Јавен автобуски превоз (општо) |
Post Reply | Page <1 2728293031 85> |
Author | ||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2650 |
Quote Reply #561 Posted: 27-Jun-2011 at 06:37 | |
Дали и сега ако приватниците започнат да купуваат зглобни автобуси, ЈСП не ќе може да го обновува возниот парк? Повторно виновници ќе бараат насекаде, само не кај нив? Да не мислат случајно дека Лаз-овите и Јутонзите ќе покриваат такви гужви какви што се на 57,5,41,50,2? |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #562 Posted: 27-Jun-2011 at 10:44 | |
Виновници за купувањето на новите автобуси не барај кај ЈСП, туку кај Министерството за транспорт и врски. Дури и синдикатот на ЈСП кога требаше да се купуваат автобуси предупреди за капацитетот на автобусите, но се разбира никој не слуша што се говори. Вината за хаосот во превозот во Скопје треба да се бара кај градските власти и приватните превозници. Јас да сум одговорен, со поголемиот број работни места што ќе ги донесат новите автобуси на ЈСП, веднаш би им ги одзел линиите и лиценците(оние кои ги имаат!) на приватните превозници и би ги вклучил во рамките на ЈСП - Скопје. И јавниот транспорт ќе мрдне и во овој град! За на крај, дали си слушнал за синдикат кај приватните превозници? |
||
nylon
Senior Member Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply #563 Posted: 27-Jun-2011 at 11:10 | |
Respekt! Ne znaeme podaleku od Belgrad da gledame. Do koga Belgrad ke ni bide reper i tema za voshituvanje. Mozebi e ponapred Belgrad ne samo nekoj stepen, no e daleku od evropska metropola kon koja treba da se stremime! By the way ocekuvajte reportaza od London denovive. Sekako na javniot prevoz ke se zadrzam |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #564 Posted: 27-Jun-2011 at 14:41 | |
Немојте да ја фрлате вината само у ЈСП! Прво почнете редовно да плаќате карти наместо да се возите гага па ќе тргне и превозот напред. Лесно е на приватњациве со линии како 22, 23, 45, 20, 19 и 9. И впрочем зашто само критика до ЈСП за зглобните, а не и до приватните? Па у 4-5 саат е гунгула и у 23-ка, ама пак никој не противречи за нив, зашто секогаш само се очекува државата нешто да среди. Се возел ли некој петок-сабота у 23 у 12 на полноќ? Катанга. И пак никој приватниците не ги критикува, него све на ЈСП. ЈСП се катастрофа, тоа е несомнено, но тоа е градско претпријатие и без добар менаџмент нема напред. А приватниците имаат и менаџмент и пари и пак не улагаат. Купија канти за 10 000 евра. Возете се во пола од нив и ќе забележите дали има разлика меѓу овие половниве канти или оние канти од пред 30 години. Ниту економски не може да се прави анализа помеѓу јавен и приватен субјект. А овде едини за критика се приватњаците, затоа што во градскиот превоз, особено на линии до селата речиси и никој да не купува карта, освен оние кои имаат годишни и инцидентно по некој залутан патник. А реално на приградските линии се трошат најмногу пари за бензин кои според некоја моја лаичка проценка не можат да се вратат преку продадените билети за тие линии.
|
||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #565 Posted: 27-Jun-2011 at 15:38 | |
Никој не вели дека ЈСП и Приватниците се цвеќе за мирисање, ЈСП ајде да речеме во последниве 40 ГОД од тоа што имал работа + од тоа што не уложил ништо сигурно нешто се собрало или пак некој тука нешто лапнал,40 год работа ,ниеден автобус тоа е малку сумливо,тука се става вината на ЈСП дека во последните години ништо не направи во Јавниот Автобуски превоз, едино што беа купени тие 15-20-тина МАН-ови од САНОС ,иако незадоволувачки без КЛИМА и ред др опрема, да да нормално е некој краде 30 години ,после вината ја префрла кај другите, па после бара помош од државата, значи тука има проблем со менаџирањето на компанијата, додека од другата страна имаше интерес са вложување на приватен капитал во јавниот превоз ,скапи беа прво линиите за купување ,објаснив и нагоре колку се скапи ,и нормално некој инвеститор ке изгуби еден цел автобус за 2 линии ,и тоа кој знае дали некогаш ке ја поврати инвестицијата ,Приватњаците правеа конкуренција на цена, али не и во секоја линија ,имаа да стари автобус Канти од Канти али сиромавиот иде на поефтина варијанта ,средношколци , вработени и др што повекее имаа рачун на слободна картичка плакаа месечна ,и не се разбраа со приватниците за таа да важи во сите автобуси ,не знам кој е спорот, дали не ги пуштаат парите или пак нешто трето ,не сакам да навлегувам ,Приватњаците направија еден чекор напред што сменија нешто од возниот парк ,далеку се подобри од старите автобуси ,климатизирани и ред др опрема, потоа следеше владата со новите украински и двокатните, тука се криви највеќе Градот Скопје, ЈСП, потоа следува вината малку кај Приватњаците за работите што некој ги напомена во претхидните постови ( не ги пуштаат средношколци и т.н што е нормално никој никого не пушта без пари ) ,најголемата вина сепак е кај нас лугето ,не ги чуваме како што треба, не плакаат карти повекето итн.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #566 Posted: 27-Jun-2011 at 17:12 | |
Јавните сообраќајни претпријатија низ светот можат да бидат пример за добро или лошо менаџирана компанија, денешната состојба на ЈСП - Скопје е загубар кој најмногу зема пари од градскиот буџет, а кои индиректно се одлеваат во приватни џебови, т.е. во џебовите на приватните превозници. Тоа е суштинскиот проблем!
Инаку постојат градови кои имаат приватни превозници во јавниот превоз, но истовремено и огромни буџети на градските власти па така состојбата со возниот парк се решава. ЈСП - Скопје последните 81 или 84 автобуси ги има купено во 1997-98 година од фабриката Санос, само не можам да кажам дали тие беа купени од средства на компанијата, од градскиот буџет или од државниот буџет. Го знае ли некој овој податок? Edited by BOJAN - 27-Jun-2011 at 17:14 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #567 Posted: 27-Jun-2011 at 17:54 | |
GSP: Neće biti restrikcija grejanja u vozilima tokom leta
BEOGRAD, 24. jun 2011, (Njuz) – Gradsko saobraćajno preduzeće (GSP) saopštilo je danas da tokom leta neće biti restrikcija grejanja u vozilima tog preduzeća te da je sve spremno za predstojeću grejnu sezonu. U GSP-u kažu da je izvršen remont svih grejnih tela u vozilima gradskog prevoza, kao i da su tokom proleća izvršene tople probe koje su protekle „izuzetno uspešno“. - Građani mogu da očekuju da će cela grejna sezona, koja traje od 1. jula do kraja septembra, proteći u najboljem mogućem redu. Obezbedili smo dovoljne količine energenata koje će biti dovoljne da temperatura u vozilima javnog prevoza konstantno bude na optimalnih 55 stepeni. Ukoliko eventualno dođe do iskakanja pojedinih grejnih jedinica iz sistema, naše ekipe će otkloniti sve kvarove u najkraćem mogućem roku – navedeno je u saopštenju gradskog prevoznika. Ipak, na osnovu ranijeg iskustva, očekuje se da će najbolje grejanje biti u starijim vozilima koja, uprkos lošoj toplotnoj izolaciji, uspevaju da dostignu najviše temperature zahvaljujući izuzetno jakim grejačima proizvedenim u Rusiji i Ukrajini, a koji se sami aktiviraju čim spoljna temperatura pređe 32 stepena. Kada je reč o novijim vozilima, kod pojedinih je konstatovano da tokom vožnje dolazi do hlađenja unutrašnjosti, što je, kako kažu u GSP-u, anomalija fabričke prirode, tako da stručnjaci ovog preduzeća trenutno rade da otklanjanju kvarova i uvođenju problematičnih vozila u zacrtane grejne standarde. - Gradsko saobraćajno preduzeće neće dozvoliti da se ponovo dese slučajevi promrzavanja putnika tokom letnje sezone, kao što se to desilo prošle godine. Naši putnici moraju da budu zaštićeni od svake mogućnosti da im zdravlje bude ugroženo na bilo koji način tokom vožnje, pa id mogučnosti da promrznu u izuzetno nepredvidljivim mesecima kao što su jul ili avgust – zaključuje se u saopštenju GSP-a. Grejna sezona u vozilima GSP-a, trajaće do 1. oktobra, kada će se preći na zimski režim koji podrazumeva rashlađivanje unutrašnjosti vozila. Nenad Milosavljević Izvor: http://www.njuz.net/gsp-nece-biti-restrikcija-grejanja-u-vozilima-tokom-leta/#ixzz1QUpGRugI |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2650 |
Quote Reply #568 Posted: 27-Jun-2011 at 18:04 | |
Нисам те добро разумео шта кажеш!
Јеси ли рекао да ће аутобуси током лета укључавати гријање, а током зиме хлађење? Или то је неки јако паметан новинар добио написану репортажу, у ком се неко спрдао са њим, а овај као прави професионалац није стигао ни да је прочита... |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #569 Posted: 27-Jun-2011 at 18:32 | |
То је страница на којој се објављују такве вести, које су помало комичне, али иначе често критика правог стања
Наравно да је далеко, не можемо поредити Лондон или Беч и Београд у Србији који после 10 година санкција и на крају бомбардован од стране НАТО-а са неким другим градовима. Београд је имао врло амбициозне планове изграње осамдесетих година. Сама чињеница да смо још тада имали дисплеје на стајалиштима на неким линијама који су показивали када долази следећи аутобус је довољна, јер многи градови у Европи то нису имали. У Београду је био јако напреднији систем наплате, дневне, полумесечне и разне друге карте. Потпуно нови возни парк трамваја. Тада су се наши чудили када су одлазили у земље бившег Источног блока како они и даље имају механичке аутомате који буше карте Какво је сада стање у Београду, још тај ниво из осамдесетих нисмо достигли! Карте само за једну вожњу, нема дневних, недељних, аутобуси се не чисте како треба, не одржавају, не обележавају како треба. Све је то заоставштина времена иза нас, нажалост. Тачно је да се све мења, купујемо трамваје, уводе GPS, нове карте, климе, али кажем, још доста каскамо... Да се вратим на приватнике. Ево како то функционише у Београду. Приватни превозници не плаћају граду лиценцу за линију, већ град плаћа њима. Дакле, отвори се тендер где се приватницима додељују линије. Бирају се превозници који имају најбоље услове, где се оцењује:старост возила, који Евро стандард задовољава итд. Затим инфраструктура, сервиси и гараже итд. (У принципу увек има корумпције, па добијају погрешни линије ). Е сада, како се додељују. Приватници обично остварајују сваки други полазак на некој линији, док између њих иде ГСП. Постоје изузеци где приватници одржавају целе линије. Ово се примењује како би се бар делимично онемогућило непоштовање реда вожње. Како зарађују приватници. За разлику од Скоља у Београду приватници немају ништа са наплатом и контролом карата. Идентичне карте важе као у ГСП возилима, а њима се накнадно исплаћује за сваки обрт (полуобрт) који остваре, или једноставније према броју возила на улицама. Шта су обавезе превозника. Они морају да имају адекватно место где стоје аутобуси и сервис. Такође морају да имају резервна возила у случају да нека испадну. Такође после 5 година морају да обнове возни парк, јер ако је возило старије од 5 година превознику се исплаћује сума умањена за 20%, за сваку следећеју годину се смањује за око 5%, па им се и не исплати да држе таква возила. Углавном, сада сви приватници обнављају возни парк до краја године ће бити више нових аутобуса. Сви досад купљени су Евро 5 и ”Евро 6”, јер се за мање загађење исплаћује више новца. Сви нови имају клима уређаје, јер такође за поседовање тог уређаја такође исплаћује по посебној тарифи. Међутим, приватници као приватници покушавају да ескивирају и не укључују климе, иако су у обавези, тако да је отворен телефон где се све неправилности пријављују инспекцији која ће то решити Претпостављам да постоје планови да се и код вас уведе интегрисани тарифни систем, не знам докле се стигло, али сам читао да се уводи систем ”Моја карта” или тако нешто? Edited by Александар - 27-Jun-2011 at 18:38 |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #570 Posted: 27-Jun-2011 at 21:15 | |
Хаха, значи, ќе повторам: Не сме ни малку дораснати за да се споредуваме со Белград, не поради големината на градот по територија, не поради бројот на жители, туку баш поради организацијата на јавниот автобуски превоз. Помни ли некој од вас некој од приватњациве наши да обновил возен парк во период од 5 години ? Па овие поволниве автобуси што ги купија им се еден вид обнова на возните паркови за прв пат после повеќе од 10 години, а кој знае дали воопшто ќе им текне да направат обнова за 5 години. Ама што зборувам, кај нас не можат да ги натераат таксистите сите такси возила да имаат иста боја, истото е и кај автобусите, а камо ли па да зборуваме за задолжителна обнова на возниот парк. Инаку, Александар, Моја карта се користи за електронска наплата на превозот во автобусите на приватните превозници во Скопје, но ниту е задолжителна за приватњаците, ниту ја користат сите приватњаци. Еден од приватните превозници користи сопствени билети, но за жал, ништо не е регулирано со закон, ни наплатата на превозот, ни обновата на возните паркови. |
||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #571 Posted: 27-Jun-2011 at 21:24 | |
За автобусите не знам дали треба да се регулираат боите, но за такси компаниите се работи во процесот ,до нова година треба сите да бидат жолто-бели, се доделуваат и нови лиценци со табли што пишуваат горе само ТАКСИ , фискален таксиметар, на таблата има 2 мали сијалици(семафори) кога е зелено покажува дека е слободен, кога е црвено значи дека е зафатен , и др, треба да побараме низ интернет за Автобусите дали тогаш кога се доделија лиценци од градот имаа некакви услови.
Edited by mitatos - 27-Jun-2011 at 21:25 |
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #572 Posted: 27-Jun-2011 at 21:58 | |
По тоа што јас го имам слушнато, автобусите на ЈСП Скопје треба да бидат во целост црвено обоени, а автобусите на приватните превозници исто така треба да бидат во целост црвено обоени, со разликата што треба по должината на автобусот да има бела линија со која ќе се разликуваат од автобусите на ЈСП Скопје. А за ова со таксистиве, мислам дека треба да се следи охридскиот пример, во 2007 кога се одржуваше форумот на НАТО во Охрид, сите таксисти мораа да ги офарбаат возилата во комбинација од бела и плава боја, но таксистите потенцираа дека не располагаат со доволно финансиски средства за да го финансираат фарбањето на возилата, поради што градот направи исклучок и плати за фарбањето, но затоа, сите нови такси возила кои во иднина ќе бидат пуштани во сообраќај ќе мораат да бидат обоени во комбинација од бела и плава боја, во спротивно следуваат казни или нема да им биде доделена лиценца, не помнам точно што како, но знам дека следуваат ригорозни последици. Колку такси возила има во Скопје, колку и да ги има, најверојатно не се повеќе од 10.000 со сила, за волја на вистината, најверојатно не ги има ни 5.000 возила, но еве, да заокружиме песимистички дека се 10.000 возила. Шкодите на Наше Такси се веќе обоени во жолта боја, за сите останати такси возила кои не се обоени во жолта боја, градот нека направи исклучок и нека обезбеди финансиски средства за фарбање на возилата, а сите нови такси возила кои во иднина ќе бидат пуштани во сообраќај да мораат да бидат обоени во жолта боја или во спротивно да не им бидат издавани лиценци за такси превоз. Ако еден Охрид имаше пари за своите таксисти, тогаш би требало и главниот, а меѓу другото и најголемиот град во Македонија и по големина на територија и по број на жители, да може да го финансира фарбањето на скопските такси возила, или кога веќе Владата на Република Македонија стана толку дарежлива кон Скопје, со нови автобуси, со споменици, со нов театар, музеј, нови згради за државната и јавната администрација итн. нека го финансира и фарбањето на скопските такси возила, сигурно нема да ги чини повеќе од 1 (еден) од новите градски автобуси кои ги нарачуваат за главниот град. Edited by Dexter26 - 27-Jun-2011 at 22:01 |
||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #573 Posted: 27-Jun-2011 at 22:11 | |
Проблемот лесно се решава со Такси компаниите кои имаат фирми, но тешко се решава со дивите таксисти ,кои ги има многу повеќе за разлика од тие што се лиценцирани што нивниот број ке биде 3.000 , а диви таксисти има сигурно над 5.000 , засега со доделените лиценци мислам дека градот ги даде таблите без пари , и плакатите што ке се лепат на возилата со утврден број на таксистот ,но сепак прво следуваат уплатување на фискални таксимтери значи прво треба фискализација потоа давање лиценци, ја мислам дека требаше прво фарбање ,после фискализација, како и да е мислам дека проблемот со регуларните такси компании ке се реши но ипак ке има проблем со дивите таксисти и на некој начин се прави дискриминација бидејки тие плаќаат давачки данок на државата и пак не се превзема ништо за дивите таксисти ,се надевам и тоа ке се реши во скора иднина, гледам дека и Коце Трајановски дава напор за тоа ,али не колку што треба, а лиценците се даваат веќе по 2-ор или 3-ет пат зависи од Градоначалникот,сите се обидоа ,собраа пари ,и ништо не направија, убав ти беше примерот со Охрид, треба многу повеќе градот да помогне за да се постигне ефикасност.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #574 Posted: 28-Jun-2011 at 01:22 | |
Некаде низ оваа нишка или низ некои од поврзаните за автобускиот превоз во Скопје, имаше напишано дека за приватниците како солуција е земена портокаловата боја, но беше споменато повеќе како пример отколку како некоја сериозна намера.
Иначе не зборете така дека приватниците во последните 5 години не го промениле својот возен парк, па видете ја 45-ката произведена во Санос од пред 3-4 години, значи една има нова искочена од фабрика. Шала на страна, додека таксистите и приватниве превозници не сфатат дека Скопје не е паланка, туку главен град на држава што претендира да стане членка на многу важни светски организации, а со тоа и Скопје да стане ЕУ-метропола, ќе си ги возат они кантите и ќе се правдаат како немаат пари. А бидејќи кога се возам со послендата 23 од напнатост со гужва бројам колку луѓе влагаат, математиката ми кажува дека само у една вожња таа прави приход од најмалце 50 евра, а во сабота околу 80 евра, затоа што пуштаат два автобуса. Лупнувајќи проста математика, само од една линија навечер, во текот на една година приходот е најмалку 15 000 евра. Затоа после обновата на возниот парк на ЈСП градот мора да изгласа и донесе регулатива со која ќе се обврзат приватниците на возен парк најстар до 10 години како за почеток, унифицирање на боите и воведување на смарт-тикетинг, наместо зимање пари на рака, со што сигурно би се слевале и повеќе пари преку данок, затоа што секој билет односно патник би бил регистриран. |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #575 Posted: 28-Jun-2011 at 10:01 | |
Новата 45 од Санос е стара повеќе од 5 години, јас ја помнам од средношколски денови, а завршив средно пред повеќе од 5 години, но тоа не е важно, добро е тоа што го има барем тој еден нов автобус директно од фабрика, па уште и од македонска фабрика, што значи дека парите од продажбата остануваат овде во Македонија, што може само позитивно да делува врз македонската економија. Се согласувам со тебе за воведувањето на регулатива со која ќе се обврзат превозниците возниот парк да не им е постар од 10 години, но дури и да се воведе таква регулатива, еве, ќе го повторам примерот со бојата на автобусите, за тоа има регулатива, ама никој не ја почитува истата. Лесно може