build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #521 Posted: 15-Apr-2010 at 21:50
Originally posted by pbanks



Да не го читале од ТАВ што се зборува Сале на форумов па му припремиле еден ручек


Za srekja,Sale jade mnogu retko od nivnata hrana.Big%20smile
Za truenjeto-nikakva spektakularna novost."Najdobrata" hrana vo Makedonija,komentira pretsedatelot na Sindikatot.Ne znam samo sto jade doma covekot?
Inaku brojkite se netocni.Zatrueni se preku 100 lugje,40 zavrseni vo Bolnica(lekari ima i vo Petrovec,ovie se zavrseni vo Bolnica),a ostanatite "hrabro" go izdrzuvaat udarot.So povremeni izleti do toalet.
PS Zamislete kakva bruka e da ti dojde stranec(stranci) na Aerodrom,a vrabotenite kako nenormalni trcaat nakaj WC kako ne bi povratile pred niv.Vistinski cirkus.Kakov Medrano,mozat voda da ni nosat.
Ne e duri ni smesno,ova e tazno.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #522 Posted: 15-Apr-2010 at 21:56
Веројатно знаеш дека ТАВ не ја подготвува храната? Ете се огласија дека веднаш ќе ја сменат кејтеринг службата.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #523 Posted: 15-Apr-2010 at 21:58
Originally posted by гитардемон

Јас допрва очекува TAV Catering... Kога ќе се појават тие тогаш ќе имаме поквалитетни услуги.


"Со кујната стопанисува фирмата БТА Македонија сестринска фирма на ТАВ."
Sestrinska firma,firma-kjerka...Isto e.
Zosto vo poslednite 20 god,ova e prv vakov slucaj?Patem,rabotat okolu mesec dena.
Za mesec dena rabota da uspees da zatrues 100 vraboteni,patem da te zatvorat,toa ne go moze bas sekoj.Za toa treba da si talentiran.

PS Jas dobro znam deka TAV ja podgotvuva hranata,se cudam samo kako ti od tamu kaj sto si znaes podobro od mene deka TAV ne ja podgotvuva?
Od edna strana se cudam,od druga strana i ne,zatoa sto primetiv dosta "strucnjaci"(ne mislam na tebe) koi na Petrovec ne stapnale vo zivotot,ama znaat kako stojat rabotite.Propagandata e cudo,utre moze da ispadne i deka rabotnicite sami se otrule da mu nastetat na TAV.TAV koj ne nosi vo Evropa so hrana stara 4 dena.Nema vrska,utre ke najdat 200 miliona,pa ke se podobri i hranata.


Edited by Sale SK - 15-Apr-2010 at 23:53
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #524 Posted: 16-Apr-2010 at 00:12
Дечки се гради на скопскиот аеродром или ?
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #525 Posted: 16-Apr-2010 at 00:26
Previous На претходната страна има вест од пред 2 дена. Веста е околу бирање на градежни компании кои ќе го градат терминалот, така да одговорот е - не, сеуште не се гради. Исто се чека на Ердоган да дојде и со Груевски да фрлат лопата за да се означи официјално почетокот на изградбата. 
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Firko View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Firko Quote  Post ReplyReply #526 Posted: 16-Apr-2010 at 20:26
Macedonians have waited for a long time for their two main airports, Ohrid and Skopje, to be upgraded. The wait is nearly over after the airport operator TAV announced that work will begin by the end of May. The project will include the construction of a completely new modern terminal at Skopje Alexander the Great Airport with the existing runway being enlarged while communal infrastructure, a car park and a cargo building would be built together with the main project. Meanwhile, Ohrid’s St. Paul the Apostle Airport would go under complete reconstruction and modernization with a new car park, cargo building and VIP section to be built. The project in Ohrid would take a year to be completed while the Skopje project would take 20 months, according to TAV.

The Macedonian International News Agency reports that Macedonian companies will participate in the construction of Skopje’s new terminal with TAV deciding which companies will conduct the construction work. “This is important because Macedonian workers will build the airport, while Turkish experts will supervise the construction”, Macedonia’s Minister for Transportation, Mile Janakieski, said.

