build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2650
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 27-Jun-2011 at 06:37


Дали и сега ако приватниците започнат да купуваат зглобни автобуси, ЈСП не ќе може да го обновува возниот парк?
Повторно виновници ќе бараат насекаде, само не кај нив?
Да не мислат случајно дека Лаз-овите и Јутонзите ќе покриваат такви гужви какви што се на 57,5,41,50,2?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 27-Jun-2011 at 10:44
Originally posted by phenomenon



Дали и сега ако приватниците започнат да купуваат зглобни автобуси, ЈСП не ќе може да го обновува возниот парк?
Повторно виновници ќе бараат насекаде, само не кај нив?
Да не мислат случајно дека Лаз-овите и Јутонзите ќе покриваат такви гужви какви што се на 57,5,41,50,2?


Виновници за купувањето на новите автобуси не барај кај ЈСП, туку кај Министерството за транспорт и врски. Дури и синдикатот на ЈСП кога требаше да се купуваат автобуси предупреди за капацитетот на автобусите, но се разбира никој не слуша што се говори.

Вината за хаосот во превозот во Скопје треба да се бара кај градските власти и приватните превозници. Јас да сум одговорен, со поголемиот број работни места што ќе ги донесат новите автобуси на ЈСП, веднаш би им ги одзел линиите и лиценците(оние кои ги имаат!) на приватните превозници и би ги вклучил во рамките на ЈСП - Скопје. И јавниот транспорт ќе мрдне и во овој град!

За на крај, дали си слушнал за синдикат кај приватните превозници?
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 27-Jun-2011 at 11:10
Originally posted by BOJAN

Ништо не ме чуди, за жал и кога копираме тоа е најчесто од Белград.


Respekt! Ne znaeme podaleku od Belgrad da gledame. Do koga Belgrad ke ni bide reper i tema za voshituvanje. Mozebi e ponapred Belgrad ne samo nekoj stepen, no e daleku od evropska metropola kon koja treba da se stremime! By the way ocekuvajte reportaza od London denovive. Sekako na javniot prevoz ke se zadrzam
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 27-Jun-2011 at 14:41
Немојте да ја фрлате вината само у ЈСП! Прво почнете редовно да плаќате карти наместо да се возите гага па ќе тргне и превозот напред. Лесно е на приватњациве со линии како 22, 23, 45, 20, 19 и 9. И впрочем зашто само критика до ЈСП за зглобните, а не и до приватните? Па у 4-5 саат е гунгула и у 23-ка, ама пак никој не противречи за нив, зашто секогаш само се очекува државата нешто да среди. Се возел ли некој петок-сабота у 23 у 12 на полноќ? Катанга. И пак никој приватниците не ги критикува, него све на ЈСП. ЈСП се катастрофа, тоа е несомнено, но тоа е градско претпријатие и без добар менаџмент нема напред. А приватниците имаат и менаџмент и пари и пак не улагаат. Купија канти за 10 000 евра. Возете се во пола од нив и ќе забележите дали има разлика меѓу овие половниве канти или оние канти од пред 30 години. Ниту економски не може да се прави анализа помеѓу јавен и приватен субјект. А овде едини за критика се приватњаците, затоа што во градскиот превоз, особено на линии до селата речиси и никој да не купува карта, освен оние кои имаат годишни и инцидентно по некој залутан патник. А реално на приградските линии се трошат најмногу пари за бензин кои според некоја моја лаичка проценка не можат да се вратат преку продадените билети за тие линии.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 27-Jun-2011 at 15:38
Никој не вели дека ЈСП и Приватниците се цвеќе за мирисање, ЈСП ајде да речеме во последниве 40 ГОД од тоа што имал работа + од тоа што не уложил ништо сигурно нешто се собрало или пак некој тука нешто лапнал,40 год работа ,ниеден автобус тоа е малку сумливо,тука се става вината на ЈСП дека во последните години ништо не направи во Јавниот Автобуски превоз, едино што беа купени тие 15-20-тина МАН-ови од САНОС ,иако незадоволувачки без КЛИМА и ред др опрема, да да нормално е некој краде 30 години ,после вината ја префрла кај другите, па после бара помош од државата, значи тука има проблем со менаџирањето на компанијата, додека од другата страна имаше интерес са вложување на приватен капитал во јавниот превоз ,скапи беа прво линиите за купување ,објаснив и нагоре колку се скапи ,и нормално некој инвеститор ке изгуби еден цел автобус за 2 линии ,и тоа кој знае дали некогаш ке ја поврати инвестицијата ,Приватњаците правеа конкуренција на цена, али не и во секоја линија ,имаа да стари автобус Канти од Канти али сиромавиот иде на поефтина варијанта ,средношколци , вработени и др што повекее имаа рачун на слободна картичка плакаа месечна ,и не се разбраа со приватниците за таа да важи во сите автобуси ,не знам кој е спорот, дали не ги пуштаат парите или пак нешто трето ,не сакам да навлегувам ,Приватњаците направија еден чекор напред што сменија нешто од возниот парк ,далеку се подобри од старите автобуси ,климатизирани и ред др опрема, потоа следеше владата со новите украински  и двокатните, тука се криви највеќе Градот Скопје, ЈСП, потоа следува вината малку кај Приватњаците за работите што некој ги напомена во претхидните постови ( не ги пуштаат средношколци  и т.н што е нормално никој никого не пушта без пари ) ,најголемата вина сепак е кај нас лугето ,не ги чуваме како што треба, не плакаат карти повекето итн.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 27-Jun-2011 at 17:12
Јавните сообраќајни претпријатија низ светот можат да бидат пример за добро или лошо менаџирана компанија, денешната состојба на ЈСП - Скопје е загубар кој најмногу зема пари од градскиот буџет, а кои индиректно се одлеваат во приватни џебови, т.е. во џебовите на приватните превозници. Тоа е суштинскиот проблем!