да им се случи да го натераат градот да го одлага стапувањето на регулативата на сила, или уште полошо, укинувањето на истата, повеќе од доволни ќе бидат недела дена блокада на градот со старине канти од автобуси кои ги имаат, ниту еден приватен превозник не би превезувал патници тие недела дена, туку сите приватњаци заедно би го блокирале градот. Лесно ќе се предизвика револт и незадоволство кај граѓаните, ем градот е блокиран, ем нема приватен превоз, ќе мораат да се возат или со ЈСП Скопје, или со таксистите, или да замолат некој од фамилија или пријател да ги превезе, или пешки да одат, вистински хаос, по што градот, наместо да ја спроведува регулативата, ќе седне на маса со приватњаците за да преговара за измени и надополнувања на регулативата, одлагање на нејзиното стапување на сила, или во најлош можен случај, нејзино укинување. Е па, што друго да се каже, освен, ова е рекетарски бизнис. Edited by Dexter26 - 28-Jun-2011 at 10:02 |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #576 Posted: 28-Jun-2011 at 11:47 | |
Потпис! |
||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #577 Posted: 28-Jun-2011 at 13:52 | |
Пред неколку години бев во турција, таму во сред автопат ,и низ градските урбани автопати имаше една посебна линија се викаше ЕКСПРЕС БУС ,што поминуваа автобусите во своја посебна линија без пречки ,така нема да се создаваат гужви низ градот, мислам дека тоа беше солидно решение, највеќе ние како грагани на Скопје можеме да земеме пример од Истанбул ,не затоа што е голем град, туку затоа што тие веќе ги пробале нашите проблеми , и знаат каде стои дефектот.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #578 Posted: 28-Jun-2011 at 16:50 | |
флота се обовуе, авл-џипиесот напат, останува ето уште лрт-то, може ренесансава ќе се вклопи во ск14... |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #579 Posted: 28-Jun-2011 at 18:18 | |
Ти држи вода за флотата, или возниот парк сеедно, исто како и за AVL GPS системот, за LRT има посебна тема на форумов, оваа година се прави студијата за трамвајската мрежа во Скопје, истата треба да им биде претставена на јавноста и на градот Скопје во 2012, а потоа треба да се најде на седница на Советот на град Скопје и да биде прифатена, па дури доколку биде прифатена, ќе следува распишување на тендер на кој ќе се бира фирма изведувач која ќе ја гради трамвајската мрежа. Добро е тоа што имавме вонредни парламентарни избори сега во 2011, бидејќи во спротивно ќе имавме редовни парламентарни избори во 2012, па најверојатно ќе се чекаше за распишување на тендерот за избор на фирма изведувач која ќе ја гради трамвајската мрежа, а вака градот Скопје ќе има одврзани раце за да го распише тендерот веднаш откако студијата ќе биде прифатена од страна на Советот на град Скопје, доколку биде прифатена, се разбира. И ќе мора во 2012 да се избере фирмата изведувач која ќе ја гради трамвајската мрежа, бидејќи во спротивно, ќе се влечка јавната набавка, бидејќи имаме редовни локални избори во 2013, па редовни претседателски избори во 2014, па редовни парламентарни избори во 2015, а во такви околности, тешко дека во 2014 ќе ја дочекаме првата трамвајска превозна линија во Скопје да биде пуштена во употреба. Edited by Dexter26 - 28-Jun-2011 at 18:35 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #580 Posted: 28-Jun-2011 at 23:02 | |
FOTO NJUZ: GSP predstavio nove, manje upadljive uniforme za kontrolore
Извор:http://www.njuz.net/foto-njuz-gsp-predstavio-nove-manje-upadljive-uniforme-za-kontrolore/ Повторно njuz.net овојпат контролорите на удар Edited by BOJAN - 28-Jun-2011 at 23:05 |
||
Post Reply | Page <1 2728293031 85> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |