build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 33>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 29-Dec-2010 at 19:29
Викаат дека ќе се реновира, а дали ќе се модернизира, ќе видиме
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 29-Dec-2010 at 19:43
Ajde i renoviranje e sosema ok
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 04-Jan-2011 at 17:22
Како изгледа она кое е оставено само на себе со години...






Edited by Danielbtmk - 04-Jan-2011 at 17:32
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 01-Feb-2011 at 20:32
Македонските пруги се градат на хартија

Рестартирање на изградбата на пругата од Куманово до бугарската граница како дел од Коридорот 8 и реконструкција на повеќе делници од пругата долж Коридорот 10 е главното ветување на Министерството за транспорт и врски и Владата на Република Македонија во новата „Национална програма за железничка инфраструктура 2011 – 2013“, која е доставена до Собранието на Република Македонија.

Надлежните органи во националната стратегија наведуваат дека пругата од Табановце до Гевгелија е во лоша состојба со старост на колосеците од околу 40 години. „Овие делници процентуално би се зголемувале во број и во должина и најверојатно би имало значително зголемување и на трошоците и последици по приходите на железницата“ се наведува во националната програма. На делниците од Скопје до Кадина Река, на пругата Скопје – Велес, повеќе од 30 години не е извршена реконструкција на праговите и на шините. Во однос на староста на пругите, најкритична е состојбата на делниците на потегот од Градско до границата со Грција, каде речиси без исклучок повеќе од 40 години не е извршена замена на дотраената инфраструктура. Алармантни се податоците кои покажуваат дека околу 80% од целокупната железничка траса на Коридорот 10 е нереконструирана во временски период подолг од 30 години.

Во слична состојба е и пругата на потегот од Велес до Битола. На 85% од целокупната должина на оваа пруга не е извршен ремонт повеќе од 30 години. Во подеднакво лоша состојба е и пругата од Скопје кон Кичево, на која последниот ремонт и е извршен во 1968 година.

Министерството за транспорт и врски планира да ја отпочне изградбата на делницата Куманово – Деве Баир во 2012 година и истата да трае до 2018 година. Во периодот 2011 – 2013 година е планирано да се отпочне со ремонт на делницата од Битола – Кременица (граница со Грција) и реконструкција на делниците Демир Капија – Миравци, Велес – Ногаевци, Драчево – Велес и Куманово – Табановци. Во националната стратегија е предвидено да се надгради и рехабилитира железничката станица во Скопје, како и дел од станиците долж Коридорот 10.

#


Ветено – неостварено

Приоритетите на владините планови за железницата најчесто остануваат запишани на хартија и неспроведени на дело. Како доказ за ова е „Националната програма за железничка инфраструктура 2008 – 2012“ изготвена од истото министерство во 2007 година. Во периодот од 2008 до 2012 година е предвидена реконструкција на делници од Коридорот 10.  „Подобрување на сегашната состојба на инфраструктурата, во кој ќе се подобри нивото на одржување на инфраструктурата, а со одредени инвестициони вложувања и целокупната состојба во инфраструктурата – обезбедување на брзина на возење од 120 км/час“ се наведува во стратегијата на државата од 2007 година. Попрецизно, во програмата за железничка инфраструктура 2008 – 2012 година е предвиден ремонт на делниците Ногаевци – Демир Капија, Миравци – Смоквица, Куманово – Дељадровци и Битола – Кременица, со што би се зголемила брзината на движење на возовите на 120 километри на час. Случајно или не, и во новата стратегија за 2011 – 2013 година се предвидени истите проекти, што значи дека не е остварен ниту еден од предвидените градежни зафати во периодот од 2008 до почетокот на 2011 година.


Одамна се предупредува за староста на пругите

Експертските критики за староста на македонските пруги биле присутни и пред доаѓањето на сегашната влада. Во изданието на весникот Дневник од 18 март 2006 година се предупредува на застарената железничка инфраструктура. Градежниот инжинер Филип Ивановски во истражувањето од 2006 година пресметал дека 35 отсто од вкупниот број на дрвени прагови се неупотребливи на пругата од Табановце до Гевгелија. Експертите тогаш констатираа дека за десетина години државата ќе може да ја прогласи железницата за технолошки вишок, поради тоа што ќе останеме без пруга. Од тогаш до денес, поминаа цели 5 години, а состојбата речиси и да не е подобрена. Ремонтот на пругите постојано се одолговлекува од година во година, а единствената промена е онаа на раководствата во министерството и во претпријатието Македонски железници.


Бојан Блажевски


http://www.build.mk/?p=6525
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 10-Feb-2011 at 13:46
Четврток, 10 Февруари 2011 12:48

Патувајќи со воз делегација на Стопанската комора на Македонија предводена од претседателот Бранко Азески, на симоболичен начин ги најави мотивите за средба и разговор со стопанствениците и градоначалниците од Пелагонискиот регион.

voz500

Тема на неколкучасовната средба беа инвестиците и модерната инфраструктура како клучен предуслов за економски раст на регионот, кој е најголем во државата, втор по висина на учеството на БДП, најголем производител на пченица и со најголем процент од 45 отсто од капацитетите за производство на електрична енергија.

Азески за време на денешната посета во Битола, истакна дека доаѓањето со воз е со цел да се упати порака дека по толку години мора да се вложи во железничката инфраструктура и истата да се поврзе со граничниот железнички премин Кременица и да се овозможи проток на стоки до Солунското пристаниште.

Тој најави дека ќе биде спроведена иницијатива за во наредните пет години да се модернизира пругата Велес-Битола.

На средбата во Битола беше потврдено дека не е доволно искористен потенцијалот на Пелагонискиот регион, особено во делот на земјоделството и прехранбената индустрија и затоа потребни се инвестиции.

- Ние тежнееме кон ЕУ и затоа треба да се инвестира во стабилна инфраструктура. Македонската Влада даде се што можеше да се направи на планот на поволностите за странски инвестиции, но тие не дојдоа. Проблемот треба да го бараме кај нас, да ја подобриме ситуацијата во судството, во инфраструктурата и да ја зајакнеме самодовербата, бидејќи неразбирливо е пруга долга 16 километри да не функционира 20 години, посочи Азески.

Исто така учесниците на работната средба посветена на економскиот раст во Пелагонискиот регион, остварија средба со менаџерскиот тим на компанијата „Млин Стојчев“ во чиј состав од неодамна работи фабриката за производство на масло, една од најголемите инвестиции во овој град.
http://www.kurir.mk/republika/opstini/18552-Investiciite-vo-zeleznickata-infrastruktura-preduslov-za-ekonomski-rast
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 10-Feb-2011 at 16:21
Кај нашле од толку слики од македонски возови на форумов да стават слика од српски воз па згора на се и електрична локомотива а во текстов се зборува за патување на релација Скопје-Битола...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 10-Feb-2011 at 16:31
А бе вистина, и јас читајќи го насловот и гледајќи ја сликата си реков делегацијата заминала некаде во Белград.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 10-Feb-2011 at 16:32
Во право си Зоки. Па ако не се сигурни нека прашаат некого што знае.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 10-Feb-2011 at 18:38
Уште одозгора ова се старите двоосовински Baat вагони од туристичкиот воз
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 10-Feb-2011 at 19:33
Во дел од медиумите на вакви текстови работат по двајца-тројца луѓе кои дневно поминуваат и преку петнаесет текстови, така што првото нешто што го нашле од фотографија, веројатно го ставиле на темава. Инаку интересна е изјавата на директорот Деркоски за воспоставување на локална врска помеѓу Прилеп и Битола. Ветените 5 нови патнички гарнитури и модернизираните 30 патнички вагони ќе треба да се набават во наредните 5 години, а се надевам дека на дел од овие ветувања ќе се поработи барем годинава.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 11-Feb-2011 at 12:54

Почнува (до)изградбата на пругата кон Бугарија

В година

zele
Владата планира идната година да ги почне изведувачките активности за (до)изградба на пругата кон Бугарија, чие финале би било некаде до 2018 година.