Инаку постојат градови кои имаат приватни превозници во јавниот превоз, но истовремено и огромни буџети на градските власти па така состојбата со возниот парк се решава.

ЈСП - Скопје последните 81 или 84 автобуси ги има купено во 1997-98 година од фабриката Санос, само не можам да кажам дали тие беа купени од средства на компанијата, од градскиот буџет или од државниот буџет. Го знае ли некој овој податок?

Edited by BOJAN - 27-Jun-2011 at 17:14
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 27-Jun-2011 at 17:54
GSP: Neće biti restrikcija grejanja u vozilima tokom leta

BEOGRAD, 24. jun 2011, (Njuz) – Gradsko saobraćajno preduzeće (GSP) saopštilo je danas da tokom leta neće biti restrikcija grejanja u vozilima tog preduzeća te da je sve spremno za predstojeću grejnu sezonu.
U GSP-u kažu da je izvršen remont svih grejnih tela u vozilima gradskog prevoza, kao i da su tokom proleća izvršene tople probe koje su protekle „izuzetno uspešno“.
- Građani mogu da očekuju da će cela grejna sezona, koja traje od 1. jula do kraja septembra, proteći u najboljem mogućem redu. Obezbedili smo dovoljne količine energenata koje će biti dovoljne da temperatura u vozilima javnog prevoza konstantno bude na optimalnih 55 stepeni. Ukoliko eventualno dođe do iskakanja pojedinih grejnih jedinica iz sistema, naše ekipe će otkloniti sve kvarove u najkraćem mogućem roku – navedeno je u saopštenju gradskog prevoznika.
Ipak, na osnovu ranijeg iskustva, očekuje se da će najbolje grejanje biti u starijim vozilima koja, uprkos lošoj toplotnoj izolaciji, uspevaju da dostignu najviše temperature zahvaljujući izuzetno jakim grejačima proizvedenim u Rusiji i Ukrajini, a koji se sami aktiviraju čim spoljna temperatura pređe 32 stepena.
Kada je reč o novijim vozilima, kod pojedinih je konstatovano da tokom vožnje dolazi do hlađenja unutrašnjosti, što je, kako kažu u GSP-u, anomalija fabričke prirode, tako da stručnjaci ovog preduzeća trenutno rade da otklanjanju kvarova i uvođenju problematičnih vozila u zacrtane grejne standarde.
- Gradsko saobraćajno preduzeće neće dozvoliti da se ponovo dese slučajevi promrzavanja putnika tokom letnje sezone, kao što se to desilo prošle godine. Naši putnici moraju da budu zaštićeni od svake mogućnosti da im zdravlje bude ugroženo na bilo koji način tokom vožnje, pa id mogučnosti da promrznu u izuzetno nepredvidljivim mesecima kao što su jul ili avgust – zaključuje se u saopštenju GSP-a.
Grejna sezona u vozilima GSP-a, trajaće do 1. oktobra, kada će se preći na zimski režim koji podrazumeva rashlađivanje unutrašnjosti vozila.
Nenad Milosavljević


Izvor: http://www.njuz.net/gsp-nece-biti-restrikcija-grejanja-u-vozilima-tokom-leta/#ixzz1QUpGRugI

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2650
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 27-Jun-2011 at 18:04
Нисам те добро разумео шта кажеш!
Јеси ли рекао да ће аутобуси током лета укључавати гријање, а током зиме хлађење?
Или то је неки јако паметан новинар добио написану репортажу, у ком се неко спрдао са њим, а овај као прави професионалац није стигао ни да је прочита...
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 27-Jun-2011 at 18:32
LOL

То је страница на којој се објављују такве вести, које су помало комичне, али иначе често критика правог стања


Originally posted by nylon

Originally posted by BOJAN

Ништо не ме чуди, за жал и кога копираме тоа е најчесто од Белград.


Respekt! Ne znaeme podaleku od Belgrad da gledame. Do koga Belgrad ke ni bide reper i tema za voshituvanje. Mozebi e ponapred Belgrad ne samo nekoj stepen, no e daleku od evropska metropola kon koja treba da se stremime! By the way ocekuvajte reportaza od London denovive. Sekako na javniot prevoz ke se zadrzam


Наравно да је далеко, не можемо поредити Лондон или Беч и Београд у Србији који после 10 година санкција и на крају бомбардован од стране НАТО-а са неким другим градовима.

Београд је имао врло амбициозне планове изграње осамдесетих година. Сама чињеница да смо још тада имали дисплеје на стајалиштима на неким линијама који су показивали када долази следећи аутобус је довољна, јер многи градови у Европи то нису имали. У Београду је био јако напреднији систем наплате, дневне, полумесечне и разне друге карте. Потпуно нови возни парк трамваја. Тада су се наши чудили када су одлазили у земље бившег Источног блока како они и даље имају механичке аутомате који буше карте Roll%20eyes Какво је сада стање у Београду, још тај ниво из осамдесетих нисмо достигли! Карте само за једну вожњу, нема дневних, недељних, аутобуси се не чисте како треба, не одржавају, не обележавају како треба. Све је то заоставштина времена иза нас, нажалост.

Тачно је да се све мења, купујемо трамваје, уводе GPS, нове карте, климе, али кажем, још доста каскамо...

Да се вратим на приватнике. Ево како то функционише у Београду.

Приватни превозници не плаћају граду лиценцу за линију, већ град плаћа њима. Дакле, отвори се тендер где се приватницима додељују линије. Бирају се превозници који имају најбоље услове, где се оцењује:старост возила, који Евро стандард задовољава итд. Затим инфраструктура, сервиси и гараже итд. (У принципу увек има корумпције, па добијају погрешни линије Wallbash).

Е сада, како се додељују. Приватници обично остварајују сваки други полазак на некој линији, док између њих иде ГСП. Постоје изузеци где приватници одржавају целе линије. Ово се примењује како би се бар делимично онемогућило непоштовање реда вожње.

Како зарађују приватници. За разлику од Скоља у Београду приватници немају ништа са наплатом и контролом карата. Идентичне карте важе као у ГСП возилима, а њима се накнадно исплаћује за сваки обрт (полуобрт) који остваре, или једноставније према броју возила на улицама.

Шта су обавезе превозника. Они морају да имају адекватно место где стоје аутобуси и сервис. Такође морају да имају резервна возила у случају да нека испадну. Такође после 5 година морају да обнове возни парк, јер ако је возило старије од 5 година превознику се исплаћује сума умањена за 20%, за сваку следећеју годину се смањује за око 5%, па им се и не исплати да држе таква возила.

Углавном, сада сви приватници обнављају возни парк до краја године ће бити више нових аутобуса. Сви досад купљени су Евро 5 и ”Евро 6”, јер се за мање загађење исплаћује више новца. Сви нови имају клима уређаје, јер такође за поседовање тог уређаја такође исплаћује по посебној тарифи. Међутим, приватници као приватници покушавају да ескивирају и не укључују климе, иако су у обавези, тако да је отворен телефон где се све неправилности пријављују инспекцији која ће то решити

Претпостављам да постоје планови да се и код вас уведе интегрисани тарифни систем,  не знам докле се стигло, али сам читао да се уводи систем ”Моја карта” или тако нешто?


Edited by Александар - 27-Jun-2011 at 18:38
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 27-Jun-2011 at 21:15
Previous
 
Хаха, значи, ќе повторам:
 
Не сме ни малку дораснати за да се споредуваме со Белград, не поради големината на градот по територија, не поради бројот на жители, туку баш поради организацијата на јавниот автобуски превоз.
 
Помни ли некој од вас некој од приватњациве наши да обновил возен парк во период од 5 години ?
 
Па овие поволниве автобуси што ги купија им се еден вид обнова на возните паркови за прв пат после повеќе од 10 години, а кој знае дали воопшто ќе им текне да направат обнова за 5 години.
 
Ама што зборувам, кај нас не можат да ги натераат таксистите сите такси возила да имаат иста боја, истото е и кај автобусите, а камо ли па да зборуваме за задолжителна обнова на возниот парк.
 
Инаку, Александар, Моја карта се користи за електронска наплата на превозот во автобусите на приватните превозници во Скопје, но ниту е задолжителна за приватњаците, ниту ја користат сите приватњаци.
 
Еден од приватните превозници користи сопствени билети, но за жал, ништо не е регулирано со закон, ни наплатата на превозот, ни обновата на возните паркови.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 27-Jun-2011 at 21:24
За автобусите не знам дали треба да се регулираат боите, но за такси компаниите се работи во процесот ,до нова година треба сите да бидат жолто-бели, се доделуваат и нови лиценци со табли што пишуваат горе само ТАКСИ , фискален таксиметар, на таблата има 2 мали сијалици(семафори) кога е зелено покажува дека е слободен, кога е црвено значи дека е зафатен  , и др, треба да побараме низ интернет за Автобусите дали тогаш кога се доделија лиценци од градот имаа некакви услови.

Edited by mitatos - 27-Jun-2011 at 21:25
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 27-Jun-2011 at 21:58
Previous
 
По тоа што јас го имам слушнато, автобусите на ЈСП Скопје треба да бидат во целост црвено обоени, а автобусите на приватните превозници исто така треба да бидат во целост црвено обоени, со разликата што треба по должината на автобусот да има бела линија со која ќе се разликуваат од автобусите на ЈСП Скопје.
 
А за ова со таксистиве, мислам дека треба да се следи охридскиот пример, во 2007 кога се одржуваше форумот на НАТО во Охрид, сите таксисти мораа да ги офарбаат возилата во комбинација од бела и плава боја, но таксистите потенцираа дека не располагаат со доволно финансиски средства за да го финансираат фарбањето на возилата, поради што градот направи исклучок и плати за фарбањето, но затоа, сите нови такси возила кои во иднина ќе бидат пуштани во сообраќај ќе мораат да бидат обоени во комбинација од бела и плава боја, во спротивно следуваат казни или нема да им биде доделена лиценца, не помнам точно што како, но знам дека следуваат ригорозни последици.
 
Колку такси возила има во Скопје, колку и да ги има, најверојатно не се повеќе од 10.000 со сила, за волја на вистината, најверојатно не ги има ни 5.000 возила, но еве, да заокружиме песимистички дека се 10.000 возила.
 
Шкодите на Наше Такси се веќе обоени во жолта боја, за сите останати такси возила кои не се обоени во жолта боја, градот нека направи исклучок и нека обезбеди финансиски средства за фарбање на возилата, а сите нови такси возила кои во иднина ќе бидат пуштани во сообраќај да мораат да бидат обоени во жолта боја или во спротивно да не им бидат издавани лиценци за такси превоз.
 
Ако еден Охрид имаше пари за своите таксисти, тогаш би требало и главниот, а меѓу другото и најголемиот град во Македонија и по големина на територија и по број на жители, да може да го финансира фарбањето на скопските такси возила, или кога веќе Владата на Република Македонија стана толку дарежлива кон Скопје, со нови автобуси, со споменици, со нов театар, музеј, нови згради за државната и јавната администрација итн. нека го финансира и фарбањето на скопските такси возила, сигурно нема да ги чини повеќе од 1 (еден) од новите градски автобуси кои ги нарачуваат за главниот град.


Edited by Dexter26 - 27-Jun-2011 at 22:01
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 27-Jun-2011 at 22:11
Проблемот лесно се решава со Такси компаниите кои имаат фирми, но тешко се решава со дивите таксисти ,кои ги има многу повеќе за разлика од тие што се лиценцирани што нивниот број ке биде 3.000 , а диви таксисти има сигурно над 5.000 , засега со доделените лиценци мислам дека градот ги даде таблите без пари , и плакатите што ке се лепат на возилата со утврден број на таксистот ,но сепак прво следуваат уплатување на фискални таксимтери значи прво треба фискализација потоа давање лиценци, ја мислам дека требаше прво фарбање ,после фискализација, како и да е мислам дека проблемот со регуларните такси компании ке се реши но ипак ке има проблем со дивите таксисти и на некој начин се прави дискриминација бидејки тие плаќаат давачки данок на државата и пак не се превзема ништо за дивите таксисти ,се надевам и тоа ке се реши во скора иднина, гледам дека и Коце Трајановски дава напор за тоа ,али не колку што треба, а лиценците се даваат веќе по 2-ор или 3-ет пат зависи од Градоначалникот,сите се обидоа ,собраа пари ,и ништо не направија, убав ти беше примерот со Охрид, треба многу повеќе градот да помогне за да се постигне ефикасност.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 28-Jun-2011 at 01:22
Некаде низ оваа нишка или низ некои од поврзаните за автобускиот превоз во Скопје, имаше напишано дека за приватниците како солуција е земена портокаловата боја, но беше споменато повеќе како пример отколку како некоја сериозна намера.
Иначе не зборете така дека приватниците во последните 5 години не го промениле својот возен парк, па видете ја 45-ката произведена во Санос од пред 3-4 години, значи една има нова искочена од фабрика. Шала на страна, додека таксистите и приватниве превозници не сфатат дека Скопје не е паланка, туку главен град на држава што претендира да стане членка на многу важни светски организации, а со тоа и Скопје да стане ЕУ-метропола, ќе си ги возат они кантите и ќе се правдаат како немаат пари. А бидејќи кога се возам со послендата 23 од напнатост со гужва бројам колку луѓе влагаат, математиката ми кажува дека само у една вожња таа прави приход од најмалце 50 евра, а во сабота околу 80 евра, затоа што пуштаат два автобуса. Лупнувајќи проста математика, само од една линија навечер, во текот на една година приходот е најмалку 15 000 евра.
Затоа после обновата на возниот парк на ЈСП градот мора да изгласа и донесе регулатива со која ќе се обврзат приватниците на возен парк најстар до 10 години како за почеток, унифицирање на боите и воведување на смарт-тикетинг, наместо зимање пари на рака, со што сигурно би се слевале и повеќе пари преку данок, затоа што секој билет односно патник би бил регистриран.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 28-Jun-2011 at 10:01
Previous
 
Новата 45 од Санос е стара повеќе од 5 години, јас ја помнам од средношколски денови, а завршив средно пред повеќе од 5 години, но тоа не е важно, добро е тоа што го има барем тој еден нов автобус директно од фабрика, па уште и од македонска фабрика, што значи дека парите од продажбата остануваат овде во Македонија, што може само позитивно да делува врз македонската економија.
 
Се согласувам со тебе за воведувањето на регулатива со која ќе се обврзат превозниците возниот парк да не им е постар од 10 години, но дури и да се воведе таква регулатива, еве, ќе го повторам примерот со бојата на автобусите, за тоа има регулатива, ама никој не ја почитува истата.
 
Лесно може да им се случи да го натераат градот да го одлага стапувањето на регулативата на сила, или уште полошо, укинувањето на истата, повеќе од доволни ќе бидат недела дена блокада на градот со старине канти од автобуси кои ги имаат, ниту еден приватен превозник не би превезувал патници тие недела дена, туку сите приватњаци заедно би го блокирале градот.
 
Лесно ќе се предизвика револт и незадоволство кај граѓаните, ем градот е блокиран, ем нема приватен превоз, ќе мораат да се возат или со ЈСП Скопје, или со таксистите, или да замолат некој од фамилија или пријател да ги превезе, или пешки да одат, вистински хаос, по што градот, наместо да ја спроведува регулативата, ќе седне на маса со приватњаците за да преговара за измени и надополнувања на регулативата, одлагање на нејзиното стапување на сила, или во најлош можен случај, нејзино укинување.
 
Е па, што друго да се каже, освен, ова е рекетарски бизнис.


Edited by Dexter26 - 28-Jun-2011 at 10:02
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 28-Jun-2011 at 11:47
Originally posted by Dexter26


Е па, што друго да се каже, освен, ова е рекетарски бизнис.


Потпис!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 28-Jun-2011 at 13:52
Пред неколку години бев во турција, таму во сред автопат ,и низ градските урбани автопати имаше една посебна линија се викаше ЕКСПРЕС БУС ,што поминуваа автобусите во своја посебна линија без пречки ,така нема да се создаваат гужви низ градот, мислам дека тоа беше солидно решение, највеќе ние како грагани на Скопје можеме да земеме пример од Истанбул ,не затоа што е голем град, туку затоа што тие веќе ги пробале нашите проблеми , и знаат каде стои дефектот.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3664
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 28-Jun-2011 at 16:50

CIVITAS - RENAISSANCE

The RENAISSANCE Project is “Testing Innovative Strategies for Clean Urban Transport for historic European cities”. It is an Integrated Project (CP) between 5 European cities, including historical cities of World-wide recognition. These cities face significant additional transport problems in comparison with other cities, which arise from seasonal tourist demand.

The RENAISSANCE Project involves 5 cities - Perugia (Italy) - the Co-ordinating city for the group, Bath (UK), Gorna Oryhavitsa (Bulgaria), Skopje (Macedonia) and Szczecinek (Poland). In addition to having 2 cities in the project from ‘new member states’ and one from an EU Accession country; RENAISSANCE introduces cities from Bulgaria and Macedonia to the CIVITAS family of European cities.

...

http://www.civitas-initiative.org/project_sheet?lan=en&id=13

Skopje's approach to public transport is framed by a combination of facts and events. Skopje is quite large, (7088ha) and is home to 25% of all Macedonians. As such, the proportion of car ownership is high, with 202 Passenger cars/1000 inhabitants. In 1963, a major earthquake hit and devastated the city, which was then rebuilt rapidly.

The majority of inhabitants travel through the city when returning home (47.2%) and going to work (22.3%). The favoured means of transport are public transport (34%), walking (33.5%) and passenger vehicles (28.4%).

The average daily mobility of the inhabitants of the City of Skopje is 2,11 travels per inhabitant, broken down as follows: 0,71 travels accomplished by walking and 1,40 travels by other means of transport.

The current situation of public transport in the city is characterised by an old organisational concept of transportation, an aging vehicle fleet, no appropriate or non-existant passenger information in real time, no existing systems for smart ticketing and intelligent cards and lacking urban transport policy that is supported by the local government. However, new concepts are being developed to improve the quality of service in Skopje's public transport.

These will focus on:

- Creating a strategy for the development of sustainable urban transport system 

- Creating a strategy for the development of PT system in Skopje, including solutions for the problems of PT organisation - market definition, financing, quality of service, etc.

- Regulating the market with the establishment and implementation of the new organisational concept 

- Improving the quality of service through renewal of the vehicle fleet, introducing real-time passenger information, smart ticketing based on integrated fare system for all PT service providers, Light Rail Transit for better service - faster, greater capacity, more environmentally friendly, greater comfort Introduction of the AVL system and passenger real time information 

- Reducing the pollution from PT vehicles through conversion of transit diesel vehicles to CNG and the introduction of electric powered LRT vehicles 

- Supporting urban transport policy by the local government

 Best practices and the know how of other CIVITAS cities will be used to implement measures and should be treated as a high priority in the future traffic development policy, which will be the result of the RENAISSANCE project .

Measures implemented in Skopje
 - Conversion of public transport diesel buses to CNG alternative fuel
- Intelligent traffic management and control in the city centre
- Introduction of AVL system for the public transport vehicles and the real-time passenger information at bus stops
- Plan for development of sustainable urban transport system

Contacts
Site Manager: Lovren Markic
Local Evaluation Manager: Nikola Krstanovski
Local Dissemination Manager: Mirjana Apostolova

http://www.civitas-initiative.org/city_sheet.phtml?lan=en&id=106

флота се обовуе, авл-џипиесот напат, останува ето уште лрт-то, може ренесансава ќе се вклопи во ск14...

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 28-Jun-2011 at 18:18
Previous
 
Ти држи вода за флотата, или возниот парк сеедно, исто како и за AVL GPS системот, за LRT има посебна тема на форумов, оваа година се прави студијата за трамвајската мрежа во Скопје, истата треба да им биде претставена на јавноста и на градот Скопје во 2012, а потоа треба да се најде на седница на Советот на град Скопје и да биде прифатена, па дури доколку биде прифатена, ќе следува распишување на тендер на кој ќе се бира фирма изведувач која ќе ја гради трамвајската мрежа.
 
Добро е тоа што имавме вонредни парламентарни избори сега во 2011, бидејќи во спротивно ќе имавме редовни парламентарни избори во 2012, па најверојатно ќе се чекаше за распишување на тендерот за избор на фирма изведувач која ќе ја гради трамвајската мрежа, а вака градот Скопје ќе има одврзани раце за да го распише тендерот веднаш откако студијата ќе биде прифатена од страна на Советот на град Скопје, доколку биде прифатена, се разбира.
 
И ќе мора во 2012 да се избере фирмата изведувач која ќе ја гради трамвајската мрежа, бидејќи во спротивно, ќе се влечка јавната набавка, бидејќи имаме редовни локални избори во 2013, па редовни претседателски избори во 2014, па редовни парламентарни избори во 2015, а во такви околности, тешко дека во 2014 ќе ја дочекаме првата трамвајска превозна линија во Скопје да биде пуштена во употреба.


Edited by Dexter26 - 28-Jun-2011 at 18:35
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 28-Jun-2011 at 23:02
FOTO NJUZ: GSP predstavio nove, manje upadljive uniforme za kontrolore







Извор:http://www.njuz.net/foto-njuz-gsp-predstavio-nove-manje-upadljive-uniforme-za-kontrolore/

Повторно njuz.net овојпат контролорите на удар

Edited by BOJAN - 28-Jun-2011 at 23:05
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.324 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.