build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 01-Dec-2010 at 21:51
Originally posted by phenomenon

Не знам зошто сите се занимавате со ова утописка идеја - трамвај во Скопје. Па Скопје нема задовлителен автобуски превоз, та ќе имало трамвај, тролејбус, метро и пловен Вардар со помош на каскади. Погледнете ги автобусите на ЈСП на што личат. Споредете ги со градските автобуси од многу помалите градови од Скопје, како Риека, Нови Сад, Крагујевац, Чачак (град со големина како Куманово).Имаат речиси нови современи автобуси. На српскиот форум за јавен градски превоз се подбиваат со автобусите на ЈСП. Ги нарекуваат жив музеј на отворено и дека не е важно што петката е накривена целата на една страна, важно има Интернет. Демек, тој што ќе си дозволи таков мобилен, ќе влезе во таков автобус и ќе го извади скапиот телефон на очите на џепчиите и во таа прашина. А кога ќе заврне ќе му потече вода од скапаниот покрив, од капаците што не се затвораат, од прозорците што не дихтуваат. Најдобра споредба: Дојдете во Куманово, кај највисоката зграда Сума и погледнете кон источниот дел од градот. Ќе забележите на секоја куќа сателитска антена. Не е важно што куќите се направени од плехови од буриња(!), важно имаљат сателитска. Погодете кој живее таму.Да седнеш и да плачеш, што се однесува до скопските автобуси. Кај ќе копаш за трамвај? Кај Буњаковец, кај Капиштец, кај Бит-пазар? Според мене, Скопје ќе добие трамвај, кога Белград ќе добие аеробус


Затоа се изготвува студија која ќе покаже дали и каде ќе може трамвајската линија да се движи. Мислам дека самоомаловажување на себеси не ни е потребно. Скопје може да добие трамвај, доколку внимателно се изработат трамвајските линии.

Инаку скопските автобуси можам да ги споредам со одредени европски градови. На пример, летово бев во Будимпешта и можам да потврдам дека јавниот автобуски превоз во Будимпешта е речиси ист како во Скопје, и тоа според стариот возен парк и чистотијата на автобусите одвнатре. Слично е во други градови, посебно од Источна Европа.

Инаку, кога го споредуваме Скопје со останатите балкански градови, треба да ги погледнеме и нивните градски буџети, можеби треба да размислиме дел од државните давачки да ги префрлиме во градските буџети, можеби тогаш ќе имаме и подобар транспорт.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 02-Dec-2010 at 19:00
Originally posted by BOJAN

Затоа се изготвува студија која ќе покаже дали и каде ќе може трамвајската линија да се движи. Мислам дека самоомаловажување на себеси не ни е потребно. Скопје може да добие трамвај, доколку внимателно се изработат трамвајските линии.

Инаку скопските автобуси можам да ги споредам со одредени европски градови. На пример, летово бев во Будимпешта и можам да потврдам дека јавниот автобуски превоз во Будимпешта е речиси ист како во Скопје, и тоа според стариот возен парк и чистотијата на автобусите одвнатре. Слично е во други градови, посебно од Источна Европа.

Инаку, кога го споредуваме Скопје со останатите балкански градови, треба да ги погледнеме и нивните градски буџети, можеби треба да размислиме дел од државните давачки да ги префрлиме во градските буџети, можеби тогаш ќе имаме и подобар транспорт.

 
Во целост ти е на место коментарот.
Македонците едноставно како да се застанати во времето, Југославија се распадна, се беше испокрадено и уништено, и сега останува само да се жали по украденото и уништеното.
Е па, со жалење нема да се врати украденото и уништеното, и воопшто нема да ги подобриме ниту сопствениот животен стандард, ниту животниот стандард кој ги чека идните генерации.
 
И јас сум гневен бидејќи 4 или 5 пати распишуваа и поништуваа тендери за двокатните автобуси.
И јас сум гневен бидејќи нископодните автобуси од украински ЛАЗ прво ќе почнеа да стигнуваат во јуни 2010, па ги одложија за во септември 2010, па потоа повторно ги одложија за во ноември 2010, а еве не, во четврток, на 2 декември 2010, никако да ги видиме тие нови автобуси, а крајниот рок кога мораат да почнат да пристигнуваат тие автобуси е 31 декември 2010, во спротивно, украински ЛАЗ ќе плаќа казни бидејќи не се држи до постигнатиот договор со Владата на Република Македонија, а во најлош можен случај, може да се случи и договорот да биде раскинат и повторно да се распишува нов тендер за нископодните автобуси, а скопјани во меѓувреме и понатаму ќе продолжат да се возат во кантите на ЈСП Скопје, со исклучок на оние скопјани кои ќе се возат во некои од поновите автобуси на приватните превозници.
И турски ТАВ ги превзеде скопскиот и охридскиот аеродром дури во "5 до 12", во март 2010, па има да се изначекаме додека да првичните резултати излезат на виделина кон крајот на јуни 2012 и почетокот на јули 2012, таман тазе за наредните редовни парламентарни избори, ќе има за што да се сечат ленти.
 
Да, многу работи не ги бива, и се реализираат во "5 до 12", а понекогаш и "после 12", ама тоа не е само македонски, туку и балкански менталитет.
 
Но ниту една од негативните карактеристики на општеството во кое живееме денеска не е доволно за мене за да дојдам до заклучок дека едноставно не не бидува за ништо.
 
Како што велат "Рим не бил изграден за еден ден", па така и за се и сешто има почеток, тек и крај.
Ова што се случува до сега околу проектот за градење на трамвајска мрежа во Скопје е само подготовка за почетокот, има да се изначекаме додека да стигнеме до крајот, но најважно е да започне почетокот, чисто колку за да знаеме дека после толку ветувања, конечно почнало исполнувањето на стар сон и на стара визија на илјадници скопјани. А ако бидат прекинати градежните работи среде нивниот тек, тогаш барем ќе знаеме кого да го посочиме со прст како главен виновник, наместо да доаѓаме до наједноставен заклучок дека не не бидува за ништо.


Edited by Dexter26 - 03-Dec-2010 at 04:18
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 02-Dec-2010 at 22:10
Нешто патем да имаш случајно да кажеш по конкретната тема за ТРАМВАЈОТ ВО СКОПЈЕ или беше само "доказ" за тоа дека не бива?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 02-Dec-2010 at 22:12
     Најпрвин да ви се заблагодарам за срдечното добредојде. Според мене, трамвајска траса во Скопје може да се изгради многу едноставно. Таа треба да минува од левата страна по коритото на Вардар. Од Ѓорче Петров до Ново Лисиче. Ем многу брзо може да се изгради, ем да не се прекопуваат улици, ем околу шините може да се насее трева, а не да има испотрескан асфалт околу нив како во Софија или Белград.
Сега, не знам колку е изводливо постоечкава железничка мрежа да опслужува и трамвај (бидејќи и така не е многу оптоварена со возови), па така ќе имаме линија спрема Ѓорче Петров и Волково, линија спрема Драчево, линија спрема нас. Илинден и линија спрема цементарница Усје.
     Не се самоомаловажувам. Мака ми е што ЈСП не прави будали сите нас. Вовеле ноќни линии, но поради немање интере ги укинале, бидејќи немало интерес. Па кој нормален, откако се дотерал за излегување во град и облекол скапа гардероба, ќе се враќа дома со тие канти, ќе ги упропастува алиштата и ќе голта прашина.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 02-Dec-2010 at 23:51


Никогаш не ми се допаѓала идејата за трамвај покрај Вардар. Прво, најголем дел траса е предалку од концентрациите на население и дневниот живот и е безкорисна. Мислам дека е битно да имаме функционална мрежа а не трамвај колку да го има. Второ, воопшто не ми се допаѓа узурпација на кејот на Вардар со пруга. АКо веќе се прави нешто такво таа треба да е вградена во насипот на Вардар (позитивен пример кој го имам видено во повеќе градови). Трето, иако Вардар е прилично регулиран поплави се сепак возможни и вакви капитални објекти не би правел во мајор коритото. И четврто, што правиме со пречките попат, на пример неколку мостови меѓу кој и камениот мост?


Edited by pbanks - 02-Dec-2010 at 23:51
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 03-Dec-2010 at 03:16
Originally posted by Andrej_LJ

Нешто патем да имаш случајно да кажеш по конкретната тема за ТРАМВАЈОТ ВО СКОПЈЕ или беше само "доказ" за тоа дека не бива?

 
Секако дека не бидува, за било што може да не бидува, се додека ги имаме средствата, идејата и планот како да ја реализираме идејата.
Ова важи за било која идеја, а не само за трамвај, автобуси или не знам што друго.
Поентата ми беше дека кога некој однапред осудува некаква идеја само затоа што мисли дека тоа не е изводливо или дека не е исплатливо, сепак не треба да се преминува веднаш кон предрасуди.
 
А кога сме кај конкретната тема, се согласувам со тие кои велат дека може да се искористи веќе постоечката железничка инфраструктура во Скопје како трамвајска мрежа.
 
Најважно е да се почне од негде, а не едни да велат дека не им се допаѓало, не доаѓало во предвид, не било изводливо, не било исплатливо или не знам што друго, а други да потсетуваат колку ова му е потребно на Скопје.
 
Факт е тоа дека Скопје никогаш не бил град планиран како дом за над 350.000 жители, а уште од 2006 одлично знаеме дека само во урбаните средини на градот живеат над 510.000 жители, а да не зборуваме па за приградските населби и села, како и за сите од надвор кои секојдневно поминуваат низ градот.
 
Невработеноста и сиромаштијата си го прават своето, од сите градови низ Македонија, луѓето ги напуштаат родните огништа и доаѓаат во Скопје во потрага по егзистенција, придонесувајќи на големо за градскиот сообраќаен метеж и гужвите по автобусите.
 
Трамвајот нема 100% да ги реши сите овие проблеми, но ќе ги намали за најмалку 30%, а ако се додадат и новите автобуси кои, богами ќе ги дочекаме непосредно пред Нова Година, тогаш сообраќајниот метеж и гужвите по автобусите сигурно ќе се намалат за 50%.
 
Друго решение е да ги избркаме сите тие кои што ги напуштиле родните огништа и дошле во Скопје во потрага по егзистенција, па така ќе придонесеме при расчистувањето на градскиот сообраќаен метеж и гужвите по автобусите, ама ова второво решение некако не е во согласност со принципите до кои се држиме денеска како дел од цивилизираниот свет така да, тешко дека такво решение ќе дочекаме да се реализира.


Edited by Dexter26 - 24-Mar-2011 at 00:10
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 08-Jul-2011 at 02:55
Што се случува со овој проект до каде е работата знае ли некој???
Back to Top
nouseforname View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Dec-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote nouseforname Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 08-Jul-2011 at 16:53
zavrshia izbori i tolku so tramvajot...za zal,edna od najpametniti i najprofitabilni proekti bi bilo ova ama nisto......
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 08-Jul-2011 at 16:57
Јас сакам метро, не трамвај. Или уште подобро monorail на столбови во средишното зеленило на булеварите како Партизанска и Јане Сандански. Коце ако читаш, размисли за ова!



Edited by Superman - 08-Jul-2011 at 16:59
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
nouseforname View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Dec-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote nouseforname Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 08-Jul-2011 at 17:03
pa i ova e mnogu efektivno ama sepak metro e podobro zatoasto ne faka mesto na ulca ili nad ulica ama pak mnogu e skapo da se napravi no i naj efektivno ;s
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 08-Jul-2011 at 17:21
Originally posted by Superman

Јас сакам метро, не трамвај. Или уште подобро monorail на столбови во средишното зеленило на булеварите како Партизанска и Јане Сандански. Коце ако читаш, размисли за ова!

Jas, pak, sakam da vozam Audi 8 od 135.000 Evra, da imam kuka na vodno i mesecna plata od 30.000 evra. Ti znaes li kolku cini tvojata zelba?
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 08-Jul-2011 at 18:09
Па веројатно би било поефтино од метро, но не поскапо од Скопје 2014.
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 08-Jul-2011 at 18:24
Originally posted by Superman

Па веројатно би било поефтино од метро, но не поскапо од Скопје 2014.
Ova vic e ili seriozno zboruvas?
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 08-Jul-2011 at 18:25
4 милијарди евра за линија од Ѓорче до Ново Лисиче? Не знам, навистина не знам...
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 08-Jul-2011 at 18:31
Ма какви 4 милијарди. Се би било завршено за 100 милиони евра најмногу. По цела траса би се одело со површински коп, освен во делот на плоштад до Тифани.

Повеќе би не чинеле возилата, ако сакаме да имаме доволен возен парк, отколку самата инфраструктура.


Edited by FoSsiL - 08-Jul-2011 at 18:32
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 08-Jul-2011 at 18:36
Originally posted by FoSsiL

Ма какви 4 милијарди. Се би било завршено за 100 милиони евра најмногу. По цела траса би се одело со површински коп, освен во делот на плоштад до Тифани.Повеќе би не чинеле возилата, ако сакаме да имаме доволен возен парк, отколку самата инфраструктура.


Може ли да се најде податок колку чини метрото во Солун и колку километри е трасата за да направиме споредба?
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 08-Jul-2011 at 18:55
Luge, daleku sme nie od ova, ne si pravete ekskurzii na mozokot. Gradot Skopje realno edvaj ke moze da gi odrzava novite avtobusi...
Back to Top
nouseforname View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Dec-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote nouseforname Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 08-Jul-2011 at 19:28
pa da nemoze da gi izdrzi koa trosi za gluposti....
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 08-Jul-2011 at 20:14
Originally posted by Superman

Originally posted by FoSsiL

Ма какви 4 милијарди. Се би било завршено за 100 милиони евра најмногу. По цела траса би се одело со површински коп, освен во делот на плоштад до Тифани.Повеќе би не чинеле возилата, ако сакаме да имаме доволен возен парк, отколку самата инфраструктура.


Може ли да се најде податок колку чини метрото во Солун и колку километри е трасата за да направиме споредба?


Буџетот е 1.052.000.000€, меѓутоа поради многуте археолошки пронајдоци (и со тоа работата за нивно дислоцирање, конзервирање, а и пролонгирањата на роковите) стави уште 20%. Станува збор за траса 9,6 km.
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 08-Jul-2011 at 20:34
Значи Ѓорче - Лисиче би било 2 милијарди?! Сепак ако има надземни делови би било помалку, не?
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.602 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.