![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 60> |
Author | ||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Затоа се изготвува студија која ќе покаже дали и каде ќе може трамвајската линија да се движи. Мислам дека самоомаловажување на себеси не ни е потребно. Скопје може да добие трамвај, доколку внимателно се изработат трамвајските линии. Инаку скопските автобуси можам да ги споредам со одредени европски градови. На пример, летово бев во Будимпешта и можам да потврдам дека јавниот автобуски превоз во Будимпешта е речиси ист како во Скопје, и тоа според стариот возен парк и чистотијата на автобусите одвнатре. Слично е во други градови, посебно од Источна Европа. Инаку, кога го споредуваме Скопје со останатите балкански градови, треба да ги погледнеме и нивните градски буџети, можеби треба да размислиме дел од државните давачки да ги префрлиме во градските буџети, можеби тогаш ќе имаме и подобар транспорт. |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Во целост ти е на место коментарот. Македонците едноставно како да се застанати во времето, Југославија се распадна, се беше испокрадено и уништено, и сега останува само да се жали по украденото и уништеното. Е па, со жалење нема да се врати украденото и уништеното, и воопшто нема да ги подобриме ниту сопствениот животен стандард, ниту животниот стандард кој ги чека идните генерации. И јас сум гневен бидејќи 4 или 5 пати распишуваа и поништуваа тендери за двокатните автобуси. И јас сум гневен бидејќи нископодните автобуси од украински ЛАЗ прво ќе почнеа да стигнуваат во јуни 2010, па ги одложија за во септември 2010, па потоа повторно ги одложија за во ноември 2010, а еве не, во четврток, на 2 декември 2010, никако да ги видиме тие нови автобуси, а крајниот рок кога мораат да почнат да пристигнуваат тие автобуси е 31 декември 2010, во спротивно, украински ЛАЗ ќе плаќа казни бидејќи не се држи до постигнатиот договор со Владата на Република Македонија, а во најлош можен случај, може да се случи и договорот да биде раскинат и повторно да се распишува нов тендер за нископодните автобуси, а скопјани во меѓувреме и понатаму ќе продолжат да се возат во кантите на ЈСП Скопје, со исклучок на оние скопјани кои ќе се возат во некои од поновите автобуси на приватните превозници. И турски ТАВ ги превзеде скопскиот и охридскиот аеродром дури во "5 до 12", во март 2010, па има да се изначекаме додека да првичните резултати излезат на виделина кон крајот на јуни 2012 и почетокот на јули 2012, таман тазе за наредните редовни парламентарни избори, ќе има за што да се сечат ленти. Да, многу работи не ги бива, и се реализираат во "5 до 12", а понекогаш и "после 12", ама тоа не е само македонски, туку и балкански менталитет. Но ниту една од негативните карактеристики на општеството во кое живееме денеска не е доволно за мене за да дојдам до заклучок дека едноставно не не бидува за ништо. Како што велат "Рим не бил изграден за еден ден", па така и за се и сешто има почеток, тек и крај. Ова што се случува до сега околу проектот за градење на трамвајска мрежа во Скопје е само подготовка за почетокот, има да се изначекаме додека да стигнеме до крајот, но најважно е да започне почетокот, чисто колку за да знаеме дека после толку ветувања, конечно почнало исполнувањето на стар сон и на стара визија на илјадници скопјани. А ако бидат прекинати градежните работи среде нивниот тек, тогаш барем ќе знаеме кого да го посочиме со прст како главен виновник, наместо да доаѓаме до наједноставен заклучок дека не не бидува за ништо. Edited by Dexter26 - 03-Dec-2010 at 04:18 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Најпрвин да ви се заблагодарам за срдечното добредојде. Според мене, трамвајска траса во Скопје може да се изгради многу едноставно. Таа треба да минува од левата страна по коритото на Вардар. Од Ѓорче Петров до Ново Лисиче. Ем многу брзо може да се изгради, ем да не се прекопуваат улици, ем околу шините може да се насее трева, а не да има испотрескан асфалт околу нив како во Софија или Белград.
Сега, не знам колку е изводливо постоечкава железничка мрежа да опслужува и трамвај (бидејќи и така не е многу оптоварена со возови), па така ќе имаме линија спрема Ѓорче Петров и Волково, линија спрема Драчево, линија спрема нас. Илинден и линија спрема цементарница Усје. Не се самоомаловажувам. Мака ми е што ЈСП не прави будали сите нас. Вовеле ноќни линии, но поради немање интере ги укинале, бидејќи немало интерес. Па кој нормален, откако се дотерал за излегување во град и облекол скапа гардероба, ќе се враќа дома со тие канти, ќе ги упропастува алиштата и ќе голта прашина. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Никогаш не ми се допаѓала идејата за трамвај покрај Вардар. Прво, најголем дел траса е предалку од концентрациите на население и дневниот живот и е безкорисна. Мислам дека е битно да имаме функционална мрежа а не трамвај колку да го има. Второ, воопшто не ми се допаѓа узурпација на кејот на Вардар со пруга. АКо веќе се прави нешто такво таа треба да е вградена во насипот на Вардар (позитивен пример кој го имам видено во повеќе градови). Трето, иако Вардар е прилично регулиран поплави се сепак возможни и вакви капитални објекти не би правел во мајор коритото. И четврто, што правиме со пречките попат, на пример неколку мостови меѓу кој и камениот мост? Edited by pbanks - 02-Dec-2010 at 23:51 |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Секако дека не бидува, за било што може да не бидува, се додека ги имаме средствата, идејата и планот како да ја реализираме идејата. Ова важи за било која идеја, а не само за трамвај, автобуси или не знам што друго. Поентата ми беше дека кога некој однапред осудува некаква идеја само затоа што мисли дека тоа не е изводливо или дека не е исплатливо, сепак не треба да се преминува веднаш кон предрасуди. А кога сме кај конкретната тема, се согласувам со тие кои велат дека може да се искористи веќе постоечката железничка инфраструктура во Скопје како трамвајска мрежа. Најважно е да се почне од негде, а не едни да велат дека не им се допаѓало, не доаѓало во предвид, не било изводливо, не било исплатливо или не знам што друго, а други да потсетуваат колку ова му е потребно на Скопје. Факт е тоа дека Скопје никогаш не бил град планиран како дом за над 350.000 жители, а уште од 2006 одлично знаеме дека само во урбаните средини на градот живеат над 510.000 жители, а да не зборуваме па за приградските населби и села, како и за сите од надвор кои секојдневно поминуваат низ градот. Невработеноста и сиромаштијата си го прават своето, од сите градови низ Македонија, луѓето ги напуштаат родните огништа и доаѓаат во Скопје во потрага по егзистенција, придонесувајќи на големо за градскиот сообраќаен метеж и гужвите по автобусите. Трамвајот нема 100% да ги реши сите овие проблеми, но ќе ги намали за најмалку 30%, а ако се додадат и новите автобуси кои, богами ќе ги дочекаме непосредно пред Нова Година, тогаш сообраќајниот метеж и гужвите по автобусите сигурно ќе се намалат за 50%. Друго решение е да ги избркаме сите тие кои што ги напуштиле родните огништа и дошле во Скопје во потрага по егзистенција, па така ќе придонесеме при расчистувањето на градскиот сообраќаен метеж и гужвите по автобусите, ама ова второво решение некако не е во согласност со принципите до кои се држиме денеска како дел од цивилизираниот свет така да, тешко дека такво решение ќе дочекаме да се реализира. Edited by Dexter26 - 24-Mar-2011 at 00:10 |
||
![]() |
||
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
|
Што се случува со овој проект до каде е работата знае ли некој???
|
||
![]() |
||
nouseforname ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Dec-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 156 |
![]() ![]() |
|
zavrshia izbori i tolku so tramvajot...za zal,edna od najpametniti i najprofitabilni proekti bi bilo ova ama nisto......
|
||
![]() |
||
Superman ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
|
Јас сакам метро, не трамвај. Или уште подобро monorail на столбови во средишното зеленило на булеварите како Партизанска и Јане Сандански. Коце ако читаш, размисли за ова!
![]() Edited by Superman - 08-Jul-2011 at 16:59 |
||
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
|
||
![]() |
||
nouseforname ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Dec-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 156 |
![]() ![]() |
|
pa i ova e mnogu efektivno ama sepak metro e podobro zatoasto ne faka mesto na ulca ili nad ulica ama pak mnogu e skapo da se napravi no i naj efektivno ;s
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Superman ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
|
Па веројатно би било поефтино од метро, но не поскапо од Скопје 2014.
|
||
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Superman ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
|
4 милијарди евра за линија од Ѓорче до Ново Лисиче? Не знам, навистина не знам...
|
||
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Ма какви 4 милијарди. Се би било завршено за 100 милиони евра најмногу. По цела траса би се одело со површински коп, освен во делот на плоштад до Тифани.
Повеќе би не чинеле возилата, ако сакаме да имаме доволен возен парк, отколку самата инфраструктура. Edited by FoSsiL - 08-Jul-2011 at 18:32 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Superman ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
|
Може ли да се најде податок колку чини метрото во Солун и колку километри е трасата за да направиме споредба? |
||
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Luge, daleku sme nie od ova, ne si pravete ekskurzii na mozokot. Gradot Skopje realno edvaj ke moze da gi odrzava novite avtobusi...
|
||
![]() |
||
nouseforname ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Dec-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 156 |
![]() ![]() |
|
pa da nemoze da gi izdrzi koa trosi za gluposti....
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Буџетот е 1.052.000.000€, меѓутоа поради многуте археолошки пронајдоци (и со тоа работата за нивно дислоцирање, конзервирање, а и пролонгирањата на роковите) стави уште 20%. Станува збор за траса 9,6 km. |
||
![]() |
||
Superman ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
|
Значи Ѓорче - Лисиче би било 2 милијарди?! Сепак ако има надземни делови би било помалку, не?
|
||
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |