![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 41> |
Author | |||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
So ogled na toa sto vozot so sigurnost e pobrz od starite vozovi, prasanje e dali MZ ke vovede nov vozen red koj ke se odnesuva na novite vozovi? Isto taka se gleda od pogornite fotografii deka ima mesto za velosipedi. Kako e toa regulirano, se plaka bilet za velosipedi ili prevozot e sloboden?
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
И постарите возови имаат можност да развијат брзина до 160 километри на час. Патничките вагони се правени за таа брзина. Така што во тој поглед не може да стане збор. Во железницата денес се познати нагибните возови, како технологија што овозможува поголеми брзини на пруги со помали перформанси. Ние немаме таков воз. Можеби кај постигнувањето на максимална брзина овој воз е подобар, па од тоа да се заштеди некоја минута во возниот ред. Сепак, она што останува е подобрување на железничката инфраструктура. Досега за велосипедите МЖ-Транспорт не береше многу гајле. Праксата покажува дека носење на точак со тебе може да те чини ништо, или да му дадеш на кондуктерот некој денар, или пак да ти извадат некоја сума како товар што не е добро. Секој си има различно искуство. |
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Za velosipedi pretpostavuvav deka ne mu ja mislat mnogu, no dobro bi bilo da se misli i na toa. Spored mene moze na primer od 9 saatot vo raboten den i za vikendi celodnevno da bide besplatno. Jasno e deka performansite na vozovite najmnogu zavisat od sinite no mislam deka vo slucaj na modernizacija na sinite novite vozovi sepak ke imat podobri performansi od starite. Da ne ni se sluci samo kako sto e slucaj so avtobusite koi soobrakjaat na relacija Skopje Strumica. Taa relacija e fiksirana na 3 saati i toa e taka 40 godini. Vo meguvreme ima pobrzi avtobusi, patot e podobar taka da patuvanjeto sigurno moze da se skrati najmalku za polovina Saat no ne se nason nekoj pameten toa da go promeni pa taka soferite se primorani vestacki da vozat pobavno za da mozat da se drzat na vozniot red. |
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Јас да сум би земал железничките врски до Велес, Тетово и Куманово би им променил траси, би изградил нови траси со дупли колосеци, а постоечките траси би се користеле само за товарни возови.
Тетово би била сосема нова траса која би го следела автопатот Скопје - Тетово, Велес исто така со тоа што би го следела автопатот Велес - Скопје и би поминувала од кај Катланово. Е сега со оглед на тоа дека ако би се градела Вардарска долина постоечката пруга ќе треба да се дислоцира би било убаво во еден потег да се изгради покрај оваа и да се користи како пруга за товарни возови. Исто така во исто време најдоборо би било да се изгради и автопатот Скопје - Велес долж Велес - Скопје, со што би се оформил еден убав транспортен коридор. Куманово би била траса која ќе биде паралелна на постоечката со тоа што би била повеќе права. Дупли електрифицирани колосеци проектирани за брзини до 200 км/ч. Куманово би била најлесна и најефтина за изведба. Тетово и Велес малку потешки и поскапи. И потоа, на овие линии би пуштил возови со мин. брзина од 160 км/ч, на секои 30 минути и помалку зависи од побарувачка. Со тоа овие четири града кои поприлично се блиски би ги споил како една конурбација. Траењето на патувањата од и до овие 3 града во однос на Скопје би било Куманово - 20-25 минути Велес - 25-30 минути Тетово - 30-35 минути |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
Sharko ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 20 |
![]() ![]() |
||
Ако имаше воопшто барем малку интерес за правење нови траси тоа сигурно ќе беше направено со трасата Скопје - Штип по должина на новиот автопат а отпосле и Штип - Струмица што страшно многу ќе допринесеше за народот од источна Македонија а богами и за профит во МЖ но видовме дека на никој воопшто не му ни текна на тоа и дека нема никаква заинтересираност.
|
|||
![]() |
|||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
||
Ако некој од Вас го испробал возењето со „Кинезот„, нека сподели искуства со форумџиите.
|
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Овој е друг, сликано е изгледа во Кина. Гледам по регистрацијата. Е сега не знам дали станува збор за електрична или дизел гарнитура, ама со оглед дека електрични се две, а овој веќе е 103, можно е да е дизел верзијата.
|
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
Sharko ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 20 |
![]() ![]() |
||
Некој ако знае да каже за какви мотори имаат, моќност?
|
|||
![]() |
|||
zokidac ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Aug-2009 Location: MKD Online Status: Offline Posts: 13 |
![]() ![]() |
||
во позадина се гледа уште еден
|
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Друг е сигурно, ама веројатно втората ЕМВ. Првата е МЖ 411-101/102 (по различен број се водат двете погонски глави + средниот вагон). Интересно е каква е гарнитурата во позадина по изглед - со оглед дека би требало да е првата ДМВ (ако е готова) и дали постојат некакви слики од неа.Дали ќе е иста надворешната колор шема или различна според видот на мотори... Интересно е и дека е веќе ставено лого и сериски број на оваа гарнитура, а првата беше ставано дополнително во Скопје.
Министерство за транспорт (и нивниот тнр. електронски систем за возни редови) ![]() Истото е за сатниците, сигурно сега не е Велес- Штип или Битола - Ресен 50-60 мин. како најголем дел од досегашните возни редови.Па се нервираме кога паузите се место 10 до 30 и кусур минути. Потребна е само желба и упорност.Истото и за МЖ, ако добро се сеќавам рехабилитираниот дел Неготино - Гевгелија или Градско - Гевгелија го проектираа за 140 км/ч. Edited by Тркало - 22-Nov-2015 at 20:46 |
|||
![]() |
|||
pedza ![]() Newbiе ![]() Joined: 27-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Еве нова најава, ако испадне вака тогаш е супер.
Груевски: Заменивме 60% од патничките возови, останатите до втората половина од 2016 -Веќе купивме железнички композиции со кои заменивме 60 проценти од нашите патнички возови и сега почнуваме процедура за замена на остатокот, кои би требало да бидат испорачани до втората половина на следната година, заклучува премиерот. линк |
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Според мене се работи за грешка во преводот или некој друг вид на недоразбирање. Јас повеќе би рекол дека претседателот на владата на Република Македонија мислел дека 60% се заменети и дека се очекува до половината на наредната година да пристигнат сите возови од 60 те % а не дека ќе се набавуваат нови. |
|||
![]() |
|||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Значи ќе се набават уште 4 гарнитури. Веста е одлична од друга страна поразувачки е фактот со 10 воза да се промени комплетен возен парк на една држава. Како и да е добро е што почнаа промените во железницата и се надевам дека во иднина ќе се средат и пругите и останатите финеси кои се битни за една комплетна слика. |
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
![]() Ич да не се секираш, музејските експонати никаде не бегаат, баш напротив, ќе останат на македонските железнички пруги. Исто како што и музејските експонати на ЈСП Скопје и понатаму се движат низ скопските улици. |
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Ако се добро реставрирани јас не гледам проблем и постари композиции да сообраќаат. |
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
На линкот има кинеско видео за македонската нарачка на кинески возови. Даден е мал историјат на развојот на кинеската индустрија за возови, и мал осврт кон Македонија. Кинезите се многу горди што за првпат нивен воз ќе сообраќа во Европа
![]() http://mp.weixin.qq.com/s?__biz=MzA5MTQ5MzExMg%3D%3D&mid=211721848&idx=1&sn=6dc3995184e5d3e0883a79601501087a&scene=5#rd Edited by Џоле - 02-Dec-2015 at 19:07 |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
||
hahahah TUNSISUSI samo toa razbiram.
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |