![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2425262728 41> |
Author | |
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() значи Владимир знае да ги направи најдобрите фотографии ![]() |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Dobro e sto 3 godini ke ima strucnjaci od Kina koi ke go servisiraat vozot. Vo nasive serviseri nemam poverenje ne zatoa sto ne gi biva tuku zatoa sto se zanemaruvat mnogu raboti vo stil "abe aj so e bitno so ne rabotat displeite, sto ne raboti klimata, svetlata vo vozot, kamerite...bitno se dvizi vozot". Ova od iskustvo so Kineskite avtobusi vo koi ne se ni potrudija da aktivirat nekoj funkcii vo avtobusot..
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Тоа што возовите ќе бидат одржувани од странски сервисери не значи дека дисплеите, светлата, камерите, климата и останатите функции ќе бидат искористени. Точно - ќе бидат исправни и функционални, но тоа не е никаква гаранција дека ќе бидат искористувани при превозот на патници. Во втора деценија на 21-ви век сеуште без хидраулична дигалка за возови, туку со тунел под возот, блазеси ни. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Инаку како што и претпоставував а се надевав сепак да не е така, максималната брзина му е 140км/ч.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() На застарените и запоставените со децении македонски железнички пруги, ќе викаме ура ако оствари брзина до 100 километри на час. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Постои разлика помеѓу железничкиот и автомобилскиот сообраќај на ова поле ![]() Еве на пример, и по две години од пуштањето во употреба, руски инженери од Метровагонмаш се во Србија и помагаат во одржувањето на тамошните дизел моторни гарнитури, кои патем, се покажаа како вистинско разочарување според бројот на дефекти на возовите. |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
@Bojan ne sporam deka i drugite proizvoditeli ja davat istata pogodnost, muabetot bese deka e dobro sto ke ima i tehnicari od proizvoditelot koi veruvam ke bidat po pedantni vo vrska so odrzuvanjeto. FAKT e deka za nasiot nadaleku poznat mentalitet na odrzuvanje bitno e voziloto da se dvizi a "detali" kako sto nabojav pogore ne gi interesiraat.
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Kultuzin извини вака што малку ќе ти го скршам филмот, ама има една одредена карактеристика за кинеската култура која не е баш многу позната кај нас. Имено кинезите вредно ќе изработат се што поставиле како цел..........ама ако нашите не им постават за цел се да биде функционално кинезите нема на своја рака да го прават тоа. Така да тука постои голема опасност пак тие нормални функции во возовите како дисплеј и разглас и тоалет да бидат занемарени не ради то што кинезите не би ги одржувале, туку поради тоа што нажите нема да побараат да бидат одржувани.
И мене навистина не ми е јасна оваа генерална апатија кон технологии кои се нормала во светот а не се сеуште имплементирани кај нас. Edited by mirakuliks - 05-Nov-2015 at 01:54 |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Potpis |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Два дела од статијата ми привлекоа внимание:
Во земјава ќе пристигнат уште 4 дизел гарнитури, кои ќе бидат пуштени во сообраќај кон Битола, Кочани и Кичево. Првичните најави беа само кон Битола, ама и ова не е лоша вест, напротив.Ама паралелно да смислат и стратегија контра каменување и слично ![]() И ова: Возот на себе има 70 одсто европски делови, а системот за кочење е од австриска компанија. Пред пуштање во употреба ќе биде сертифициран од германска фирма, што ќе овозможи без пречки да патува и на линии кои би сообраќале и кон градови во ЕУ Дали на повидок е некаков договор/намера за Лерин (и Солун) и продолжување на линиите од Битола/Гевгелија со истата гарнитура? ![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Зошто да не? Би било супер ако може да патува Битола-Лерин или Скопје-Приштина или Скопје-Ниш.
Досегашната пракса покажува дека вакви линии се вообичаени, на пример моторни гарнитури сообраќаат помеѓу Романија и Србија (пограничните места), помеѓу Словенија и Хрватска (погранични места) и помеѓу Србија и Унгарија (погранични места). Лично се имам возено со ваква гарнитура, додуша Siemens Desiro, од српскиот град Вршац до романскиот град Темишвар. Edited by BOJAN - 06-Nov-2015 at 11:14 |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Vozovite vo sekoj slucaj ke donesat mnogu moznosti i dobro e ako se planira istite da imat moznost za primena i na prugite nadvor od Makedonija. NO mora da se spomene i toa deka so vakva organizacija vo MZ malku sum skepticen okolu optimalnoto koristenje na vozovite. Nikako ne mi die u glava deka MZ uste nemat VOZEN RED na nivnata web strana da ne zboram za PLANERI na patuvanje. Pa tolku li e tesko da se napravi ekipa od nekolku programeri koi ke ja stokmat stranata. Za po 500 evra plata ima deca vo Makedonija LOM sto ke napravat.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Ubav e vozot. Mislam deka ima i del za prva klasa. Ako ne se lazam toa e delot tamu kade sto sedat tehnicarite so lap top pogore na fotografijata. Dali dosega vo nasite vozovi imase del za PRVA klasa?
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() е кај ќе постои прва класа во социјалистички возови?... не биди смешен сега и ти ![]() |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Па добро еве во новите постои. Дали МЖ воопшто ќе им текне да воведат билет за прва класа. Овие модерни возови можат да се користат и од луѓе кои сакат повисок комфорот. Друго ме интересира дали во возовите има место за велосипеди? Тоа е на пример една од поголемите предности.на возот во споредба со автобусот. А ќе отвори можности и за туристи кои сакаат авантура
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Тоа за прва класа ти е на место ми се допаѓа, но не верувам.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Имаше и има вагони од прва класа. На меѓународните возови и денес сообраќаат вакви вагони, за кои ако имаш средства можеш да си доплатиш. Проблемот е што никој не ги купува ваквите карти, освен неинформирани странци. По правило, во овие вагони седиштата се поудобни и пошироки, дури и кај нас. Но сите овие вагони се користат како втора класа. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2425262728 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |