |
|||||
Не читав се од постовите ама имаше и споманто дека трамвајот ќе сметал на сообраќајот бидејќи во Скопје и сега имало голема гужва на улиците. Па мислам дека и главната поената на трамвајот или на каков и да е јавен превоз е да се намали употребата на возила во Скопје и се повеќе да се користи јавниот превоз.
Доколку јавниот превоз е редовен, брз со претпоставка дека ќе има засебна траса, а не ќе може да се паркира со возила кој каде сака во централното подрачје, мислам дека повеќето од луѓето полека ќе видат дека е и посиплатливо а и попрактично да се корсити јавниот превоз. Ако си останеме со искомлексиран менталитет дека мора до сегде да идеме сами со кола, тогаш не ни мора да се гради ништо. Edited by Tuvok - 11-Oct-2010 at 20:00 |
||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |