build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 33>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #521 Posted: 01-Nov-2010 at 15:53
Владо може ли сликава да ја пуштиш еднаш во голема резолуција ме интересира што се покажува на екраните. И уште неколку прашања. Каде се наоѓа? Колку ова е од значење за железниците, што се олеснува? Колку луќе помалку ќе бидат потребни за сигнализација за разлика од предходно со старите системи?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #522 Posted: 01-Nov-2010 at 22:29

Ова е еден од насовремените системи во овој дел на европа, со самото тоа можеш да заклучиш што значи компјутеризација на железница.
Иначе на екраните и мониторите на диспечерите во ТК салата буквално се се покажува командува; возови, сигнализација, скретници, секоја станица со колосеците на целиот коридор X, ... во реално време ко на дланка

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #523 Posted: 01-Nov-2010 at 22:51
Браво CheersНе сум научен да читам вака добри вести во оваа секција
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #524 Posted: 01-Nov-2010 at 22:56
Ова во трубарево ''голубарникот'' ли е јас го имав видено старите сто беја како моизаик супер изгледа ова ново си е ново.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #525 Posted: 01-Nov-2010 at 23:56
Прекрасна вест   Cheers

Колку луѓе се потребни за функционирање на центаров во даден момент? И дали има некакво инфо за тоа колку ќе се зголеми проточноста на коридорот 10 или некакви други бенефити мерливи во прецизни бројки?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #526 Posted: 12-Nov-2010 at 21:23
Има две терминални места за контрола, две особи цел коридор X.
А за проточноста е рано, но во секој случај многу полесно е кога се имаш на дланка за да го контролираш, а со тоа и убрзаш.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #527 Posted: 12-Nov-2010 at 21:24
Ново пружно возило на коридор X

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #528 Posted: 12-Nov-2010 at 21:29
Sto se prajt so ova?Kakva funkcija?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #529 Posted: 12-Nov-2010 at 22:04
Со клиновите (што изгледаат како клешти) го растресуваат-поместуваат-подметнуваат туцаникот под праговите а со тоа ја израмнува пругата.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #530 Posted: 15-Nov-2010 at 17:49
Pred 2 nedeli vo Skopje se menuvaa pragovite bash na platformata na transportniot centar. Bash na mostot nad 3ta brigada, i pochetokot na platformata (nad parkingot na JP za parkinzi)
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #531 Posted: 15-Nov-2010 at 22:03
Гитар, редно време беше да ги сменат бидејќи брзините на излезот од Транспортниот центар подолго време се очајни.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #532 Posted: 07-Dec-2010 at 13:33
Погледнете го овој стар план за Битола. Ми се чини дека се предвидувало значително преуредување и проширување на станицата и околната инфраструктура. Исто така забележете го кракот што се двои кон запад и како да влегува во тунел под Тумбекафе. Претпоставувам се работи за планираната траса за пруга кон Ресен. Знае ли некој нешто повеќе?







Edited by Cloverstack - 07-Dec-2010 at 13:49
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #533 Posted: 20-Dec-2010 at 14:09

На слеп колосек со половина од соседите


 

Македонија е веројатно единствената држава во Европа што нема железничка конекција со две од четирите соседни земји

 
 
%20  

Ако за патните коридори се вели дека се крвотокот на секоја држава, тогаш Македонија со децении наназад е без крвоток, вегетира како да е самоникнато растение, а не жив општествен организам.

Веројатно затоа и економијата ни е безживотна, млитава и во постојна битка за гол опстанок. На важноста од инфраструктурното поврзување, изградба на железничките и патните коридори постојано укажуваат политичарите, бизнис-заедницата и експертите. Но, за жал, 20 години по осамостојувањето Македонија нема ниту железничко поврзување со половина од соседите.

- Веќе 20 години на Балканот има две држави што немаат железничка врска, немаат авиоврска, имаат многу лоша патна врска, немаат разгранети енергетски врски итн. Се работи за Македонија и Бугарија. Коридорот 8 не е само пат, не е само железница, туку директната врска што ја поврзува целата стока што се пренесува преку Македонија кон Албанија и Италија. Ако Македонија сака да развие трговски односи со средноазиските земји Кина, Индија и Русија, Коридорот 8 е можност да се стигне таму - вели Иван Жерков, раководител на трговско-економскиот оддел на бугарската амбасада. Според него, крајно време е да се почне со изградба на Коридорот 8 и да го избришеме срамот од нашите чела, бидејќи во 21 век немаме контакти и врски меѓу себе. Изградбата на почната траса на пругата кон Бугарија е прекината веќе 8 години и за нејзино довршување се потребни околу 400 милиони евра. И Карло Змајшек, од Здружението на шпедитери, смета дека при железничкото поврзување со Бугарија значително ќе се намалат трошоците за транспорт на домашните компании. Сега практично зависиме од пристаништето во Солун, каде што постојано има штрајкови, што ја одлага испораката на робата и им нанесува големи штети на македонските компании.

Во Министерството за транспорт и врски велат дека за источниот дел од Коридорот 8, односно пругата на потегот Куманово – граница со Бугарија во должина од 89 километри, во тек е постапката за изработка на инвестициско-техничка документација.

- Обезбедени се средства од ЕБОР во висина од 500.000 евра за изработка на студија за оправданост за делницата од Куманово до Деве Баир, граница со Република Бугарија и завршена е постапката за избор на консултантска куќа што ќе ја изработува оваа студија, по што е предвидено да се аплицира за обезбедување финансиски средства за изработка на инвестициско-техничка документација за целата делница - вели Драган Симоновски, портпарол во Министерството за транспорт и врски.

Освен со источниот сосед, Македонија нема ниту железничко поврзување со Албанија ниту, пак, се завршени двата клучни патни коридори 8 и 10. Според процените на експертите, за доизградба и осовременување на патната и железничка инфраструктура се потребни повеќе од две милијарди евра.
- Од стратегиска важност е и поврзувањето на Македонија со Албанија. Поврзувањето може да биде од Струга до Ќафасан, со што се отвора и можност за користење на пристаништата Драч и Валона - смета професорот Зоран Кракутовски.

Должината на железничките пруги во Македонија е 868 километри, од кои отворени пруги се 669 километри. Електрификација е извршена на околу 233 километри отворени пруги, или на 35 проценти од вкупната должина. Нешто подобра, но далеку од задоволителна, е состојбата со патната инфраструктура. Од целокупната патна мрежа во Македонија, на автопатишта припаѓаат 495 километри, од кои се изградени 227 километри, а за изградба преостануваат 270 километри.

До Косово преку тунел низ Шар Планина?

Шефки Идризи, сопственик на компанијата „Ренова“, вели дека за домашното стопанство е најважно да се инвестира во патната и железничката инфраструктура. Тој предлага да се пробие тунел низ Шар Планина, преку кој од Скопје до Ѓаковица би се стигнувало за половина час. Годинава Албанија и Косово се поврзаа преку тунелот Решен - Калимаш, долг 5,6 километри, како дел од автопатот Драч - Кукс - Морино, со кој дистанцата меѓу Приштина и Тирана се скрати за 65 километри.



http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=12201094397&id=10&setIzdanie=22162

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #534 Posted: 20-Dec-2010 at 18:10
Originally posted by Danielbtmk

Веќе 20 години на Балканот има две држави што
немаат железничка врска, немаат авиоврска, имаат многу лоша патна врска,
немаат разгранети енергетски врски итн. Се работи за Македонија и
Бугарија.




Зошто мислам дека оваа реченица би завршила многу подобро со „Албанија“ или евентуално „Црна Гора“?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #535 Posted: 20-Dec-2010 at 18:22
Бидејќи се потенцира лошата поврзаност помеѓу МК и БГ а не се идентификуваат двете најлошо поврзани земји (со било кого) во регионот.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #536 Posted: 20-Dec-2010 at 19:19
А во таа смисла, меѓу двете држави. Јас го сфатив како најлоши во Европа. По второто читање ми се смести на место
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #537 Posted: 20-Dec-2010 at 22:10
Најави за она што толку време го дискутираме овде

Јанакиески: Железничката инфраструктура останува приоритет во 2011
20.12.2010

Реконструкција на железничките делници Куманово - Дељадровци и Драчево - Велес и отпочнување на активности за реконструкција на железничката станица во Скопје се дел од активностите на Министерството за транспорт и врски планирани за следниот период.



Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески во интервју за МИА вели дека следната година по изготвувањето на соодветните студии и проекти се очекува да биде потпишан договор за реконструкција на железничката станица во Скопје, а градежните работи да завршат во 2013 година.

Предвидено е да почнат и активности за изработка на техничката документација за ремонт на пругата Битола-Кременица, односно да биде изработена физибилити студија, студија за проценка на влијанието на животната средина, анализа на придобивки и трошоци и изработка на основен проект.

Со средства од Европската банка за обнова и развој, во следниот период ќе се изврши и ремонт на делниците Табановце-Куманово, Ногаевци-Неготино и Миравци-Смоквица од Коридорот 10.

Во однос на железничката инфраструктура од Коридорот 8, министерот Јанакиески посочува дека е изработена физибилити студија, идеен проект и студија за проценка на влијанието врз животната средина за делницата од Кичево до Лин, како и основен проект за делницата од Крива Паланка до Деве Баир.

Склучен е и договор за грант во висина од 0,5 милиони евра за изработка на Физибилити студија и Студија за проценка на социјалното влијание и влијанието на животната средина за железничкиот дел од Коридор 8, источен дел од Куманово до граница со Република Бугарија.

- Се очекува овие студии да бидат готови во кон средината на 2011 година, по што ЕБРД ќе го каже својот финален став околу финансирањето на оваа делница, вели министерот Јанакиески.

http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/janakieski-zeleznichkata-infrastruktura-ostanuva-prioritet-vo-2011
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #538 Posted: 20-Dec-2010 at 22:45
Некам да баксузирам али овие најави ме прават исклучиво радосен. Нова станица, нови локомотиви и вагони, обнова на старите, реконструкцција и изградба на пруги, стварно проект за почит. и ако се реализира едно големо браво од мене.

Edited by toasumjas - 20-Dec-2010 at 22:46
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #539 Posted: 29-Dec-2010 at 13:39

В година во делот на транспортот

voz
Министерството за транспорт и врски во наредната година планира значителни зафати во делот на железничката инфратструктура во земјава, со што, по повеќегодишно дезинвестирање и пропаѓање, таа ќе се подигне на, за некој степен, повисоко ниво.
Притоа, како дел од приоритетните активности во оваа насока, според најавите од министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, тука се вбројуваат реконструкција на железничките делници Куманово - Дељадровци и Драчево – Велес, како и отпочнувањето активности за реконструкција на железничката станица во Скопје.

Имено, според Јанакиески, во делот на железничкиот Коридор 10, преку инструментот за претпристапна помош – ИПА, во рамките на оперативната програма за регионален развој се обезбедени средства со кои ќе се овозможи подобрување на постојната инфраструктура.

Па така, во следниот период е предвидено да се реализираат активности за реконструкција на железничките делници Куманово - Дељадровци и Драчево – Велес, како и да се преземат активности за реконструкција на патничката железничката станица во Скопје. А, за последниов зафат, по изготвувањето на соодветните студии и проекти, се очекува да биде склучен договор токму следната година, а градежните работи да завршат во 2013 година.

Покрај ова, кога станува збор за транспортниот Коридор 10, исто така е предвидено во текот на следната година да започнат активности за изработка на техничка документација за ремонт на пругата Битола - Кременица.

Таа е дел од овој Коридор, а на неа се предвидени активности, што опфаќаат изработка на физибилити студија, потоа студија за проценка на влијанието на животната средина, анализа на придобивки и трошоци, како и изработка на основен проект во рамките на оперативна програма за регионален развој. Освен тоа, со средства од Европската банка за обнова и развој, во следниот период ќе се изврши ремонт на три делници од железничкиот Коридор 10. Се работи за делниците: Табановце - Куманово, Ногаевци - Неготино и Миравци - Смоквица.

Во ресорното Министерство, кое ја покрива транспортната сфера во земјава, се водат активности и за транспортниот Коридор 8, при што во делот на железницата, оваа година се работеше во рамките на Годишниот план за изработка на проектна документација за овој Коридор, се реализираше изработката на физибилити студија, идеен проект и Студија за проценка на влијанието врз животната средина за делницата од Кичево до Лин, граница со Република Албанија, како и основен проект за делницата од Крива Паланка до Деве Баир, граница со Република Бугарија.

А, исто така, склучен е и договор за грант во висина од 0,5 милиони евра за изработка на физибилити студија и студија за проценка на социјалното влијание и влијанието на животната средина за железничкиот дел од Коридорот 8, источен дел, од Куманово до граница со Република Бугарија. Во Министерството за транспорт и врски се очекува овие студии да бидат готови кон средината на 2011 година, по што ЕБРД ќе го каже својот финален став околу финансирањето на оваа железничка делница.


извор: http://www.biznis24.com.mk/node/12257


Edited by Danielbtmk - 29-Dec-2010 at 13:39
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #540 Posted: 29-Dec-2010 at 19:12
Znaci zeleznickata stanica kje se modernizira? Super
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.379 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.