Meanwhile, for a second consecutive month, Skopje and Ohrid airports reported improved passengers figures compared to last year. A total of 36.153 passengers were served at Macedonia’s 2 airports in February, which is an increase of 3.3% in comparison with the same period last year, the Macedonian “Makfax” news agency reports. Alexander the Great Airport in Skopje served 34.481 passengers, an increase of 1.7% compared with the same month last year. The number of charter flights increased as well. In February 2010 there were a total 76 charters, or 61.7% more than in February 2009. On the other hand, 1.672 passed through Saint Paul the Apostle Airport in Ohrid in February, an increase of 70.6% compared to last year. From June 20, Bulgaria Air will launch 2 weekly flights from Sofia to Skopje. Flight details will soon be available in the new route launches section.

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #527 Posted: 16-Apr-2010 at 20:39
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #528 Posted: 17-Apr-2010 at 00:15
Не сум знаел за овие случаи. Запазете ја коинциденцијата, во ист ден и тоа петок 13 Nuts


  • On 13 (Friday) February 2009, Austrian Airlines Flight OS780, Bombardier Dash 8 Q400 scheduled flight from Skopje to Vienna failed to retract landing gear after take-off and performed an emergency landing on Skopje Airport.[16][17][18]
  • On 13 (Friday) February 2009, MALÉV Flight 440 a scheduled MALÉV flight Bombardier Dash 8 Q400 from Budapest to Skopje made an emergency landing at Skopje Airport. At 16,05 CET the pilot reported right engine failure on its final approach to Skopje LWSK. The pilot safely landed the airplane and there were no injuries reported among the 64 passengers in the aircraft.

  • http://en.wikipedia.org/wiki/Skopje_"Alexander_the_Great"_Airport


    Edited by pbanks - 17-Apr-2010 at 00:17
    Back to Top
    SkyBoy View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar
    Suspended

    Joined: 24-Feb-2010
    Online Status: Offline
    Posts: 738
      Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #529 Posted: 20-Apr-2010 at 23:43

    ЈСП ќе воведе автобуска линија Скопје - „Александар Велики“

    Се разгледуваат две опции, сопствена редовна линија со утврден возен ред или заедно со ТАВ

    ЈСП „Скопје“ до лето ќе воведе автобуска линија до аеродромот „Александар Велики“, изјавуваат од претпријатието. Советот на Скопје на последната седница го задолжи своето претпријатие да ги разгледа сите можности и да најде начин на сите патници да им обезбеди соодветен превоз. Засега се разгледуваат две опции, а која ќе се избере зависи од исходот на состанокот меѓу претставниците на турскиот концесионер ТАВ и на ЈСП.

    Како што не' информирапе директорот на ЈСП, Мишо Николов, автобуската линија до аеродромот може да биде редовна или повремена. Доколку е редовна ќе сообраќа со утврден возен ред на релацијата Скопје - аеродром, преку селата Петровец и ‘Ржаничино, бидејќи ЈСП не смее да вози по автопат. Доколку, пак, ТАВ покаже заинтересираност за превоз на патници до аеродромот, тогаш со јавното претпријатие дополнително ќе ги утврдат термините за поаѓање на автобусите. Веројатно локација за тргнување на патниците кон аеродромот „Александар Велики“ ќе бидат поголемите хотели во градот „Александар палас“, „Холидеј ин“ и „Континентал“.

    „Засега има две опции, а ЈСП со мала организација може да се приспособи да ги организира и двете. Се' зависи од ТАВ, од тоа дали ќе сака превоз на патници до аеродромот и, секако, дали ќе сака да работи со ЈСП или со друг превозник. Доколку, пак, се избере опцијата да се воведе редовна линија преку селата до аеродромот, ЈСП поседува соодветни автобуси за сместување на патници со багаж. Проблематично ќе биде само времето на патување, што можеби ќе трае и повеќе од 45 минути“, вели Николов.

    Тој објаснува дека за сите новини во врска со линијата кон аеродромот ќе го информира и Советот на Скопје на една од наредните седници. (С.Н.)

    Back to Top
    Cloverstack View Drop Down
    Admin Group
    Admin Group
    Avatar

    Joined: 01-Sep-2007
    Location: Скопје
    Online Status: Offline
    Posts: 12453
      Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #530 Posted: 21-Apr-2010 at 00:24
    Не не и не! Никако не можам да разберам што ум имаат овие па воопшто да разгледуваат варијанта низ селата и по локални патишта! Стварно се таленти.

    Мене тој пропис за автопатот ми изгледа тотално без врска за ваков случај, па или треба да се промени или да се укине. Но ако веќе запнале да се држат за него ко слепи за стап и плус морало ЈСП да го организира превозот, нека бараат други опции, како комбинацијата што се спомнува со ТАВ. Ама спомнувањето на варијантата низ селата , макар како можна „опција“ ми укажува дека некои таму навистина го изгубиле компасот.
    Back to Top
    axel View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 08-Dec-2009
    Location: kumanovo
    Online Status: Offline
    Posts: 3654
      Quote axel Quote  Post ReplyReply #531 Posted: 22-Apr-2010 at 09:26

    Турски ТАВ до мај ќе ја затвори финансиската конструкција

    22.04.2010 | автор: Сител

    Јужноафриканска Стандард Банк и турската Халк Банк се банките со кои ТАВ преговара за кредит за изградба на македонските аеродроми.

    Според веста објавена од агенцијата Проџект Фајнанс ТАВ до мај би требало да се договори со овие банки за финансирање на проектот во Македонија.
     
    Халк банката е државна турска банка и седма по големина во земјата. Таа е акционер во холандска Демир Халк, која пак е сопственик на ИК банка во Македонија. Од неа ТАВ веќе доби кредит од 10 милиони евра за подготвителните градежни работи на аеродромите.
     
    Според најавите на ТАВ, изградбата на новата терминална зграда на Александар Велики треба да почне за околу месец дена. Вкупната инвестиција во Македонија е проценета на 200 милиони евра.



    Back to Top
    axel View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 08-Dec-2009
    Location: kumanovo
    Online Status: Offline
    Posts: 3654
      Quote axel Quote  Post ReplyReply #532 Posted: 22-Apr-2010 at 09:27
    za   mesec dena ?koj mesec  kje   bide ..........

    http://www.mkfondovi.com/mk_MK/news/15733-%D1%82%D1%83%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D1%82%D0%B0%D0%B2-%D0%B4%D0%BE-%D0%BC%D0%B0%D1%98-%D1%9C%D0%B5-%D1%98%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8-%D1%84%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0.html
    Back to Top
    гитардемон View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 19-Feb-2008
    Online Status: Offline
    Posts: 5424
      Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #533 Posted: 25-Apr-2010 at 04:23
    Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
    Back to Top
    VirginAtlantic View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 01-Jun-2009
    Location: Софиjа
    Online Status: Offline
    Posts: 254
      Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #534 Posted: 25-Apr-2010 at 09:17
    Рендерот кој се гледа на огласот го немам видено.
    Останува ли проектот на Холанѓаните?
    Back to Top
    pbanks View Drop Down
    Admin Group
    Admin Group
    Avatar

    Joined: 01-Sep-2007
    Location: Skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 9141
      Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #535 Posted: 25-Apr-2010 at 12:26


    Нако ја правеа само студијата за аеродромот но не направија и градежен проект. Допрва треба да се обзнани како точно ќе изгледа аеродромот. Низ нишкава поназад има и други, поубави рендери произлезени од ТАВ. Конкретниов од огласот го има и на билборд пред аеродромот.
    Back to Top
    axel View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 08-Dec-2009
    Location: kumanovo
    Online Status: Offline
    Posts: 3654
      Quote axel Quote  Post ReplyReply #536 Posted: 03-May-2010 at 10:05
    МУРАТ ОРНЕКОЛ, ГЕНЕРАЛЕН ОПЕРАТИВЕН ДИРЕКТОР НА ТАВ
    Скопскиот аеродром ќе биде центар во регионот