Ова се предвидува во новата Национална програма за железничка инфраструктура 2011-2013 година, со која е опфатена и конечната реализација на “источната пруга“, која е дел од транспортниот Коридор 8, односно Исток-Запад. Притоа, во оваа програма се констатира и потребата од изградба и на пруга кон Албанија, но за разлика од претходната, освен тоа што се вели дека за овој проект е потребна подготовка на студија, како и дека изградбата на западниот крак од транспортниот Коридор 8, кој минува низ Македонија, би траела шест години, не е предвиден датум за почеток на градежните, односно на изведувачките активности.

За тоа, секако, влијаат големите инвестиции што треба да се вложат во овој сообраќаен мега-проект, за чија реализација, според проценките дадени во Националната програма за железничка инфраструктура, претходно треба да се обезбедат дури околу 845 милиони евра. Токму тоа е и една од причините што Македонија е меѓу ретките земји во Европа, која нема железничка врска со дури две соседни земји, во случајов Албанија и Бугарија.

Кога се има предвид овој инфраструктурен проект, јасно е дека се работи за огромни средства, при што, според владините проценки, за (до)изградба на одамна почнатиот источен дел од транспортниот Коридор 8, поточно за железничката пруга по делницата Куманово–Крива Паланка–Деве Баир (граница со Бугарија), чија вкупна должина е 89 километри, се неопходни околу 480 милиони евра. А, кога станува збор за вториот железнички крак, односно изградбата на пругата Кичево-граница со Република Албанија, чија должина е 70 километри, потребни се исто така големи средства, од околу 300 милиони евра.

Покрај ова, за целосно да биде ставена во употреба и да профункционира железничката врска по целиот транспортен Коридор Исток-Запад, во делот што минува низ нашата земја, и конечно да се овозможи долгоочекуваното железничко поврзување Албанија-Македонија–Бугарија, претходно е потребна и реконструкција и на пругата Кичево-Скопје–Куманово, а за овој зафат ќе бидат потребни 65 милиони евра.

Инаку, во формирањето на финансиската конструкција за ова желелзничко поврзување, за кое повремено интересирање пројавува и Италија, во Владата се планира да се побараат средства од повеќе финансиски извори. И тоа, поголем дел од парите да се обезбеди преку кредитни и други задолжувања, од разни фондови и грантови, а иако мал, сепак еден дел од финансиската конструкција за изградба на двете железнички пруги се планира да се обезбеди од државниот буџет.

За годинава, во однос на претходните, Министерството за транспорт и врски  планира значителни зафати во делот на железничката инфраструктура, со кои ќе се стартува во септември, а не во април, како што првично беше најавено. Главната причина за тоа е потпишувањето на договорот со француската фирма „Систра“, која е избрана за консултант и која ќе треба да ја подготви документацијата за тендерот за избор на изведувач и да врши надзор над планираните градежни работи на железничката инфраструктура во земјава.

Изборот на консултант беше и услов за користење на кредитот од Европската банка за обнова и развој од 17,6 милиони евра, што Македонија го доби лани за обнова на дел од железничката инфраструктура. Овој тендер за избор на изведувач на реконструкционите работи треба да се подготви до крајот на февруари, а меѓународниот повик ќе биде распишан во март.

Веќе е познато, овде како дел од приоритетите се вбројуваат реконструкција на железничките делници Куманово-Дељадровци и Драчево–Велес, како и отпочнувањето активности за реконструкција на железничката станица во Скопје. За таа цел ќе се користат и средства од претпристапната помош – ИПА, во рамки на оперативната програма за регионален развој.

Според најавите од ресорното Министерство за годинава, исто така е предвидено да започнат и активности за изработка на техничка документација за ремонт на пругата Битола-Кременица, а со средства од ЕБОР во следниот период ќе се изврши ремонт на три делници од железничкиот Коридор 10 - Табановце-Куманово, Ногаевци-Неготино и Миравци-Смоквица. Во делот на транспортниот Коридор 8, лани се работеа студии за делницата од Кичево до Лин, граница со Албанија, како и основен проект за делницата од Крива Паланка до Деве Баир, граница со Бугарија.

Беше склучен и договор за грант во висина од 0,5 милиони евра за изработка на студии за железничкиот дел од Куманово до границата со Бугарија. Во ресорното Министерство се очекува овие студии да бидат готови кон средината на годинава, по што ЕБРД ќе го каже својот финален став за финансирањето на оваа железничка делница.
http://www.biznis24.com.mk/node/13195
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 12-Feb-2011 at 12:18

Брзите возови ќе стасаат по 20 години

Ако почне сега, на МЖ ќе му бидат потребни најмалку две децении за да ги подготви проектите и да најде пари

Сања Наумовска


Нови пруги по кои ќе се движат возови со 120 километри на час - ќе има, но по 10 или 20 години. Толку време им е потребно на „Македонски железници“ за да подготват проекти и да најдат пари за изградба на инфраструктурата. За да се изгради нова пруга на четири делници, со вкупно 87 километри, потребни се над 400 милиони евра. Парите ќе се бараат во ИПА-фондовите и од европските банки. Останува прашањето како ќе се одредат приоритетите во железницата која повеќе години немала ниту една сериозна инвестиција. Дали Владата ќе се ориентира кон обновување на пругата по должината на Коридорот 10, која населението, а уште повеќе стопанството, го поврзува со Грција или, пак, приоритет ќе бидат проекти за пругите кон Бугарија и Албанија? Можеби, пак, ќе се тргне настрана прастарата инфраструктура по која се клацкаат македонските возови и наместо тоа ќе се обноват постојните вагоните и железничките станици. Со подновувањето на железницата повеќе од една деценија се врзани и други проекти што треба да донесат и странски инвестиции. Таков е примерот со „Вардарска долина“, поради што практично треба да се поместат делниците Драчево - Велес и Демир Капија - Миравци. Нови линии ќе треба да добијат и делниците Велес - Ногаевци и Куманово -Дељадровце. Од „Македонски железници“ велат дека се работи на проектите, но на реализацијата, сепак, ќе треба да се чека уште долго време.

„Овие делници имаат ограничувања на пругите и дозволуваат возовите да се движат со брзина од максимум 65 километри, додека, пак, на новата пруга брзината ќе биде речиси двојно поголема. Станува збор за огромна инвестиција, бидејќи линијата се преместува во брдски регион. Според груби пресметки, еден километар нова пруга на терен со таква конфигурација чини пет милиони евра“, вели Владимир Пановски, помошник-директор за инфраструктура во МЖ.

За делницата Драчево - Велес во должина од 35 километри, моментно во тек е тендерот за избор на консултант за изработка на физибилити-студија и студија за влијание врз животната средина. Во втората фаза, која ќе почне во 2013 година, ќе се изработува и основниот проект за кој, исто така, постапките се очекува да траат неколку години. Затворање на финансиската конструкција за изградба на пругата, што ќе чини најмалку 165 милиони евра, во МЖ очекуваат дури по 2020 година. За делницата Демир Капија -Миравци веќе има подготвен проект, информираат од „Македонски железници“, а во тек е изработката на студиите, што дава надеж дека барем изградбата на овие 20 километри ќе почне поскоро. Делницата Велес - Ногаевци со својата местоположба му пречи на развојот на Велес, но засега нема најави кога ќе почне изградбата на новата линија. За делницата нема ниту студии, ниту проект ниту, пак, МЖ има распишано тендери. За пругата од Куманово до Дељадровце, со должина од 12 километри, пак, во тек е јавната набавка за изработка на физибилити-студијата и оцената на влијанието врз животната средина.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=A3583F0F52F5F14099D9278EB51CAE65
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 12-Feb-2011 at 16:18
120 км/ч по 20 год? И сега е доцна а по 20 години ќе биде бесмислено многу доцна.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 12-Feb-2011 at 16:42
"...Толку време им е потребно на „Македонски железници“ за да подготват проекти и да најдат пари за изградба на инфраструктурата."
 
Ova e neverojatno!
Pa samite proekti se pravat so tender, za nekolku meseci a ne za 20 godini!
A dobar proekt vo poveceto slucai naodja i dobiva investicii. 


Edited by mon - 12-Feb-2011 at 16:44
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 07-May-2011 at 09:25
Пружни возила на МЖ







Edited by Vladimir P - 07-May-2011 at 09:26
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 18-May-2011 at 21:24
Потребна ми е шема шема од свртница како оваа над мојов пост.Не на внатрешниот дел туку надворешно како изгледа пожелно е да има и димензии   
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 01-Jun-2011 at 02:03
На излез од главната станица Скопје, кон Лисиче. Од око ми се чини дека пругата е во лоша состојба... а се работи за важна и фреквентна делница. Кога последен пат имало некаква потемелна интервенција овде?

Инаку возот е Пелагонија Експрес.




Edited by Cloverstack - 01-Jun-2011 at 02:03
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 01-Jun-2011 at 11:16
Закованите клинци на дрвените прагови се од 70-тите година на изминатиот век, што значи многу многу одамна се нема ништо променетоOhno.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 16-Jun-2011 at 12:27
Стотка е вселенска брзина на нашите пруги



Возовите во Македонија се движат речиси како желки, од Велес до Кочани максималната брзина е 50 километри на час

Сања Наумовска


Македонските граѓани уште долго ќе гледаат супербрзи возови само на филмови. Трката да се скрати времето на патување меѓу две дестинации, дури и за неколку минути, за нас останува само научна фантастика. Кај нас се патува речиси исто долго колку и пред неколку децении, а најголем дел од патниците не се изненадуваат ако задоцни возот. Стотка на час е максималната брзина што ја дозволуваат нашите пруги, но не секаде, туку само во рамничарските предели и онаму каде што пругата е во подобра состојба. А прашање е дали се вози побрзо и таму каде што навистина може.

Застанувањето на „секоја бандера“ поради недоволниот број линии, всушност, не дозволува возот да забрза и навреме да ги однесе патниците до крајната дестинација. „Македонски железници“ им дава можност на граѓаните да изберат и да патуваат со деловен воз, кој застанува само на едно или две места, само до поголемите градови. До Гевгелија може да се стаса и за два часа, но најчесто клацкањето трае три часа, додека попатно се застанува на повеќе од 20 станици. До Битола би стигнале за 3,5 часа, а со брзиот воз патувањето се скратува за 40 минути. Помалку од 90 километри од Велес до Кочани, пак, се минуваат повеќе од два часа поради максималната брзина од педесетина километри на час, што ја дозволуваат условите на пругата.

„Бавно, ама безбедно“, коментираат од „Железници“ на констатацијата дека нашиот железнички превоз е далеку од европските брзини. За идната година се најавува реконструкција на неколку делници од пругата на Коридорот 10. Брзината, повторно само на одредени делови, ќе се зголеми до 120 километри на час. Со кредитот од 17,6 милиони евра од Европската банка за обнова и развој ќе се обноват пругите, праговите и толчникот, на три делници што се градени и пред стотина години. На сметка на брзината, инвестициите, пак, во проекти за зголемување на безбедноста на патувањето се многу поголеми, велат во „Железници“. Над 350 километри пруги се покриени со оптички кабел за пренос на информации, а од центарот во Трубарево може да се сигнализира и регулира сообраќајот во целата држава.


Извор: Утрински весник, http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=C7E97B3BB225CC48B6E064EFA5880D59
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 16-Jun-2011 at 12:40
Originally posted by Cloverstack


На излез од главната станица Скопје, кон Лисиче. Од око ми се чини дека пругата е во лоша состојба... а се работи за важна и фреквентна делница. Кога последен пат имало некаква потемелна интервенција овде?Инаку возот е Пелагонија Експрес.


Можам да замислам делницава да стане урбана железница со станици во секоја населба аме милина
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.426 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.