    Елена Костовска

    Аеродромот „Александар Велики“ во Скопје да прерасне во регионален центар е целта на ТАВ во наредните 20 години во кои турската компанија ќе стопанисува со македонските аеродроми. Ова го изјави генералниот оперативен директор на „ТАВ холдинг“, Мурат Орнекол велејќи дека тоа нема да биде лесна задача. Македонските аеродроми имаат многу висока цена на горивото, а во земјава нема национален авиопревозник. Тој не сакаше многу да открива за финансирањето на проектот, ниту за динамиката на враќање на инвестицијата. Кажа само дека се при крај договорите со банките за затворање на финансиската конструкција од која досега се обезбедени 100 милиони евра вклучувајќи ги и трошоците за камати. Оперативниот директор на ТАВ вели дека од македонските аеродроми не очекува голема заработка. За 20 месеци, колку што е рокот за изградба и реконструкција на аеродромите во земјава, македонските патници ќе добијат големи и модерни терминални згради, проширена писта, подобра услуга, модерен „фришоп“, ресторани и кафетерии, зона за патници и мостови по кои ќе се движат за да чекираат билети, што ќе биде за првпат во Македонија. - Луѓето треба да знаат дека една од причините за скапите авионски билети е високата цена на горивото. Во однос на конкурентите, тоа е, навистина, голема разлика во цената. Повеќето од компаниите што летаат од тука веќе го имаат наполнето резервоарот за гориво доволно и за летот назад. Овде ништо не купуваат. ТАВ ќе направи се што е потребно за да ги намали трошоците што ги формираме, како што се аеродромските такси - вели Орнекол. Според него, не е лесно да се привлече една авиокомпанија, но ТАВ прави многу за да ги промовира македонските аеродроми на саемите на кои настапува. Орнекол уште еднаш повтори дека постои потреба од една национална авиокомпанија, која ќе добие дозвола од Владата и од воздухопловните власти. - Инвеститор може да биде Владата, ама колку што знам не е заинтересирана, или приватна компанија како што беше МАТ во минатото. Било да е приватна или да е државна за нас не се прави никаква разлика. Важно е да се дејствува брзо за да не може нашата конкуренција да добие повеќе. Ако Владата види дека нема заинтересирана компанија тоа значи дека треба да се смени нешто во законодавството. Но, јас слушнав дека има некои можности - вели Орнекол. Според него, добар знак е зголемувањето на бројот на патниците на аеродромите во земјава во последниве месеци од 10 до 12 проценти. Тој додава дека во секоја земја што е пред влез во меѓународните организации, како што се НАТО и Европската унија, се зголемува авиосообраќајот. - Пистата на скопскиот аеродром ќе ја прошириме за 500 метри, иако засега постојната е доволна. Се надеваме дека тука ќе има многу сообраќај, дека ќе доаѓаат големи авиони за кои ќе биде потребна поголема пистата, но тоа, според нашите процени, ќе се случи по пет - шест години - вели Орнекол. Тој најави дека за официјалното почнување на градежните работи се чека на доаѓањето на турскиот премиер, Реџеп Ердоган, кој изразил желба да присуствува на овој настан.


    Нема субвенции без дозвола од ТАВ


    Владата нема да може да субвенционира одредени авиолинии без согласност од ТАВ. Ова, според Мурат Орнекол, е дел од договорот за концесија на аеродромите. Владата прави измени во Законот за воздухопловство, според кои државата ќе може да субвенционира линии што се од јавен интерес, а за кои не мора да постои комерцијална исплатливост.
    - Има одредени субвенции, кои ние ги прифативме, и се однесуваат на привлекување туристи во Охрид, но освен тоа нема други – вели Орнекол.


    Ја заобиколивме Приштина


    Извршниот директор на ТАВ, Мурат Орнекол смета дека скопскиот аеродром има поголеми потенцијали од приштинскиот, кој забрзано се развива во последниве години.
    - Да сметавме дека приштинскиот аеродром вреди повеќе ќе бевме таму, а ние не ни учествувавме на јавниот оглас за аеродромот на Косово. Тука сме зашто веруваме во Македонија – изјави Орнекол.

    http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=8&tabid=1&EditionID=2010&ArticleID=139840
    Back to Top
    Cloverstack View Drop Down
    Admin Group
    Admin Group
    Avatar

    Joined: 01-Sep-2007
    Location: Скопје
    Online Status: Offline
    Posts: 12453
      Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #537 Posted: 03-May-2010 at 18:13
    TAV конечно ги излиста македонските аеродроми на својата веб страна

    http://www.tavconstruction.com/tav/Projects/Aviation---Airports/Ongoing-Projects.aspx

    SKOPJE ALEXANDER THE GREAT INTERNATIONAL AIRPORT (MACEDONIA)

    FACTS & FIGURES

    TERMINAL DESIGN CAPACITY: 6,000,000 PASSENGERS PER YEAR
    TERMINAL BUILDING AREA: 40,000 m²
    RUNWAY EXTENSION: 38.100 m²
    NEW APRON AREA: 25.000 m²
    ACCESS ROAD AND ROUNDABOUTS: 44.400 m²
    CAR PARK AREA: 42.500 m²
    PASSENGER BOARDING BRIDGES: 6 UNITS
    ADMINISTRATIVE BUILDING: 5.000 m²
    CARGO BUILDING: 40.000 TONS/YEAR


    More than 600,000 passengers used the Alexander the Great International Airport in Skopje in 2009. Modernization studies are planned which will address the technical infrastructure of the airport.

    The project comprises the construction of a new, 40.000 m² terminal building, with 6 passenger boarding bridges. Completely designed and planned by TAV design team and as a result of the know-how gained from operational perspective of TAV Airports, the new airport will be able to handle a capacity of 6 million passengers per year.

    In order to increase the capacity of the airport the runway, apron and taxiway areas are improved and increased, in line with the capacity of the terminal building. The runway is extended for more than 500 m whereas the apron areas are increased by 25.000 m². A cargo handling facility capable of 40.000 tons of goods per year and a new administration building of 5.000 m² is also within the scope of works.

    The improvement works and construction of the new terminal building of the Alexander the Great Airport of Skopje is planned to be completed in the relatively short time of 20 months, until the end of November 2011.



    RENOVATION OF OHRID ST. PAUL THE APOSTLE AIRPORT (MACEDONIA)

    COMMENCEMENT DATE: MARCH 2010
    COMPLETION DATE: MARCH 2011

    FACTS & FIGURES

    NEW VIP FACILITY CONSTRUCTION
    NEW ADMINISTRATION BUILDING CONSTRUCTION
    NEW AIRCRAFT HANGAR CONSTRUCTION
    NEW BAGGAGE HANDLING SYSTEM
    NEW CAR PARK: 11.000 m²
    APRON CONSTRUCTION WORKS: 36.000 m²
    CARGO CENTER RENOVATION WORKS

    Currently, Ohrid St. Paul the Apostle Airport has a limited traffic capacity. The apron can accommodate up to 9 aircraft and the terminal is equipped to handle up to 300 000 passengers annually. The main purpose of St. Paul the Apostle Airport is to serve as an alternative to Alexander the Great Airport at Skopje and cater to flights bringing in tourists destined for Ohrid.


    With the concession agreement signed by TAV Airports Holding, the renovation works for the Ohrid St. Paul the Apostle Airport has begun, as of March 2010. The works involves the construction of New VIP facility, New Administration Building, New Aircraft Hangar and installation of the New Baggage Handling System. A new car park of 11.000 m² and an apron of 36.000 m² are within the scope of renovation works.

    Planned to be finalized within 12 months, the renovation works will improve the quality of service provided by the facilities remarkably.

    Back to Top
    pbanks View Drop Down
    Admin Group
    Admin Group
    Avatar

    Joined: 01-Sep-2007
    Location: Skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 9141
      Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #538 Posted: 03-May-2010 at 18:42
    Еве го и актуелниот рендер на нивниот сајт


    Back to Top
    Cloverstack View Drop Down
    Admin Group
    Admin Group
    Avatar

    Joined: 01-Sep-2007
    Location: Скопје
    Online Status: Offline
    Posts: 12453
      Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #539 Posted: 03-May-2010 at 18:46


    Е сега прилично ме буни она со мостовите (PASSENGER BOARDING BRIDGES) што и во инфото и на сликава се гледа дека се шест на број. Исто така во случајов на еден мост доаѓа по едно стојалиште за авион, така да тука рачуницата испаѓа ригидно 6 „гејта“ = 6 моста = 6 стојалишта. Па ме багира како со таква постава може да се опслужат 6 милиони патници годишно, што е 1 милион на секој гејт и тоа при идеална дисперзија.

    За споредба еве да земеме еден од њујоршките аеродроми - JFK International (којзнае можеби не е најприкладен пример, ама за него прв успеав да најдам вкупен број на гејтови). Значи JFK, кој е аеродром што работи баш 24/7 и кој опслужува огромен број големи авиони, користи 151 гејт за ~50 милиони патници годишно. Како планираат на Александар Велики да стиснат 6 милиони патници низ овие 6 гејта, навистина ме буни... Не памтам ни некаква најава за фазно проширување на терминалот (под услов да е планиран за модуларна експанзија) додека се достигне капацитет од 6 милиони патници.




    Edited by Cloverstack - 03-May-2010 at 18:49
    Back to Top
    vladegf View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 20-Dec-2009
    Location: skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 638
      Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #540 Posted: 03-May-2010 at 19:05
    pod mostot (na prizemjeto) moze da ceka avtobus i da gi nosi patnicite do drugo stojaliste sto znaci deka eden gejt moze da opsluzuva 2 aviona. 
    Back to Top
     Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 124>

    Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



    This page was generated in 0.786 seconds.

    Copyright ©2007 - 2025  build.mk

    Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.